Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

konnak

Gone Baby Gone (Χωρίς Ίχνη)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Gone Baby Gone (IMDB: 8/10, Rotten Tomatoes: 93%)

 

Σκηνοθέτης: Ben Affleck

Πρωταγωνιστές: Casey Affleck, Ed Harris, Morgan Freeman, Michelle Monaghan, Amy Ryan

Είδος: Αστυνομική/Δραματική/Μυστηρίου

Βαθμολογία: 8/10

 

Υπόθεση:

Η ταινία είναι βασισμένη σε ένα μυθιστόρημα του Dennis Lehane: Ένα μικρό κορίτσι αγνοείται, μια ψυχολογικά ασταθής μάνα (Amy Ryan) κάνει έκκληση χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ, ο αρχηγός της αστυνομίας (Morgan Freeman), έχοντας ζήσει και αυτός παρόμοια απώλεια, θέλει να κάνει το παν να βρεθεί, δύο αστυνομικοί (Ed Harris, John Ashton) προσπαθούν να ξετυλίξουν το κουβάρι μαζί με έναν ιδιωτικό ερευνητή (Casey Affleck) που ειδικεύεται στην εύρεση αγνοούμενων, τον οποίο προσλαμβάνει η θεία του κοριτσιού.

 

Αυτή η ταινία βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους. Ή καλύτερα, βάζει κάθε κατεργάρη (κάθε Affleck) στον πάγκο του. Μεγάλο το πηγάδι των ερμηνευτικών χαρισμάτων του Casey, μεγάλη η (ευχάριστη) έκπληξη από το σκηνοθετικό ντεμπούτο* του γνωστού Ben.

 

Το τρίπτυχο Αστυνομική/Δραματική/Μυστηρίου στο είδος, είναι το ίδιο αληθές για καθένα από τα τρία είδη. Η ταινία ακροβατεί από είδος σε είδος, με τρόπο που να θυμίζει την τελευταίες ώριμες και μεστές δουλειές του Eastwood. Αφηγηματικοί ρυθμοί καταπληκτικοί, μάλλον απίστευτοι, αν θυμηθείς ότι ο σκηνοθέτης είναι ο Ben. Κάποιες σκηνές είναι σκηνοθετημένες καταπληκτικά, με μεγάλη δεξιοτεχνία και καλλιτεχνική έμπευση (όπως η βραδινή έφοδος στον Corwin Earle, ή η σεκάνς στο νταμάρι). Η ιστορία της ταινίας ξετυλίγεται καταπληκτικά, σαν ένα κουβάρι που διανύει σπειροειδή τροχιά: νομίζεις ότι κατάλαβες περίπου τι γίνεται στο πρώτο 45λεπτο; Ξανασκέψου το. Τα twist πολλά, οι χαρακτήρες πολλοί, όλοι δυνατοί. Το έγκλημα (

η απαγωγή

) σκιαγραφείται καταπληκτικά, η αγωνία παρούσα στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Οι περισσότερες ερμηνείες πολύ καλές, με πρώτους Casey, Freeman (αν και μικρή σχετικά η παρουσία του, αρκεί ένα βλέμμα του όπως στο τέλος της ταινίας), και πολύ καλός όπως πάντα ο Ed Harris.

 

Αυτό όμως που ανεβάζει την ταινία ένα τουλάχιστον επίπεδο πάνω, είναι το φινάλε. Ένα ηθικό δίλημμα (δεν θα δώσω spoiler) στο οποίο ξέρεις ποια είναι η σωστή απάντηση. Ή νομίζεις ότι ξέρεις. Τι είναι "σωστό" στην τελική; Ποιος το ορίζει;

 

Καταπληκτική και πολύ δυνατή ταινία, ευχάριστη έκπληξη, την προτείνω ανεπιφύλακτα.

 

* Η αλήθεια είναι ότι μετά από μία αναζήτηση στο IMDB είδα ότι πραγματικό σκηνοθετικό του ντεμπούτο ήταν αυτή η ταινία. :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την είδα και εγώ. Πολύ καλή ταινία αν και χαλάστηκα υπερβολικά με το τέλος, είπα

 

 

Δεν μπορεί να είναι τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ ο πρωταγωνιστής....γαμώ την ηθική μου μέσα.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνω καθετα

 

αν εκανε το βημα,και τσαμπουκαλιστικα αφηνε το παιδι στον Φριμαν ποιο ειναι το επομενο σταδιο?Να πηγαινουν οι πλουσιοι και να περνουν τα παιδια των φτωχων? Και καποια στιγμη θα απογορευσουμε στους φτωχους να κανουν παιδια?

Στην ταινια ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ειχες 2 εικονες αντιθετες, ενα καθαρα καλο επικτιτο περιβαλλον και ενα καθαρα κακο κληρονομικο περιβαλλον. Οκ, αυτο ομως ειναι το best case scenario, ομως τι θα κανεις σε μια κατασταση πιο γκριζα?Δλδ ο αναδοχος να μην ειναι και τοσο γαματος, να πινει ας πουμε ενω ο βιολογικος γονεας να εχει απλα προβλημα με τον τζογο και να παραμελει το παιδι του. Και εκει τι θα κανεις?

Πως?Τιποτα?Και ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις?Who watches the watchmen?Με ποιο κριτιριο αποφασιζουμε ποτε μπορουμε να ορισουμε την ζωη ενος τριτου, με ποιο κριτηριο οριζεται αυτος που θετει το πρωτο κριτηριο και ποιος δινει στον καθενα το δικαιωμα να θεωρει τον εαυτο του καλυτερο διαχειριστη της ζωης ενος παιδιου?

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το κριτήριο του

 

 

τι είναι καλύτερο για το μέλλον του κοριτσιού. Το παιδί είχε την ατυχία να γεννηθεί από μια μάνα - ο Θεός να την κάνει - που ούτε νοιάστηκε ποτέ, ούτε θα νοιαστεί όπως είδαμε στο τέλος. Στην διάρκεια της ταινίας η θεία της ήταν αυτή που κίνησε το σύμπαν για την ανεύρεση της, όχι η μάνα. Η μάνα πήρε τα λεπτά δημοσιότητας που της αναλογούσαν και thats it. Το παιδάκι στο τέλος κατέληξε να μένει με μια τελειωμένη μάνα, σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τι πριν στηθεί το όλο στόρυ. Ο θείος στην φυλακή, η θεία μακριά....ουσιαστικά είναι μόνη και είναι βέβαιο ότι σε ένα τέτοιο περιβάλλον αργά ή γρήγορα θα πέσει θύμα κάποιου απαγωγέα παιδεραστή ή οποιουδήποτε άλλου "άρρωστου". Ουσιαστικά ο πρωταγωνιστής με την ηθική απόφαση του καταδίκασε όλους τους συντελεστές της ιστορίας. Όλοι κάτι έχασαν και τα περισσότερα από όλα τα έχασε το επίκεντρο του ενδιαφέροντος, το μικρό κοριτσάκι.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ξαναρωταω

πως θα εισαι σιγουρος οτι ετσι θαναι τα πραγματα παντα. Στην ταινια στο πηγε στα ακρα(η αναδοχη περιπτωση ηταν πολυ αξιολογη και η βιολιγκη ηταν απαραδεκτη) αλλα το ερωτημα που σου θετει ειναι οτι αντε και τωρα πες οτι το βλεπεις το πραγμα. Αν ομως παρεις την αλλη οδο, το να την αφηνε στον Φριμαν παροτι αυτος την απηγαγε που θα καταληξεις?Το θεμα δεν ειναι το επομενο βημα, ειναι το τελος της διαδρομης. Οτι καποιες φορες αφενως δεν ειναι ξεκαθαρο που θα ειναι καλυτερα το παιδι και αφεταιρου πως θα εξελιχθει η ανθρωποτητα αν βαδισουμε αυτο το μονοπατι?Θα παρακαμπτουμε την Προνοια, το Κρατος, ολες τις υπηρεσιες της κοινωνιας και θα περνει ο καθενας οποιο παιδι γουσταρει επειδη πιστευει οτι με αυτον θα ειναι καλυτερα?Οκ, να παω και γω να παρω τον εγγονο του πχ Μπομπολα ξερω γω αφου μπορει να μην εχω λεφτα αλλα θα το αγαπαω ενω τωρα με γονεις επιχειρηματιες μπορει να μεγαλωνει με ντανταδες.

Δλδ τι θα γινουμε, ξανα Νεατερνταλ?Οποιος γουσταριε περνει τον νομο πανω του και κρινει ο ιδιος? Αν το πιστευεις να βαλουμε μια στολη στον Ζαν Κλιντ Βανταμ και τον Τσακ Νορις και να κανουν τον Μπατμαν και το Ρομπιν, δεν εχουμε ηθικους κανονες για το συνολο, νομους, κρατος, αστυνομια κτλ ο καθενας κανει οτι γουσταρει επειδη θεωρει ο ιδιος οτι ειναι το σωστο?

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερη ταινια...

 

Στη θεση του πρωταγωνιστη παντως,θα διαλεγα την αλλη οδο.Με οτι κι αν συνεπαγεται αυτο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιλέγοντας την "ανήθικη" οδό

 

 

θα έδινε στο κοριτσάκι μια ευκαιρία. Η "ανάδοχη" οικογένεια είχε νιώσει στο πετσί της τον χαμό ενός παιδιού και θα πρόσφερε στο νέο της μέλος τα πάντα. Δεν πήγε σε τυχαίο ανάδοχο. Πήγε στον captain της Βοστόνης ο οποίος δέχτηκε να θυσιάσει μια καριέρα ετών απλά και μόνο για να προσφέρει στο κοριτσάκι όλα αυτά που δεν μπόρεσε να προσφέρει στο παιδί που του στέρησαν. Το κοριτσάκι με την επιλογή του αυτή το καταδίκασε. Το καταδίκασε σε μια ζωή χωρίς παρόν και μέλλον. Και μη μου πεις ότι έχει την παραμικρή ευκαιρία στη ζωή με μια τέτοια μανα. Το κοριτσάκι έφτασε στα 4 χρόνια ζωής χάρη στους θείους της. Πλέον αφού η επιλογή του πρωταγωνιστή της στέρησε και αυτούς η πορεία της στη ζωή είναι προδιαγεγραμμένη. Όσον αφορά την πρόνοια δεν δραστηριοποιήθηκε 4 χρόνια γιατί να το έκανε τώρα? Και όσον αφορά την πρόοδο της κοινωνίας να την χέσω.... Επειδή έτσι επιτάσσουν οι νόμοι οφείλουμε να τους υπηρετούμε? Who watches the watchmen είπες προηγουμένως και αυτήν την απάντηση σου δίνω και εγώ στο ερώτημα σου για την ακολουθία των επιταγών του συστήματος.

 

 

Α και φυσικά το πόσο επιτυχημένη ταινία είναι φαίνεται ακριβώς από την συζήτηση που έχουμε εμείς εδώ τώρα. Δεν ήταν ένα movie που απλά το είδες και αμέσως σκέφτεσαι το επόμενο που θα δεις....Τέτοιες ταινίες δυστυχώς δύσκολα συναντάς πλέον.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις το ειδα και για να μην πολυλογω στην περιγραφη της ταινιας με εχει καλυψει απολυτα ο κοννακ και στο ηθικο διλημα συμφωνο με τον καιζερ. Μπραβο στον μπεν σκηνοθετικα νομιζο πηρε αριστα, αφηγηση και ατμοσφαιρα ολα τελεια. Ξετυλυγει το κουβαρι της ιστοριας μια χαρα

(αλλα να κοκορευτο οτι καταλαβα με το που απετυχε η ανταλλαγη και ψιλιαστικε τον ρεμ ο αφλεκ αμεσως σκεφτηκα οτι αυτοι το κανανε για ν α την δωσουν στον φρεεμαν)

 

 

Παρα πολυ καλη ταινια αλλα για μεχρι 8 στα 10 διοτι εχει small flaws. απο θεμα ερμηνειων ειναι οτι καλυτερο εχω δει φετος, ολοι δινουν ρεστα με εξαιρεση την γκομενα του αφλεκ και ορισμενες στιγμες αυτουνου. Οι αφλεκ μπραδερς η αληθεια ειναι οτι καταφερανε να συνδεσουν το ονομα τους με κατι πολυ ποιοτικο και να ξετιναξουν την αμφισβητηση που υπαρχει γι αυτους

 

Το προβλημα ειναι στις σκηνες που το παιζει τσαμπουκας ο caesy, a skiny prety boy with a silly voice να το παιζει τσαμπουκας δεν ταιριαζει. θα μου πεις μεχρι και ο ντι καπριο το εχει κανει γιατι οχι ο αφλεκ, απλα δεν τον βοηθανε και οι σκηνες πχ στο μπαρ και αργοτερα με τον cheese βλεπουμε ενα αφλεκ που προσπαθει να φερει τους αλλους εκει που θελει με μπλα μπλα και παραμυθια και ξαφνικα πεταει βρομολογα και τσαμπουκαδες λες και ειναι ο the rock. Και αυτη η φωνη ρε γαμωτο, επρεπε να του περνανε τιποτα φιλτρα στο sound edting στο τελος της ταινιας!

 

μετα η γκομενα του αφλεκ ειχε εναν ρολο λιγο διακοσμητικο, την τραβολογουσε σαν σκυλακι και αυτη φαινοταν να συμετεχει και να αποφασιζει αλλα στην ουσια καθοταν στη γωνια και ακουγε. Στις αρχες δεν νοιαζοταν για την υποθεση και ξαφνικα δεθηκε τοσο πολυ που χαλασε την ζωη της. Και η σταση της στο τελος δεν μου αρεσε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7/10

 

Συμφωνώ σε όλα με τους προηγούμενους αλλα κόβω 3 βαθμους μόνο και μόνο για την ερμηνεία του πρωταγωνιστη Chasey Affleck. Δεν με έπεισε καθόλου σε όλη την ταινία ως mainstream ηθοποιός μου φάνηκε απλά η εύκολη λύση του αδερφού του και σκηνοθέτη Ben

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...