Προς το περιεχόμενο

Lan μεσα απο τηλεφωνικο καλωδιο


gkastros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεν κανω λαθος μπορω να εχω ΛΑΝ δικτυο μεσα απο 4συρματο τηλεφωνικο καλωδιο....

Η ερωτηση μου (δεδομενου οτι ισχυει το παραπανω) ειναι ποση ειναι η μεγιστη αποσταση που μπορει να φτασει αυτο το καλωδιο χωρις ενισχυση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τηλεφωνικό καλώδιο συνήθως είναι Cat 1, σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε συχνότητες 1mhz. Το Fast Ethernet λειτουργεί σε συχνότητες 100mhz. Είμαι τελείως άσχετος από φυσική/ηλεκτρολογία, όμως μαντεύω ότι αν πας να περάσεις fast ethernet από τέτοιο καλώδιο οποιουδήποτε μήκους θα έχεις τόσα πολλά σφάλματα και αναμεταδώσεις frames που δε θα μπορείς να έχεις ουσιαστική επικοινωνία (σε επίπεδο IP -αν υποθέσουμε ότι λειτουργεί κάπως το ethernet- θα παρατηρούνται πολλά χαμένα πακέτα και μεγάλες καθυστερήσεις). Αν χρησιμοποιήσεις 10baseT (απλό ethernet 10mbps) το πρόβλημα θα είναι πολύ μικρότερο.

 

Δυστυχώς δεν έχω ιδέα για το τι νούμερα μπορείς να περιμένεις στην απόσταση και τις επιδόσεις, μπορεί αυτά να είναι σε κάθε περίπτωση απαγορευτικά για οποιαδήποτε επικοινωνία. Κάποιος από τους ηλεκτρολόγους του forum ίσως μπορεί να κάνει μια εκτίμηση.

 

ΥΣ. Αναφέρομαι στην τεχνολογία Ethernet, το καλώδιο με κάποια άλλη τεχνολογία που να μεταδίδει διαφορετικά το σήμα μπορεί να δώσει μια χαρά νούμερα. Αυτό φαίνεται και από τεχνολογίες όπως η DSL αλλά και από προϊόντα όπως αυτά (δεν ξέρω την τιμή τους αλλά φαίνεται να κάνουν ακριβώς αυτό που θέλεις: το Modem στο ένα άκρο παίρνει το σήμα από το Ethernet Interface του και το μεταδίδει με δική του κατάλληλη κωδικοποίηση από καλώδιο τέτοιων χαμηλών προδιαγραφών και αντίστροφα το Modem στο άλλο άκρο το παραλαμβάνει και το αποκωδικοποιεί πριν το παραδώσει όπως ήταν στο δικό του Ethernet Interface -τελείως διάφανα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες