dimnot Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2008 Με ποιό τρόπο ( τον ευκολότερο θα προτιμούσα ) μπορούμε να ενώσουμε δύο ή τρία αρχεία του office , ώστε ξεκινώντας απο το πρώτο να περνάνε όλα τα αρχεία και στα αλλα αρχεία , τα οποία είναι για διαφορετικούς λόγους όμως . Συγκεκριμμένα δύο αρχεία με βάσεις Access και δύο Word με φόρμες τα οποία αφορούν την διαδικασία καταγραφής - εγγραφής πελατών και την εκτύπωση απο το τελευταίο μιας κάρτας μέλους . (Access - Word - Access) Σας ευχαριστώ εξ αρχής .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.