takis345 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Στο ΒΙΟS υπαρχει μια ρυθμιση (καπου στο Chipset Configuration) για Graphics Aperture Size. H απορια μου ειναι πως γινεται και σε ενα PC me P4p800 ASUS motherboard να βγαζει πιο καλα αποτελεσματα στα 64MB otan η καρτα που εχω ειναι στα 256ΜΒ (ΑΤΙ 1950 GT). Οταν το βαζω στα 128 ή 256 βγαζει λιγοτερα 3dmarks (3100 εναντι 3350) Στο μεταξυ σε ενα αλλο PC με P4c800 Deluxe motherboard οταν το βαζω στα 64 ΜΒ βγαζει 840 -Οταν το βαζω στα 128 βγαζει 1450 (Εκει υπαρχει καρτα γραφικων 6800 στα 128 ΜΒ) Τι ακριβως συμβαινει με αυτη τη ρυθμιση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frenzy Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Απλά το aperture size θέτει τη μνήμη που θα διτίθεται για χρήση όταν η onboard μνήμη τελειώνει. Ετσι στο πρώτο pc απλά δεσμεύεις πόρους χωρίς να τους έχει ανάγκη η κάρτα (256 mb) και στο δεύτερο τελειώνει η μνήμη και χρησιμοποιεί την allocated με αποτέλεσμα το καλύτερο σκορ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.