Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειμαι απο θεσ/νικη καιψωνιζω τακτικά απο καταστηματα υπολογιστών όπως όλοι εδω μέσα φαντάζομαι...ιδιαίτερα σκληρούς δίσκους,καρτες γραφικών κτλ...όλα αυτα για τα PC μου..

μέχρι πριν μερικές μέρες ψωνιζα απο καταστήματα όπως ΠΛΑΙΣΙΟ,Multirama carrefour ktl ktl...απο όλα τα μεγάλα καταστήματα γενικώς...

δεν μπορω να καταλάβω κατι....

 

οι πωλητές/τριες την εχουν δει ιδιαίτερα έξυπνοι/μεγάλοι/καταρτισμένοι(πρρρρουτ)/όμορφοι και φέρονται με τέτοια αναίδεια στον κόσμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ειλικρινά δεν είμαι κανένας που θέλει να του στρώνουνε κόκκινο χαλί ή να τον γλύφουν...απλα το ύφος ''μπλαζέ'' δεν νομίζω οτι ταιριάζει σεν έναν εξυπηρετητή του κόσμου...θα'θελα να ου πειτε και σεις τις απόψεις και ότι σας έχει συμβεί σας γύρω απο το θέμα της εξυπηρέτησης απο τους πωλητές και απο καθε καταστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι απλο, δεν θα εισαι πολυ ευγενικος αλλα ουτε και αγριος... Επισης δεν ρωταμε ποτε "μπορεις να μου πεις?" "γινεται αντικατασταση?" κτλ? Παντα μιλαμε με "πες μου" "θελω τωρα αντικατασταση" κτλ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρειάζεται υπομονή, ψυχραιμία και ευγένεια ακόμη και αν οι αλλοι δεν φερονται ευγενικα...

 

Χα χα ελεος.... δες που εχουμε καταντησει σε αυτή την χωρα!!! Αντι να έχουν υπομονή, ψυχραιμία και ευγένια οι πωλητες προς τους πελατες ζητάμε από τους πελάτες να τα έχουν!!!

Αρε Ελλαδάρα, συνηδητοποιήστε το ρεεεε αυτοί σας εχουν αναγκη και οχι εσεις αυτους!!!

Αμα νομιζετε οτι καποιος πωλήτης για καποιο λογο σας φέρθηκε ασχημα και υπεροπτικά καταγγήλτε τον στον υπεύθηνο του μαγαζιου και πιστέψτε με αν για τον συγκεκριμένο πωλητη υπάρχουν αρκετά παράπονα, σε μικρο χρονικό διαστημα θα ψαχνει παλι για δουλεια με κατεβασμένα τα μουτρα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και όλοι έχουμε ενα δικιο σημειώνω αυτο που είπε ο stm00192 ..οντως αυτο που λες πρεπει να γινει..

εγω βασικα δεν θα κατέγγελνα κανενα καθίκακι απο αυτα..νταξει π.χ. θα'θελα να του καρφώσω ενα καρφι στο χέρι..αλλα δεν θα ήθελα ο καραγκιοζης να μείνει χωρίς δουλεια..ειμαι ανθρωπιστης ο μαλακας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χα χα ελεος.... δες που εχουμε καταντησει σε αυτή την χωρα!!! Αντι να έχουν υπομονή, ψυχραιμία και ευγένια οι πωλητες προς τους πελατες ζητάμε από τους πελάτες να τα έχουν!!!

Αρε Ελλαδάρα, συνηδητοποιήστε το ρεεεε αυτοί σας εχουν αναγκη και οχι εσεις αυτους!!!

Αμα νομιζετε οτι καποιος πωλήτης για καποιο λογο σας φέρθηκε ασχημα και υπεροπτικά καταγγήλτε τον στον υπεύθηνο του μαγαζιου και πιστέψτε με αν για τον συγκεκριμένο πωλητη υπάρχουν αρκετά παράπονα, σε μικρο χρονικό διαστημα θα ψαχνει παλι για δουλεια με κατεβασμένα τα μουτρα!!!

 

δεν δινει πάντα λύση το να καρφώνεις τους άλλους. αν φυσικα δεις οτι ο ανθρωπος δεν παίρνει διαφορετικά τότε ναι. Πάντα αφήνουμε κάποιο μικρό περιθώριο λάθουςB)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι το εχω δει κι εγω αυτο στα multirama ειδικα που το παιζουν γνωστες του ειδος ενω καποιοι δεν ξερουν τιποτα μια βδομαδα που ειχα παει να δω καμια καρτα γραφικων να δω τι παιζει ερχεται ενας υπαλληλακος μαλλον με ειδε σαν καποιο ασχετο και αρχισε να μου δειχνει επεξεργαστες την πλακα την επαθα οταν μου ειπαι για εναν core duo δεν θυμαμαι ποιο"Αυτος ειναι ενας διπυρηνος που εχει ονομαστικη συχνοτητα 2.4 αλλα στην πραγματικοτητα αφου εχει δυο πυρηνες ειναι στα 4.8" εκει δεν κρατηθηκα γελασα,με κοιταξε για λιγο και εφυγε προφανως καταλαβε οτι δεν ειμαι καποιο χαιβανι.Εκτος του θεματος οτι εχω συναντησει τετοια ατομα που κανουν τους γνωστες ή που θελουν να σε κοροιδεψουν δεν εχω συναντησει ατομα που ειναι αγενεις.Επισης ενας φιλος ειπε πιο πριν κατι πολυ σωστο,Αυτοι μας εχουν αναγκη και οχι εμεις αυτους.Προσωπικα πιστευω και το κανω ο ιδιος οτι δεν ειναι πρεπει να τους μιλαμε γλυκα αλλα ψυχρα για τοτε κανουν σωστα την δουλεια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και όλοι έχουμε ενα δικιο σημειώνω αυτο που είπε ο stm00192 ..οντως αυτο που λες πρεπει να γινει..

εγω βασικα δεν θα κατέγγελνα κανενα καθίκακι απο αυτα..νταξει π.χ. θα'θελα να του καρφώσω ενα καρφι στο χέρι..αλλα δεν θα ήθελα ο καραγκιοζης να μείνει χωρίς δουλεια..ειμαι ανθρωπιστης ο μαλακας..

 

Και εμενα δεν μου αρέσει να χανει ο κοσμος την δουλειά του αλλά καποια στιγμή πρεπει να συνηδητοποιήσουμε, ειδικά στην εποχή μας που η κατασταση με της δουλειες είναι αστα να πανε, οτι ο καθένας μας, από τον σκουπιδιάρη μέχρι τον πρωθυπουργό της χώρας,για να κρατήσει την δουλεια του πρέπει να είναι ΣΩΣΤΟΣ στη δουλειά του και να έχει πάντα στο πισω μέρος του μυαλού του το φόβο οτι απο πίσω υπάρχουν χιλιάδες αλλοι που εχουν αναγκη αυτή την δουλεια και πανω απόλα ορεξη για δουλειά!

Και επίσης να συνειδητοποιήσουμε οτι οι μονοι που έχουμε την δύναμη να αλλάξουμε καποια πράγματα ειμαστε εμεις με τον τροπο που αντιμετοπίζουμε καποιες καταστάσεις!!

Με το να λεμε ωχ το λυπαμαι το παιδι,μην χασει και την δουλεια του και ας με έβρισε γιατι του είπα οτι θελω να με εξυπηρετήσει ή με συμπεριφορες του τύπου "ωχ δεν βαριέσαι γιατι να ασχοληθώ εγώ ας το κάνει καποιος άλλος, έτσι και αλλιώς σιγά μην καταφέρω τπτ" μπορεί να πετάμε την ευθήνη από πανω μας αλλά διαιωνίζουμε ένα πολύ μεγαλο προβλημα αυτής της χώρας και της κοινωνιάς μας!

Τεσπα, θα μπορούσα να πώ πολλά ακομη αλλα ξέφυγά αρκετά από το αρχικό μας θέμα ! :-(

 

 

 

δεν δινει πάντα λύση το να καρφώνεις τους άλλους. αν φυσικα δεις οτι ο ανθρωπος δεν παίρνει διαφορετικά τότε ναι. Πάντα αφήνουμε κάποιο μικρό περιθώριο λάθουςB)

 

Αυτό εννοειται δεν το συζητάμε!!! Για αυτό τονισα οτι ο πωλητης θα πρέπει να απολύθει ή να επιπληχθει μετά απο αρκετο αριθμο παραπόνων και όχι απο ενα και μονο παράπονο! Οκαθένας μας μπορεί να περνάει μία BAD DAY!!!!

Και μην το βλέπετε σαν καρφωμα! ΔΕΝ ειναι κάρφωμα αλλά είναι το αναφαίρετο δικαίωμα σας να απαιτήτε σωστή εξυπηρέτηση! Γιαυτό αλλοστε υπάρχουν και τα κυτία παραπόνων που δυστυχως δεν τα χρρησιμοποιεί κανεις μας λες και αμα το χρησιμοποιήσεις διαπράτεις καποιο αμάρτημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΙπες στην αρχή κατι για..έξυπνους και αν θυμάσαι καλα ο λαός μας αναφέρει ότι το έξυπνο πουλι απο την μύτη πιάνεται...' Φυσικά μπορεις να απευθυνθείς για προκλητική συμπεριφορά στον εκάστοτε διευθυντή καταστήματος αλλα΄και μια αναφορά που και που δεν βλάπτει. Η διέδωσε το μεσα απο το δικτυο για αυτους που εχουν...καβαλησει το καλαμι ώστε να παρουν το μαθημά τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θέλω να περιαυτολογήσω κτλ...αλλα ρε παιδια...ειμαι ιδιαίτερα ευγενικος ανθρωπος..και γενικά το έχω ως ΑΡΧΗ στη ζωή μου...

ειλικρινά όταν μπαίνω σε ένα καταστημα να ψωνίσω..δεν μπαίνω ούτε με άσχημο υφος ουτε κακόκεφος..ουτε τπτ τέτοιο..

απ'την άλλη αυτα ακριβώς τα τρώω στη μάπα το 50% που πάω στα μαγαζιά των computer shop...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

micar98 νομίζω πως το παιδί έχει απόλυτο δίκιο να το καταγγείλει απλά λόγω του ότι καταλαβαίνω πως οι υπάλληλοι αυτοί ειναι βασικά μεροκαματιάρηδες άνθρωποι & δεν θα ήθελα να τους δω στο δρόμο παρόλη την αγένεια και την αγραμματοσύνη τους ...

...να πω την αλήθεια θα μποτιμούσα να τους ''τραμπουκίσω'' ή να τους ειρώνευτω παρά να τους απολύσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν πρόκειται για φαινόμενο των πωλητών της Θεσσαλονίκης ή των καταστημάτων πληροφορικής. Πρόκειται για νοοτροπία των πωλητών στην Ελλάδα.

 

Για αρκετά χρόνια ζούσα στην Ελβετία. Στην Ελβετία, θα χαιρετήσουν, ΔΕΝ θα σε ζαλίσουν για το αν θες κάτι, οι ταμίες θα σε ευχαριστήσουν, θα σε αποχαιρετήσουν με καλό απόγευμα, καλό Σ/Κ κλπ. Όλοι ανεξαιρέτως.

 

Στην Ελλάδα, αυτοί που θα το κάνουν αυτό είναι η εξαίρεση. Θυμάμαι μία φορά που έφαγα ένα σοκ, όταν είχα έρθει Ελλάδα. Είχα πάει σε ένα μεγάλο κατάστημα να ψωνίσω κάτι, και όταν έφτασα στο ταμείο, η ταμίας γυρνάει και μου λέει με ένα κακό ύφος "Ελπίζω να έχεις ψιλά"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλήθεια όποιο παιδί ξέρει πως συμπεριφέρονται οι πωλητές σε άλλες χώρες της Ευρώπης και έχει εμπειρία θα ήταν καλό να μας διαφωτισεί,μια που μπορεί να συγκρίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Japan you red my mind...:)))

 

το θέμα είναι πως τέτοιες συμπεριφορές θα πρεπει να αλλάξουν οχι γιατι απλα ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ...αλλα διότι ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ τετοιου είδους συμπεριφορά,

δεν ειμαστε ουτε κλέφτες,ούτε ζητιάνοι...μπαίνουμε σε ενα μαγαζι για να αγοράσουμε και εισπράτουμε αντι για χαμόγελα περίεργα βλέμματα,ειρωνείες κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...