Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα ελληνικά μαγαζιά και το Δημόσιο απο που νομιζετε βρίσκουν υπαλλήλους;

απο αγγελίες σε Ελβετική εφημερίδα; :lol:

 

Απ όσο θυμάμαι τους γύρω μου, σε οποιονδήποτε χώρο (σχολείο, στρατό, γήπεδο, εργασία, μέσα μαζ.μεταφοράς, δρόμο ως πεζός ή οδηγός, σινεμά/θέατρο, internet fora, κλπ), οι συμπολίτες με τρόπους, αυτοι που έχετε ως μοντέλο ιδανικού πωλητή ειναι μια τραγικά μικρή μοιοψηφία σε σχέση με τους άλλους, τους Ελληναράδες.

 

Αν τα μαγαζιά έκαναν την αυστηρή επιλογή που ζητάτε, θα πρόσθεταν στα απαιτούμενα προσόντα : "Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά επιθυμητά, Ελληνικά απαραίτητα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Τα ελληνικά μαγαζιά και το Δημόσιο απο που νομιζετε βρίσκουν υπαλλήλους;

απο αγγελίες σε Ελβετική εφημερίδα; :lol:

 

Απ όσο θυμάμαι τους γύρω μου, σε οποιονδήποτε χώρο (σχολείο, στρατό, γήπεδο, εργασία, μέσα μαζ.μεταφοράς, δρόμο ως πεζός ή οδηγός, σινεμά/θέατρο, internet fora, κλπ), οι συμπολίτες με τρόπους, αυτοι που έχετε ως μοντέλο ιδανικού πωλητή ειναι μια τραγικά μικρή μοιοψηφία σε σχέση με τους άλλους, τους Ελληναράδες.

 

Αν τα μαγαζιά έκαναν την αυστηρή επιλογή που ζητάτε, θα πρόσθεταν στα απαιτούμενα προσόντα : "Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά επιθυμητά, Ελληνικά απαραίτητα".

 

Συμφωνω απολύτως μαζι σου random δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα! Το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη πρεπει να αρχισει να αλλαζει ολη αυτη η κατασταση και με λυπει ιδιετερα οτι η λεγομενη "νεα γενια" (ολοι εμεισ δλδ) δεν κανει τπτ αλλα περισσοτερο εστερνιζεται αυτη την νοοτροπια!

Αποψη μου ειναι οτι αυτή η μειωψηφία που λες και εσυ πρεπει να αρχισει να περνει δραστικα μετρα και να απαιτει τα δικαιωματα της με καθε νομιμο μέσω εστω και αν αυτο σημαινει οτι καποιοι απο την πλειοψηφια θα αρχίσουν να χάνουν τις δουλειες τους και να ζοριζονται! ΜΟΝΟ ετσι θα μαθουν!!!! :mad::-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77

 

1)το αν είσαι καλός πωλητής θα το κρίνουν εκτός απο τους(σλούρπππ) προϊστάμενους σου ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΓΩ μια που είμαι τακτικός πελάτης του καταστήματος σου,χάρη στη προτίμισή μου πληρώνεσαι και ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ -στο ξαναλέω -πληρώνεσαι για να ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ-αρα ΕΓΩ θα κρίνω αν είναι καλές ή όχι..

 

2)ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ και δεν έχεις ελαφρυντικό κανένα...και ξανά μη ξεχνάς πως έχεις -κατα την αποψη σου- καλες αποδοχές ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ

 

3)μα ακριβώς αυτό σου λέω...σας πληρώνουμε και δεν ανταποκρίνεστε ουσιαστικά σε αυτά που πρεπει...και δεν κλαίγομαι...απλα ΑΠΑΙΤΩ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΟΣΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ...οχι σαν εσένα απ'οτι φαίνεται..

 

 

 

 

λολ...εαν αγαπούσες πραγματικα τη δουλεία σου θα θεωρούσες ακόμα και απαιτητικούς &ιδιότροπους πελατες(...που εγω δεν είμαι καθόλου μπορω να σου πω...)ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΥΣ....

 

 

ή κάνω λάθος????

 

 

 

 

* πωλητής του Πλαισιου(....πιφ....λολολολολολολ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάξτε... δεν πρόκειται να βγάλουμε συμπέρασμα για το ποιός φταίει...σίγουρα υπάρχουν κακοί πωλητές, σίγουρα κάποιες φορές και εμείς οι οι αγοραστές γινόμαστε κάπως σπαστικοί... το θέμα είναι ότι σίγουρα οι πωλητές πρέπει να το "ανεχτούν" αυτό. Αυτό που θέλω να πώ είναι πως οι πωλητές πρέπει πάντοτε να βρίσκονται σε θέση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της δουλειάς, εκ των οποίων μια είναι και η σωστή εξυπηρέτηση. Δεν παίρνω την θέση κανενός, απλά κράτω μαι ουδέτερη στάση. Προσωπικά, εδώ και 2 χρόνια ψωνίζω από το Πλαίσιο στην θεσσαλονίκη. Πήγα τις πρώτες φορές με απλά και κατανοήτα Ελληνικά και χωρίς παράλογες απαιτήσεις, με μεγάλη ευγένεια και ζήτησα αυτά που ήθελα (τότε την 6800 μου και κάτι ακόμα) και ήταν μια κοπέλα και μου λέει ότι δεν υπάρχει. Με πολύ ωραίο τρόπο και εγώ της λέω εάν είναι δυνατό είτε να αφήσω κάποιο τηλέφωνο είτε να μου πει εάν ήξερε πάνω κάτω πότε περίπου θα ερχόταν η κάρτα. "Και μου ανταπαντάει: μήπως θες να σου κλείσουμε reserve στην εκφόρτωση"; και σηκώνεται και φεύγει. Έχω και άλλα τέτοια περίεργα να πω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας. Από κεινη την ημέρα και και ύστερα, όταν πηγαίνω, πηγαίνω πάντα με αυτό που θέλω εκτυπωμένο, με κωδικό προιόντος τα πάντα. Και εγώ είμαι ευχαριστημένος και δεν συγχίζομαι από την συμπερίφορα μερικών... Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ναι μεν και εμείς μερικές φορές μπορεί να είμαστε υπερβολικοί αλλά αυτή είναι η δουλειά των πωλητών. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον να πάει σε έναν ευγενικό πωλητή και να τον πει "Άντε φέρνε αυτο που θέλω για να τελείωνω..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο N.I.C είπε ''μήπως θες να σου κλείσουμε reserve στην εκφόρτωση"; και σηκώνεται και φεύγει''

Α-Ι-Σ-Χ-Ο-Σ...αυτό είναι ακριβώς που εννοώ για αναίδεια&αγραμματοσύνη...κι ξέρεις σε αυτό το κωλομάγαζο σχεδόν όλοι οι πωλητές είναι έτσι...λες και τους διαλέγουνε να'ναι βόδια ρε γμτ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο N.I.C είπε ''μήπως θες να σου κλείσουμε reserve στην εκφόρτωση"; και σηκώνεται και φεύγει''

Α-Ι-Σ-Χ-Ο-Σ...αυτό είναι ακριβώς που εννοώ για αναίδεια&αγραμματοσύνη...κι ξέρεις σε αυτό το κωλομάγαζο σχεδόν όλοι οι πωλητές είναι έτσι...λες και τους διαλέγουνε να'ναι βόδια ρε γμτ....

Εάν ήταν αγράμματη δεν ξέρω (είχε δεν είχε βγάλει το γυμνάσιο....:lol::lol::lol: πλάκα κάνω έτσι...) πάντως αναιδής ναι και πολύ μάλιστα, δεν νομίζω να έχει αντίρρηση κάνεις σε αυτό. Αν και σε αυτό το μαγαζί προσωπικά έχω πέσει πάνω σε πολλά "επισόδια" δεν θα έλεγα ότι μόνο εκεί τα βρίσκουμε αυτά παντού γίνονται.

Φίλε AntreasM77 περί ποίας έκπτωσης μιλάς; Έκείνης που γράφετε στο site σας με τον τίτλο "Τσίμπα Το"; Γιατί να κλαφτούμε από την στιγμή που το διαφιμίζετε και δεσμέυεστε με την διαφήμισή σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ...τους 100 κάντους 99, εγώ δεν ζητάω πότε περισσότερη εκπτώση από αυτήν που προσφέρετε :P:-)

Αυτά που λέει όμως ο analwsimos (δεν ξέρω γιατί τον αποκαλείς ανίκητο, μάλλον κάτι θα μου ξέφυγε στα παραπάνω posts δεν θα το είδα...) έχει μια λογική βάση... Αντικειμενικά εάν το δεις το θέμα εάν δεν ήταν ο analwsimos, εγώ και ο καθένας τότε η επιχείρηση δεν θα είχε καθόλου έσοδα, μεγαλύτερο κόστος παραγώγης και αυτό συνεπάγεται με Ζημιά...από κει και μετά ξέρεις τι γίνεται..(δάνεια, δεσμεύσεις σε τράπεζες, χρεοκοπίες κλπ...)

Σίγουρα η έκφραση "με τα'ι'ζει" δεν είναι η σωστή και δεν αρμόζει σε κάτι τέτοιο...(analwsime και συ chill out man :-D:-D;)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77

 

δεν έχω κλαφτεί ΠΟΤΕ για καμία εκπτωση-αν και να σου πω δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με αυτό ''εκπτωση'' ??πως μπορείς να μου κάνεις έκπτωση εσύ??-τεσπα...

..δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το ''ΑΝΙΚΗΤΟΣ'' μήπως με έχει μπερδέψει με άλλον??ή μήπως νομίζεις πως προσπαθώ να σας δυσφημίσω χωρίς να άξίζετε κατι τέτοιο....

 

στα 1) 2) 3) δεν το συνέχεισες το βιολί σου τι εγινε-προφανώς κατάλαβες πως έχω δίκιο....

 

να σου ξαναπώ ακόμα μια φορά...δεν θέλω ευχαριστίες-κόκκινα χαλια-τσιμπούκια-γλυψίματα απο τους πωλητές ή τις πωλήτριες...θέλω ευγενική/θετική συμπεριφορά χωρίς στραβά βλέματα /μισόλογα/μπλαζέ υφακι...νομίζω το διευκρίνισα...

και θέλω επίσης να καταλάβεις εσυ και οι όμοιοι σου πως ο πραγματικός ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ είναι ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ και όχι ο Λαλάκης που τον λες αφεντικό...

 

 

P.s δεν έχω αναγκή την εκπτωση σου...και ούτε ποτέ την ζήτησα ή έχω παζαρέψει ποτε τπτ στη ζωή μου...ντρέπομαι πολύ για κάτι τέτοια..anyway..στο φινάλε απαιτώ να είσαι τυπικός&ευγενικός μαζί μου&με όλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι ερχεσαι στο Πλαισιο να τα ακουμπησεις οπως λες,δεν το κανεις επειδη σε αναγκαζει καποιος.Ουτε το κανεις γιατι μας λυπασαι.Το κανεις επειδη σου προσφερει καποιες υπηρεσιες,ειτε στην εξυπηρετηση,ειτε με τις τιμες,ειτε με οτιδηποτε...Οποτε μην κλαιγεσαι.

Το γεγονός ότι ο πελάτης επέλεξε να κάνει αγορές από ένα συγκεκριμένο κατάστημα για x λόγους σε καμία περίπτωση δε νομίζω να αναιρεί την απαιτούμενη ευγένεια, εξυπηρετικότητα κλπ που θα επιδείξουν οι υπάλληλοι, αφεντικά προς τον πελάτη. Όπως ανέφθηκε αυτός θα βάλει το χέρι στην τσέπη και αυτός έχει δικαίωμα να "παραφερθεί" εντός συγκεκριμένων ορίων φυσικά. Αν εργαζόσουν σε ένα μικρό μαγαζί ή ακόμα καλύτερα είχες τη δική σου μικρή επιχείριση κι εκεί έβλεπες πόσο πραγματικά ανάγκη είχες τους πελάτες, πιθανόν να είχες κάπως διαφορετική άποψη.

 

Η δουλεια του πωλητη ειναι να εξυπηρετει αλλα οχι να καθεται να ακουει την μ*λακεια του καθενος ουτε να ικανοποιει τα καπριτσια και τον παραλογισμο του καθενα που εχει να αντιμετωπισει καθημερινα.

Πιστεύω πως έχεις άδικο σ' αυτό το σημείο. Δουλειά του υπαλλήλου είναι, όπως είπες, να εξυπηρετεί τον πελάτη. Μέσα σ' αυτό περιλαμβάνεται να ακούει και τον παραλογισμό και τη μ@λ@κία του αλλά με ευγενικό τρόπο να προσπαθεί να του εξηγήση τι είναι το λογικό. Αν δεν το δέχεται πχ θεωρεί ότι το Χ-παράλογο προϊόν τον καλύπτει αντί το Υ που το προτείνεις εσύ, δωσ' του το Χ. Εσύ τον ενημέρωσες. Αν πιστεύει ότι θα πρέπει να παρέχεις την τάδε υπηρεσία (εγγύηση/επιστροφή προϊόντος κλπ) που είσαι βέβαιος πως δεν ισχύει, ας τον να χτυπιέται, μην του δίνεις σημασία αλλά μην του το δείχνεις κατάμουτρα με ειρωνείες και υπεροψία.

 

''Δεν μου λές οταν σου φέρνει κάποιος προιόν για επιστροφή από την τσέπη σου τα πληρώνεις?'' Φυσικα και οχι απλα ειναι η συμπεριφορα που εχετε ολοι σας και αυτα που νομιζετε οτι ξερετε περι νομου.[...]

Προφανώς η πελάτισσα που αναφέρεις ανήκει στην κατηγορία των ατόμων που "νομίζει" πως ξέρει τα περί νόμου. Υπάρχουν κι άτομα όμως που πράγματι γνωρίζουν. Ελπίζω να μη χρειάζεται να τυπώσουμε από δέκα αντίτυπα με τις αντίστοιχες διατάξεις για να σέρνουμε μαζί μας σε κάθε αγορά/επιστροφή προϊόντος.

 

Κι εγώ έχω εργαστεί σαν υπάλληλος σε (μικρή) επιχείριση (σχετική με software αλλά δεν έχει σημασία) που είχα να αντιμετωπίσω καθημερινά πελάτες. Οι οποίοι μάλιστα δεν είχαν καμία επαφή με υπολογιστές. Πίστευαν πως τα πάντα στο pc μπορούν να γίνουν με το πάτημα 1-2 κουμπιών. Πίστευαν πως ότι τους ερχόταν στο μυαλό μπορούσε να υλοποιηθεί γρήγορα και εύκολα. Δεν πίστευαν πως αυτό που ήθελαν να φτιάξω μπορούσε να πάρει πάνω από λίγη ώρα. Ήθελαν να τους εξηγήσω πώς θα κάνω ένα σωρό πράγματα και δε μπορούσαν να καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατό κάτι τετοιο να εξηγηθεί αναλυτικά σε κάποιον που δεν έχει κάποιες γνώσεις στο θέμα. Ποτέ όμως δεν ειρωνεύτηκα/ξεγέλασα κανέναν όσο επίμονοι και "σπαστικοί" κι αν γίνονταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε N.I.C πως να chill out αφού η μέρα μου χαλάει λόγω τέτοιων απαράδεκτων συμπεριφορών....άσε

μα κάτι τέτοιες συμπεριφορές είναι σε κάνουν να αισθάνεσαι πολυ άσχημα...και προφανώς δημιουργούνται απο την ηλιθιότητα ανθρώπων όπως η ''πωλήτρια'' που προανέφερες...:S

ένα πράγμα δεν μπορω να καταλάβω γιατί στο εξωτερικό είναι οι περισσοτεροι ευσυνήδητοι και εδώ απο τον υπαλληλακο μέχρι τον ταξιτζάκο όλοι έχουν δικαίωμα να ''μήν πάει καλα η μέρα'',''να ξύπνησαν άσχημα'',''να μην τους έκατσε η γκόμενα'' κτλ...

κάπου πρέπει να σταματήσει αυτο...

 

 

PS όταν μιλάω για αγραμματοσύνη δεν αναφέρομαι τόσο στις γραμματικές γνώσεις..(σιγά την εξειδικευση δλδ που πρέπει να έχεις ένας πωλητης) αλλα για την παιδεία,για την ευσυνειδησία,για τον τρόπο συμπεριφοράς...όλα αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει για να μη γενικεύουμε δεν είναι κι όλοι οι εργαζόμενοι το ίδιο. Παραθέτω κάτι που ανέφερα σε παλιότερο post.

[...] πριν λίγες μέρες πήγα με φίλο σε ένα κατάστημα αλυσίδας για αγορά κάρτας γραφικών. Επειδή όμως το κουτί του ήταν μικρό δεν ξέραμε αν θα χωράει αυτή που ήθελε να αγοράσει. Έτσι είχαμε πάρει μαζί μας σαν μέτρο μια 7900GS που ήταν το max μέγεθος που χωρούσε (ναι ίσως θα μπορούσαμε να την είχαμε μετρήσει πιο πριν και να μην τη σέρνουμε μαζί μας :P). Ο συκγεκριμένος πωλητής δέχτηκε να ανοίξουμε τη συσκευασία της κάρτας που θέλαμε και να τις βάλουμε δίπλα-δίπλα να τις συγκρίνουμε. Τελικά μας έκανε και την αγόρασε (μάλιστα ανέφερε πως αν τελικά ήταν μεγαλύτερη από όσο υπολογίζαμε μπορούσαμε απλώς να την επιστρέψουμε).

Μεγαλύτερη εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός ότι είπε πως δεν αξίζει η αγορά μιας και αυτή η κάρτα που θα παίρναμε θα 'ταν ισάξιων επιδόσεων με την 7900GS (αφού μπήκε με δικιά του πρωτοβουλία στο internet και είδε κάποια συγκριτικά προφανώς) και ότι για τη δουλεία που τη θέλαμε θα κανε μια χαρά τη δουλεία της η κάρτα που ήδη είχαμε (όχι, δεν ήθελε να μας πασάρει κάποια πιο ακριβή). Βέβαια του εξηγήσαμε πως ήταν καμένη και έτσι προχωρήσαμε στην αγορά.

Ναι, σ' αυτό το κατάστημα θα ξαναπάω και ας πληρώσω κάποια ευρώ παραπάνω.

Δυστυχώς είναι από τις ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις που έχω συναντήσει.

 

ΥΓ: Ούτε εγώ έχω ζητήσει ποτέ έκπτωση :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...