Προς το περιεχόμενο

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης(?)


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γιατί, τι έπρεπε να πάρει? Το golfaκι θα του βγάλλει άνετα 200.000km χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και ιδίως αν κάνει στρωτή οδήγηση... Και άνετο είναι και ευρύχωρο και οικονομικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης είναι ένας:

 

Όλη μέρα το σκίζεις το αμάξι στα γκάζια και στις ψηλές στροφές,του πίνεις το αίμα.Το βράδυ μόλις γυρίσεις σπίτι, παρκάρεις δίπλα στο αμάξι του γείτονα που δε χωνεύεις πιο πολύ, ανοίγεις την τάπα του ρεζερβουάρ του, βάζεις μέσα ένα λάστιχο, ρουφάς, και μόλις αρχίσει να τρέχει, βάζεις την άλλη άκρη στο δικό σου ρεζερβουάρ και είσαι κύριος

post-82105-12906296109_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άσε τον κινητήρα μετά να ρίξει τις στροφές του ομαλά.

 

Επειδή είμαι άσχετος από μηχανολογικά τι εννοείς με αυτό?Να μην πατάω το γκάζι δλδ ώστε να πέσουν οι στροφές ή να ανεβάζω στροφές σε 2α 3η ώστε μετά να είμαι γύρω στο 3χίλιαρο σε 4η ,5η:confused:Γενικά επιβραδύνω προοδευτικά (αφού βάλω νεκρά) σε σημείο που πολλοί συνοδηγοί μου εκνευρίζονται.Δλδ δεν περιμένω να φτάσω δίπλα στον μπροστινό σταματημένο για να το κοκαλώσω, με το που θα το δω να σταματάει νεκρά και σιγά σιγά μέχρι να φτάσουμε πίσω του.Και πάλι αφήνω μεγάλη απόσταση

 

@sgp απλά λέμε πως αν θες κάτι να μην καταναλώνει παίρνεις matiz ή c1(η κάτι παρόμοιο αυτά ξέρω επειδή τα χουν κολλητές).Πχ αν πάρεις πόρσε μάλλον θα χεις τα φράγκα και για τη βενζίνη.Δε σε κόφτει το πόσο θα καίει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά αυτό με την νεκρά στην κατηφόρα είναι μεγάλο λάθος. Χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο όλο το "βάρος" πέφτει στα φρένα. Και εξάλλου όταν έχουμε ταχύτητα στην κατηφόρα η κατανάλωση είναι μηδενική! Οι πεταλούδες του ψεκασμού είναι απολύτως κλειστές. Το ότι έχει στροφές ο κινητήρας και οτι δουλεύει συμβαίνει γιατί διότι το αυτοκίνητο κινείται στην κατηφόρα και "αναγκάζει" όλα τα μηχανικά του μέρη να συνεχίσουν να λειτουργούν αφού "παίρνουν" κίνηση απο τις ρόδες. Για αυτό καί όσοι σωστά ανέφεραν, τα αυτοκίνητα που έχουν ένδειξη κατανάλωσης δείχνουν 0 με ταχύτητα στην κατηφόρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είμαι άσχετος από μηχανολογικά τι εννοείς με αυτό?Να μην πατάω το γκάζι δλδ ώστε να πέσουν οι στροφές ή να ανεβάζω στροφές σε 2α 3η ώστε μετά να είμαι γύρω στο 3χίλιαρο σε 4η ,5η:confused:Γενικά επιβραδύνω προοδευτικά (αφού βάλω νεκρά) σε σημείο που πολλοί συνοδηγοί μου εκνευρίζονται.Δλδ δεν περιμένω να φτάσω δίπλα στον μπροστινό σταματημένο για να το κοκαλώσω, με το που θα το δω να σταματάει νεκρά και σιγά σιγά μέχρι να φτάσουμε πίσω του.Και πάλι αφήνω μεγάλη απόσταση

 

@sgp απλά λέμε πως αν θες κάτι να μην καταναλώνει παίρνεις matiz ή c1(η κάτι παρόμοιο αυτά ξέρω επειδή τα χουν κολλητές).Πχ αν πάρεις πόρσε μάλλον θα χεις τα φράγκα και για τη βενζίνη.Δε σε κόφτει το πόσο θα καίει.

 

Επειδή το αυτοκίνητό σου δεν το έχω οδηγήσει και επειδή δεν ξέρω και σε τι κατάσταση βρίσκεται, είμαι λίγο επιφυλακτικός. Θα σου πρότεινα μια στο τόσο να επιταχύνεις ομαλά μέχρι εκεί που νιώθεις πως δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι. Εκεί ανέβασε ταχύτητα και επανάλαβε μέχρι την 4η ή και την 5η, αν οι συνθήκες και το αυτοκίνητο το επιτρέπουν. Έπειτα άσε το γκάζι και όταν οι στροφές πέσουν περίπου στις 2.000 στροφές και κατέβασε ταχύτητα. Επανάλαβε μέχρι την 3η ή και τη 2α, προς Θεού όχι μέχρι και την 1η! Φυσικά αυτό θα το κάνεις σε επίπεδο δρόμο, όχι ανωφέρεια, και κατά το δυνατόν ευθεία ή έστω με απαλές καμπές. Γενικά μιλώντας εσύ γνωρίζεις καλύτερα το αυτοκίνητό σου, πρόσεξε το, "άκουσε" το και εκείνο θα στο ανταποδώσει.

 

Αν οι υπόλοιποι οδηγοί εκνευρίζονται, σημαίνει πως κάνεις κάτι λάθος.Νεκρά θα βάλεις μόνο για να μη σου σβήσει, όχι για να τσουλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς Θεού όχι μέχρι και την 1η!

 

Εγώ προτείνω να κάνει κατέβασμα και σε 1η, σε κατηφόρα και χωρίς να φοράει ζώνη :P:p

Ένας φίλος μου το είχε κάνει καταλάθος (είχε αφήσει κουμπωμένη πρώτη και πήγε να αφήσει τον συμπλέκτη). Ακόμα υπάρχει το σημάδι απ'την μούρη του στο παρμπρίζ :mrgreen::mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδη δε απαντηθηκε, αν ειμαι με 4η και στα 100 μετρα εχει κοκκινο φαναρι, βαλω νεκρα και φρεναρω πειραζει; Ειναι καλυτερο να κατεβαινω μια-μια τις ταχυτητες; Με το δευτερο τροπο δε καιει περισσοτερο βενζινη και δε ζοριζεται περισσοτερο το αμαξι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδη δε απαντηθηκε, αν ειμαι με 4η και στα 100 μετρα εχει κοκκινο φαναρι, βαλω νεκρα και φρεναρω πειραζει; Ειναι καλυτερο να κατεβαινω μια-μια τις ταχυτητες; Με το δευτερο τροπο δε καιει περισσοτερο βενζινη και δε ζοριζεται περισσοτερο το αμαξι;

 

Εγώ θα φρέναρα και όταν θα πλησίαζε τις 1000 στροφές η 4η θα την έβγαζα (νεκρά). Άντε αμα ήταν κοντά το φανάρι να έβαζα και καμιά 3η για να με κόψει λίγο. Το να κατεβάσω όλες τις ταχύτητες μου φαίνεται λίγο άκυρο (του στύλ: ώπα ρε σουμέχερ :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμμιά περίπτωση δεν έχω σκοπό να παραδώσω μαθήματα οδήγησης, αλλά μια και τα περί κατεβάσματος τα ανέφερα εγώ, έχω να παρατηρήσω τα εξής. Αφενός αυτό που περιέγραφα ήταν το ξεμπούκωμα (για την ακρίβεια το δεύτερο στάδιο του), που πρέπει να γίνεται μια στο τόσο. Πριν με ειρωνευθείς πάλι, ξαναδιάβασε προσεκτικά τι έχω γράψει. Έτσι η ειρωνεία σου την επόμενη φορά μπορεί να είναι πιο εύστοχη. Εσύ μπορείς να επιβραδύνεις το αυτοκίνητό σου μόνο με τα φρένα σου, εγώ επιλέγω να το επιβραδύνω με τον κινητήρα και τα φρένα. Πριν με ειρωνευθείς πάλι ως "Σουμάχερ", για σκέψου ποιος θα αλλάξει γρηγορότερα τακάκια και, κυρίως αυτό, ποιος θα έχει στο τέλος μιας μακράς διαδρομής καλύτερο φρενάρισμα σε έκτακτη ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης φαίνεται ότι: ας πούμε ότι έχεις 3η και δεν πατάς γκάζι, όσο η μηχανή φρενάρει το αυτοκίνητο η κατανάλωση είναι μηδέν, όταν πέφτουν οι στροφές και ο κινητήρας σπρώχνει το αυτοκίνητο τότε αρχίζει η κατανάλωση να ανεβαίνει.

Από κει και πέρα βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

Το θεωρώ υπερβολή να κατεβάζεις ταχύτητες στο φρενάρισμα αλλά σίγουρα είναι εξοικονόμηση να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο όταν κατεβαίνεις κατηφόρες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμμιά περίπτωση δεν έχω σκοπό να παραδώσω μαθήματα οδήγησης, αλλά μια και τα περί κατεβάσματος τα ανέφερα εγώ, έχω να παρατηρήσω τα εξής. Αφενός αυτό που περιέγραφα ήταν το ξεμπούκωμα (για την ακρίβεια το δεύτερο στάδιο του), που πρέπει να γίνεται μια στο τόσο. Πριν με ειρωνευθείς πάλι, ξαναδιάβασε προσεκτικά τι έχω γράψει. Έτσι η ειρωνεία σου την επόμενη φορά μπορεί να είναι πιο εύστοχη. Εσύ μπορείς να επιβραδύνεις το αυτοκίνητό σου μόνο με τα φρένα σου, εγώ επιλέγω να το επιβραδύνω με τον κινητήρα και τα φρένα. Πριν με ειρωνευθείς πάλι ως "Σουμάχερ", για σκέψου ποιος θα αλλάξει γρηγορότερα τακάκια και, κυρίως αυτό, ποιος θα έχει στο τέλος μιας μακράς διαδρομής καλύτερο φρενάρισμα σε έκτακτη ανάγκη.

 

Και η απάντησή μου θα είναι.... εεε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται απο την κατηφόρα και τα κυβικά σου...πάντως σε γενικές γραμμές η κατηφόρα με δευτέρα ειναι καλύτερα παό το να έχεις...νεκρά και σπαταλάς τα φρένα σου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...