Προς το περιεχόμενο

VW Tiguan


nicsie

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το corrado g60 δεν ήταν αναξιόπιστο. ο g-ladder ήταν αναξιόπιστος. στα 60.000χλμ τον άλλαζες με μια κλασική garrett κι έβγαζες άλλα 150.000χλμ.

 

επίσης υποθέτω ότι υπάρχουν πλέον αρκετοί tsi με πάνω απο 60.000χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τα κυβικα 2000 ειναι πλεονεκτημα αλλα να σου προσφερει ενα αμαξι τοσα πολλα σε τετοια τιμη ειναι καπως δελεαστικο...Επειδη το εκανα test-drive παει ΑΝΕΤΑ στο χωμα και λασπη με καλη αναρτηση...Το εχω παραγγειλει ηδη και το μειονεκτημα θεωρειται οτι σε σχεση με τα υπολοιπα της ταξεως του , δεν εχει τοσο μεγαλο πορτ-μπαγκαζ(δεν νομιζω οτι ειναι εντελως βασιμο αφου ειναι πιο μεγαλο απο αυτο του SUZUKI GV)...η καταναλωση του ηταν περιπου 10λ/100χλμ στο test drive που εκανα...

Επισης οι κινητηρες 1.4TSI εδω και 2.5 χρονια δεν εχουν παρουσιασει προβληματα...Τα συμπερασματα δικα σας...Ουτως αλλωστε , ολα εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα...Τα ζυγιζεις και αποφασιζεις....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Tiguan δεν αποτελεί τίποτα περισσότερο από ένα αυτοκίνητο πόλης το οποίο όμως λόγω τετρακίνησης και και απόστασης απο το εδάφος θα μπορέσει να ανταπεξέλθει και σε μια δύσκολη στιγμή (χώμα, χιόνια, ανηφόρα) όπως και τα υπόλοιπα μικρά SUV. Απο εκεί και πέρα η επιλογή του Tiguan εξαρτάται καθάρα απο υποκειμενικά κριτήρια, καθώς στην κατηγορία του υπάρχουν απο άποψης τεχνικών χαρακτηριστικών καλύτερα αυτοκίνητα στα ίδια χρήματα. Το θέμα όμως είναι ότι σε πολλές επιλογές μας δεν αποφασίζουμε με γνώμονα ένα αλλά ούτε δύο χαρακτηριστικά, καθώς αν συνέβαινε αυτό όλοι θα έπρεπε να είχαμε Hundai π.χ. (δεν έχω τίποτα με τα Hundai) και κανένας Mercedes benz. Σε κάθε περίπτωση κατά την άποψη μου ένα αυτοκίνητο καταρχήν θα πρέπει να σου αρέσει απο ομορφιά, να είνα αξιόπιστο - οικονομικό και τέλος να εξυπηρετεί τις ανάγκες σου. Και για μένα (και για τις ανάγκες μου) το Tiguan έχει όλο το πακέτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη το εκανα test-drive παει ΑΝΕΤΑ στο χωμα και λασπη με καλη αναρτηση...

 

Τι χώμα και τί λάσπη? Γιατί ιδικά στη λάσπη (την κανονική) ακόμα και καλά 4χ4 ζορίζονται. Οπότε μάλλον δεν ήτανε και τόσο λάσπη εκεί που το πήγες. Δέν είμουνα μαζί σου, δέν ξέρω, αλλά το τιγκουάν ιδικά με λάστιχο που φοράει δεν πάει στη λάσπη ούτε μια στο εκατομμύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KWSN_Men

 

Αστο.... μην επιμένεις. Ασχολούμαι με jeep εδώ και αρκετό καιρό... και έχω οδηγήσει αρκετά και έχω φίλους που το δουλεύουνε πολύ αυτό το hobby... Αν τους πεις για tiguan όλοι θα βάλουνε τα γέλια....

 

Και άσε με εμενα τι λέω.. μπες στο www.offroad.gr και στο www.to4x4.gr και διάβασε. Μπορώ να σου πω και περιοδικά να αγοράσεις για offroad και 4x4.

 

Τώρα αν και όλοι αυτοί είναι άσχετοι τότε πάω πάσο...

 

Και θα μου πεις τότε...μα δεν είναι jeep, και δεν θα το πάμε στα τρελα τα κατσάβραχα....τότε για μένα ποιος ο λόγος να πάρεις τέτοιο όχημα? Οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τετρακίνηση μπορεί να πάει στα ίδια μέρη με το tiguan, να κάψει λιγότερη βενζίνη,και να είναι και καλύτερο στο δρόμο. (και να κοστίζει και πιο φτηνά )

 

Το tiguan πέρα από μόστρα δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο.

 

Plus το video είναι για τα γέλια....εκεί πάει και ένα fiat panta.(το οποίο όλως παραδόξως πιστεύω οτι είναι καλλίτερο σε offroad από το tiguan.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[

 

Και θα μου πεις τότε...μα δεν είναι jeep, και δεν θα το πάμε στα τρελα τα κατσάβραχα....τότε για μένα ποιος ο λόγος να πάρεις τέτοιο όχημα? Οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τετρακίνηση μπορεί να πάει στα ίδια μέρη με το tiguan, να κάψει λιγότερη βενζίνη,και να είναι και καλύτερο στο δρόμο. (και να κοστίζει και πιο φτηνά )

 

Το tiguan πέρα από μόστρα δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο.

 

 

στα υπόλοιπα που λες δε διαφωνώ πολύ. αλλά έτσι κι αλλιώς το tiguan δεν πλασάρεται ως off-road οδοστρωτήρας.

στην παράγραφο του quote όμως ξεκινάς απ'την υπερβολή και καταλήγεις στην ισοπέδωση. και στο θέμα βενζίνης και στο θέμα πρόσβασης σε δύσβατα μέρη και στο πόσο καλό είναι στην άσφαλτο. άλλωστε το tiguan βγαίνει και με off-road πακέτο (track 'n' field) με άλλο προφυλακτήρα και γωνία προσέγγισης 28°.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα υπόλοιπα που λες δε διαφωνώ πολύ. αλλά έτσι κι αλλιώς το tiguan δεν πλασάρεται ως off-road οδοστρωτήρας.

στην παράγραφο του quote όμως ξεκινάς απ'την υπερβολή και καταλήγεις στην ισοπέδωση. και στο θέμα βενζίνης και στο θέμα πρόσβασης σε δύσβατα μέρη και στο πόσο καλό είναι στην άσφαλτο. άλλωστε το tiguan βγαίνει και με off-road πακέτο (track 'n' field) με άλλο προφυλακτήρα και γωνία προσέγγισης 28°.

 

 

Πόσο? 28° αχαχαχαχαχαχ ...28° έχει και το clio της μάνας μου.... με 28° μόνο πεζοδρόμια στο κολονάκι μπορείς να ανέβεις. Είναι αστείες οι γωνίες προσέγγισης που έχει το tiguan.

Γενικά είναι αστείες οι όποιες δυνατότητές του tiguan όσο αφορά τα εκτός δρόμου.Ανύπαρκτες.

 

Όσο αφορά τα εντός δεν ξέρω γιατί δεν με απασχολεί , αλλά σίγουρα σε αυτά τα χρήματα μπορείς να βρεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα με καλύτερη οδική συμπεριφορά, χώρους, και άνεση, ίσως και ασφάλεια.

 

Μή νομίζεις, όταν βγήκε η VW και ανακοίνωσε οτι θα κατασκευάσει το "μικρό" tuareg μόνο και μόνο με την ιδέα ενθουσιάστηκα.Όταν το παρουσιάσατε και είδα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά πραγματικά ξενέρωσα. Περίμενα οτι θα έβγαζαν ένα θηριάκι και βγάλανε μία πατάτα. (θηριάκι εννοώ όσο αφορά τις off road ικανότητες, όχι τις επιδώσεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο? 28° αχαχαχαχαχαχ ...28° έχει και το clio της μάνας μου.... με 28° μόνο πεζοδρόμια στο κολονάκι μπορείς να ανέβεις. Είναι αστείες οι γωνίες προσέγγισης που έχει το tiguan.

Γενικά είναι αστείες οι όποιες δυνατότητές του tiguan όσο αφορά τα εκτός δρόμου.Ανύπαρκτες.

 

Όσο αφορά τα εντός δεν ξέρω γιατί δεν με απασχολεί , αλλά σίγουρα σε αυτά τα χρήματα μπορείς να βρεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα με καλύτερη οδική συμπεριφορά, χώρους, και άνεση, ίσως και ασφάλεια.

 

Μή νομίζεις, όταν βγήκε η VW και ανακοίνωσε οτι θα κατασκευάσει το "μικρό" tuareg μόνο και μόνο με την ιδέα ενθουσιάστηκα.Όταν το παρουσιάσατε και είδα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά πραγματικά ξενέρωσα. Περίμενα οτι θα έβγαζαν ένα θηριάκι και βγάλανε μία πατάτα. (θηριάκι εννοώ όσο αφορά τις off road ικανότητες, όχι τις επιδώσεις)

 

α) σε παρακαλώ να μην αναφέρεις τη μάνα σου.

β) "Περίμενα οτι θα έβγαζαν ένα θηριάκι και βγάλανε μία πατάτα". 'nuff said

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Approach Angle:

 

BMW X5: 25°

Mercedes Benz ML: 23°

Landrover Freelander: 30,5°

Honda CRV: 29°

Nissan Qashqai: 21,8°

Jeep Patriot: 28,1°

Nissan X-Trail: 28°

Kia Sorrento: 28,4°

Hyundai Tuscon: 28,2°

VW Touareg: 28-33°

Porsche Cayenne: 29,1-32,4°

Audi Q7: 31°

Jeep Grand Cherokke: 37,6°

Jeep Compass: 21,1°

Jeep Cherokke: 29°

Landrover Discovery: 31°

 

Δεν ακούγεται και τόσο άσχημα τελικά. ΄

 

Ποια είναι τα καλύτερα και φθηνότερα ασφάλτινα 4χ4; Και ποια είναι όλα αυτά που θα κάψουν λιγότερη βενζίνη;

 

Κατά τα άλλα, ΟΛΑ τα SUV περνάνε το 99% της ζωής τους στην άσφαλτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Approach Angle:

 

BMW X5: 25°

Mercedes Benz ML: 23°

Landrover Freelander: 30,5°

Honda CRV: 29°

Nissan Qashqai: 21,8°

Jeep Patriot: 28,1°

Nissan X-Trail: 28°

Kia Sorrento: 28,4°

Hyundai Tuscon: 28,2°

VW Touareg: 28-33°

Porsche Cayenne: 29,1-32,4°

Audi Q7: 31°

Jeep Grand Cherokke: 37,6°

Jeep Compass: 21,1°

Jeep Cherokke: 29°

Landrover Discovery: 31°

 

Δεν ακούγεται και τόσο άσχημα τελικά. ΄

 

Ποια είναι τα καλύτερα και φθηνότερα ασφάλτινα 4χ4; Και ποια είναι όλα αυτά που θα κάψουν λιγότερη βενζίνη;

 

Κατά τα άλλα, ΟΛΑ τα SUV περνάνε το 99% της ζωής τους στην άσφαλτο.

 

 

Από όλα τα παραπάνω που έγραψες τα μόνα που πηγαίνουν εκτός είναι:

 

Το Grand Cherokee kai το Discovery,

 

Και για αυτο το λογο εχουνε και σωστές γωνίες προσέγγισης.Το Discovery αν δεν κάνω λάθος σηκώνεται και άλλο απο το έδαφος, αρα μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης.

 

Oλα τα άλλα είναι κακόμοιρα εκτός δρόμου,(άρα ποιος ο λόγος να έχουνε μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποφυγής?) και πέρα απο μερικές εξερεσεις (BMW X5 - Porsche Cayenne - Audi Q7 - Mercedes Benz ML) είναι κακόμοιρα και εντός δρόμου.Δηλαδή πέρα από το να καίνε πολύ βενζίνη και να καβαλάνε πεζοδρόμια δεν μπορούνε να κάνουνε και πολλά πολλά.Αρα στο δρόμο καλά δεν πάνε, real offroad δεν κάνουνε, τότε που πάνε? ποίος ο λόγος να ξοδέψει κανείς ένα κάρο λεφτά για αυτά τα αμάξια?

 

Ο μοναδικός σοβαρός λόγος είναι η μόστρα και η μόδα. Το θεωρείς τυχαίο οτι ξαφνικά όλες οι εταιρίες βγαζουνε SUV? Εμφανίζονται εταιρίες που δεν είχανε ποτέ μα ποτέ σχέση με την τετρακίνηση και βγάζουνε SUV που σύμφωνα με τα δικά τους λεγόμενα κάνει παπάδες εκτός δρόμου. Απο που και ως που? Εδω μεχρι και η Ferrari ετοιμάζει να βγάλει SUV...

 

Φαε όλο το youtube δεν θα βρεις ούτε ενα video με σοβαρό offroad με τα περισσότερα από τα παραπάνω αμάξια που ανέφερες.(εκτός των Grand Cherokee και Discovery )

 

Δεν σε ειδα ομως να μιλας για Daihatsu Terios II ουτε για Toyota Land Cruiser, ούτε για FJ Cruiser, ούτε για Mitsubish Pajero Pinin, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Pajero το καινούργιο....γιατί ? επειδή είναι ιαπωνικά? η επειδή δίνουνε πίπες σε off road?Η μήπως δεν συγκαταλέγονται και αυτά στην κατηγορία SUV?

 

Οκ μπορεί να μην είναι και τόσο μόστρα , αλλά και δεν σπάνε, και εκτός πάνε και είναι αληθινά SUV .

 

Οσο για την θεωρία σου οτι ενα SUV το 99% πατάει άσφαλτο, είναι δική σου θεωρία.

 

Με λίγα λόγια , το tiguan είναι ότι είναι , αλλά offroad ΔΕΝ πάει, και μην τρώτε κουτόχορτο για τις επιδώσεις του εκτός δρόμου. Οπως και τα περισοτερα μοντέλα που ανέφερε ο KWSN_Men.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

torsen(μονιμη-κεντρικη 4kinhsh) h haldex(hlektronikh) εχει?

δεν υπαρχει κανενας λογος να συγκριθει για off road ΕΙΝΑΙ SUV.τελος.η εννοια ειναι γνωστη σε ολους οσους ασχολουντε με 4χ4 η αυτοκινητα γενικοτερα.προσωπικα για να θεωρησω κατι jeep θα πρεπει να χει αργο κ γρηγορο διαφορικο.

 

εδιτ:εβγαλες αχρηστα τα τοπ suv...μαλιστα..

κ audi δεν εχει πειρα απο quattro?!!

τελος για οφφ ροαντ καταστασεις μεγαλο ρολο παιζουν τα λαστιχα...οποτε ενα με ασφαλτινα χαμηλοπροφιλο κ με τεραστια ζαντα ειναι λογικο να μην κανει παπαδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια και επειδή κάποιοι κάνουνε πως δεν καταλαβαίνουν ορίστε ένα σχετικό λινκ

 

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8310.html

 

Το tiguan δεν είναι τίποτα άλλο από ένα σηκωμένο golf με τετρακίνηση της πλάκας.

Ναι είναι πολύ όμορφο, αλλά εκτός δρόμου δεν πάει.Πάει όπου θα πάει και ενα golf αν είχε 4κινηση.

 

Η όλη μου αντιπαράθεση ξεκίνησε στον ενθουσιασμό κάποιων για τις offroad ικανότητες του οι οποίες επιβεβαιωμένα είναι ανύπαρκτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το Tiguan θα πρέπει να συγκριθεί με Toyota Land Cruiser, FJ Cruiser, Mitsubish Pajero Pinin, Mitsubishi Pajero. Τα αυτοκινητα αυτά είναι σε διαφορετική κατηγορία. Το Tiguan έχει ανταγωνιστές το RAV4 και ίσως το BMW X3. Δεν νομίζω ότι κανένας νοήμων άνθρωπος θα αγοράσει το Tiguan πιστεύοντας ότι μπορεί να κάνει παπάδες στο βουνό. Απλά το αυτόκινητο είναι ένα μικρό όμορφο SUV,

 

HexStatic μην προσπαθείς να μπεις στην λογική ότι επιεδή δεν κάνει για το βουνό δεν το παίρνω, γιατί αυτή είναι λογική όλων των COMPACT SUV και απο τι βλέπεις με μεγάλη εμπορική επιτύχια.

Υ.Γ. σύμφωνα με την wikipedia

Most of current compact SUVs are crossover SUVs, as they have unibody construction and limited off-road capabilities. In this case, the models may be derived from a compact car / small family car. As with crossover SUVs, third-row seating became optional on most models, such as the 2006 Toyota RAV4 and the 2007 Hyundai Santa Fe and Mitsubishi Outlander.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...