Προς το περιεχόμενο

Ασύρματο LAN δίκτυο μέσω Wi-Fi?


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά, έχω σπίτι μου 5 υπολογιστές, έχουν όλοι κάρτα δικτύου και συνδέονται ασύρματα στο Wi-Fi Router... Μπορεί να δημιουργηθεί και ένα ασύρματο LAN δίκτυο και πως? Μπορουν οι υπολογιστές να είναι συνδεδεμένεοι και στα 2 δίκτυα ταυτόχρονα ή ακόμη καλύτερα να χρησιμοποηθεί το υπάρχον δίκτυο και σας LAN? ΤΟ Router τί ρόλο θα παίζει σε αυτό το δίκτυο? Μπορει να χρησιμοποιηθεί ως "server"?

 

Είμαι λίγο άσχετος οπότε συγχωρέστε n00bοερωτήσεις... :P

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με εναν ενσυρματο ρουτερ και μια εξτρα καρτα δικτυου (LAN) ανα pc (με διαφορετικες ιπ, subnet) εχεις 2 δικτυα. Μπορεις να χρησιμοποισεις το ενα για μια δουλεια (π.χ filesharing kai IP phone) και το αλλο για Internet.

Σε καποια pc μπορεις να κανεις γεφυρα τις 2 συνδεσεις

** τα παραπανω με καθε επιφυλαξη!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με εναν ενσυρματο ρουτερ και μια εξτρα καρτα δικτυου (LAN) ανα pc (με διαφορετικες ιπ, subnet) εχεις 2 δικτυα. Μπορεις να χρησιμοποισεις το ενα για μια δουλεια (π.χ filesharing kai IP phone) και το αλλο για Internet.

Σε καποια pc μπορεις να κανεις γεφυρα τις 2 συνδεσεις

** τα παραπανω με καθε επιφυλαξη!!

 

Η ενσύρματη λύση απορίπτεται μάλλον... Οι υπολογιστές βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους... (συγκεκριμένα με κάτι φίλους διαμορφώσαμε την αποθήκη, έφεραν και τα δικά τους pc εκεί, και συνδέονται από το ρούτερ μου μέσω ίντερνετ. Είπαμε να κάνουμε LAN για να παίζουμε κανα παιχνίδι, αλλά και για να στέλνουμε ασαπ αρχεία)...

 

Tα 2 ασύρματα δίκτυα μέσω της ίδιας κάρτας δλδ δεν είναι πραγματοποιήσιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LAN εχεις ηδη....ΧΡ εχουν? βαλτα ολα στο ιδιο workgroup, restart κ εισαι ετοιμος.

 

Και πως ακριβώς θα το κάνω αυτο? :mrgreen: (XP έχουν όλοι)