Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α και κατι ακομα που μου εδωσε την αφορμη τα οσα εγραψε ο DARKUS παραπανω και συμφωνω απολυτα.

Οι πωλητες διαλεγονται 1000% με βαση το χαμηλοτερο μισθο και οχι τις γνωσεις τους και το ταλεντο στις πωλησεις καντε μια ερευνα και θα καταλαβετε σε τι επιπεδο γνωσεων βρισκονται οι "περισσοτεροι" πωλητες στην Ελλαδα...

Ειδικα στον τομεα της υψηλης τεχνολογιας χαχα θα κατουρηθειτε στα γελια απο τις απαντησεις που θα παρετε

Οσοι ομως ξερετε γιατι οι υπολοιποι θα χαψετε οτι σαχλαμαρα σας πει ο πωλητης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Λοιπόν, έχοντας αρκετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων (και στον δυσκολότερο κλάδο απο όλους, ασφαλιστής) θα ήθελα και εγώ να συνεισφέρω στη κουβέντα μας με τα λίγα που γνωρίζω.

 

"Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ" παγκόσμιο ρητό-ευαγγέλιο για όλους τους πωλητές, ο πελάτης έχει πάντα δίκο ακόμα και όταν δεν έχει. Είναι δουλειά μας ως πωλητές να φοράμε την "στολή μας", οι αστυνομικοί φοράνε την στολή τους εν ώρα υπηρεσίας, οι στρατιωτικοί το ίδιο, οι πιλότοι το ίδιο...στην περίπτωση του πωλητή η "στολή" είναι το χαμόγελο η ευγένεια και η υπομονή ΟΤΙ και να συμβαίνει απο την μεριά του πελάτη.

 

Ο πωλητής βρίσκεται εκεί για να βοηθήσει, να καθοδηγήσει, και να βγάλει τον πελάτη απο το οποιοδήποτε αδιέξοδο μπορεί να βρίσκεται σχετικά με το προϊόν-υπηρεσία που θέλει να αγοράσει-χρησιμοποιήσει.

 

Όποιος δεν μπορεί να φοράει την "στολή" του στην συκεκριμένη δουλειά πολύ απλά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ γι αυτή την δουλειά (δεν είπε κανείς ότι είναι μια εύκολη δουλεια που κάνει για όλους), ο "στόχος" μιας πώλησης δεν είναι ο πωλητής να καταφέρει να "ζμπρώξει" το προϊον-υπηρεσία σε κάποιο "κοροϊδο".

Ό στόχος μιας πώλησης είναι να δώσεις στον πελάτη να καταλάβει οτι με την συγκεκριμένη αγορά το κέρδος είναι αμοιβαίο, και εσύ κερδίζεις και ο πελάτης, αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να περάσει στον πελάτη αν εσύ ως πωλητής δεν είσαι οπλισμένος με χαμόγελο, ευγένεια, γνώση, υπομονή-κατανόηση (και ο πελάτης κάπου δουλέυει όπου ένα αφεντικό ή πελάτες μπορεί να του έχουν κάνει τα νεύρα τσατάλια) και αξιοπρέπεια.

 

Έχω κλείσει δουλειές σε πολύ εχθρικά "περιβάλλοντα" για έναν πωλητή, και μπορώ να σας πω ότι σημαντικότατο ρόλο στο να "γυρίσω" το εχθρικό κλίμα σε ευνοϊκό έπαιξαν (και παίζουν) τα χαρακτηρηστικά που προανέφερα.

 

Τώρα για τις περιπτώσεις που διάβασα παραπάνω απο παιδιά που δουλεύουν σε πωλήσεις, το μόνο που μπορώ να πω είναι το εξής: Αποκτήστε γνώσεις σχετικά με το επάγγελμα σας του πωλητή. Δεν εννοώ γνώσεις μόνο του χώρου που εργάζεστε και των προϊόντων (εξάλλου όποιος νομίζει ότι για να είσαι καλός πωλητής απαιτείται μόνο γνώση αυτών των δύο είναι βαθιά νυχτωμένος), αλλά και γνώση γύρω απο τις τεχνικές πωλήσεων και τις τεχνικές γύρω απο το πως να "αντιμετωπίζετε" περιπτώσεις δύσκολων-δύστροπων πελατών.

 

Άν είστε οπλισμένοι με τα παραπάνω τότε να είστε σίγουροι ότι ο πελάτης θα το καταλάβει και αντί να παίξετε μπάλα "εκτός έδρας" στο γήπεδο του πελάτη ένα εχθρικό ματς, θα το γυρίσετε σε ένα ωραίο φιλικό για φιλανθρωπικούς σκοπούς :-D:-D:-D:-D

 

Αυτά απο μένα και ελπίζω να μην σας κούρασα.

 

Υ.Γ.

Το "εσείς" και "εμείς" που διάβασα πιο πάνω σε ένα post κατά την γνώμη μου είναι λάθος σκεπτικό καθώς όλοι είμαστε πελάτες καθημερινά σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εκατσα και διάβασα 7 σελίδες posts για να γράψω μιαν απάντηση:

Έχει γίνει ένα μέγάλο λάθος εδώ. Οι γράφοντες έχουν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα ("εμείς" κι "εσείς", "πωλητές" και "πελάτες") και τσακώνονται για το ποιος έχει δικαίωμα να είναι περισσότερο αγενής με τον άλλον. ΜΕΓΑ λάθος, όπως ανέφερε και ο χρήστης Skia11 από πάνω.

Με το που πήρα το πτυχίο μου στην Πληροφορική και βγήκα απ' τον στρατό, έψαξα για δουλειά. Πρίν γίνω admin σε ΤΕΙ που είναι η τωρινή μου θέση, δούλεψα για 4 μήνες ως πωλητής στο Πλαίσιο, μόνο και μόνο για να περάσει λίγο διάστημα, χωρίς να φάινεται στο βιογραφικό μου ότι κάθομαι.

Συμπεράσματα: είναι μια σχέση δούναι και λαβείν. Πρέπει και τα δύο μέρη που εμπλέκονται στην συναλλαγή να είναι ευγενικά και συνεργάσιμα. Και οι δύο χρειάζονται, ο ένας την βοήθεια του άλλου. Και οι δύο μεριές μπορεί να έχουν τα προβλήματά τους (που δεν ενδιαφέρουν κανένα), αλλά δεν δικαιούνται να τα φορτώνουν στον απέναντί τους. Ο πωλητής πρώτα, πρέπει να διατηρεί την ψυχραιμία του, ώστε να εξυπηρετήσει στο μέγιστο τον πελάτη. Αν αδυνατεί να ανταπεξέλθει, τον παραπέμπει στον ανώτερό του και πάει λέγοντας. Ο πελάτης, οφείλει να είναι ευγενικός, γιατί απέναντί του δεν έχει ούτε μηχάνημα, ούτε ζώο. Θέλει να εξυπηρετηθεί σωστά και αποτελεσματικά, και όσο πιο σωστή είναι η δική του συμπεριφορά, τόσο πιο έντιμη αντιμετώπιση μπορεί να περιμένει απ' τον πωλητή.

Αυτά εφάρμοζα ως πωλητής, είχα κινηθεί εξαιρετικά στους 4 μήνες της παραμονής μου και το μόνο που δεν μπορούσα να διαχειριστώ ήταν η αγένεια. Ποτέ μου δεν υπήρξα αγενής με κανέναν πελάτη (παρόλο που θα μπορούσα κάλλιστα και δικαιολογημένα να κοιτάζω το 90% αυτών, αφ' υψηλού), και απαιτούσα το ίδιο. Τους αγενείς, τους παρέπεμπα κατευθείαν σε άλλον πωλητή ή στον προϊστάμενό μου.

Κι όλα αυτά γιατί? Γιατί, αυτός που σήμερα είναι πελάτης μου, αύριο μπορεί να κληθεί να με εξυπηρετήσει σε μια υπηρεσία ή σε μια άλλη εταιρία. Οι ρόλοι αντιστρέφονται πανεύκολα και μόνο η αμοιβαία ευγένια είναι λύση. Μόνο αφού δούλεψα εκεί (δεν θα μπορούσα να το ξανακάνω με τίποτα - είναι δύσκολη δουλειά, ακριβώς επειδή δεν την μαθαίνεις σε καμία σχολή), μπόρεσα να καταλάβω την ψυχοσύνθεση των παιδιών που με εξυπηρετούν, όταν ψωνίζω π.χ. ρούχα (πεδίο όπου έχω τόση σχέση, όση και οι περισσότεροι πελάτες του Πλαισιου με τα PC).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skia11 χωρις να το παιρνεις προσωπικα οι ασφαλιστες και κυριως των αυτοκινητων ειναι οι μεγαλυτεροι απατεωνες ολων των εποχων... ασχετο με το ολο θεμα αλλα μη μου μιλας για ευγενειες οταν πουλας χαμογελο και απο κατω εισαι το μεγαλυτερο λαμογιο (γενικα μιλαω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skia11 χωρις να το παιρνεις προσωπικα οι ασφαλιστες και κυριως των αυτοκινητων ειναι οι μεγαλυτεροι απατεωνες ολων των εποχων... ασχετο με το ολο θεμα αλλα μη μου μιλας για ευγενειες οταν πουλας χαμογελο και απο κατω εισαι το μεγαλυτερο λαμογιο (γενικα μιλαω)

 

Τι να πω...αν μετά το post μου αυτό που έχεις να μου πεις (γιατί σε μένα απευθύνεσαι) είναι ότι είμαι λαμόγιο, τότε μάλλον δε φταίνε οι πελάτες αν ταλαιπωρείσαι στην δουλειά σου, αλλά μάλλον η εμπάθεια που αντιμετωπίζεις όποιον έχει διαφορετική άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skia11 χωρις να το παιρνεις προσωπικα οι ασφαλιστες και κυριως των αυτοκινητων ειναι οι μεγαλυτεροι απατεωνες ολων των εποχων... ασχετο με το ολο θεμα αλλα μη μου μιλας για ευγενειες οταν πουλας χαμογελο και απο κατω εισαι το μεγαλυτερο λαμογιο (γενικα μιλαω)

Έχεις τίποτα να σχολιάσεις επί των όσων έγραψε?

Και κάτι ακόμα:

 

Οι πωλητες διαλεγονται 1000% με βαση το χαμηλοτερο μισθο και οχι τις γνωσεις τους και το ταλεντο στις πωλησεις

Επ'αυτού, αν και δεν είμαι ο κανόνας, κάνεις λάθος. Όλοι οι πωλητές τον ίδιο μισθό θα πάρουν, αλλά στην πρώτη συνέντευξη, πιο πολύ προσπαθούσε ο διευθυντής του καταστήματος να πείσει εμένα, παρά το ανάποδο. Χώρια που μερικούς μήνες μετά την παραιτησή μου, με ξαναπήρε τηλέφωνο το HR για να δει αν ενδιαφέρομαι... Αν κάποιος είναι καλός και τους κάνει, τον κρατάνε. Δεν τον αλλάζουν με τον επόμενο, που θα πάρει τα ίδια λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skia11 ειπα δεν απευθυνομαι σε σενα μπορει να εισαι και ο καλυτερος ανθρωπος στον κοσμο! Μην το παιρνεις προσωπικα. Δεν ειμαι πωλητης απλα οπως και αλλα παλικαρια πιο πανω ετυχε να περασω και απο τις πωλησεις για καποιο διαστημα.

Απλα γραφεις για γηπεδα και για τροπους που καταφερνεις να αλλαζεις τον πελατη και να τον παιζεις στην εδρα σου. Εγω ποτε δεν θα πωλουσα οπως και δεν το εκανα μεσα σε 7 μηνες που δουλεψα στις πωλησεις ενα προιον μουφα μονο και μονο επειδη μου ειπε το αφεντικο οτι εχει μεγαλυτερο οφελος. Παντα ημουν ντρομπρος και ειλικρινης και εδινα στον πελατη αυτο που θα επαιρνα κι εγω για τον εαυτο μου σπιτι μου και οχι οτι με συμφαιρει. Ηθελα παντα να εχω το κεφαλι ψηλα οταν κοιταζω καταματα τον πελατη μετα την πωληση. Πιστευω τελικα οτι το ποσο ευγενικος εισαι εχει να κανει με το πως ειναι και ο πραγματικος σου χαρακτηρας στη ζωη γενικα και οχι αυτον που θελεις να πλασαρεις στον πελατη πισω απο ενα χαρουμενο προσωπειο... Πιστευω να καταλαβαινετε τι εννοω.

Αν διαβασες μερικα posts πιο πανω εκει που αναφερω τους λογους για τους οποιους καποιος πωλητης μπορει να ειναι αποτομος-αγενης-κτλ δεν σημαινει οτι ετσι ειμαι κι εγω... Αυτα εβλεπα αυτα εγραψα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανακεφαλαίωση:

1) Ο πωλητής δεν έχει υποχρέωση να χαμογελάει στον κάθε βλάκα που νομίζει πως έχει δίκιο.

 

2) Οι πωλήσεις είναι δύσκολο επάγγελμα οπότε αν συναντήσετε πωλητή κάντε του τη ζωή εύκολη γιατί δεν είναι για πολλά πολλά.

 

3) Τα λεφτά σας δεν έχουν αξία για ένα πωλητή. Αυτό που έχει αξία είναι οι καλοί σας τρόποι και γενικά η ικανότητά σας να συμφωνείτε με αυτά που λέει

 

4) Μη νομίζετε πως έχετε δικαιώματα μετά την απομάκρυνση από το ταμείο. Χάρη θα σας κάνουν και θα πρέπει να δουλέψετε σκληρά για να σας την κάνουν.

 

5) Το Πλαίσιο κάνει προσλήψεις συνεχώς όχι επειδή κάνει και απολύσεις συνεχώς αλλά επειδή πάντα ψάχνουν για καινούργια "αφεντικά"

 

6)Κακός πωλητής=άνθρωπος / Καλός πωλητής=λαμόγιο

 

Λοιπόν κοιτάξτε να σοβαρευτείτε γιατί σας περιμένουν ακόμα πιο δύσκολες μέρες. Οι πωλήσεις έχουν να κάνουν κατά 80% με την ανθρώπινη επαφή. Ανθρώπινη επαφή σημαίνει πως θα έρθει κάποιος και θα σου αφήσει όλα τα βάρη που έχει κι αυτός από τη δουλειά/σπίτι/ζωή του. Το ίδιο γίνεται και στα λεωφορεία τα ταξί και τις υπόλοιπες δουλειές του κόσμου. Η δουλειά σας είναι να κάνετε τον κόσμο να νιώσει πως το χρήμα για το οποίο ίδρωσε έχει αξία. Αν νομίζετε πως η δουλειά σας σαν πωλητές είναι να σκύβετε κάτω από το ράφι και να πιάνετε το προϊόν απατάστε. Εσείς δίνετε την υπεραξία στο προϊόν που πουλάτε και το αφεντικό σας (γιατί αφεντικό σας χρειάζεται και όχι εργοδότης) έχει αναθέσει σε εσάς να δικαιολογήσετε την διαφορά στην τιμή με την εξυπηρέτηση που θα προσφέρετε. Αλλιώς πάρτε τον πούλο κι ας είναι καλά το internet.

 

Τώρα σκάσε και φέρε μου ότι σκληρούς έχεις στο κατάστημα γιατί θέλω να αγοράσω ποντίκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Θάνο εγω πάντως το μόνο που διέγνωσα ήταν στάση ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ πωλητή....το σχολιο σου sorry κιολας που στο λεω ετσι ωμα είχε πλάγιο στόχο να ταυτισουμε τους απατεώνες πωλητές με τον Skia11 και με τις αποψεις του...

 

...ειδάλλως..τι στοχο είχε.... :S

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι Αν ετσι φανηκε για τον Skia11 ζητω συγγνωμη γιατι ουτε που τον ξερω τον ανθρωπο και δεν θελω να τον προσβαλλω.

Απλα απαντησα με βαση αυτα που εγραψε ισως επρεπε να το αναλυσω περισσοτερο για να καταλαβετε. Το εκανα παρακατω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανακεφαλαίωση:

1) Ο πωλητής δεν έχει υποχρέωση να χαμογελάει στον κάθε βλάκα που νομίζει πως έχει δίκιο.

 

2) Οι πωλήσεις είναι δύσκολο επάγγελμα οπότε αν συναντήσετε πωλητή κάντε του τη ζωή εύκολη γιατί δεν είναι για πολλά πολλά.

 

3) Τα λεφτά σας δεν έχουν αξία για ένα πωλητή. Αυτό που έχει αξία είναι οι καλοί σας τρόποι και γενικά η ικανότητά σας να συμφωνείτε με αυτά που λέει

 

4) Μη νομίζετε πως έχετε δικαιώματα μετά την απομάκρυνση από το ταμείο. Χάρη θα σας κάνουν και θα πρέπει να δουλέψετε σκληρά για να σας την κάνουν.

 

5) Το Πλαίσιο κάνει προσλήψεις συνεχώς όχι επειδή κάνει και απολύσεις συνεχώς αλλά επειδή πάντα ψάχνουν για καινούργια "αφεντικά"

 

6)Κακός πωλητής=άνθρωπος / Καλός πωλητής=λαμόγιο

 

Λοιπόν κοιτάξτε να σοβαρευτείτε γιατί σας περιμένουν ακόμα πιο δύσκολες μέρες. Οι πωλήσεις έχουν να κάνουν κατά 80% με την ανθρώπινη επαφή. Ανθρώπινη επαφή σημαίνει πως θα έρθει κάποιος και θα σου αφήσει όλα τα βάρη που έχει κι αυτός από τη δουλειά/σπίτι/ζωή του. Το ίδιο γίνεται και στα λεωφορεία τα ταξί και τις υπόλοιπες δουλειές του κόσμου. Η δουλειά σας είναι να κάνετε τον κόσμο να νιώσει πως το χρήμα για το οποίο ίδρωσε έχει αξία. Αν νομίζετε πως η δουλειά σας σαν πωλητές είναι να σκύβετε κάτω από το ράφι και να πιάνετε το προϊόν απατάστε. Εσείς δίνετε την υπεραξία στο προϊόν που πουλάτε και το αφεντικό σας (γιατί αφεντικό σας χρειάζεται και όχι εργοδότης) έχει αναθέσει σε εσάς να δικαιολογήσετε την διαφορά στην τιμή με την εξυπηρέτηση που θα προσφέρετε. Αλλιώς πάρτε τον πούλο κι ας είναι καλά το internet.

 

Τώρα σκάσε και φέρε μου ότι σκληρούς έχεις στο κατάστημα γιατί θέλω να αγοράσω ποντίκι.

 

 

παρανόησα λολολολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Αλήθεια????

2)νομίζω πως γίνεται το αντίθετο...

3)...-ασχολίαστο..ούτως η αλλως είναι γελοιότητα αυτο που είπες-

4)δεν μιλάμε μόνο για το Πλαίσιο ...και στα άλλα μαγαζια η συμπεριφορά είναι παρομοια(multirama,Germanos,Carrefour ect ect)

και ούτε μας ενδιαφέρουν τα εσωτερικά του

6)...παιδιάστικο...αυτο που λες

 

Πρέπει να το πω οτι ειρωνεύομαι; Ή θέλεις να κάνω και κακά μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι εμφανές ότι ειρωνεύεσαι, όπως εμφανές είναι και ότι δεν μπορείς να το κάνεις με σωστό τρόπο. Δεν χρειάζεται καν να σχολιάσω επί ικανότητας επιχειρηματολόγησης. Τουλάχιστον, αντί για πυροτεχνήματα, μπορούσες να πατήσεις το quote, να φαίνεται καθαρά ποιον ειρωνεύεσαι, ωστε να παίρνεις και την απάντηση που σου πρέπει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...