Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ειναι απλο, συμφορουμιτες: την εχουν δει δημοσιοι υπαλληλοι. μη σας φαινεται παραξενο. το σκεπτικο τους ειναι πως επειδη αευθυνονται κυριως σε νεαροκοσμο, και να φερθουν ασχημα, γνωριζουν πως δε θα τους καταγγελαμε στη διευθυνση του καταστηματος. αν ομως δουλευαν σε καμια μεγαλομπουτικ στυλ κολωνακιου, με πελατες τους χειροτερους νεοπλουτους, θα φερονταν σαν αρνακια. εκει που τους παιρνει το παιζουν μαγκες. και κατι γκρινιες του τυπου "παιρνω 500-600 ευρω" να τις ξεχασουν. πολυς κοσμος εργαζεται για τοσα η και λιγοτερα χρηματα και σε πιο δυσκολες συνθηκες. παραμενουν ομως αξιοπρεπεις και με τροπους. το οτι εργαζεσαι με δυσμενη συμβαση εργασιας, δε σου δινει το δικαιωμα να συμπεριφερεσαι αλλαζονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]Ερχεται καποιος σου λεει θελω να κανω αυτο και για να το κανω θα παρω αυτο.Του λες και του εξηγεις πως για την δουλεια που θελει να κανει,αυτο που διαλεξε για να την κανει δεν ειναι καταλληλο.Του προτεινεις [...]

Μολις σου περιεγραψα τυπικη περιπτωση πελατη.Αντιμετωπιζω καθημερινα αυτον τον παραλογισμο...

Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά κάποιοι συνάδερφοι σου, ίσως αφού αντιμετωπίσουν έναν αριθμό τέτοιων παράλογων πελατών, αρχίζουν και αντιμετώπιζουν όλους τους πελάτες σαν "παράλογους", με αδιαφορία/υπεροψία/αγένεια.

Φυσικά αυτό δεν ισχύει μόνο στον τομέα σου αλλά παντού στην Ελλάδα (τουλάχιστον). Και σίγουρα υπάρχουν κάποιες μεμονομένες, θετικές περιπτώσεις σαν το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης, για το συγκεκριμμενο καταστημα οπου αναφερεται ο Ν.Ι.C. εχω να πω οτι συμφωνω απολυτα μαζι του, 2 φορες εχω παει μεχρι τωρα και τις δυο φορες μου εχουν φερθει πολυ ασχημα. αγενεια-υπεροψια-ειρωνια το τριπτυχο της συμπεριφορας τους. ευγε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω να πω ντροπη σας σε ολους οσους κατακρινετε και κατηγορειτε τον ανδρεα και τον θανο.Σιγουρα ειναι οι τελευταιοι στους οποιους οφειλεται αυτη η κατασταση.Η κακη συμπεριφορα των πωλητων εναντι των πελατων ειναι κατακριτεα και πρεπει να αντιμετωπιζεται με απολυση.Πότε ομως?Υπο ποιες συνθηκες?Οχι παντα φυσικα.

Γιατι πως μπορεις να αντεχεις καθε μερα να δουλευεις για ψιχουλα, να περιμενουν τα αφεντικα απο σενα να εισαι πολυεργαλειο και να αντιμετωπιζεις απαραδεκτη συμπεριφορα και απο τους προισταμενους και τους πελατες(οχι ολους αλλα ενα σημαντικο αριθμο εξ αυτων?)

Μηπως τελικα τα περιστατικα κακης συμπεριφορας των πωλητων δεν ειναι τοσο πολλα οσο εσεις αναφερετε?Δε ξερω για σαλονικα αλλα αθηνα δεν ειδα ποτε κακη συμπεριφορα απο πωλητες πλαισιου.

Δυστυχως ο τροπος λειτουργιας των αλυσιδων πωλησης hardware ειναι δανεισμενος απο την ευρωπη και το δυτικο κοσμο.Οι καταναλωτες ομως ειναι ελληνες(ελληναρες οι περισσοτεροι ασχετοι στο θεμα και με συμπεριφορα σαν μερικους μερικους εδω περα)Οσον αφορα τους εργοδοτες ειναι απαραδεκτοι .

Συμφωνω 100% με το θανο που εδειξε την εικονα 100% ως εχει.

Να σας ρωτησω, αληθεια δεν αναρωτιεστε γιατι οι πωλητες στα μαγαζια καθονται κατα μεσο ορο 3 μηνες?Αν ηταν τοσο καλα τα πραγματα γιατι συνεχως αποχωρουν και μαλιστα οικειοθελως?Μηπως γιατι ειναι τεμπεληδες?

Η ΜΗΠΩΣ αμοιβονται πενιχρα και κανουν ολες τις δουλειες και συμφερουν και δουλευουν υπο καθεστως εργασιακου μεσαιωνα?

Για να μη πω για το επιπεδο γνωσεων των πωλητων?Που ειναι απαραδεκτα χαμηλο.

Αληθεια με ποια κριτηρια προσλαμβανουν κοσμο αυτες οι εταιρειες αναρωτιεμαι?

1000% με βαση το χαμηλοτερο μισθο.Αν θελαν πωλητες που να γνωριζουν καλα την αγορα να ειστε σιγουροι θα ειχαν και τα πρωτα σαινια.Δε τους νοιαζει ομως η ποιοτητα γιατι αυτη κοστιζει....

Αληθεια ποτε διοργανωνουν σεμιναρια για να τους μορφωσουν και καθε ποτε δινουν τη παραμικρη ευκαιρια στο προσωπικο τους να ειναι Uptodate με την μια απο τις πιο ρευστες αγορες στο εμποριο?

Αληθεια με ποιο τροπο τους μαθαινουν να προσεγγιζουν το πελατη?Θελουν δηλαδη το πελατη ευχαριστημενο και τα ταμεια τους γεματα η απλα scr3@ the customer αρκει να πιασουμε τους στοχους?

Κατηγορειστε λοιπον αλλους και οχι τους πωλητες που ειναι τα θυματα της ολης υποθεσης.

Και επειδη θα υποστω και εγω το μενος καποιων μελων τους φορουμ για αυτα που εγραψα, σας λεω το εξης.

Μη βλεπετε μονο την επιφανεια αλλα προσπαθηστε να δειτε και πισω απο αυτην.Ειμαι και εγω υπερ οσων λετε οτι πρεπει να τιμωρουνται οι πωλητες που δε συμπεριφερονται σωστα στο πελατη αλλα αυτο δε σημαινει πως πρεπει να κανουν και τεμεναδες σε αλοπροσαλλους και παραξενους(που μονο λιγοι δεν ειναι στις μερες μας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77, λυπαμαι που θα ειμαι σκληρη, αλλα αντιλαμβανεσαι πως ο τροπος που μας μιλας ειναι ολοιδιος με τη συμπεριφορα που αντιμετωπιζουμε απο τους συναδελφους σου; ξερω πολυ καλα τι ζητω να αγορασω, επισης οι γονεις μου με εχουν μαθει να σεβομαι τους ανθρωπους. τωρα αν σε τουτη τη χωρα

ολοι θελουν να εχουν το ρολο του ξερολα, συγγνωμη αλλα εγω δε φταιω σε τιποτα. και αλλη φορα να απαντας χωρις ειρωνιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77

 

όσο αφορά την δικιά μου παιδεία κτλ..δεν είσαι αρμόδιος να την σχολιάσεις ..σου επαναλαμβάνω πως η δουλεία σου είναι πωλητής-εξυπηρετητης κτλ(αντιθετα εγώ μπορώ να σε κρίνω και σου εξήγησα τους λόγους...

 

δεν σε ενδιαφέρει ούτε η δουλεια μου ούτε η εξιδίκευση μου-ούτε αν δούλεψα πότε...

 

 

γιατί κάνεις προσωπική επίθεση????πιστευεις πως η γελοιότητα σου δεν γίνεται αντιληπτή....όλα αυτα που ειπες και σε μένα και στα υπόλοιπα παιδια πέσαν στο ΚΕΝΟ πράγμα που σημαίνει πως έχεις άδικο...

 

 

PS:

Παράθεση:

και κατι γκρινιες του τυπου "παιρνω 500-600 ευρω" να τις ξεχασουν

εισαι σοβαρη κοπελα μου?

 

 

antreasM77 παιρνεις παραπάνω φίλε? λολολολολολ

για χαλάρωσε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

analwsime, καλα εκανες και ανοιξες το θεμα, επιτελους να σπασουν καποια ταμπου σε αυτη τη χωρα. δεν ειμαστε ζητιανοι, πληρωνουμε για τις υπηρεσιες που θελουμε να αποκτησουμε. η σοβαροτητα και η ευγενεια κακο δεν εκαναν ποτε σε κανεναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

elena blue

πίστεψε με το έκανα απο αγανάκτηση...δεν άντεχω άλλο και ούτε ανέχομαι να μου συμπεριφέρονται ως πολίτη Β' κατηγορίας επειδή νομίζουν πως η μερα τους είναι πιο σημαντική απο τη δική μου....

αλλα το θέμα είναι και ακομα ένα: αντι να αφουγκραστούν την ιδέα που έχει ο κόσμος για την ''πάρτη'' τους ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ακάθεκτοι την γλειώδη ειρωνική συμπεριφορά/τις ειρωνειες/το ''στα @@ μου ο πελάτης'' νομίζουν πως είμαστε τρελοί/ιδιότροποι/γραφικοί δλδ όλοι εμεις που τα λέμε αυτα..

 

αντι να τρέμει η άμαξα..τρέμει ο αμαξιλατης...lololol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

analwsime, θα το ξαναπω γιατι το εχω ζησει αρκετες φορες απο κοντα: οταν ειναι να εξυπηρετησουν καμια αξεστη νεοπλουτη, γινονται αρνακια, γιατι φοβουνται.ειναι οπως ο δημοσιος τομεας, στους διαπλεκομενους και αυταρχικους σουζα, στους νομιμοταγεις πολιτες τους κανουν τα νευρα ...ουζα. λυπαμαι αν τα λογια μου ακουγονται εριστικα. ομως αποτελουν μερος της καθημερινοτητας πολλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77 ακομη και το παραδειγμα που έφερες πιο πριν για τον αθλιο πελατη δεν σε δικαιωνει!!

Κανονικα εσύ απεναντι ακομη και σε αυτο τον πελατη πρεπει να εισαι ευγενικος και απολυτα ψύχραιμος! ΑΥΤΗ ειναι η δουλειά σου! Τωρα αν αυτος για να ικανοποιησει τα ετοιματα του κατεβαζει θεους και δαίμονες και τρέχει σε διευθηντες και αλλους μλκς εσενα δεν σε αφορα και δεν θα πρεπει να δινεις σημασια, απο αυτο το σημειο και μετα ασε τους προυσταμενους σου να βγάλουν το φίδι απο την τρύπα! ακομη και η ειρωνια που αναφέρεις χαρακτηριστικα στο τελος ("ειδες εγω το αλλαξα τελικα") δεν θα πρεπει να σε επιρεαζει δεν υπαρχει κανενας μα κανενας λογος να σε επιρεαζει!

 

Τωρα οσο αφορα σε κατι αναφορες που εγιναν απο καποιους για το τι παιζει με την εκμεταλέυση των υπαλληλων και τα χαμαλικια είναι ένα αλλο μεγαλο θεμα το οποιο ομως δεν αφορα καθολου μα καθολου των πελατη! Αμα δεν σας αρεσουν οι δουλειες σας είτε αντιδραστε με καποιο τροπο (οχι πανω στους πελατες) η παραιτηθειτε, δεν σας υποχρεώνει κανενας να καθεστε εκει!!!

 

Και ξανατονιζω οπως υπωθηκε και απο καποιους αλλους, προφανως καποιοι απο εσας δεν εχετε ζησει καμια μικρη επιχειρηση των 3-4 ατομων που για να μην χάσουν τον πελατη στην κυριολεξία στείνουν κ@λ@ σε οποια επιθυμία του πελατη!

 

Και κλεινοντας θα ήθελα να πω οτι γενικα παιδες καλυτερα να μην ανεβάζουμε τους τονους ετσι δεν υπαρχει λογος! Καθε αποψη απο καθε μερια πρεπει να είναι σεβαστη στο κατω κατω διαλογο κανουμε και οχι μονολογο και πρέπει να ακουγεται κάθε αποψη!

 

Και πανω απολα να μην γενικεύουμε , δεν υπαρχουν μονο κακοι πωλητες αλλα και αριστοι, οπως και δεν υπαρχουν μονο κακοι πελατες!

 

Και για να πω και την δικη μου εμπειρια απο τα καταστηματα του πλαισιου απο οπου και αγοραζω σχεδον τα παντα στη Σαλονικα, στο κατάστημα της καλαμαριας ηλεικρινα ποτέ μου δεν ειχα προβλημα πάντα ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοτατοι! Αν και πολλες φορές εψαχνα να βρω πωλητη να με εξυπηρετησει για πολλη ωρα αλλα μαλλον σε αυτο φταιει η έλλειψη προσωπικου και οχι οι πωλητες αυτοι καθεαυτοι!

Αντιθετα στο καταστημα του κεντρου τα πράγματα είναι απλα απαράδεκτα!! Σε αντιμετοπιζουν λες και είσαι σκουπιδι, κοφτές απαντησεις χωρις να δειχνουν το παραμικρο ενδιαφέρον να σε εξυπηρετίσουν και με σταση "ωχ αδερφε τι θες και εσυ τωρα και δεν μας αφήνεις στην ησυχία μας". Απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά μας στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, η οποία ρίχνει γενικά το επίπεδο τραγικά έγκειται στο γεγονός ότι κανείς δεν υπολογίζει τίποτα. Έμενα χρόνια στην Αγγλία. Εκεί, οι άνθρωποι διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Αν πάρεις κάτι (πχ. Dixons, για όσους ξέρουν) και δεν δουλεύει, ή δεν σου κάνει, το επιστρέφεις και δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα. Οι πωλητές δεν έρχονται από πίσω σου πιέζοντάς σε να αγοράσεις. Σε αφήνουν και περιμένουν να τους μιλήσεις όταν θέλεις εσύ. Ποτέ μου δεν συνάντησα αγενή συμπεριφορά σε μαγαζί όσο ήμουν εκεί. Γιατί θεωρούν δεδομένο οτι εκεί ο κόσμος παραπονιέται, ευγενικά μεν αλλά απόλυτα. Αλλά ξέρουν επίσης ότι ο υπάλληλος που θα κάνει το λάθος να μην είναι ευπρεπής θα έχει συνέπειες. Εκεί δεν μετράει απ' ότι κατάλαβα, ούτε το μέσον, ούτε οι γνωριμίες. Δουλεύουν τυπικά (μηχανικά μεν αλλά τουλάχιστον κάνεις τη δουλεία σου) και σε σέβονται.

 

Από εμένα, γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Η/Υ έχει πάρει αρκετά χρήματα, λόγω της δουλειάς μου. Σας πληροφορώ ότι ακόμα και έτσι, αγοράζοντας ένα Laptop πέρυσι που έτυχε να είναι παράλογα αργό, το χρέωσα στην πιστωτική (12 άτοκες). Δεν πρόσεξα όμως ότι στην απόδειξη ΔΕΝ έγραψαν τα στοιχεία μου αλλά το κλασσικό 'ΙΔΙΩΤΗΣ', και το serial number του laptop. Χάνοντας την απόδειξη μετά από 2 εβδομάδες περίπου, πήγα ο ίδιος στο μαγαζί και ζήτησα να μου τυπώσουν ένα αντίγραφο της απόδειξης βάσει του σειριακού αριθμού. ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ. Ευτυχώς, πήρα άμεσα την αντιπροσωπεία του κατασκευαστή και έκανα register βάσει του S/N, και μετά από λίγες μέρες ευτυχώς βρήκα και την απόδειξη.

 

Για να μη σας πώ για τις τηλεφωνικές παραγγελίες που τηλεφωνείς για να ρωτήσεις για ένα προϊόν αν είναι διαθέσιμο, σου λένε οτι δεν είναι στα καταστήματα αλλά μόνο από τηλεφωνική παραγγελία για άμεση παράδοση και μετά πας στο δικό τους κατάστημα στην περιοχή σου και το προϊόν υπάρχει κανονικά. Έτσι έγινε με το laptop μου. Εγώ θέλω να πηγαίνω και να τα παίρνω μόνος μου. Είναι κόλλημά μου. Σας πληροφορώ οτι ο ίδιος πωλητής από το τηλέφωνο με ζάλισε στα τηλεφωνήματα για να το παραγγείλω από αυτόν. Δεν το έκανα.

 

Το πρόβλημα, λοιπόν είναι γενικό, αλλά σίγουρα δεν χαρακτηρίζει όλους τους υπαλλήλους. Εκεί όμως που ΔΕΝ μπορούν να κάνουν απολύτως τίποτα είναι όταν ξέρουν ότι εμείς θα διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας. Εγώ πλέον το κάνω αυτό, πάντα όμως με ευγένεια. Το λογικό, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι να διώξεις αμέσως τον αγενή ή την αγενή υπάλληλο. Πρώτα πρέπει να τον εκπαιδεύσεις και να ξεκαθαρίζεις τι ζητάς. Και σε τελική ανάλυση, οι προϊστάμενοι που εργάζονται στα καταστήματα πρέπει να ελέγχουν καλύτερα το προσωπικό τους. Για μένα, περισσότερη ευθύνη φέρουν εκείνοι σε τέτοιες καταστάσεις, καθώς ο ρόλος τους σε καμία περίπτωση δεν είναι διακοσμητικός, και γι' αυτό πληρώνονται -και μάλιστα περισσότερο από τους πωλητές. Για να διασφαλίζουν την καλή λειτουργία του καταστήματος, ένα κομάτι της οποίας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών που τους ΤΙΜΟΥΝ με την προτίμησή τους, σε μια εποχή που συνυπάρχει η πληθώρα προσφοράς με την ανεργία και τους χαμηλούς μισθούς των καταναλωτών.

 

Γενικά θεωρώ ότι αν είσαι σωστός, δεν μπορεί να σου πει κανείς τίποτα. Αν θέλεις μεγαλύτερο μισθό, ή πιστεύεις ότι αξίζεις περισσότερα, τότε πρέπει να βελτιώσεις την κατάρτισή σου και τις γνώσεις σου και να επιδιώξεις κάτι καλύτερο, αν δεν σε ικανοποιεί ο μισθός σου.

 

Απολογούμαι αν σας κούρασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

analwsime, θα το ξαναπω γιατι το εχω ζησει αρκετες φορες απο κοντα: οταν ειναι να εξυπηρετησουν καμια αξεστη νεοπλουτη, γινονται αρνακια, γιατι φοβουνται.ειναι οπως ο δημοσιος τομεας, στους διαπλεκομενους και αυταρχικους σουζα, στους νομιμοταγεις πολιτες τους κανουν τα νευρα ...ουζα. λυπαμαι αν τα λογια μου ακουγονται εριστικα. ομως αποτελουν μερος της καθημερινοτητας πολλων.

Ακριβώς!! καλα βέβαια εδώ δε μιλάμε για τους καρεκλοκενταυρους του δημοσίου ...μιλάμε για πωλητές καταστημάτων...που υποτίθεται πως η συμπεριφορά τους ελέγχεται(μερικώς...) και κοίτα ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...τσ τσ τσ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 Μηνες ηταν αρκετοι οπως εγραψα παραπανω. Παραιτηθηκα!

Βαζω στοιχημα οτι οι μισοι απο σας αν δουλεψετε σε καποιο καταστημα εστω και για 3 μηνες θα αναθεωρησετε αυτα που ποσταρετε και δεν ειπα οτι θα γινετε αγενεις απεναντι στους πελατες (κατι που ποτε δεν εκανα απλα δυσανασχετουσα με την ολη κατασταση και την πολιτικη του καταστηματος) αλλα σιγουρα θα πιασετε τον εαυτο σας να θυμαται πολλες προστριβες και εντασεις κατα τη διαρκεια της θητειας σας ως πωλητές με καποιους "πελάτες" γιατι μονο πελάτες δεν ηταν!

Εχω μαθει στη ζωη μου να τα αντιμετωπιζω ολα ακομα και τα ασχημα με ενα πλατυ χαμογελο και να δινω τοπο στην οργη ειμαι ανθρωπος με αισθηματα πανω απ' ολα αλλα οχι ρομποτ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...