Προς το περιεχόμενο

Dawn of War 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 676
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

hell yeah...το Soulstorm πάντως μου αρέσει αρκετά :-D

άντε να μπουν ακόμα περισσότερες μονάδες...we need famous chars! GIEF ABADDON!

  • Moderators
Δημοσ.
Λες να έχει όλες τις φυλές του 1 και ακόμα περισσότερες ? Me likes...

 

Μόνο τα Tyranids λείπουν από τις φυλές.

 

Το καλό θα ήταν να βάλουν τα πιο βασικά sub-armies και τις ιδιότητες τους, (όχι απλά το χρώμα), δλδ, Space και Chaos Marine chapters, Eldar craftworlds, Ork Clanz κλπ.

 

Και όπως λέει και ο Thresh, γνωστούς χαρακτήρες του 40k Universe. :D

Γενικά μου φάνηκε περίεργο πως στο Soulstorm, έβαλαν τον Asrubael (spelling?) Vect και το Dais of Destruction όχημα του.

Δημοσ.

Τι να σας πω, εγώ δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός στο Warhammer 40k, απλώς μου αρέσει πολύ το DoW και έχω διαβάσει κάποια πράγματα για το γενικότερο concept.

Η αλήθεια είναι ότι εγώ θα προτιμούσα να μην έχει heroes και τέτοια αλά W3.

Δημοσ.

Υπό αυτή τη μορφή ναι, αλλα όχι να υπάρχει ένα ανθρωπάκι που επειδή λέγεται prince XYZ να έχει τα 10 πλάσια HP & damage από ότιδηποτε άλλο στο χάρτη.

  • Moderators
Δημοσ.
Υπό αυτή τη μορφή ναι, αλλα όχι να υπάρχει ένα ανθρωπάκι που επειδή λέγεται prince XYZ να έχει τα 10 πλάσια HP & damage από ότιδηποτε άλλο στο χάρτη.

 

Τότε να δεις τα στατιστικά (καλά δεν παίζουν με hp), μερικών χαρακτήρων στο κανονικό. :P

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
- Uses the Essence 2.0 engine with Havok physics, all optimised for DX10 and multicore support.

- It looks great, think of the DoW intro but with a bit less polygons here and there (in terms of lighting and all that it looks almost exactly the same).

- Units also use CoH-like unit AI for awareness and pathfinding to find cover and such.

- While DoW 2 shares the same (upgraded probably) engine as CoH[ it won't be "CoH in space",/B] while soldiers in CoH will ask themselves if flanking the enemy is the right option, in DoW2 it will be more like Space Marines asking themselves if they should use their jetpacks to jump over an Ork squad to attack them in the back. Different settings, different kinds of warfare.

- Preview only showed a destroyed city landscape, akin to DoW (but more detailed), other tilesets will offer deserts, jungles, mountains and other cities.

- Only the Orkz and Space Marines were revealed, more races on the way obviously and to be to revealed later this year (though how many isn't known).

- Co-op campaign for both the Orkz and Space Marines, apparently not for the other to-be-revealed races.

- More focus on making units and squads unique; every unit has got a name (at least in the campaign it seems), more details and more animations.

- Relic wants to give players rewards at the end of a mission like wargear (armor, weapons, rare objects); "Let's pimp out squads with cool stuff!", you will see these items in-game as well of course.

- You'll fight your way through the campaign with the same squads.

- You can't control more than six squads! I am not sure if this is campaign-only but the preview made it sound like it wasn't.

- The squads are going to be a lot more interesting than before though.

- A squad leader (one or several?) will need to survive if you want to complete a mission; you really have to look out for your squads and don't treat them like cannon fodder.

- There is a lot more interesting commentary from the units as well; if your SM commander is holding a Thunder Hammer f.e. then the opponent will specifically comment on that, Ork Warchief saying something like "Ooh, nice hammer, but mine is bigger!". The warchief will say something else if the commander doesn't have the hammer.

- The campaign lets Space Marines operate from a spaceship, you'll get a view of an underlying planet and you'll be able to choose from different missions (which are tagged with difficulty colours, green, blue and red).

- Certain reward items won't be useable at once in the campaign, so they'll be taken back to the SM spaceship for research.

- Dreadnought can now also trample Orkz.

- No sea or air units (though jetpacks are still in of course).

- Development team of 55 people has been working on it since September 2006.

- Release in early 2009 or later.

 

Some quick info:

 

-Buildings can be occupied (like in coh)

-Environment completely destructable ^^

-Vehicles are bigger (there were only a couple of dreadnought shots)

-LOTS of blood (i saw the screens and thought LOL)

-Over the top finishing animations

-when units are in melee, pieces of battle armor can be chopped off in the action

 

Seargant_K_by_Cheolijoo_Lee.jpg

Teh_ORK_by_IgnusDei.jpg

  • Super Moderators
Δημοσ.

need screenshots ASAP plx :P

 

ενδιαφέρον φαίνεται...για να δούμε...

ξενέρα πάντως να βάζουν στο Soulstorm air units και να τα βγάζουν στο DoW 2...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...