Προς το περιεχόμενο

Επισκευη βαθουλωματος σε αυτοκινητο


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρηκα δυο βντεακια που σε οσους "πιανουν" τα χερια τους μπορει και να φανουν χρησιμα.

 

Σε μενα...αστα να πανε !!!

 

Δείτε το παρακάτω video, το οποίο παρουσιάζει ένα απίστευτο τρόπο για να επαναφέρει κανείς την βαθουλωμένη λαμαρίνα του αυτοκινήτου μετά από κάποιο χτύπημα!!!!

 

http://www.metacafe.com/watch/501379/remove_car_dent_with_airduster/

 

 

Και σε περίπτωση που έχει υποστεί ζημιά και το χρώμα το αμαξώματος, υπάρχει λύση... Δείτε το παρακάτω video για το know how!!!!

 

 

http://www.metacafe.com/watch/500866/how_to_repair_car_with_household_item/

 

Πηγη: http://www.jazzmania.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδιά. Τι σπρέυ χρησιμοποιεί ;

Απλός αέρας δεν νομίζω να είναι. Κάτι για CO2 αν κατάλαβα καλά είναι.

Πάντος ακόμα δεν έχω βαθουλώματα.

Πολύ ωραίο το κολπάκι !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλειο!!! Θα το δοκιμάσω το σ/κ αν έχει καλό καιρό.

Νομίζω πως είναι απλά πεπιεσμένος αέρας (το κλασικό που έχουμε για τα PC) απλά έχει μέσα και CO2. Αυτό που έχω εγώ τώρα είναι "environment friendly" και υποθέτω ότι δεν θα κάνει....θα το μάθω όμως σύντομα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρεε παιδιά, ποιο....είναι το κλασσικό που έχουμε για το Pc? δώστε κανα λινκ να το βρούμε κ οι υπόλοιποι οι αδαείς! οχι τίποτα άλλο, αλλά κάποιος, κάπως (πιθανολογώ σκουπιδιάρικο), μου έχει κάνει βαθούλωμα (μάλλον με τον καθρέφτη του), στο πίσω δεξιά φτερό, ψηλά/....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς αυτό, είναι το απλό σπρέι πεπιεσμένου αέρα. Δοκιμάστε να το ανακινείσετε και θα δείτε ότι παγώνει. Για τα βουλιάγματα είναι πολύ καλό όπως φαίνεται.

Διατηρώ μια επιφύλαξη για την δεύτερη τεχνική, που μάλλον θα δουλεύει καλά σε απλά χρωματα, αλλά όχι τόσο στα μεταλλικά που έχουμε οι περισσότεροι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρόσεξες, το γυρίζει ανάποδα να πάει το υγρό στη βαλβίδα. Το CO2 είναι υγρό υπό πίεση. Δηλαδή στη φιάλη υπάρχει και σε υγρή και σε αέρια φάση. Η εκτόνωση του αερίου (αεριοποίηση του υγρού), προκαλεί το πάγωμα.

PxV=nxRxT

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...