Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα αναπαραγωγής AVI σε επιτραπέζιο DVD player


kiss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας

Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά, θέλω να σας κάνω μια σχετικά απλή ερώτηση.

Κατέβασα μια ταινία από το ίντερνετ σε μορφή AVI (699 mb) και θέλω να την δω στο dvd μου (LG 298H) σε μορφή divx (ενώ λέει ότι παίζει σε μορφές avi, ,mpg, mpeg.) δεν μου την παίζει!!!!

Πάει να διαβάσει κα μετά μου την πετάει έξω....

Την Κατέβασα από το ίντερνετ, την έγραψα μέσω του nero, στα...δεδομένα, δίσκος δεδομένων....

κάνω εκεί κάποιο λάθος;;;

Τι πρέπει να κάνω για να την δω;;;;

Η....με πιο προγραματακι πρέπει να την μετατρέψω πάντα σε μορφή divx. έτσι ώστε σε ένα απλό dvd να χωράνε 4-5 ταινίες....

Εχω το πρόγραμμα convertXtodvd αλλά αυτό απλά το μετατρέπει να για παίζει σε οικιακό DVD....

Tι να κάνω;;;;:fear::fear:

Απλά θέλω να τις γράφω σε κάποιο επανεγραψημο δισκάκι, να πηγαίνω στο σπίτι μου και να τις βλέπω στο σαλόνι μου....

Σας παρακαλώ πολύ πέστε μου, γιατί έχω πελαγώσει....:shifty:

Σας ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τίτλος του thread άλλαξε. Παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τίτλους αντιπροσωπευτικούς του προβλήματός σας. Βοηθάτε τους υπολοίπους αλλά κυρίως τον εαυτό σας, αφού είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να ανοίξουν και να διαβάσουν το thread τα κατάλληλα να απαντήσουν άτομα.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας

Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά, θέλω να σας κάνω μια σχετικά απλή ερώτηση.

Κατέβασα μια ταινία από το ίντερνετ σε μορφή AVI (999 mb) και θέλω να την δω στο dvd μου (LG 298H) σε μορφή divx (ενώ λέει ότι παίζει σε μορφές avi, ,mpg, mpeg.) δεν μου την παίζει!!!!

Πάει να διαβάσει κα μετά μου την πετάει έξω....

Την Κατέβασα από το ίντερνετ, την έγραψα μέσω του nero, στα...δεδομένα, δίσκος δεδομένων....

κάνω εκεί κάποιο λάθος;;;

Τι πρέπει να κάνω για να την δω;;;;