Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • 0
sectoras

Εισαγωγή component σε C++Builder 6

Ερώτηση

Καλησπέρα, μπορείτε να μου πείτε λεπτομερώς πως μπορώ να εισάγω components στον c++builder μου; Έψαξα έκανα έρανα, αλλα τίποτα..

Συγκεκριμένα θέλω να κάνω import ένα button που να πέρνει colors (είναι 2 αρχειάκια .pas και .res). Αυτά thanks :rolleyes:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνήθως η εγκατάσταση πακέτων στον C++ Builder είναι μπελάς, οπότε καλύτερα να δοκιμάζουμε πρώτα την πιθανότητα λύσης του προβλήματος μας δίχως την χρήση τους, παρόλα αυτά..

 

Εκκινούμε τον C++ Builder 6.

Από το μενού Component επιλέγουμε Install Component.. και ύστερα το Tab “Into new package”, ώστε να τοποθετηθεί το πακέτο μας σε ξεχωριστό IDE Tab.

Στο “Unit file name” δίνουμε το όνομα του CPP ή PAS αρχείου που έχουμε.

Στο “Package file name” επιλέγουμε πατώντας το πλήκτρο “Browse..” το που επιθυμούμε να αποθηκεύσουμε το νέο αντικείμενο που θα εισάγουμε στον C++ Builder και συμπληρώνουμε την ονομασία του.

Στο “Package description” δίνουμε μια σύντομη περιγραφή, επεξήγηση του αντικειμένου που πρόκειται να εισάγουμε στον C++ Builder.

 

Πατάμε OK και στο ερώτημα που θα εμφανισθεί (Package «όνομα πακέτου» will be built then installed. Continue?) απαντάμε Yes.

Αν όλα πάνε καλά το πακέτο μας έχει εγκατασταθεί επιτυχώς και θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στα Tabs του IDE.

 

Προσοχή, αυτό είναι το πιο απλό σενάριο εισαγωγής ενός πακέτου στον C++ Builder 6 δίχως ο κατασκευαστής του να μας παρέχει ήδη έτοιμο αρχείο-πακέτο BPK. Φυσικά μπορούμε να καθορίσουμε αρκετές λεπτομέρειες στον τρόπο που το πακέτο θα εισαχθεί στο IDE μας, αν θέλουμε κάτι τέτοιο, τότε αντί για Yes στην παραπάνω απάντηση απαντούμε No ώστε να κάνουμε όποιες μετατροπές κρίνουμε απαραίτητες (για παράδειγμα ορισμός Release flag αντί για τα default Debug, να προσθέσουμε άλλα αρχεία όπως RES κ.α.) στο πακέτο αυτό και ύστερα Build.

Για παράδειγμα αφού θέλουμε να συμπεριλάβουμε κάποιο αρχείο RES στο project του πακέτου μας, από τον Project Manager επιλέγουμε το “Contains” κάνουμε δεξί κλικ και ύστερα “Add..”, μετά από το “Add Unit” tab πατάμε το πλήκτρο “Browse...” και επιλέγουμε το RES αρχείο που επιθυμούμε.

 

Επίσης, σε περίπτωση που ο κατασκευαστής του πακέτου δίνει οδηγίες εγκατάστασης θα πρέπει να τις ακολουθούμε.

 

Από την εμπειρία μου με μερικά πακέτα, θα έλεγα ότι καλό είναι να προτιμάμε πακέτα, βιβλιοθήκες που ο κατασκευαστής τους αναφέρει πως είναι συμβατά με τον C++ Builder και φυσικά την έκδοση που χρησιμοποιούμε. Η εγκατάσταση Delphi πακέτων είναι μεν δυνατή αλλά το compiling τους δεν είναι πάντα επιτυχημένο. Αυτό, δυστυχώς, ισχύει ορισμένες φορές και σε πακέτα που ο κατασκευαστής τους ισχυρίζεται πως δουλεύουν άμεσα με τον C++ Builder που διαθέτουμε, σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται προσωπική ενασχόληση για να βρούμε και να διορθώσουμε το λάθος στα source μόνοι μας αν αυτό είναι βέβαια εφικτό (καμία φορά το λάθος προέρχεται από κάποιο ξεχασμένο header αρχείο που χρειάζεται ο C++ Builder μας αλλά όχι η Delphi ή αλλαγή της ονομασίας κάποιας μεταβλητής που είναι reserved word σε C/C++ -αυτές είναι μερικές εύκολες περιπτώσεις που έχω συναντήσει).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν διαθέτω κάποια έκδοση του C/C++ Builder της CodeGear (έκδοση 2006 ή 2007) παρά μόνο την freeware έκδοση Turbo C++ Explorer που δεν επιτρέπει δυστυχώς προσθήκη αντικειμένων, οπότε οι οδηγίες αφορούν την έκδοση Borland C/C++ Builder 6 (που ζητά και ο τίτλος του θέματος) :-(

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον codegear είναι λίγο πιο πολύπλοκο ή μου φένεται; δεν τα έχω καταφέρει ακόμα:mad::mad::mad:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση πάντως, συνεχίζω το ψάξιμο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...