Προς το περιεχόμενο

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης(?)


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ θα φρέναρα και όταν θα πλησίαζε τις 1000 στροφές η 4η θα την έβγαζα (νεκρά). Άντε αμα ήταν κοντά το φανάρι να έβαζα και καμιά 3η για να με κόψει λίγο. Το να κατεβάσω όλες τις ταχύτητες μου φαίνεται λίγο άκυρο (του στύλ: ώπα ρε σουμέχερ :P)

 

Και η απάντησή μου θα είναι.... εεε?

 

Σε αυτό που τόνισα αναφερόμουν. Αν δεν ήταν ειρωνική η πρόθεσή σου, σου ζητώ συγγνώμη, εγώ παρεξήγησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μα δεν το είπα για σένα (ούτε για τον luxx, γενικά το είπα). Εννούσα ότι δεν έχει νόημα να κατεβάζεις σε κάθε φανάρι τόσες ταχύτητες. Σαφώς όμως τα κατεβάσματα χρειάζονται, και για το ξεμπούκωμα (όπως είπες) και για το φρενάρισμα (με έχουν σώσει πολλές φορές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Luxx, προσωπικά θα βάλλω 2α (με ένα μπλιπ του γκαζιού αν χρειάζεται) και θα το αφήσω να φρενάρει αλλά αυτό δεν είναι ακριβώς το πιο οικονομικό (λόγω του μπλιπ)... μπορείς να αφήσεις την τετάρτη και να φρενάρεις (με την ταχήτυτα) και όταν φτάσεις στις 1200 στροφές πρπ (ανάλογα και το αυτοκίνητο) βάζεις νεκρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιους το φρενάρισμα χωρίς κατεβάσματα σημαίνει μεγαλύτερη φθορά στα τακάκια. Συμφωνώ, αλλά τα τακάκια τα θεωρώ αναλώσιμα και επειδή τα κατεβάσματα επιβαρύνουν πολύ τους δίσκους του συμπλέκτη προτιμώ την μέση οδό. Φρενάρισμα με την ταχύτητα που ήδη υπάρχει στο σαζμάν και λίγο πρίν αρχίσει να ρετάρει νεκρά. Άντε όταν έχω ορέξεις να κατεβάσω από 4η σε 2α.

 

Βέβαια όλα αυτά που γράφουμε για τα κατεβάσματα ισχύουν σε εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα. Στα πισωκίνητα δεν κατεβάζεις έτσι απλά, πρέπει να το κατέχεις και λίγο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, αλλά τα τακάκια τα θεωρώ αναλώσιμα και επειδή τα κατεβάσματα επιβαρύνουν πολύ τους δίσκους του συμπλέκτη προτιμώ την μέση οδό.

 

Εντάξει, μ αυτή τη λογική και ο δίσκος του συμπλέκτη είναι αναλώσιμο. Γενικά, το φρενάρισμα αυτή την έννοια έχει. Πάντως, για όποιον ρωτούσε για το πόσο να κατεβάζει και αν πρέπει να φτάνει μέχρι και την 2η, ε, εντάξει, το θεωρώ λίγο υπερβολή. Πάτα φρένο με την ταχύτητα που έχεις, και όταν φτάσεις κοντά στις 1000 στροφές, βάλε μια νεκρά. Ήδη το αυτοκίονητο θα πηγαίνει με καμιά 30άρα, οπότε το ελέγχεις πολύ καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά αν το κόκκινο βρίσκεται μακριά, θα φρενάρω κατεβάζοντας ταχύτητες μέχρι να φτάσω στην 2α. Αν το φανάρι είναι σχετικά κοντά, τότε κατευθείαν 2α και πιο απαλό άφημα του συμπλέκτη. Εννοείται οτι σε όλες τις περιπτώσεις χρησιμοποιούμε και τα φρένα.

 

Θεωρώ το φρενάρισμα με τον κινητήρα πολύ πιο οικονομικό για την φθορά στα τακάκια και πιο ασφαλές για τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Φρενάρω πάρα πολύ με τον κινητήρα ακόμα και με τις μοτοσυκλέτες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο φίλος agpr έχει δίκιο !! κατεβάζοντας τις ταχύτητες πρίν το σταμάτημα βοηθάς αρκετά τα φρένα ... και αμα το κατέβασμα γίνεται προσεκτικά και ομαλά δεν φθείρεις το συμπλέκτη

 

και μην ξεχνάτε και το ξεμπούκωμα .. μια στις τόσο ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι κανείς αμφιβάλλει ότι εξαιρώντας το θέμα φθοράς του συμπλέκτη είναι σαφώς καλύτερα να φρενάρεις κατεβάζωντας ταχύτητα. Τώρα αν συμφέρει οικονομικά ή όχι (σε σύγκριση με την αυξημένη φθορά που υπόκεινται τα τακάκια αν φρενάρει κανείς χωρίς ταχύτητα) δεν νομίζω ότι μπορεί να εκφέρει κανείς μας ουσιαστικά άποψη μιας και δεν νομίζω ότι αλλάζουμε τακάκια και ειδικά συμπλέκτη τόσο συχνά ώστε να μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα. Ενδεικτικά εγώ στο προηγούμενο μου αμάξι (Citroen Xsara) άλλαζα τακάκια κάθε 15000χμ περίπου και σε 140000χμ είχα αλλάξει μια φορά συμπλέκτη (στα περίπου 90000χμ). Και κατεβάζω σχεδόν πάντα ταχύτητες αν και εξαρτάται το pattern (πχ μερικές φορές θα κατεβάσω 4-2-νεκρά, άλλες 4-3-2-νεκρά), εξαρτάται από τις συνθήκες. Στο τωρινό όχημα (320 coupe) δεν έχω αλλάξει τίποτα από τα 2 αλλά δεν έχει ούτε 15000χμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται να μην φθείρεται...μην μιλάμε για 2 γρανάζια που το ένα μπαίνει μέσα στο άλλο ενώ κινούνται (πολύ χονδρικά βέβαια). Απλώς αν κάποιος κατεβάζει ήρεμα και ομαλά και δεν καρφώνει τις ταχύτητες φθείρεται πολύ πολύ λιγότερο.

 

Τώρα για τα φρένα τι να σου πως, άλλο αμάξι το ένα άλλο το άλλο. Γι αυτό λέω ότι δεν μπορεί κάποοις να είναι και σίγουρος τι από τα 2 συμφέρει τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ φίλε στο Ibiza έχω σχεδόν 30.000χλμ και τακάκια δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω ακόμα.

 

Τακάκια άλλαξα πρώτη φορά σε Ibiza πριν λίγο καιρό στα 57000 χιλιόμετρα (αν θυμάμαι καλά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται να μην φθείρεται....

 

ξέρεις πολλά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου που να μην φθείρονται φυσιολογικά ;;

 

έτσι και ο συμπλέκτης αν στο κατέβασμα τον δουλέψεις σωστά θα έχει φυσιολογική φθορά

 

τέλος πάντων το ίδιο πράγμα λέμε νομίζω ... πάντως το σταμάτημα με κατέβασμα είναι πιο επαγγελματικό απο το να πλακώνεσαι στα φρένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μην ξεχνάτε και το ξεμπούκωμα .. μια στις τόσο ...

Αυτό δεν μπορώ να το κάνω μια στο τόσο πατώντας γκάζι μέχρι να ανεβάσω υψηλές στροφές?

Πρέπει να να γίνει απαραιτήτως κατεβάζοντας ταχύτητες? Η μήπως είναι άλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...