JudgeMaik Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 OTE vs FORTHNET vs HOL Νικητής η HOL με παράνομα μέσα, εξηγώ παρακάτω και ελπίζω να με συμβουλέψετε ως προς το τι μπορώ να τους κάνω για λίγη δικαίωση. Διάρκεια πραγματικού έλλειψης τηλεφωνίας και internet (2+ μήνες για τηλέφωνο και 6+ για internet) Αρχική Κατάσταση: Ο γνωστός ΟΤΕ. PSTN σύνδεση Ιούνιος 2006: Αγοράζω πακέτο Forthnet με 110? και μετά από 2-3 εβδομάδες ενεργοποιείται για ένα έτος. Για πολλούς μήνες ήταν απλά καλύτερο από PSTN αλλά βελτιώθηκε τους τελευταίους μήνες της ετήσιας χρήσης. Ιανουάριος 2007: Ενεργοποίηση Forthnet Telephony με προεπιλογή φορέα. Ιούνιος 2007: Forthnet με καλεί για ανανέωση σε αορίστου. Τους ενημερώνω ότι Ιούλιο μετακομίζω και αορίστου θα κάνω μόνο αν έχετε διαθέσιμο στο άλλο dslam. Λένε ναι και το κάνω. (Πρώτο μου λάθος) (πριν το κάνω συζήτησα και για το ιδιωτικό τους δίκτυο και αν ήταν καλύτερα εκεί, αλλά μου είπανε ότι για άμεση διαθεσιμότητα καλύτερα adsl πρώτα) Ιούλιος 2007: 1η εβδομάδα μετακόμιση σε γειτονικό dslam, μετά από ενημέρωση forthnet ώστε να αρχίσουν της διαδικασίες. Ιούλιος 2007: Ούτε τηλέφωνο στην νέα κατοικία. (πολλά τηλέφωνα σε Forthnet και OTE) ΟΤΕ: απάντηση1: "δεν μπορώ να σας απαντήσω τίποτα, μιλήστε με Forthnet" OTE: απάντηση2: "θα στείλουμε τεχνικό να το δει" τον τεχνικό τον βρίσκο καταλάθως έξω από την προηγούμενη κατοικία και να μου λέει ότι όλα λειτουργούν κανονικά!!! προς 20 Ιουλίου μου λένε από Forthnet "Συγνώμη λάθος δεν κάναμε τίποτα με αίτηση σας. Τώρα θα πάει με προτεραιότητα"!!!! Αύγουστος 2007: Ούτε τηλέφωνο στην νέα κατοικία. (πολλά τηλέφωνα σε Forthnet και ΟΤΕ) Forthnet: 1ος Λογαρισμός για Internet 2 μηνών. (των πληρώνω για χρησιμοποίησα 1 εβδομάδα στο προηγ. σπίτι) Forthnet: Ψέματα του τύπου όλα οκ. Adsl ok. (εγώ ούτε τηλέφωνο). OTE: τον παίρνω και του λέω ΘΕΛΩ ΤΟ ΤΗΛ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ προηγούμενη κατοικία στην ΝΕΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ λίγες ημέρες μετά έχω τηλέφωνο. Forthnet: Ψέματα του τύπου όλα οκ. και νέα ψέματα ότι δεν έχω σωστούς modem drivers, κάηκε το modem. Με το όλα οκ εννοώ ότι μου λέγανε πως πήρανε απάντηση από ΟΤΕ ότι έχει ενεργοποιήσει την ADSL Forthnet: Προς τέλος Αυγούστου και αφού πλέον απλά δεν βγάζεις σε γραμμή επικοινωνίας καμία ώρα όλου του 24ώρου σε καθημερινές βγάζω γραμμή μία Κυριακή. Απάντηση: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΗ Ο ΟΤΕ και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΙΗΘΕΙ ADSL!!!! Σεπτέμβριος 2007: Περιμένουμε από OTE για ADSL. Οκτωμβριος 2007: Περιμένουμε από OTE για ADSL. Forthnet: 2ος Λογαρισμός που φυσικά δεν πληρώνω. Όπως και πλέον δεν τους πληρώνω ούτε την τηλεφωνία μέχρι να συννενοηθούμε. HOL: 22 περίπου Οκτωμβρίου άιτηση σε HOL double play. Forthnet: Επόμενη μέρα ακριβώς με παίρνουν τηλέφωνο για να μπω στο ιδιωτικό (τυχαίο?) Νοέμβριος 2007: HOL: Περιμένω ακόμα χωρίς κάποια αιτιολόγία, απλά είμαι σε λίστα αναμονής. Forthnet: Στον κόσμο τους και δεν μου απαντάνε σε κανένα email, και φυσικά δεν μπορώ να βγάλω τηλέφωνο σε αυτούς. Δεκέμβριος 2007: HOL: στις 23-24 ακόμα τίποτα οπότε τους λέω τέλος το ακυρώνω παντελώς. στέλνω fax, αφήνω φωνητικό μύνημα, κάνω νέο support ticket για ακύρωση. Το τηλ. για το fax το μαθαίνω από αυτούς. Όταν πλέον το παίρνουν μιλάω και συμφωνούμε ότι πρέπει να επιστρέψω και εξοπλισμό. Το κάνω και αυτό. Επιβαιβεώνω ότι πήρανε το μύνημα της ακύρωσης. OTE: 27 Κάνω αίτηση conn-x, για να γλιτώσω. HOL: στις 27 βλέπω αλλαγή στην κατάσταση της ενεργοποίησης όπου λέει <αίτηση προωθήθηκε> (τυχαίο?) Σκέφτομαι θα μου κάνουν καμιά κουτσουκέλα οπότε τους ξαναμιλάω και μου λένε πως εννοούν ότι προχωράει η ακύρωση. Ιανουάριος 2008: ΟΤΕ: στις 7 έχω εξοπλισμό αλλά όχι internet. Αιτιολογία η γραμμή μου δεν μπορεί να είναι 24άρα λόγω UFO. Ενημερώνω με ρίχνουν αμέσως σε 8άρα και δουλεύω κανονικά και περιμένω τεχνικό να το δει γιατί το UFO δεν με αφήνει να έχω 24άρα. OTE: στις 20-23 ο τεχνικός μου λέει ότι εμμέσως το UFO είναι το dslam του OTE. έχω 2 επιλογές να ακυρώσω το conn-x ή να το κρατήσω στα 8. Δεν χρειάστηκε να πάρω την απόφαση!!!! HOL-OTE: στις 24 ο ΟΤΕ μου κόβει το τηλ. OTE: Γιατι ρε παιδιά? Γιατί θέλετε να πάτε στην HOL!!!! ΜΑ δεν θέλω!!! Δεν ξέρεις εσύ! Ανήκεις στην HOL πλέον και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αν δεν συμφωνεί και η HOL!!! HOL: Ναι, ναι, ναι, θα το δούμε... OTE: θα πληρώσεις πρόστιμο 6μήνες conn-x. Μα γιατί ρε παιδιά στα ψιλά γράμματα λέτε ότι μπορώ να το επιστρέψω? Αφού με κορόιδεψε μερικές εβδομάδες ακόμα, μέχρι και τον εξοπλισμό του επέστρεψα εφόσων συμφωνήσαμε ότι δεν θα χρεωθώ κάτι, τελικά με χρεώσανε!! όχι 6 μήνες αλλά 8 μήνες. Αγανακτώ και κάνω αίτηση για ΝΕΑ γραμμή τηλεφώνου στον ΟΤΕ, αλλα΄την ακυρώνω μετά από μία μέρα γιατί λέω θα βγάλω κάποια άκρη, δεν γίνεται! Φεβρουάριος 2008: HOL: όλα οκ μου λένε! δεν έχω τηλέφωνα πάλι φυσικά!!! Γιατί? Γιατί αν δεν έχω τον εξοπλισμό τους δεν έχει και τηλεφωνία.. Φτου και από την αρχή.... Μου στέλνουν εξοπλισμό. HOL: στις 12 έχω τα τηλ και adsl. ΘΑΥΜΑ!! Forthnet: Νατη πάλι αυτή!! 3ος λογαριασμός! Καλά τι πρέπει να γίνει? Μεταξύ τους δεν μιλάνε καθόλου όταν φεύγει κάποιος? Μόνο ....όταν κάποιος πάει σε άλλον το βλέπουνε στο κοινό σύστημα που έχουν? Δεν βλέπουν ούτε όταν τους το λένε? OTE: για να μην σας χρεώσουμε τα 240? μπορείτε να ξαναρθείτε πίσω σε εμάς και να μας παρακαλέσετε να σας τα χαρίσουμε (δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία για αυτό) για να το κάνω αυτό φυσικά πρέπει να χρεωθώ 55? + 35? στην HOL (και πιθανών και κανά 12x40?) Οπότε ξεχνάω OTE για την ώρα! και προσπαθώ να δω πως ΔΕΝ θα χρεωθώ του +2 μήνες και να μου δώσουν πίσω τον εξοπλισμό αφού με χρεώνουν τους 6μήνες conn-x HOL: τους ενημερώνω για την ζημιά που μου κάνανε (τι να πουν φυσικά) και μου χαρίζουν τον πρώτο μήνα (40?) (θεωριτικά φυσικά) HOL: στις 26 παίρνω λογαριασμό HOL με περίοδο χρέωσης τον μήνα 25/1 - 25/2 και λήξη προθεσμίας πληρωμής τις 25/2. Δηλαδή και δεν έπρεπε αλλά και ληγμένος μου ήρθε! Λοιπόν τι μπορώ να κάνω και με τις 3 ας πούμε εταιρίες (γιατί εγώ νομίζω ότι είναι επαγγελματίες απατεώνες) ώστε να νιώσω κάποια δικαίωση? Ο ΟΤΕ με προέτρεψε να καταγγείλω το γεγονός με την HOL στην ΕΕΤ στο τηλέφωνο: 801 11 00080 Ακόμα δεν έχω παρει λόγω ότι είμαι αρκετά πολυάσχολος για να κάθομαι μπροστά από ένα τηλέφωνο για ώρες χωρίς αποτέλεσμα. Εργασιακά και Οικογενειακά λόγων μικρών παιδιών. Λοιπόν τι κάνω? Συμβουλές για δικαίωση θέλω! (1. ένα που έχω σκεφτεί είναι να βάλω το παραπάνω σε όσα site είναι σχετικά!) (2. πληρώνω τους 8 μήνες στον OTE και 1ο μήνα σε HOL, με Forthnet αγνωστο και ίσως βρίσκω την ηρεμία μου) ...
tassos1948 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δέν θά βρείς άκρη.. Οπλίσου μέ υπομονή, καί κάνε τό τελευταίο πού είπες. Νά βάλεις τά παράπονα σέ όλα τά Sites... Κουράγιο
maouris Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 ποια εταιρια εχει τωρα τη ποιο συμφερουσα προσφορα?
JudgeMaik Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Αν θέλεις κεφάλι ήσυχο αλλά τσέπη ανήσυχη (2χ Κόστος) Πάνε ΟΤΕ. Αλλά αν θέλεις την καλύτερη εξυπηρέτηση πάνε HOL. Η HOL ακόμα που και παράνομα δεν έκανε την ακύρωση και με κόστισε 240? μπορώ και τους βρίσκω ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά και με faξ και όλα αυτά δεμένα μεταξύ τους. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σημαντικό είναι αυτό. Forthnet: Μέγιστοι απατεώνες. Πιθανών αλήτες και απατεώνες έχουν ως υπαλλήλους πλέον. (και μιλάω για τους μεγάλους που δίνουν κατέυθυνση και όχι για τους μικρούς που απλά είναι συννένοχοι για το μεροκάματο)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Αν θέλεις κεφάλι ήσυχο αλλά τσέπη ανήσυχη (2χ Κόστος) Πάνε ΟΤΕ. και αν χρησιμοποιείς p2p programs ξέχνα τον ΟΤΕ...
JudgeMaik Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Αν τελικά επικρατήσει το traffic shaping στον OTE θα δεις ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι. Απλά νομίζω ότι το να καταγγέλουμε μόνο δεν οδηγεί πουθενά. Κάπως πρέπει να γίνει μία οργάνωση όπου θα θέτει στόχους Μήνα. δηλαδή ας πούμε ότι είμαστε 100 μέλοι από μία πόλη. Μπορούμε να αφιερώνουμε λίγες ώρες κάθε πρωϊ 3-4 από όλους και να πηγαίνουν να ενοχλούν 1 φορά το μήνα ένα μαγαζί κάποιου παρόχου..ενοχλούν με όσα νόμιμα μέσα έχουν. Το μαγαζί θα υποστεί συνέπειες και άρα κάτι από τα προβλήματα θα μεταφερθεί στον πάροχο. Νομίζω ότι αν δεν πάει το πρόβλημα στον πάροχο ως κάποια φυσική πίεση δεν θα γίνει τίποτα. 2-3 ώρες χαμένες τον μήνα δεν είναι τίποτα για εμένα. 2-3 ώρες κάθε μέρα σε κάποιο μαγαζί παρόχου (ή συνεργάτη του παρόχου) είναι κάτι δεν νομίζεται? Εγώ πάντως εκεί το βλέπω να πηγαίνω. Το σύστημα το βλέπω να χειροτερεύει συνεχώς και δεν μου κάθετε καλά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Αν τελικά επικρατήσει το traffic shaping στον OTE θα δεις ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι. δεν είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσουν όλοι...θα δείξει πάντως
tempes Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Τυχαίο , διαβάζω το θέμα αυτό και να χτυπάει το τηλ και είναι από την Hol. Εχω ιντερνέτ στην Hol εδώ και ένα χρόνο και 3 μήνες , πρόβλημα με το ιντερνέτ κανένα , όλα δουλεύουν ρολόι. Το πρώτο 3μηνο της σύνδεσης μου , με παίρνουν τηλ και μου κάνουν προσφορά για easy voice ,είναι τηλεφωνία (όπως πχ τελας) ,με πάγιο οτε αλλά πληρώνω τις μονάδες στην hol με 10% έκπτωση. Ολα καλά στην αρχή και αφού προεξοφλώ το ιντερνέτ και ότι λογαριασμό είχα κάνει μέχρι τον Ιούλιο (στην μέση της ετησίας συνδρομής μου δηλαδή) έρχεται λογαριασμός για κάτι άσχετο ,ααα να μην ξεχάσω πως στην τηλεφωνία είχα τις 6 πρώτες ώρες δωρεάν , οπότε λέω κάποιο λάθος θα έγινε περιμένω τον επόμενο ώστε να πληρώσω την τηλεφωνία που όφειλα. Ελα όμως που ξαφνικά αντί για μόνο πάγιο πληρώνω και στον οτε τις μονάδες, σκέφτομαι πως επειδή άργησα θα μου περάσαν την τηλεφωνία στον οτε , να που έρχεται ο λογαριασμός απο την hol για την τηλεφωνία που πλήρωσα και στον οτε, οπότε και λέω δεν παίρνετε μια και ας μου το κόψουν.Το λοιπόν στο τηλ τώρα μου είπε πως αν θέλω να βγάλω άκρη με το μπέρδεμα να πάρω στο 13844(τηλέφωνο με χρέωση φυσικά) και πως πρέπει να πληρώσω τον λογαριασμό (101,34?) αλλιώς θα το πάνε νομικά. Αυτή η δικιά μου ιστορία , γνώμη μου είναι να πάρεις τηλ στην γραμμή του καταναλωτή και να τους καταγγειλεις όλους.
JudgeMaik Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 από σταθερό λειτουργεί και το 800 400 13844 χωρίς χρέωση αλλά δεν το λένε. Φυσικά πάλι θα χάσεις χρόνο σε αναμονή που είναι χρήμα και αυτό αν το σκεφτείς αλλά τεσπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.