Προς το περιεχόμενο

Panasonic Lumix DMC-FZ18 review (αργο φορτωμα,πολλες φωτογραφιες)


mihalakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Η παρουσίαση της μηχανής από τον mihalakis ήταν, νομίζω, ειλικρινής και αρκετά κατατοπιστική για τον μέσο ερασιτέχνη φωτογράφο, που ζητάει μια μηχανή που «μπορεί να κανεί ΠΟΛΛΑ, χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία», υπό την προϋπόθεση φυσικά να μην είναι επίδοξος φωτογράφος του National Geographic ή επίτιμος πρόεδρος των διεθνών φωτογραφικών πρακτορίων με τα γνωστά ©, τα watermarks και όλες αυτές τις τρίχες για να «ζηλεύουμε» εμείς οι «άσχετοι» και ο νοών νοείτω... Παρουσίασε το παιδί τα υπέρ της και τα κατά της απλά και όμορφα, χωρίς υπερβολές.

Λυπάμαι πολύ που υπάρχει αυτή η τάση από τους κατόχους dSLR ή άλλων «ανώτερων» μηχανών να περιφρονούν έτσι "χύμα" αυτές τις απόλυτα ΤΙΜΙΕΣ μηχανούλες οι οποίες μάλιστα συγκεντρώνουν κάποια χαρακτηριστικά και δυνατότητες που ΔΕΝ έχουν οι dSLR και εξηγώ ευθύς τι ΑΚΡΙΒΩΣ εννοώ...

 

Για να δούμε λοιπόν τι γίνεται. Οι μηχανές Bridge (έτσι ονομάζονται κανονικά αυτές οι super-zoom μηχανές γιατί «γεφυρώνουν» τον κόσμο των απλών compact και των «αριστοκρατικών» dSLR) υπερέχουν κατά πολύ σαν επιλογή για τον μέσο ερασιτέχνη φωτογράφο έναντι των dSLR διότι σε μια «συσκευασία» των 500 (περίπου) γραμμαρίων και των 350-400 Ευρώ έχουμε τα εξής :

 

1) Φωτογραφική μηχανή με καλή έως πολύ καλή ποιότητα εικόνας (για άριστη ποιότητα ξηλωθείτε κάνα εξαχίλιαρο και να ‘στε και ‘φχαριστημένοι…). Οι αισθητήρες μπορεί να είναι μικροί, το δυναμικό εύρος περιορισμένο, υπάρχει όμως συνήθως το bracketing και στη συνέχεια κάποιο προγραμματάκι για σύνθεση HDR εικόνας, όλα αυτά φυσικά σε ακραίες περιπτώσεις αντίθεσης, δε μιλάμε για νορμάλ συνθήκες λήψης. Πέρα απ’ αυτό, τα 8, 9, 10 megapixels όταν «λιγοστέψουν» στα 2 ή 3 τότε η ποιότητα ανεβαίνει κατακόρυφα. Πάει κι ο θόρυβος, πάνε και τα artifacts, πάνε όλα. Εδώ και 4 χρόνια που δουλεύω με τις «άχρηστες» compact δεν τύπωσα ποτέ μου «αφίσσα», για να μου χρειάζεται να κρατήσω όλα τα MPixels, αντιθέτως έχω στο κομπιούτερ μου μια τεράστια (τζάμπα) συλλογή από κάπου 15.000 φωτογραφίες, οι οποίες φυσικά δεν είναι 6 και 7 MPixels αλλά 2. Να υπενθυμίσω ότι η HD ανάλυση είναι μόλις 2,1 MPixels και τα πάντα φαίνονται ΤΕΛΕΙΑ. Ζούμε πλέον στην εποχή των κομπιούτερ. Οι εκτυπώσεις μου φαίνονται ξεπερασμένες, άσε που η χρωματική απόδοση μιας εκτύπωσης είναι πολύ κατώτερη απ' αυτήν μιας καλής οθόνης TFT ή "λαμπάτης"...

 

2) Βολική έως ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΟΛΙΚΗ θέση λήψης. Αντί «λιανόκλεισμα του μάτ’ κι αγνάντεμα απ’ την τρυπούλα» (δε λέω, καλό αλλά ψιλοξεπερασμένο…) καδράρουμε από την (2,5 – 3 ιντσών) οθόνη, η οποία σε πολλά μοντέλα κινείται κι όλας και π.χ. δεν χρειάζεται να πέσουμε μπρούμυτα για να φωτογραφίσουμε ένα αγριολούδουδο, αρκεί να ψιλογονατίσουμε. Όποιος ΔΕΝ μπορεί να καδράρει από την οθονίτσα, μαθαίνει σιγά-σιγά και στο τέλος μπορεί μια χαρά. Ο υπογράφων αυτό το post, ξεκίνησε με τηλεμετρικό «ματάκι», συνέχισε με freshnel lens focusing screen (πωωω, πωωω…) και κατόπιν «ξέπεσε» στις 2, 2,5 (και σε ένα μήνα στις 3) ίντσες μιας TFT. Αρχικά του φάνηκε παράξενο, στη συνέχεια όμως συνήθισε και τα πήγε μια χαρά.

 

3) Βιντεοκάμερα για απλές, καθημερινές, διασκεδαστικές λήψεις (σπορ, οικογένεια, τραίνα που περνάνε, καράβια που αρμενίζουνε, αεροπλάνα που φτερουγίζουνε κλπ.) με ποιότητα βίντεο αρκετά καλή (για άριστη ποιότητα, κάντε παρέα με τον Σπίλμπεργκ και τραβήξτε με τις δικές του κάμερες…). Εντάξει, κάμποσες ΔΕΝ ζουμάρουν την ώρα της λήψης βίντεο, ψιλοαρνητικό, όχι όμως και απόλυτα καθοριστικό.

Δεν ξέρω και πολλές dSLR που να μπορούνε να χρησιμοποιηθούν σαν βιντεοκάμερες (υπάρχει άραγε έστω και μία;…) με αποτέλεσμα το βάρος της τσάντας να αυξάνει κατακόρυφα, λόγω ακριβώς και της πρόσθετης βιντεοκάμερας που θα θέλει κάποιος να έχει μαζί του.

 

Τη συγκεκριμένη μηχανή την είχα δει στο http://www.dpreview.com και θα την είχα ΗΔΗ αγοράσει, κόλλησα όμως στο ότι ΔΕΝ ζουμάρει κατά το βίντεο. Για την ώρα έχω μια απλή compact Canon PowerShot A710is και είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος, απλώς γουστάρω λίγο παραπάνω zoom, bracketing, predictive focusing στο burst mode, κάποια άλλα καλούδια (face detection κλπ.) που έχουν οι πιο σύγχρονες, γι’ αυτό και θέλω μια καινούργια. Κατέληξα λοιπόν στη SONY DSC-H50, η οποία θα κυκλοφορήσει τέλη Απριλίου, αρχές Μαΐου και δεν θα κοστίζει πάνω από 350 ευρώ. Δεν έχει βέβαια το 18Χ της Panasonic, αλλά και το 15Χ καλό είναι (σε σχέση με το 6Χ που έχω τώρα).

Όταν την παραλάβω και τη χρησιμοποιήσω, σας υπόσχομαι γερό review, όπως έκανε κι ο φίλος μας ο Μιχαλάκης για τη δικιά του και τον ευχαριστώ θερμά.

 

Καλή σας νύχτα, πάω για ύπνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1) Φωτογραφική μηχανή με καλή έως πολύ καλή ποιότητα εικόνας (για άριστη ποιότητα ξηλωθείτε κάνα εξαχίλιαρο και να ʽστε και ʽφχαριστημένοι…). Οι αισθητήρες μπορεί να είναι μικροί, το δυναμικό εύρος περιορισμένο, υπάρχει όμως συνήθως το bracketing και στη συνέχεια κάποιο προγραμματάκι για σύνθεση HDR εικόνας, όλα αυτά φυσικά σε ακραίες περιπτώσεις αντίθεσης, δε μιλάμε για νορμάλ συνθήκες λήψης. Πέρα απʼ αυτό, τα 8, 9, 10 megapixels όταν «λιγοστέψουν» στα 2 ή 3 τότε η ποιότητα ανεβαίνει κατακόρυφα. Πάει κι ο θόρυβος, πάνε και τα artifacts, πάνε όλα. Εδώ και 4 χρόνια που δουλεύω με τις «άχρηστες» compact δεν τύπωσα ποτέ μου «αφίσσα», για να μου χρειάζεται να κρατήσω όλα τα MPixels, αντιθέτως έχω στο κομπιούτερ μου μια τεράστια (τζάμπα) συλλογή από κάπου 15.000 φωτογραφίες, οι οποίες φυσικά δεν είναι 6 και 7 MPixels αλλά 2. Να υπενθυμίσω ότι η HD ανάλυση είναι μόλις 2,1 MPixels και τα πάντα φαίνονται ΤΕΛΕΙΑ. Ζούμε πλέον στην εποχή των κομπιούτερ. Οι εκτυπώσεις μου φαίνονται ξεπερασμένες, άσε που η χρωματική απόδοση μιας εκτύπωσης είναι πολύ κατώτερη απ' αυτήν μιας καλής οθόνης TFT ή "λαμπάτης"...

 

2) Βολική έως ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΟΛΙΚΗ θέση λήψης. Αντί «λιανόκλεισμα του μάτʼ κι αγνάντεμα απʼ την τρυπούλα» (δε λέω, καλό αλλά ψιλοξεπερασμένο…) καδράρουμε από την (2,5 – 3 ιντσών) οθόνη, η οποία σε πολλά μοντέλα κινείται κι όλας και π.χ. δεν χρειάζεται να πέσουμε μπρούμυτα για να φωτογραφίσουμε ένα αγριολούδουδο, αρκεί να ψιλογονατίσουμε. Όποιος ΔΕΝ μπορεί να καδράρει από την οθονίτσα, μαθαίνει σιγά-σιγά και στο τέλος μπορεί μια χαρά. Ο υπογράφων αυτό το post, ξεκίνησε με τηλεμετρικό «ματάκι», συνέχισε με freshnel lens focusing screen (πωωω, πωωω…) και κατόπιν «ξέπεσε» στις 2, 2,5 (και σε ένα μήνα στις 3) ίντσες μιας TFT. Αρχικά του φάνηκε παράξενο, στη συνέχεια όμως συνήθισε και τα πήγε μια χαρά.

 

3) Βιντεοκάμερα για απλές, καθημερινές, διασκεδαστικές λήψεις (σπορ, οικογένεια, τραίνα που περνάνε, καράβια που αρμενίζουνε, αεροπλάνα που φτερουγίζουνε κλπ.) με ποιότητα βίντεο αρκετά καλή (για άριστη ποιότητα, κάντε παρέα με τον Σπίλμπεργκ και τραβήξτε με τις δικές του κάμερες…). Εντάξει, κάμποσες ΔΕΝ ζουμάρουν την ώρα της λήψης βίντεο, ψιλοαρνητικό, όχι όμως και απόλυτα καθοριστικό.

Δεν ξέρω και πολλές dSLR που να μπορούνε να χρησιμοποιηθούν σαν βιντεοκάμερες (υπάρχει άραγε έστω και μία;…) με αποτέλεσμα το βάρος της τσάντας να αυξάνει κατακόρυφα, λόγω ακριβώς και της πρόσθετης βιντεοκάμερας που θα θέλει κάποιος να έχει μαζί του.

 

Τη συγκεκριμένη μηχανή την είχα δει στο http://www.dpreview.com και θα την είχα ΗΔΗ αγοράσει, κόλλησα όμως στο ότι ΔΕΝ ζουμάρει κατά το βίντεο. Για την ώρα έχω μια απλή compact Canon PowerShot A710is και είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος, απλώς γουστάρω λίγο παραπάνω zoom, bracketing, predictive focusing στο burst mode, κάποια άλλα καλούδια (face detection κλπ.) που έχουν οι πιο σύγχρονες, γιʼ αυτό και θέλω μια καινούργια. Κατέληξα λοιπόν στη SONY DSC-H50, η οποία θα κυκλοφορήσει τέλη Απριλίου, αρχές Μαΐου και δεν θα κοστίζει πάνω από 350 ευρώ. Δεν έχει βέβαια το 18Χ της Panasonic, αλλά και το 15Χ καλό είναι (σε σχέση με το 6Χ που έχω τώρα).

Όταν την παραλάβω και τη χρησιμοποιήσω, σας υπόσχομαι γερό review, όπως έκανε κι ο φίλος μας ο Μιχαλάκης για τη δικιά του και τον ευχαριστώ θερμά.

 

Καλή σας νύχτα, πάω για ύπνο.

 

 

1.. Κανενας σχεδον δεν κανει resize τις φωτογραφιες του σε μικροτερες αναλυσεις... εσυ θες να δουλευεις σε τετοιες διαστασεις δικαιωμα σου...ομως η τιμη της μηχανης λεει 8 mp τοτε σε κλεβει η εταιρεια αν σου προσφερει 8 mp και πρακτικα εχεις καλη ποιοτητα στα 3....Μια d50 της nikon με 5mp αισθητηρα και τιμη σωματος μαζι με βασικο φακο στο κιτ κανει 500 ευρω και εχει πολυ καλυτερη εικονα απο την panasonic...

 

 

2...εδω εχεις δικιο αν και η e510 μου εχει live view...οποτε δεν εχω τετοια προβληματα :-D μακαρι να εχουν ολο και περισσοτερες dlsr liveview... βολευει απιστευρα στις macro

 

 

3. Δεν εχεις ασχοληθει καθολου με dslr..κανει μπαμ απο αυτο που λες ....οποτε δεν ειανι αντικειμενικος κριτης ολων οσων γραφεις.... :X

 

4...Λες 18χ 15x 6x αλλα δεν μας εχει πει ευρος των 3ων φακων.... Μηπως αυτος με το 18χ ειναι πιο ευρυγωνιος απο τον 15χ ? Αληθεια εχεις αναρωτηθει αν το 18χ ειναι απλως εικονικο? Ο περισσοτερος κοσμος δεν κατανοει την διαφορα..του χ...

 

Ελπιζω να μη σας κουρασα....B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.. Κανενας σχεδον δεν κανει resize τις φωτογραφιες του σε μικροτερες αναλυσεις... εσυ θες να δουλευεις σε τετοιες διαστασεις δικαιωμα σου...ομως η τιμη της μηχανης λεει 8 mp τοτε σε κλεβει η εταιρεια αν σου προσφερει 8 mp και πρακτικα εχεις καλη ποιοτητα στα 3....Μια d50 της nikon με 5mp αισθητηρα και τιμη σωματος μαζι με βασικο φακο στο κιτ κανει 500 ευρω και εχει πολυ καλυτερη εικονα απο την panasonic...

Μάλλον γενικεύεις αδικαιολόγητα διότι είναι φύσει αδύνατον να γνωρίζεις τι κάνουν μερικά δισεκατομμύρια χρήστες ψηφιακών μηχανών παγκοσμίως... Φίλος μου, ο οποίος ΔΕΝ είναι φανατικός της φωτογραφίας, από την εποχή ακόμη που είχε ΜΟΝΟ το κινητό του για φωτ. μηχανή είχε καταλάβει ότι το downsize ανεβάζει την ποιότητα. Μιλάω για την εμφάνιση στην οθόνη, όπου τα 2 Mpixels είναι υπέρ-αρκετά, όσο για μια συνηθισμένη εκτύπωση 15Χ10, είτε 2 είτε 5 είτε 15 Mpixels δώσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα πάρεις.

Επίσης ΔΕΝ πιστεύω ότι οι εταιρίες "κλέβουν" τον κοσμάκη με τα περισσότερα Mpixels, τάχα προσπαθώντας να μας πείσουν ότι τα 10 MPixles μιας compact ή bridge είναι το ίδιο κι απαράλλαχτο με τα 10 MPixels μιας dSLR. Όχι βέβαια, μόνο λίγοι παντελώς άσχετοι θα μπορούσαν να πιστέψουν κάτι τέτοιο.

Το ξαναλέω λοιπόν, όσο κι αν ακούγεται "περίεργο". Αγοράζω μια bridge στα 8-9 MPixels με 15Χ ή 18Χ zoom, ξοδεύοντας ΜΟΝΟ 300-400 ευρώ (για τον ΙΔΙΟ εξοπλισμό σε dSLR το χέρι πρέπει να χωθεί ΠΟΛΥ πιο βαθειά στην τσέπη) και έχω ΣΙΓΟΥΡΑ τέλειες φωτογραφίες στα 2-3 MPixels που θα κρατήσω στο κομπιούτερ μου. Και φυσικά το downsize δεν είναι η ΜΟΝΗ επέμβαση σε μια ψηφιακή φωτογραφία. Θεωρώ άκρως απαραίτητες ενέργειες το cropping, την "οριζοντίωση", τη (μικρή αλλά καθοριστική) χρωματική διόρθωση, τρία-τέσσερα δηλαδή πραγματάκια που μεταμορφώνουν μια φωτογραφία, είτε τραβήχτηκε από compact των 80 Ευρώ, είτε από dSLR (με την αντίστοιχη συνοδία σε φακούς) των 1600-16.000 Ευρώ.

 

Εάν βέβαια ο παράγοντας ΚΟΣΤΟΣ, ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ και ΟΓΚΟΣ δεν επηρεάζει την επιλογή κάποιου, τότε μιλάμε μάλλον για επαγγελματικού επιπέδου επιλογή ή "άλλου επιπέδου" ερασιτέχνη. Προσωπικά δεν θα ήθελα ΠΟΤΕ μου να γυρίσω στην εποχή που μου έπεφτε ο ώμος από την τσάντα που είχε μέσα την παλιά μου "φιλμάτη" SLR, δύο φακούς εξτρά (28 mm, zoom 70-210 mm), το θηριώδες φλας, κάμποσα φίλτρα, παρασολέιγ, ντεκλασέρ, τζάντζαλα-μάντζαλα και βέβαια δυο-τρία καρουλάκια 35άρια που αρκούσαν για καμιά (το πολύ) εκατοστή φωτογραφίες...

 

3. Δεν εχεις ασχοληθει καθολου με dslr..κανει μπαμ απο αυτο που λες ....οποτε δεν

Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς. Δηλαδή οι dSLR αρχίσανε ξαφνικά και τραβάνε βιντεάκια; Έχω μήπως χάσει επεισόδια; (λέμε τώρα...)

Στο νούμερο 3 αυτό ακριβώς έλεγα, ότι μια compact ή bridge σε γλιτώνει από το ΠΡΟΣΘΕΤΟ βάρος μιας βιντεοκάμερας, όταν φυσικά μιλάμε για απλά βιντεάκια που τραβάει όλος ο κόσμος και όχι για σούπερ απαιτήσεις από την κινούμενη εικόνα. Εγώ π.χ. γουστάρω να φωτογραφίζω και να βιντεοσκοπώ τραίνα και αεροπλάνα και τα κάνω και τα δύο με ΜΙΑ μηχανή. Αυτό έλεγα κι εσύ μου λες ότι είμαι άσχετος από dSLR. Πού κολλάει αυτό τώρα, ο θεός κι η ψυχή μου...

 

4...Λες 18χ 15x 6x αλλα δεν μας εχει πει ευρος των 3ων φακων.... Μηπως αυτος με το 18χ ειναι πιο ευρυγωνιος απο τον 15χ ? Αληθεια εχεις αναρωτηθει αν το 18χ ειναι απλως εικονικο? Ο περισσοτερος κοσμος δεν κατανοει την διαφορα..του χ...

Στα χαρακτηριστικά της Panasonic του mihalakis αναφέρεται ρητώς ότι το αντίστοιχο εύρος του 18X φακού της για 35άρι φιλμ είναι 28-504 mm. Στον 15Χ της Sony DSC-H7/9/50 η αντιστοιχία είναι 31-465 mm, στον 6Χ της Canon που έχω τώρα είναι 35-210 mm.

Τα 31 mm της Sony που μ' ενδιαφέρει είναι (για τις απαιτήσεις μου) καλούτσικα (δε μιλάμε για τα 465 του άλλου άκρου...). Μπορεί φυσικά να μην συγκρίνονται με τα 18 mm ενός fish-eye, εάν όμως θέλω "breath-taking panoramas" ε, τραβάω προσεκτικά δυο-τρεις με έναν τρίποδα, τις stitch-άρω (τα σχετικά προγραμματάκια κάνουν φοβερή δουλειά, εδώ και χρόνια, και όσο πάνε βελτιώνονται) και κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Το έκανα ήδη από την εποχή που είχα μια (ας πούμε) "παιδική" Nikon CoolPix 3200, η οποία κατέβαινε ΜΟΝΟ μέχρι τα 38 mm... Ε, λοιπόν με κείνη τη μηχανούλα είχα κάνει κάτι φοβερά πανοράματα και QTVRs που ακόμη τα βλέπω και τα χαίρομαι. Τι λέμε τώρα για ευρυγώνιους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ

 

Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς. Δηλαδή οι dSLR αρχίσανε ξαφνικά και τραβάνε βιντεάκια; Έχω μήπως χάσει επεισόδια; (λέμε τώρα...)

Στο νούμερο 3 αυτό ακριβώς έλεγα, ότι μια compact ή bridge σε γλιτώνει από το ΠΡΟΣΘΕΤΟ βάρος μιας βιντεοκάμερας, όταν φυσικά μιλάμε για απλά βιντεάκια που τραβάει όλος ο κόσμος και όχι για σούπερ απαιτήσεις από την κινούμενη εικόνα. Εγώ π.χ. γουστάρω να φωτογραφίζω και να βιντεοσκοπώ τραίνα και αεροπλάνα και τα κάνω και τα δύο με ΜΙΑ μηχανή. Αυτό έλεγα κι εσύ μου λες ότι είμαι άσχετος από dSLR. Πού κολλάει αυτό τώρα, ο θεός κι η ψυχή μου..

 

 

 

Εννοειται πως δεν υπαρχει ουτε θα υπαρξει dslr που ν ατραβαει βιντεο...απλα μου φανηκε χαζη η απορια σου...οσον αφορα το αν υπαρχει καποια που να το κανει....

 

Τωρα ναι ειναι κλεψια για ολες τις εταιρειες να πουλανε 350 ευρω μηχανημα για 8 mp compact ..εχω θα παραδεχομουνα την panasonic αν εβγαζε και 2-3 μηχανουλες με αισθητηρα 3 - 5 mp ..με τους αισθητηρες καινουριας γενιας της....και τις εδινε στη μιση τιμη... Ολες οι εταιρειες προβαλλουν τα mp σαν το ατου τους.... Εσυ γνωριζεις απο φωτογραφια ...οι περισσοτεροι ομως εδω μεσα δεν γνωριζουν....και ειδικα οι νεοι χρηστες που αγοραζουν μια μηχανη... Αλλωστε βαζω στοιχημα οτι και το παιδι που εκανε το review τα περισσοτερα απο αυτα που εγραψε τα αντεγραψε απο αλλο site....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παρουσίαση της μηχανής από τον mihalakis ήταν, νομίζω, ειλικρινής και αρκετά κατατοπιστική για τον μέσο ερασιτέχνη φωτογράφο, που ζητάει μια μηχανή που «μπορεί να κανεί ΠΟΛΛΑ, χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία», υπό την προϋπόθεση φυσικά να μην είναι επίδοξος φωτογράφος του National Geographic ή επίτιμος πρόεδρος των διεθνών φωτογραφικών πρακτορίων με τα γνωστά ©, τα watermarks και όλες αυτές τις τρίχες για να «ζηλεύουμε» εμείς οι «άσχετοι» και ο νοών νοείτω... Παρουσίασε το παιδί τα υπέρ της και τα κατά της απλά και όμορφα, χωρίς υπερβολές.

Λυπάμαι πολύ που υπάρχει αυτή η τάση από τους κατόχους dSLR ή άλλων «ανώτερων» μηχανών να περιφρονούν έτσι "χύμα" αυτές τις απόλυτα ΤΙΜΙΕΣ μηχανούλες οι οποίες μάλιστα συγκεντρώνουν κάποια χαρακτηριστικά και δυνατότητες που ΔΕΝ έχουν οι dSLR και εξηγώ ευθύς τι ΑΚΡΙΒΩΣ εννοώ...

 

Δεν νομίζω οτι κανείς από εμάς θεωρεί τον εαυτό του επαγγελματία, ούτε φωτογράφο του national geographic. Και DSLR έχει και των 400-500 ευρώ έχει και των 5000 ευρώ, όπως και φακούς έχει απο 100 ευρώ μέχρι και 13.000 ευρώ. Δεν νομίζω οτι κανείς δεν πάει να συγκρίνει μια DSLR των 15.000 ευρώ με την συγκεκριμένη μηχανή.

 

Για να δούμε λοιπόν τι γίνεται. Οι μηχανές Bridge (έτσι ονομάζονται κανονικά αυτές οι super-zoom μηχανές γιατί «γεφυρώνουν» τον κόσμο των απλών compact και των «αριστοκρατικών» dSLR) υπερέχουν κατά πολύ σαν επιλογή για τον μέσο ερασιτέχνη φωτογράφο έναντι των dSLR διότι σε μια «συσκευασία» των 500 (περίπου) γραμμαρίων και των 350-400 Ευρώ έχουμε τα εξής :

 

Οι μηχανές "Bridge" όπως τις αποκαλείς (άσχετα αν ανήκουν στην κατηγορία DSLR-Like ) είναι μία καινούργια μόδα (οπως παλιότερα ητανε οι slim compact μηχανές - βλέπε T Series της Sony) που προσπαθούν να τα συνδιάσουνε όλα χωρίς ομώς τιποτα απο ολα οσα κανουνε να μπορουνε να το κανουνε σωστα.Απλώς έχουνε τον κλασικό φακό με ζουμ που ψαρώνει τον κόσμο και τίποτα άλλο.Παλιότερα είχαμε το digital zoom ..wow...μια μαλακία για να προσθέσουν και άλλο ζουμ για να πουλήσουν' date=' κάτι το οποίο πλέων καμία σοβαρή εταιρία δεν έχει στις μηχανές της.

 

1) Φωτογραφική μηχανή με καλή έως πολύ καλή ποιότητα εικόνας (για άριστη ποιότητα ξηλωθείτε κάνα εξαχίλιαρο και να ʽστε και ʽφχαριστημένοι…). Οι αισθητήρες μπορεί να είναι μικροί, το δυναμικό εύρος περιορισμένο, υπάρχει όμως συνήθως το bracketing και στη συνέχεια κάποιο προγραμματάκι για σύνθεση HDR εικόνας, όλα αυτά φυσικά σε ακραίες περιπτώσεις αντίθεσης, δε μιλάμε για νορμάλ συνθήκες λήψης. Πέρα απʼ αυτό, τα 8, 9, 10 megapixels όταν «λιγοστέψουν» στα 2 ή 3 τότε η ποιότητα ανεβαίνει κατακόρυφα. Πάει κι ο θόρυβος, πάνε και τα artifacts, πάνε όλα. Εδώ και 4 χρόνια που δουλεύω με τις «άχρηστες» compact δεν τύπωσα ποτέ μου «αφίσσα», για να μου χρειάζεται να κρατήσω όλα τα MPixels, αντιθέτως έχω στο κομπιούτερ μου μια τεράστια (τζάμπα) συλλογή από κάπου 15.000 φωτογραφίες, οι οποίες φυσικά δεν είναι 6 και 7 MPixels αλλά 2. Να υπενθυμίσω ότι η HD ανάλυση είναι μόλις 2,1 MPixels και τα πάντα φαίνονται ΤΕΛΕΙΑ. Ζούμε πλέον στην εποχή των κομπιούτερ. Οι εκτυπώσεις μου φαίνονται ξεπερασμένες, άσε που η χρωματική απόδοση μιας εκτύπωσης είναι πολύ κατώτερη απ' αυτήν μιας καλής οθόνης TFT ή "λαμπάτης"...

 

Η εποχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών ποτέ δεν αναίρεσε το print. ίσα ίσα to print ζει και βασιλεύει και ανέκαθεν προχωρούσε και προχωρεί παράλληλα με τον ψηφιακό κόσμο. ιδικά όταν πρόκειται για δουλεία το print είναι το α και το ω.

Οσο αφορά την εκτύπωση και την σημασία της μάλλον δεν έχεις κάνει ποτέ καμία σοβαρή εκτύπωση στην ζωή σου και για αυτό λες οτι δεν μπορεί να συγκριθεί με μια οθόνη. Και αν ήξερες και τι έλεγες δεν θα μιλούσες για tft αλλά για crt οθόνες.

 

 

2) Βολική έως ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΟΛΙΚΗ θέση λήψης. Αντί «λιανόκλεισμα του μάτʼ κι αγνάντεμα απʼ την τρυπούλα» (δε λέω' date=' καλό αλλά ψιλοξεπερασμένο…) καδράρουμε από την (2,5 – 3 ιντσών) οθόνη, η οποία σε πολλά μοντέλα κινείται κι όλας και π.χ. δεν χρειάζεται να πέσουμε μπρούμυτα για να φωτογραφίσουμε ένα αγριολούδουδο, αρκεί να ψιλογονατίσουμε. Όποιος ΔΕΝ μπορεί να καδράρει από την οθονίτσα, μαθαίνει σιγά-σιγά και στο τέλος μπορεί μια χαρά. Ο υπογράφων αυτό το post, ξεκίνησε με τηλεμετρικό «ματάκι», συνέχισε με freshnel lens focusing screen (πωωω, πωωω…) και κατόπιν «ξέπεσε» στις 2, 2,5 (και σε ένα μήνα στις 3) ίντσες μιας TFT. Αρχικά του φάνηκε παράξενο, στη συνέχεια όμως συνήθισε και τα πήγε μια χαρά.[/quote']

 

Καλά εδώ γελάμε με την ψυχή μας. Το "λιανόκλεισμα του μάτʼ κι αγνάντεμα απʼ την τρυπούλα" ανέκαθεν είχε λόγο ύπαρξης. Λοιπόν, η συγκεκριμένη μηχανή με τον φακό που έχει μπορεί να βγάλει καλές φωτογραφίες μόνο με ντάλα ήλιο. Για να μας πει ο φίλος μας ο Μιχαλάκης με ντάλα ήλιο πόσο καθαρά μπορεί να δει από την οθόνη?Γιατί από όσο ξέρω καμία τέτοια οθόνη δεν είναι δυνατό με τόσο ήλιο και φοτισμό να διχνει καθαρά αυτο που πάμε να βγάλουμε φωτογραφία. Σε οτι συσκευη και να δεις οι lcd οθονες υστερουνε στο πολυ φοτισμό.

Και αντε και είδε.... πες οτι εβαλε το χεράκι του απο πάνω, εκανε σκιά και ειδε...που ξερει οτι το αντικείμενο που πάει να βγαλει φοτογραφία που ειναι στο μισό χιλιόμετρο θα είναι σωστά focused? Το βράδι με χαμηλό φωτισμο πώς ξέρει ο φοτογραφος τι θα πάει να βγαλει αν δεν δει μεσα απο το viewfinder?ακόμα και μικρές σοωαρες compact μηχανές έχουνε viewfinder, εσυ γιατί λες να το έχουνε? για να βγάζεις φωτογραφιες αν τελειωσει η μπαταρία?

 

3) Βιντεοκάμερα για απλές' date=' καθημερινές, διασκεδαστικές λήψεις (σπορ, οικογένεια, τραίνα που περνάνε, καράβια που αρμενίζουνε, αεροπλάνα που φτερουγίζουνε κλπ.) με ποιότητα βίντεο αρκετά καλή (για άριστη ποιότητα, κάντε παρέα με τον Σπίλμπεργκ και τραβήξτε με τις δικές του κάμερες…). Εντάξει, κάμποσες ΔΕΝ ζουμάρουν την ώρα της λήψης βίντεο, ψιλοαρνητικό, όχι όμως και απόλυτα καθοριστικό.

Δεν ξέρω και πολλές dSLR που να μπορούνε να χρησιμοποιηθούν σαν βιντεοκάμερες (υπάρχει άραγε έστω και μία;…) με αποτέλεσμα το βάρος της τσάντας να αυξάνει κατακόρυφα, λόγω ακριβώς και της πρόσθετης βιντεοκάμερας που θα θέλει κάποιος να έχει μαζί του.[/quote']

 

Κάτσε τώρα...για φωτογραφία μιλάμε η για video?Αν είναι να κολλήσουμε και ένα κινητό πάνω να την κάνουμε και κινητό, να βάλουμε και ένα gps και όλα καλά.

Με αυτή την λογική το κινητό μου είναι καλύτερο από αυτή την μηχανή γιατί και video τραβάει, και gps έχει , και φωτογραφίες βγάζει και τηλέφωνα παίρνει και ίντερνετ μπαίνει. Αν είναι να τα πετάξω όλα, και το πισι μου, και την φωτογραφική μου και την videocamera μου , εφόσον έχω τέτοιο κινητό.

 

Καμία dslr δεν τραβάει βίντεο και ούτε πρόκειται να βγει, γιατί είναι φωτογραφική μηχανή και δεν υπάρχει λόγος να τραβάει βίντεο. Ασε που μια handycam της πλάκας τραβάει κλάσης καλύτερο βίντεο από οποιαδήποτε φωτογραφική.

Ασε που με τα fps που τραβάει βίντεο η panasonic μάλλον δεν θα προλάβεις να δεις και πολλά από το τραίνο που θα περάσει, παρά μια μόνιμη θολούρα.

Με την ίδια λογική θα έπρεπε η panasonic και όλες οι εταιρίες να πάψουν να βγάζουν βιντεοκάμερες εφόσον υπάρχουνε φωτογραφικές που τραβάνε βίντεο.

 

Η συγκεκριμένη μηχανή είναι μόνο για να βγάζει ο μηχαλάκης κώλους στις παραλίες της ρόδου και για τίποτα άλλο. Αν την πήρε για αυτό το σκοπό τότε respect και καλή δράση. Αν όχι τότε μάλλον δεν έκανε και τόσο καλή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δ

Η συγκεκριμένη μηχανή είναι μόνο για να βγάζει ο μηχαλάκης κώλους στις παραλίες της ρόδου και για τίποτα άλλο. Αν την πήρε για αυτό το σκοπό τότε respect και καλή δράση. Αν όχι τότε μάλλον δεν έκανε και τόσο καλή αγορά.

 

Το πα και γω αλλωστε...για μπανιστηρι πρωτη ειναι....και η συλλογη μου με την Konica minolta z5 ειναι αρκετα καλη απο τις παραλιες τα καλοκαιρια....αλλα ως εκει.... το βυ...κι δεν θελει και πολλη καλη ποιοτητα μηχανης για να εντυπωσιασει....ουτε το μαγιουδακι...ουτε το κω....κι.... απλα τραβας ο,τι θες απομακρια χωρις να σε βλεπει κανενας.... Και για να καταλαβετε δεν συγριναμε μηχανη των 15000 με αυτην αλλα μια Nikon d50 2ετιας με αυτην...και Nikon την κερδιζει κατα κρατος με 495 ευρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν θα ήθελα ΠΟΤΕ μου να γυρίσω στην εποχή που μου έπεφτε ο ώμος από την τσάντα που είχε μέσα την παλιά μου "φιλμάτη" SLR, δύο φακούς εξτρά (28 mm, zoom 70-210 mm), το θηριώδες φλας, κάμποσα φίλτρα, παρασολέιγ, ντεκλασέρ, τζάντζαλα-μάντζαλα και βέβαια δυο-τρία καρουλάκια 35άρια που αρκούσαν για καμιά (το πολύ) εκατοστή φωτογραφίες...

 

Εγώ προσωπικά ΘΑ ΗΘΕΛΑ να γυρίσω σ' εκείνη την εποχή, αλλά για έναν μόνο λόγο. Γιατί θα ήμουν πάλι 20 χρονών και θα είχα μόλις αποκτήσει την πολυπόθητη PENTAX μου, που το μόνο πάνω της που ήθελε ρεύμα ήταν το φωτόμετρο. Κι ας μου έπεφτε ο ώμος από την παρόμοια με τη δική σου τσάντα (ευρυγώνιο δυστυχώς δεν είχα), μιας και συχνά ήταν η μοναδική αποσκευή στις περιπλανήσεις μου. Κι ας μετρούσα τις φωτογραφίες μη μου τελειώσει το φιλμ κι ας καιγόταν και καμμιά φορά από απροσεξία. Ήμουν όμως τότε πριμοδοτούμενος αργόσχολος, δηλαδή φοιτητής. Είχα όλη την άνεση και την ηρεμία να ασχολούμαι με το άνοιξε τσάντα, βγάλε φακό, ξεβίδωσε τον άλλο, βάλτον πρώτα στη τσάντα μη κτυπήσει, φύσηξε τη μηχανή να φύγουν οι σκόνες, βίδωσε τον άλλο, ακούμπησε προσεκτικά κάπου τη μηχανή με το τέρας των 210mm πάνω της, κλείσε τη τσάντα και πάει λέγοντας. Τώρα αν είχε φύγει το θέμα, αν ο ήλιος είχε κρυφτεί από τα σύννεφα, αν το γοητευτικό χαμόγελο στο πορτραίτο που ετοίμαζα είχε αντικατασταθεί από έκφραση βαρεμάρας από την αναμονή, δεν πείραζε. Είχα όλο το χρόνο να περιμένω για την επόμενη τέλεια φωτογραφία μου. Εξάλλου την προψηφιακή εποχή δεν υπήρχαν κι άλλες δυνατότητες, οπότε δεν υπήρχαν ούτε γκρίνιες. Ή έκανες το βαστάζο οπότε έμπαινες αυτόματα στο club των επαϊόντων που έγραψαν τόσο βαρύγδουπες γνώμες νωρίτερα ή καθάριζες αναμνηστικά με μια παπαρομάτικ, οπότε ούτε λόγος για "review" σαν τον δύσμοιρο τον mihalakis που άκουσε τα σχολιανά του.

Σέβομαι την αξεπέραστη ποιότητα που προσφέρουν οι dSLR, όπως σεβόμουν και χρησιμοποιούσα τις παλιές SLR. Σέβομαι επίσης αυτούς που ξέρουν να τις χρησιμοποιούν και να παράγουν τέχνη ή έστω να απαθανατίζουν σωστά την είδηση, με αυτά τα αξεπέραστα εργαλεία. Ακόμα περισσότερο όμως σέβομαι αυτούς που χρησιμοποιούν τη γνώση που απέκτησαν μοιράζοντας την εμπειρία τους σε όσους τη χρειάζονται (αυτός εξάλλου δεν είναι κι ο σκοπός του site, αντί να ξεφτιλίζουν όποιον νόμισε ότι έτσι εύκολα μπορεί να γράψει ένα review, αλλά αντί γιαυτό βρέθηκε ξαφνικά στο λάκκο με τις "αυθεντίες".

Η τεχνολογία βελτιώνεται, φτηναίνει και μαζικοποιείται, με αποτέλεσμα να αμβλύνονται οι διαφορές ανάμεσα στο μέτριο και το καλό. Αυτό βέβαια πονάει κάποιους που βλέπουν ότι στο 80% των φωτογραφιών που τραβάμε συνήθως, το κοινό μάτι δύσκολα ξεχωρίζει τις διαφορές από τη "μάπα" του mihalakis και μια dSLR κι έτσι χάνονται οι αυθεντίες μέσα στη μάζα. Τι να κάνουμε;

 

P.S.: Όσο μ' αυτό το ζουμ που έχετε λυσσάξει, μου θυμίζετε κάποιους παλιούς φωτογράφους που την εποχή που οι ζουμ (ναι, αυτοί που χρησιμοποιείτε κι εσείς στις dSLR) άρχισαν να παίρνουν τα πάνω τους, έλεγαν τα ίδια ακριβώς λόγια με σας. Είναι σκοτεινοί, είναι άχρηστοι, είναι έτσι, είναι αλλιώς και προέτρεπαν να χρησιμοποιούμε 2-3 διαφορετικούς σταθερούς τηλεφακούς, που ακόμα κι αν τους σήκωνε η τσέπη μας, σίγουρα δεν τους άντεχε ο ώμος μας. Δεν τους άκουσα όμως και ευτυχώς, γιατί χαίρομαι ακόμα τις φωτογραφίες που τράβηξα πριν 10-15 χρόνια με τον 70-210 φακό μου, γιατί πολύ απλά θα είχα μείνει με τον υπερφωτεινό μεν (1.4) αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων 50άρη της μηχανής μου κι ας έβγαζαν αφρούς μόλις τον έβλεπαν οι τότε αυθεντίες. Μπορεί οι φωτογραφίες μου να μην είναι τόσο καλές όσο οι δικές τους ή οι δικές σας, αλλά είναι δικές μου, τις χάρηκα όσο τις δημιουργούσα και τις χαίρομαι ακόμα. Μη ξεχνάμε πως πάνω απ' όλα φωτογραφία σημαίνει να πιάσεις τη στιγμή που σου κάνει κλικ και σ' αυτό η πρακτικότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Όσο για την τέχνη, αυτή δεν κινδυνεύει από τις compact κι όσοι θέλουν μπορούν να την υπηρετήσουν με τα σύγχρονα εργαλεία, χωρίς να χρειάζεται να χλευάζουν τους υπόλοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

P.S.: Όσο μ' αυτό το ζουμ που έχετε λυσσάξει, μου θυμίζετε κάποιους παλιούς φωτογράφους που την εποχή που οι ζουμ (ναι, αυτοί που χρησιμοποιείτε κι εσείς στις dSLR) άρχισαν να παίρνουν τα πάνω τους, έλεγαν τα ίδια ακριβώς λόγια με σας. Είναι σκοτεινοί, είναι άχρηστοι, είναι έτσι, είναι αλλιώς και προέτρεπαν να χρησιμοποιούμε 2-3 διαφορετικούς σταθερούς τηλεφακούς, που ακόμα κι αν τους σήκωνε η τσέπη μας, σίγουρα δεν τους άντεχε ο ώμος μας. Δεν τους άκουσα όμως και ευτυχώς, γιατί χαίρομαι ακόμα τις φωτογραφίες που τράβηξα πριν 10-15 χρόνια με τον 70-210 φακό μου, γιατί πολύ απλά θα είχα μείνει με τον υπερφωτεινό μεν (1.4) αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων 50άρη της μηχανής μου κι ας έβγαζαν αφρούς μόλις τον έβλεπαν οι τότε αυθεντίες. Μπορεί οι φωτογραφίες μου να μην είναι τόσο καλές όσο οι δικές τους ή οι δικές σας, αλλά είναι δικές μου, τις χάρηκα όσο τις δημιουργούσα και τις χαίρομαι ακόμα. Μη ξεχνάμε πως πάνω απ' όλα φωτογραφία σημαίνει να πιάσεις τη στιγμή που σου κάνει κλικ και σ' αυτό η πρακτικότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Όσο για την τέχνη, αυτή δεν κινδυνεύει από τις compact κι όσοι θέλουν μπορούν να την υπηρετήσουν με τα σύγχρονα εργαλεία, χωρίς να χρειάζεται να χλευάζουν τους υπόλοιπους.

 

Συμφωνω πως η φωτογραφικη δεν κανει τον φωτογραφο....αφου μαλλον σε μενα αναφερεσαι....ομως δεν λυσσαει κανενας....τοτε δεν ειχες τα λεφτα να παρεις εναν τηλεφακο...τωρα απλα δεν τον χρειαζεσαι..αυτη ειναι η διαφορα....σε μια μηχανη με 10 mp αναλυση και dslr...μπορεις να εχεις ενα συνολικο αποτελεσμα 10χ στα 3 mp....καθολου ασχημα ....τι να το κανεις το 10χ?

 

Ο μονος λογος να αγορασει καποιος μια τετοια μηχανη ειναι να δει τους περιορισμους της ...οι οποιοι ειναι σιγουρα λιγοτεροι απο μια απλη compact point and shoot..ωστε να εκτιμησει τις Φωτογραφικες μηχανες με Φ κι οχι φ... Υπηρξα και γω υποστηρικτης των dslr like λογω των λογων που και σεις αναφερετε...ειδα ομως οτι οταν μπορεις να τραβηξεις μια σχεδον τελεια φωτογραφια....δεν σε συγκινει τπτ αλλο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε dr lag με πήγες πολλά χρόνια πίσω και σίγουρα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου στο θέμα της νοσταλγικής επιστροφής στην εποχή της SLR και της "τσάντας" της... Μόλις προχτές το βράδυ έβγαλα τη τσάντα από τη ντουλάπα και έπιασα στα χέρια μου την παλιά μου μηχανούλα, της άλλαξα φακούς και προσποιήθηκα ότι ζουμάρω, εστιάζω και τραβάω φωτογραφίες. Ύστερα την ξαναβόλεψα στη θέση της. Όσο ζω δεν πρόκειται να πουλήσω ή να χαρίσω ΤΙΠΟΤΑ απ' ό,τι βρίσκεται εκεί μέσα...

Επίσης συμφωνώ μαζί σου στο θέμα ότι η τεχνολογία πλέον έχει γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στο φτηνό-δήθεν-άχρηστο και στο ακριβό-δήθεν-θεϊκό...

 

Και φυσικά είναι αδικία να ακούγονται εδώ πέρα απαράδεκτες εκφράσεις του στυλ "η Panasonic βγάζει μόνο με ντάλα ήλιο" και τέτοιες τρίχες κατσαρές. Μιλάμε δηλαδή για ασύστολες ανακρίβειες οι οποίες δεν θα λέγονταν εάν αυτός που τις είπε έκανε έναν κόπο να επισκεφτεί τη σελίδα με τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ δείγματα από την Panasonic : http://www.dpreview.com/gallery/panasonicfz18_samples/ και να διαβάσει και τα συμπεράσματα ανθρώπων με ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ αναγνώριση στο θέμα "κριτική" φωτογραφικών μηχανών, εάν θεωρεί υποδεέστερη την ευγενική παρουσίαση του φίλου μας mihalakis.

Εκεί μπορεί να δει κανείς την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ποιότητα των φωτογραφιών, το σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΟ purple fringe (έχω δει purple fringe σε φωτογραφίες της Nikon D80 που έβγαζε μάτι...)

 

Anyway, καλά μου παιδάκια δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου να καθήσω να μπλέξω σε ΑΣΚΟΠΕΣ αντιπαραθέσεις με άτομα (ουσιαστικά άγνωστα) τα οποία εμμένουν στις θέσεις τους (για χ-ψ-ω λόγους) όπως κι εγώ στις δικές μου. Αυτά που είχα να πω τα είπα, όποιος ΔΕΝ θέλει να καταλάβει, ΠΟΤΕ του μην καταλάβει. Εγώ κάνω μια χαρά τη δουλειά μου, όποιος δεν γουστάρει τις φωτογραφίες μου, ας μην τις κοιτάξει, δεν θα κάτσω να σκάσω, την υγειά μας να 'χουμε και καλά να περνάμε, να 'ούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε dr lag

Και φυσικά είναι αδικία να ακούγονται εδώ πέρα απαράδεκτες εκφράσεις του στυλ "η Panasonic βγάζει μόνο με ντάλα ήλιο" και τέτοιες τρίχες κατσαρές. Μιλάμε δηλαδή για ασύστολες ανακρίβειες οι οποίες δεν θα λέγονταν εάν αυτός που τις είπε έκανε έναν κόπο να επισκεφτεί τη σελίδα με τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ δείγματα από την Panasonic : http://www.dpreview.com/gallery/panasonicfz18_samples/ και να διαβάσει και τα συμπεράσματα ανθρώπων με ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ αναγνώριση στο θέμα "κριτική" φωτογραφικών μηχανών, εάν θεωρεί υποδεέστερη την ευγενική παρουσίαση του φίλου μας mihalakis.

Εκεί μπορεί να δει κανείς την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ποιότητα των φωτογραφιών, το σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΟ purple fringe (έχω δει purple fringe σε φωτογραφίες της Nikon D80 που έβγαζε μάτι...).

 

Μην απαντησεις ομως ..ειπες δεν θα ασχοληθεις....

 

Μιας και αναφερθηκες στο dpreview..το οποιο εκτιμω ιδιαιτερα σαν site...σου επικολλω τα αρνητικα της μηχανης και πες μου σε παρακαλω...η μαλλον μην μου πεις αφου δεν θες.... τι διαφορετικο λεμε ολοι εμεις εδω ως αρνητικα της μηχανης και του reiview απο αυτα που λεει το συγκεκριμενο site

 

1 But the image quality has actually fallen, partly due to the constraints involved in designing a 28-504mm equiv. lens this small, but mainly we suspect due to the painfully inevitable decision to add yet another million pixels to a 1/2.5 inch sensor already straining at the seams. This means that despite Panasonic more or less sorting out the bleeding color issue at higher ISO settings, the noise from the sensor is obviously a lot higher and the net result is images that we would struggle to find a use for at anything over ISO 200.

 

2 It's not a camera we'd recommend for low light use, and its 'hit rate' drops noticeably in social 'party snaps' situations, where frankly you'd be better off with something with a slightly less ambitious zoom range and a slightly larger sensor

 

3 If you can live with the compromises that such a camera inevitably comes with (and you mainly shoot in daylight), you will get a lot out of using it, even if it's your first 'serious' camera.

 

 

και τα αρνητικα της σε αριθμηση

 

* Images lack biting crispness, some loss of fine detail to noise reduction even at ISO 100

* Default noise reduction too high at all ISO settings (use low NR setting or raw)

* Occasional odd artefacts at lower ISO settings (some moiré related, some just plain old NR)

* Soft, over-sharpened JPEGs don't work well with very fine detail (though they produce perfectly acceptable prints)

* Anything over ISO 400 of very limited use due to noise and blurred detail

* Occasional highlight clipping and fringing in JPEGs

* Occasional focus hunting at long end of zoom in low light and in macro mode

* Some corner-softness

* Lens performance drops off slightly at long end of zoom range

 

 

Αν διαβασες στα θετικα ...αναφερονται ολα εκειαν τα στοιχεια τα ηλεκτρνικα που σχετιζονται εμμεσα με τις φωτογραφιες...και φυσικα ο καλος φακος της...για τα δεδομενα της..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω πως η φωτογραφικη δεν κανει τον φωτογραφο....αφου μαλλον σε μενα αναφερεσαι....ομως δεν λυσσαει κανενας....τοτε δεν ειχες τα λεφτα να παρεις εναν τηλεφακο...τωρα απλα δεν τον χρειαζεσαι..αυτη ειναι η διαφορα....σε μια μηχανη με 10 mp αναλυση και dslr...μπορεις να εχεις ενα συνολικο αποτελεσμα 10χ στα 3 mp....καθολου ασχημα ....τι να το κανεις το 10χ?

Αγαπητέ μου συνάδελφε Lemuria, μάλλον δεν διάβασες όλο το post μου (ομολογώ πως ήταν μεγάλο) ή αν το διάβασες δεν κατάλαβες το πνεύμα μου. Πέρα από τις ενδιαφέρουσες απόψεις σου για το ψηφιακό ζουμ που προτείνεις και το αν είχα ή όχι τηλεφακό (ναι είχα και έχω ζουμ) θα πρέπει κάποτε να καταλάβεις πως το κάθε προϊόν απευθύνεται για συγκεκριμένη χρήση ή σε συγκεκριμένο κοινό, αν και η πρόοδος της τεχνολογίας συχνά κάνει αυτά τα όρια δυσδιάκριτα. Οι dSLR έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά που καμμιά compact δεν θα πλησιάσει ποτέ, πρώτα απ' όλα γιατί οι ίδιες οι εταιρείες δεν το θέλουν για λόγους marketing (για παράδειγμα η Sony μόλις αγόρασε τη Minolta διέκοψε την παραγωγή των κορυφαίων μηχανών της που έμπαιναν για τα καλά στα χωράφια των dSLR). Από την άλλη παραμένουν βαρειές, ακριβές και δύσχρηστες. Έχουν λοιπόν συγκεκριμένη χρήση και καλά κάνουν και αφήνουν αδιάφορο τον mihalakis που όπως πολύ ευγενικά περιγράφεις, πήρε τη Lumix για να φωτογραφίζει από μακριά τουρίστριες στη Ρόδο. Υπάρχει όμως ένα κοινό που θέλει να έχει πάντα κοντά του μια εύχρηστη, ελαφριά και αξιόπιστη μηχανή με δυνατό ζουμ ώστε να μπορεί να κάνει άλλου είδους μπανιστήρι, να συλλάβει μακρινά στιγμιαία στιγμιότυπα, πουλιά, αεροπλάνα, παπόρια κι ότι θέλει τέλος πάντων. Κι εδώ να μου επιτρέψεις να σου πω ότι οι entry level dSLR τρώνε χώμα, ακόμα και με τη πατέντα του cropping-zoom που προτείνεις. Άλλη κατηγορία λοιπόν που απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό και για διαφορετική χρήση. Και αν εσύ μπορείς να διακρίνεις σε μια φωτογραφία τόσο εύκολα όλα αυτά τα occasional τα some και τα slightly αρνητικά που αναφέρει το dpreview, τότε πρότεινε μας μια καλύτερη φωτογραφική σε αυτήν όμως την κατηγορία, αν βέβαια έχεις γνώση και άποψη, αλλά μη μπλέκεις τις εξαίρετες κατά τ' άλλα dSLR σε χωράφια που δεν είναι για αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ μου συνάδελφε Lemuria, ....τότε πρότεινε μας μια καλύτερη φωτογραφική σε αυτήν όμως την κατηγορία, αν βέβαια έχεις γνώση και άποψη, αλλά μη μπλέκεις τις εξαίρετες κατά τ' άλλα dSLR σε χωράφια που δεν είναι για αυτές.

 

Φιλε μου...καταρχην δεν ειαμι συναδελφος....δεν ξερω την δουλεια σου....μαλλον εισαι φωτογραφος?! Ειμαι οδοντιατρος...Με τη φωτογραφια ασχολουμαι καθαρα απο hobby... Στη κατηγορια αυτη...η fuji υπερτερει με αυτα τα μοντελα : fujiS8000fd , S9100. Η δευτερη αν και μοιαζει να εχει σωμα dslr ειναι slr like... Μην περιμενεις να σου πω γιατι ειναι καλυτερες απο τις panasonic υποθερω γνωριζεις....Ακολουθει η panasonic fz8 και μετα η fz18 ...στην επομενη θεση κατα την ταπεινη μου γνωμη οι sony...που αν και αγορασαν την konica minolta δεν λενε να αφησουν πισω κατι κακιες συνηθειες που εχουν.... Η canon δεν εχει καταφερει σε αυτην την κατηγορια να προσφερει τοσο καλη εικονα...μιλαμε για την κατηγορια 10χ και πανω zoom. Ωστοσο ..εγω διαφωνω με την ακτηγορια αυτη καθε αυτη κι οχι με την συγκεκριμενη μηχανη τοσο... Επιμενω ομως οτι αν και πρακτικη....δεν θα προλαβεις ευκολα να αποθανατισεις κατι που κινειται τοσο μακρια καλα....γιατι με το 18χ zoom μαλλον θα φυγει απο το πλανο σου μεχρι να καταφερεις να εστιασεις..εκτος και αν παραμεινεις στο 10χ... και φυσικα απαιτειται πολυ σταθερο χερι γιατι στο 18χ τι να σου κανει το stabilization? εκτος και αν βαλεις iso 800 και ταχυτητες 1/1000... χανοντας ομως πολυ πια σε ποιοτητα εικονας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...