Προς το περιεχόμενο

asus a7db keyboard lock-up


Xaris750

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

Είμαι καινούργιος στο site και θέλω κι εγώ την πολύτιμη ομολογουμένως βοήθειά σας.:-)

Έχω ένα Laptop Asus A7db εδώ και 1 περίπου χρόνο και προχθές, έτσι ξαφνικά το πληκτρολόγιο δεν ανταποκρινόταν.:confused:

Να σημειώσω ότι το μηχάνημα έχει ακόμη επάνω τα ναϋλον και τιην ζελατίνα στην οθόνη δηλαδή με λίγα λόγια έχει βγεί από το σπίτι 1 ή 2 φορές, είμαι και λίγο ψείρας σύμφωνα με τους φίλους μου και βλέποντας πως φέρονται στα δικά τους μηχανάκια το θεωρώ το λιγότερο άδικο να συμβεί κάτι τέτοιο στο δικό μου !!!:shifty:

Είμαι τοπογράφος μηχανικός και από το συγκεκριμένο μηχανάκι ήμουν κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος.... μέχρι προχθές.:shock:

Μέσω του προμηθευτή μου (από επαρχία) φτάσαμε στην INTERSET όπου λέγοντάς τους το πρόβλημα και έχοντας εγγύηση άλλον ένα χρόνο περίπου με παρέπεμψαν με πολύ ευκολία θα έλεγα στην ΙΤΑΛΙΑ.:shifty::shifty::shifty:

Χριστέ μου και τι κάνουμε τώρα???? Τι το μηχανάκι μου με τα αρχεία μου στην ΙΤΑΛΙΑ. Δε νομίζω....:mad::mad::mad::mad::mad:

Μία πολύ ευγενική κυρία (και την ευχαριστώ δημόσια) έιχε πάθει το ίδιο ακριβώς σε ίδιο ακριβώς μηχανάκι και μου έστειλε ένα αρχείο (Aflash.exe), το οποίο σύμφωνα με τις οδηγίες της και συμβουλές της δεν κατέστει εφικτό να το περάσω ώστε το πληκτρολόγιό μου να ενεργοποιηθεί!!!

Αν κάποιος ξέρει κάτι τον παρακαλώ να βοηθήσει όσο το δυνατό γρηγορότερα γιατί τα έχω παίξει τελείως.

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πολλη καταλαβα το προβλημα του laptop για ποιον λογο σταματησε να σου λειτουργει εκανες format αλλαξες drivers ????

Παντως σκεψου και τη λυση εξωτερικου usb πληκτρολογιου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση.

Το θέμα είναι δυστυχώς γνωστό στους έχοντες το asus A7db και κάποιο αρχείο υπάρχει που το λύνει!!!!