Προς το περιεχόμενο

FIAT ή PEUGEOT?


natic21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδες ετοιμάζομαι να αγοράσω αυτοκίνητο και έχω καταλήξει σε δύο το PEUGEOT 207 1.4 95 PS και το FIAT Bravo 1.4 90 PS. Και τα δυο ειναι στα ιδια λεφτα πανω κατω και τα extras το ιδιο.Μαρεσει φοβερα η πανοραμικη οροφή του 207. Εως τώρα την FIAT δεν την πολυκοιταζα αλλα τωρα με το Bravo μου έχει κινήσει την περιέργια.Βοηθηστε με εχω ακουσει διαφορα...

 

Kαι τα δυο ειναι πολυ ομορφα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Grande pundo tjet 120ps αμα δεν σου φτάνουν τα φράγκα. Γενικα αν πας σε φιατ πάνε μόνο στα μοντέλα με τον Tjet κινητήρα που είναι πάρα πολύ καλός. Τα 95 'απλά' άλογα θα ζορίζονται σε αυτά τα μοντέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες ετοιμάζομαι να αγοράσω αυτοκίνητο και έχω καταλήξει σε δύο το PEUGEOT 207 1.4 95 PS και το FIAT Bravo 1.4 90 PS. Και τα δυο ειναι στα ιδια λεφτα πανω κατω και τα extras το ιδιο.Μαρεσει φοβερα η πανοραμικη οροφή του 207. Εως τώρα την FIAT δεν την πολυκοιταζα αλλα τωρα με το Bravo μου έχει κινήσει την περιέργια.Βοηθηστε με εχω ακουσει διαφορα...

 

Kαι τα δυο ειναι πολυ ομορφα....

 

να αποφύγεις και τα 2 θα έλεγα....

 

Πάντως αν είναι αναγκαίο να διαλέξεις ανάμεσα από αυτά, θα σου πρότεινα το Peugeot.... (έχει και 5 άλογα παραπάνω, και είναι πιο όμορφο κατα τη γνώμη μου :mrgreen: )... Καλύτερα να πας πρός VW Polo πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου αρεσει το 207 και απο εμφανιση και απο αξιοπιστια

πολυ λιγοτερα προβληματα απο 206 307 σε βεβαιωνω καμια σχεση.

Παρτο

Fiat δεν θα επαιρνα λογω χαμηλης ποιοτητας, μονο το stylo εχει πολυ καλη ποιοτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα οδηγησες να καταλαβεις οτι ζοριζονται???τα μονα ζορια τα ειδα σε ενα γνωστο που εβαλε 17αρες σε 90αρι και αναρωτιοταν γιατι δεν τραβουσε...ελεος ρε παιδια...εγω ειχα 15αρες στη διλιτρη μπεμπα μου και ηταν υπεραρκετα...μια χαρα αμαξια ειναι τα φιατ εχω το προηγουμενο μπραβο του 97 μοντελο και μεχρι στιγμης παλικαρι βγηκε...το απολυτο αμαξι για ενα φοιτητη...καιει λιγο και το σερβις του ειναι γελοιο...παιρνεις 2-3 εργαλεια και αλλαζεις μονος σου φιλτρα και λαδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ natic21:

 

Αν ζητάς άνεση, ξεκούραστη κίνηση εντός πόλης και ικανοποιητική οδική συμπεριφορά θα σου πρότεινα το peugeot. Έχουν βρει την μαγική συνταγή στο στήσιμο των αναρτήσεων οι Γάλλοι και κάνουν θαύματα. Ως κάτοχος αρκετών peugeot θα έλεγα ότι αξίζουν τα λεφτά τους κυρίως στην mini και super mini κατηγορία αυτοκινήτων. Δεν θα σε τρομάξουν στο όριο και απολαμβάνεις την οδήγηση και εντός πόλης και σε ταξίδια ειδικά σε "φιδίσιους" δρόμους.

Όσον αφορά τα fiat (όσα οδήγησα), πάντα με τρόμαζε η αντίδραση τους κοντά στο όριο και προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιριών στην ίδια πάντα κατηγορία. Εξαίρεση αποτελούσε το "κίτρινο διαβολάκι", το fiat coupe. Βέβαια αν μιλάμε περί εμφάνισης και αισθητικής δεν διαφωνώ ότι το καινούργιο bravo είναι πολύ όμορφο. Ας με συγχωρέσουν οι φίλοι των fiat, προσωπικές απόψεις διατυπώνω για τα μοντέλα της.

 

@ lary7:

 

Καλό, χρυσό το Grande pundo tjet 120ps, αλλά πρέπει τα άλογα να μπορούν να κρατηθούν στον δρόμο. Δεν νομίζω ότι τα "απλά" 95 άλογα του 207 (1240 κιλά) και τα 90 του bravo (1205 κιλά) είναι τόσα λίγα όσα αναφέρεις, ώστε να ζορίζονται αυτά τα μοντέλα. Έχει περάσει πλέον η εποχή που τα 1400άρια εφοδιάζονταν μόνο με κινητήρες 60, 70 και 75 ίππων.

 

Φιλικά πάντα και εφόσον η σύγκριση είναι ανάμεσα σε αυτά τα 2 μοντέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν σου προσφερεται στην ιδια γκαμα μοντέλων ενας κινητήτας 'διαμάντι' για τα δεδομενα της κατηγορίας τοτε πας για αυτόν χωρίς δευτερη σκεψη.

Μπορεί τα ολα τα 14αρια πλεον να έχουν 90+ αλογα αλλα αν υπολογίσεις το μεγαλύτερο βάρος τους και τα πολλα ηλεκτρονικα θα δείς πως δεν έχει γίνει μεγάλη πρόοδος σε σχέση με παρελθον.

Ο Tjet δεν δίνει μόνο άλογα αλλα και πολύ μεγαλύτερη ροπη(turbo). Κάνε μια προσπέραση φορτομένος με τα 2 μοντέλα (90 vs 120) και τότε θα καταλάβεις ποιο τραβάει και ποιο όχι.

Πάντα προσωπικές απόψεις εκφράζουμε , αλλα ενα αμαξι με turbo (εστω και χαμηλής πίεσης) είναι απίστευτα ποιο stress-free στην οδήγηση απο ενα ατμοσφαιρικό στα ιδια κιλα-κυβισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτος των ιππων να κοιτατε και την ροπη που ειναι πιο σημαντικό απο τους ιππους.

αν ειχεις την ροπη χαμηλα και λιγους ιππους να εχεις θα τους εχεις ολους σε χρηση, (οποτε θα εχεις και μεγαλυτερη οικονομια, μην ξεχναμε η οικονομικη οδηγηση ειναι οταν οδηγεις στο ευρος στροφων που εχεις την ροπη σου)αν την εχει ψηλά αντε βγαλε τους ιππους που λεει οτι βγαζει ο κινητηρας στις πχ 6500 rpm

επισης σε μερικες χωρες νομιζω Γερμανια η φορολογια βασιζεται στην ιπποδυναμη οποτε σκοπιμως οι κινητηρες ειναι σε χαμηλη ιπποδυναμη.

Επειδη μεχρι προτεινος δουλευα στην peugeot εκφερω και προσωπικη γνωμη για το 207 και το συστηνω.

Τωρα ειμαι στην renault

εχω δουλεψει και στη fiat , αστα να πανε , πηγαινα πχ να βγαλω την ταπετσαρια της πορτας και τα κλιπσακια γινοντουσαν θριψαλα:mrgreen:

 

ενταξει για να μην δυσφημιζω και την μαρκα δουλευα στη fiat το 2000 και ειχα ξεχωρισει σε ποιοτητα κατασκευης το stylo,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν σου προσφερεται στην ιδια γκαμα μοντέλων ενας κινητήτας 'διαμάντι' για τα δεδομενα της κατηγορίας τοτε πας για αυτόν χωρίς δευτερη σκεψη.

Μπορεί τα ολα τα 14αρια πλεον να έχουν 90+ αλογα αλλα αν υπολογίσεις το μεγαλύτερο βάρος τους και τα πολλα ηλεκτρονικα θα δείς πως δεν έχει γίνει μεγάλη πρόοδος σε σχέση με παρελθον.

Ο Tjet δεν δίνει μόνο άλογα αλλα και πολύ μεγαλύτερη ροπη(turbo). Κάνε μια προσπέραση φορτομένος με τα 2 μοντέλα (90 vs 120) και τότε θα καταλάβεις ποιο τραβάει και ποιο όχι.

Πάντα προσωπικές απόψεις εκφράζουμε , αλλα ενα αμαξι με turbo (εστω και χαμηλής πίεσης) είναι απίστευτα ποιο stress-free στην οδήγηση απο ενα ατμοσφαιρικό στα ιδια κιλα-κυβισμό.

 

Φίλε lary7:

1) Δεν διαφωνούμε για τον κινητήρα. Η ερώτησή μου είναι για το στήσιμο του Grande pundo tjet 120ps, και κατά πόσο μπορεί να χειριστεί αυτά τα άλογα στον δρόμο χωρίς προβλήματα.

2) Αν διαβάσεις καλύτερα το αρχικό μου post, θα δεις ότι ανέφερα και τα κιλά των 2 αυτοκινήτων. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι περίπου ίδια με τα παλιά 1400άρια των 70-75 ίππων και των 950-1000 κιλών.

 

Όπως είπα "...και εφόσον η σύγκριση είναι ανάμεσα σε αυτά τα 2 μοντέλα...". Ο natic21 δεν έβαλε στο παιχνίδι και το pundo.

 

EDIT: DIMITRISG έχεις δίκιο και για την ροπή και για την φορολογία στην Γερμανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Achilles

 

Ενα αμαξι με 1150 κιλα, 4 μετρα μηκος και 195 λάστιχα δεν υπάρχει περίπτωση να εχει πρόβλημα στο στήσιμο. Δεν ειναι κανένας πύραυλος, ενα ενισχυμενο κινητήρα έχει. Και αν μη τι αλλο, τα αμαξια του group fiat φημιζονται για το στήσιμο.

 

Η σκέψη μου είναι πως αμα έχει το Bravo στο μυαλό του, αξίζει κυρίως η Tjet εκδοση. Αν πάλι δεν βγαίνει οικονομικα για το Tjet ας κοιτάξει το Grande pundo Tjet, το οποίο άλλωστε είναι στην κατηγορία του 207.Αλλά εδω συγκρινινται και λιγο διαφορετικα αμαξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Achilles

 

Ενα αμαξι με 1150 κιλα, 4 μετρα μηκος και 195 λάστιχα δεν υπάρχει περίπτωση να εχει πρόβλημα στο στήσιμο. Δεν ειναι κανένας πύραυλος, ενα ενισχυμενο κινητήρα έχει. Και αν μη τι αλλο, τα αμαξια του group fiat φημιζονται για το στήσιμο.

 

Η σκέψη μου είναι πως αμα έχει το Bravo στο μυαλό του, αξίζει κυρίως η Tjet εκδοση. Αν πάλι δεν βγαίνει οικονομικα για το Tjet ας κοιτάξει το Grande pundo Tjet, το οποίο άλλωστε είναι στην κατηγορία του 207.Αλλά εδω συγκρινινται και λιγο διαφορετικα αμαξια.

 

1) Όντως, έχεις δίκιο. Η σύγκριση μάλλον θα έπρεπε να ήταν ανάμεσα στο 207 και το pundo.

2) Τα οικονομικά του τα ξέρει ο ίδιος.

3) Θα διαφωνήσω για το στήσιμο. Τα fiat δεν φημίζονται για την καλή οδική τους συμπεριφορά κοντά στα όρια του αυτοκινήτου (αυτό εννοώ με τον όρο στήσιμο). Αντιθέτως τα peugeot, χαρακτηρίζονται ως "αυτοκίνητα-σχολεία" αναφερόμενοι πάντα στην οδική τους συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην γερμανία φορολογήτε με βάση τα κυβικά και την κατηγορία καταλύτη που έχουν.Euro1,2,3,4....

Tο πεζό πιο όμορφο μου φαίνετε σε εμένα προσωπικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως τα καινούρια fiat μου δίνουν την αίσθηση της ποιότητας που τους έλειπε και πιστεύω ότι τα punto grande και bravo είναι απο τις καλύτερες επιλογές στις κατηγορίες τους.

Το Punto με το 207 παίζει σύγκριση και στα σημεία νικητής, στο 306 και το bravo πιστεύω δεν υπάρχει σύγκριση, η διαφορά ηλικίας και μόνο είναι καθοριστική.

Και εγώ συμφωνώ πάντως να κηνυγήσεις τον tjet 120Ηρ αν υπάρχει δυνατότητα εκτός αν κινείσαι μόνο πόλη ή μόνο αυτοκινητόδρομο με 140 εκεί αλλάζει το θέμα. Αν έχεις στροφιλίκια και προσπεράσεις σε ανηφόρες κτλ κτλ δεν είναι αρκετά τα 90 και 95 άλογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...