Προς το περιεχόμενο

Dawn of War 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

It was about time..

 

Πάνω απ' όλα, θα δούμε και άλλα 4 maps :P (Μα τέτοια τσιγκουνιά πια..)

 

/Koritsi_Gia_PC

  • Απαντ. 676
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τέλειωσα την campaign αλλά δεν ξέρω μου άφησε την αίσθηση ότι ήταν μικρή σε διάρκεια και σίγουρα θα ήθελα να υπήρχαν περισσότερες κυρίως αποστολές και να προχώραγε λίγο παραπάνω το story. Τώρα έμεινε το multiplayer και μήπως βγάλουν και κανά expansion.

Δημοσ.
Τέλειωσα την campaign αλλά δεν ξέρω μου άφησε την αίσθηση ότι ήταν μικρή σε διάρκεια και σίγουρα θα ήθελα να υπήρχαν περισσότερες κυρίως αποστολές και να προχώραγε λίγο παραπάνω το story. Τώρα έμεινε το multiplayer και μήπως βγάλουν και κανά expansion.

 

Η βασικη ιστορια ναι ηταν μικρη αλλα αν κανεις και τις επιμερους αποστολες σιγουρα κραταει αρκετα. Θα ηθελα μεγαλυτερη ποικιλια στους χαρτες αυτη τη φορα μιας και οι τωρινοι χαρτες ηταν λιγοι αν αναλογιστουμε ποσσες αποστολες εχει το παιχνιδι.

 

Κανενα campain με αλλες φυλες επισης σιγουρα δεν βλαπτει.

Δημοσ.

Warhammer 40.000: Dawn of War II

Η μάχη για επιβίωση συνεχίζει με την συμμετοχή περισσότερων φυλών

 

Είδος: Real-Time Strategy/RPG

Format: PC

Εκδότης: THQ

Ανάπτυξη: Relic

Διάθεση: Zegetron (210-6856000)

Παίκτες: 1-6

Απαιτήσεις: 1GB RAM (XP) ή 1.5GB RAM (Vista), Επεξεργαστής 3.2Ghz (Single Core) ή οποιοσδήποτε Dual Core, Κάρτα γραφικών 128ΜΒ με υποστήριξη Shader Model 3, 5.5GB HD

Επίσημο Site: http://www.dawnofwar2.com

Κυκλοφορία: 20/2/2009

 

Demo: Κλικ εδώ

 

To real-time strategy με το όνομα «σιδηρόδρομο» επιστρέφει κι αυτή τη φορά η επωνυμία του μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Το δεύτερο μέρος του Warhammer 40K: Dawn of War παρουσιάζει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το πρώτο. Καταρχήν βρισκόμαστε για άλλη μια φορά στο μέλλον και πρωταγωνιστές είναι για δεύτερη συνεχόμενη φορά οι άνθρωποι (Space Marines) και τα Orks, μόνο που τώρα στον πόλεμο αρχίζουν να εμπλέκονται και δύο νέες φυλές.

 

Warhammer40K2a.jpg

 

H συνέχεια της υπόθεσης

Μετά από τις πολυάριθμες απώλειες του πρώτου μέρους του πολέμου, τα πνεύματα στους δύο λαούς δεν έχουν ηρεμήσει. Οι Orks επιτίθενται κατά κύματα και στο πεδίο της μάχης ο διοικητής Davian Thule προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με λιγοστές δυνάμεις. Εσείς, ένας νέος διοικητής των Space Marines, ρίχνεστε στη μάχη με μία πολύ μικρή ομάδα πεζικού, βγάζετε τους άλλους διοικητές από την δύσκολη θέση και όλοι μαζί επιχειρείτε να κατακτήσετε μία προς μία της περιοχές των Orks. Στην πορεία όμως, θα ανακαλύψετε ότι δεν είστε μόνοι στους πλανήτες του ηλιακού σας συστήματος. Την «επίσκεψή» τους θα κάνουν και δύο ακόμη φυλές, οι Eldar και οι Tyranid.

 

Gameplay

Η μεγάλη αλλαγή στο campaign σε σχέση με το πρώτο μέρος της σειράς είναι ότι δεν βασίζεται στην κατασκευή της βάσης αλλά στην χρησιμοποίηση στρατιωτών και την αξιοποίηση σημείων κάλυψης και ειδικών ικανοτήτων των διοικητών, οι οποίες αυξάνουν όσο αυτοί ανεβαίνουν level. Οι διοικητές, τους οποίους στις πρώτες αποστολές θα διασώσετε και θα τους εντάξετε στην ομάδα σας, αποκτούν experience κι όταν σκοτώσουν έναν ανάλογο αριθμό εχθρών τότε ανεβαίνουν level. Στο τέλος κάθε αποστολής μπορείτε να κατανείμετε δύο πόντους για κάθε Level Up στα attributes Stamina, Ranged, Strength και Will. Το Stamina ανεβάζει το Health και το Health Regeneration του εκάστοτε διοικητή, το Ranged ενισχύει την δύναμη πυρός, το Strength βελτιώνει το Melee Damange και το Melee Skill, δηλαδή την ζημιά που κάνετε από κοντινή απόσταση και το Will βελτιώνει το Energy και το Energy Regeneration. Με απλά λόγια σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε καλύτερα τα abilities σας, αναπληρώνοντας ταχύτερα την ενέργειά σας, ενώ σας παρέχει κι επιπλέον slots για να έχετε στην κατοχή σας περισσότερα ειδικά αντικείμενα ταυτόχρονα.

 

Warhammer40K2b.jpg

 

Πέρα από τα χαρακτηριστικά αυτά των διοικητών, υπάρχουν και ειδικά αντικείμενα (όπλα, armor και accessories) τα οποία συναντάτε στις αποστολές σας σε ειδικά κιβώτια λάφυρων ή όταν σκοτώσετε ένα big boss στο τέλος μιας αποστολής. Ο εξοπλισμός αυτός αντικαθιστά αυτόν που ήδη έχουν οι διοικητές σας. Με το armor βελτιώνετε την αντοχή σας στα χτυπήματα του εχθρού και με τα νέα όπλα του προκαλείτε μεγαλύτερη ζημιά. Τα accessories είναι ικανότητες τις οποίες χρησιμοποιείτε μία κι έξω. Τέλος, υπάρχει και μια τέταρτη μορφή όπλου, τα abilities, τα οποία είναι passive, δηλαδή χρησιμοποιούνται διαρκώς, απλά απαιτούν λίγα δευτερόλεπτα έως ότου «ξαναγεμίσουν».

 

Τα RPG στοιχεία δίνουν μια νέα πνοή στο gameplay και ένα σημαντικό κίνητρο για να ολοκληρώσετε το campaign. Άλλωστε, παιχνίδια όπως το Dota αποδεικνύουν ότι αυτή η συνταγή είναι πάντοτε επιτυχημένη, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν και στοιχεία από το Company of Heroes, μιας και η Relic είναι αυτή που το δημιούργησε. Καταρχήν η αλληλοσυμπλήρωση είναι τόσο έντονη, ώστε όλοι οι στρατιώτες είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για την έκβαση των αποστολών. Απ’ τη μία υπάρχει η δική σας μονάδα που φέρει το όνομά σας κι απ’ την άλλη οι υπόλοιποι διοικητές οι οποίοι διαθέτουν δύο συνοδευτικές μονάδες ο καθένας (και ελέγχονται σε τριάδες). Εσείς διαθέτετε abilities τα οποία δίνουν ιδιαίτερη βάση στο melee damage και το heal. Το Battle Cry για παράδειγμα ενισχύει την αντοχή σας στις μάχες σώμα με σώμα, ενώ το Stimulant Kit θεραπεύει τους συμπολεμιστές σας και ανασταίνει όσους έχουν πέσει στο έδαφος και χρειάζονται revive. Απ’ τους άλλους βοηθητικούς διοικητές ξεχωρίζουν ο Tarkus, ο Avitus και ο Cyrus. Ο Tarkus είναι ειδικός στην χρησιμοποίηση εκρηκτικών, ο Avitus έχει οπλοπολυβόλα με πολύ μεγάλη δύναμη πυρός και μπορεί να κάνει όλη την ομάδα άτρωτη για λίγα δευτερόλεπτα, ενώ ο Cyrus ειδικεύεται στα Snipers και δημιουργεί την Tarantula, ένα turret στο σχήμα της ομώνυμης αράχνης το οποίο «θερίζει» ότι κινείται γύρω του και είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταστραφεί. Αυτά είναι μερικά από τα αρχικά abilities και accessories κι όσο προχωράει το παιχνίδι θα συναντάτε ολοένα και περισσότερα.

 

Warhammer40K2c.jpg

 

Τα τέσσερα επίπεδα δυσκολίας είναι αρκετά ανταγωνιστικά, ακόμα κι εν έχετε προηγούμενη εμπειρία με ανάλογο strategy. Το default επίπεδο δυσκολίας είναι το δεύτερο και αν δεν είστε προσεκτικοί και δεν αξιοποιήσετε σωστά τις μονάδες σας τότε ενδέχεται να χάσετε σε κάποιο από τα big bosses των αποστολών. Ο πιο ισχυρός χαρακτήρας θεωρητικά είστε εσείς, διότι έχετε το αλυσοπρίονο το οποίο πετσοκόβει με τη μία όποιον ακουμπήσει αλλά και το Stimulant Kit το οποίο healάρει στο full την ενέργειά σας και σε μικρότερο βαθμό την ενέργεια των συμπολεμιστών σας. Γενικά όλες οι εχθρικές μονάδες του παιχνιδιού έχουν καλό A.I. και επιχειρούν να καλυφθούν αλλά και να σας πετάξουν χειροβομβίδες. Είναι όμως αρκετά αδύναμες απέναντί σας, εμφανίζοντας συχνά ενδείξεις θαυμαστικού ή κόκκινες ενδείξεις ξαφνιάσματος που τους τρέπουν σε φυγή. Αντιθέτως, οι μεγάλοι κακοί των αποστολών έχουν ειδικές ικανότητες, ανάλογες των παιχνιδιών RPG, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις θα σκοτώσουν αρκετούς από τους συναδέλφους σας. Παράλληλα, έχουν πολύ μεγάλη ενέργεια και δεν την χάνουν εύκολα παρά μόνο αν συγκεντρωθείτε αξιοποιώντας τα abilities και τα accessories όλων των χαρακτήρων σας γρήγορα και έγκαιρα.

 

Warhammer40K2g.jpg

 

Στο κυρίως gameplay συναντάμε, όπως προαναφέραμε, σημεία κάλυψης τα οποία θα εκμεταλλευτείτε τόσο εσείς όσο και οι εχθροί σας, όπως επίσης και πύργους στους οποίους χωράνε μέχρι τρεις στρατιώτες και οι οποίοι προσφέρουν ακόμα καλύτερη προστασία. Τα σημεία κάλυψης είναι σχεδόν όλο το περιβάλλον, δηλαδή κιβώτια, αμμόσακοι, τοίχοι, κορμοί δέντρων και γενικά ότι υπάρχει στο έδαφος. Το σύστημα κάλυψης δεν είναι φυσικά ανάλογο του Gears of War, οπότε έχει τα προβλήματά του. Η ένδειξη ενός σημείου κάλυψης αλλάζει όταν αλλάζει και ο δείκτης του mouse. Κάνοντας κλικ λίγα εκατοστά πιο πίσω από το επιθυμητό σημείο, οι στρατιώτες σας τρέχουν προς τα εκεί και καλύπτονται, πυροβολώντας παράλληλα από μόνοι τους προς τον εχθρό. Το θέμα είναι ότι δεν καλύπτονται πάντοτε πίσω από το οχύρωμα, αλλά πολλές φορές πηγαίνουν στο πλάι ή μπροστά από αυτό με αποτέλεσμα να δέχονται τα πυρά του εχθρού κατευθείαν πάνω τους. Η κάλυψη στους πύργους είναι πιο ασφαλής, αρκεί να μην έχετε να αντιμετωπίσετε κάποιο big boss. Σε αυτή την περίπτωση οι στρατιώτες σας θα ανατιναχθούν στα πρώτα δευτερόλεπτα της μάχης. Το ίδιο βέβαια μπορείτε να κάνετε κι εσείς σε όσους από τους εχθρούς σας βρίσκονται οχυρωμένοι σε τέτοια κτίρια. Μία εκρηκτική χειροβομβίδα είναι ικανή για να τους διαμελίσει ενώ παραδόξως είναι το ίδιο αποτελεσματική κι όταν οι στρατιώτες βρίσκονται εκτός κτιρίων.

 

Γενικά εκτός από το σύστημα κάλυψης που ενδέχεται να σας προβληματίσει, υπάρχουν κι ορισμένα προβλήματα στον έλεγχο των μονάδων. Συγκεκριμένα, το Ctrl+A με το οποίο επιλέγετε όλες τις μονάδες μαζί δεν πιάνει πάντοτε και το Ctrl+αριθμός κάνει γκρουπ την ομάδα που επιλέξατε αλλά δεν εμφανίζει τον αριθμό του group κι επομένως θα πρέπει κάθε φορά να θυμάστε απ’ έξω τι έχετε ορίσει.

 

Warhammer40K2k.jpg

 

Πέρα από τα bonus accessories που υπάρχουν διάσπαρτα μέσα σε κιβώτια, το πεδίο της μάχης έχει ακόμα και κτίρια τα οποία μπορείτε να καταλάβετε προκειμένου να χρησιμοποιήσετε κάποια έξτρα bonus όπως healing ή αποστολή ενισχύσεων. Στο τέλος των περισσοτέρων αποστολών υπάρχουν και ορισμένα big bosses τα οποία εκπροσωπούν και τις τρεις φυλές κι είναι αρκετά επικίνδυνα ώστε να χρειάζεστε τουλάχιστον 10-15 λεπτά μέχρι να τα βγάλετε εκτός μάχης. Αν πεθάνετε βέβαια, πράγμα που απευχόμαστε, τότε χάνετε την αποστολή και θα πρέπει να την επαναλάβετε γιατί…δυστυχώς δεν υπάρχει save! Αυτό είναι ένα από τα αρνητικά του παιχνιδιού, γι’ αυτό άλλωστε και οι αποστολές είναι μικρές σε διάρκεια. Save γίνεται μόνο πριν από κάθε αποστολή οπότε θα πρέπει πάντοτε να είστε προσεκτικοί. Τουλάχιστον το καλό είναι ότι οι χαρακτήρες σας δεν πεθαίνουν, ενώ παράλληλα αν χάσετε διατηρούν και το experience που κέρδισαν. Επομένως, μετά από αρκετά level up, κάποια στιγμή σίγουρα κάτι θα καταφέρετε να κάνετε.

 

Το κυρίως campaign από ένα σημείο και μετά καταντάει αρκετά επαναλαμβανόμενο γιατί αναγκάζεστε να κάνετε συνεχώς τα ίδια πράγματα. Δεν υπάρχει δηλαδή η χαρά της δημιουργίας κτιρίων, παρά μόνο τα upgrades των χαρακτήρων σας. Αν κατά την διάρκεια του campaign δυσκολευτείτε, τότε μπορείτε να καλέσετε κι έναν άλλο χρήστη για να παίξετε τις αποστολές με co-op mode, κάτι που θα κάνει το έργο σας ακόμη πιο εύκολο.

 

Warhammer40K2z.jpg

 

Custom Game

Πριν ή αφού ολοκληρώσετε το campaign αξίζει να ρίξετε και μια ματιά στο skirmish mode του παιχνιδιού όπου υπάρχουν τριών ειδών modes. Το Public με το οποίο μέχρι έξι χρήστες μπορείτε να παίξετε ταυτόχρονα στον ίδιο χάρτη, το Private στο οποίο παίζετε μόνος σας με τον υπολογιστή και τέλος το Local Area Network για σύνδεση υπολογιστών εντός δικτύου. Το Custom Game σας δίνει μόλις πέντε χάρτες, αλλά επιτρέπει να χειριστείτε και τις τέσσερις φυλές του παιχνιδιού, όπως επίσης και να επιλέξετε ανάμεσα σε τρεις διαφορετικούς διοικητές για κάθε φυλή, καθένας από τους οποίους έχει τις δικές του ικανότητες. Αν πιστεύετε ότι μπορείτε να τα καταφέρετε στο Multiplayer τότε δοκιμάστε την τύχη σας, αλλά να είστε βέβαιοι ότι το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό, ακόμα και σε αγώνες τρεις εναντίον τριών. Προτιμήστε καλύτερα Space Marines ή Orks καθότι οι φυλές, Eldar και Tyranid είναι γενικά πιο αδύναμες από τις υπόλοιπες.

 

Το Warhammer 40K αλλάζει το gameplay του κι αποκτάει πλέον περισσότερα στοιχεία RPG

 

To θέμα με το παιχνίδι είναι ότι περιορίζεται μόνο στην δημιουργία μονάδων και στο upgrade της βάσης σας, χωρίς να υπάρχει η πολυπόθητη (για μερικούς) κατασκευή ειδικών κτιρίων. Τα resources σας είναι το requisition και το power. Για να αποκτήσετε περισσότερο power θα πρέπει να καταλάβετε τα ανάλογα control points στον χάρτη τα οποία θα σας δίνουν ένα συγκεκριμένο αριθμό ενέργειας κάθε λεπτό, εκτός κι αν τα αναβαθμίσετε οπότε σ’ αυτή την περίπτωση η ενέργεια που σας δίνεται είναι μεγαλύτερη. Από εκεί κι έπειτα είναι δική σας απόφαση για το πως θα αξιοποιήσετε το requisition και την ενέργεια αυτή. Αν θέλετε μπορείτε να κατασκευάζετε συνεχώς μονάδες, αλλά σε περίπτωση που κάνετε λίγο υπομονή, θα μπορέσετε να αναβαθμίσετε τη βάση σας σε Level 2 και Level 3 τα οποία ξεκλειδώνουν τα όπλα βαρέου τύπου. Λίγη ώρα αργότερα δηλαδή θα μπορείτε να κατασκευάσετε πανίσχυρους στρατιώτες και οχήματα. Τέλος, οι συνθήκες μάχης στο Skirmish είναι δύο ειδών, Annihilate ή Victory Point Control. Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να εξολοθρεύσετε τελείως τον εχθρό και στη δεύτερη να καταλάβετε τα σημεία ελέγχου σε κάθε χάρτη.

 

Warhammer40K2y.jpg

 

Γραφικά

Για τις ανάγκες του παιχνιδιού χρησιμοποιήθηκε η Essence Engine 2, μία αναβαθμισμένη έκδοση της αρχικής Essence η οποία είχε αξιοποιηθεί στο Company of Heroes. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα strategy της αγοράς, το Dawn of War 2 έχει έναν από τους πιο λεπτομερείς σχεδιασμούς που έχουμε δει. Τα textures σχεδιασμού των στρατιωτών, των μονάδων και των κτιρίων έχουν πολύ καλή ποιότητα ενώ τα περιβάλλοντα εναλλάσσονται διαρκώς ώστε να μην καταντούν βαρετά. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα zoom in και zoom out που σας δίνει πλήρη οπτική του πεδίου της μάχης.

 

Τα cutscenes είναι pre-rendered κι έχουν κινηματογραφική σκηνοθεσία, κάτι που σίγουρα θα σας ενθουσιάσει. Είναι όμως ελάχιστα και σπάνια προβάλλονται ανάμεσα στις αποστολές, δίνοντας το στίγμα τους κυρίως στην αρχή και στο τέλος του παιχνιδιού.

 

Ήχος

Στη μουσική και το σπικάζ των μονάδων, η Relic δεν μπορούμε να πούμε ότι στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Τα κατάφερε λίγο καλύτερα στα μουσικά κομμάτια, τα οποία αν και λίγα στον αριθμό έχουν αρκετά ικανοποιητική ατμόσφαιρα. Όμως, τα vocals όλων των μονάδων είναι ελλειπή και δεν ανταποκρίνονται καν στις εντολές σας. Οι εκφράσεις του τύπου “Use a grenade” που χρησιμοποιούνται κατά περιόδους είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και θα διαπιστώσετε ότι περισσότερο μιλούν τα Orks που αντιμετωπίζετε παρά εσείς. Πάντως γενικά έχει πολύ πλάκα να ακούει κάποιος Orks να φωνάζουν με καθαρά αγγλική προφορά! Κατά περιόδους ακούγονται βέβαια και κάποιες προσεγμένες φωνές διοικητών οι οποίες σας δίνουν οδηγίες για το που θα κινηθείτε για να συνεχίσετε την αποστολή σας, αλλά αυτές είναι προγραμματισμένες από την αρχή για τα σημεία στα οποία θα ακουστούν.

 

Warhammer40K2h.jpg

 

Επίλογος

Το Warhammer 40.000: Dawn of War 2 έχασε ορισμένα από τα πρωτότυπα στοιχεία που είχε και πρόσθεσε στη θέση του κάποια καινούργια. Αν είστε fan της σειράς ή σας αρέσει να παίζετε RTS τα οποία βασίζονται στην κατάληψη σημείων ελέγχου στο χάρτη, τότε αξίζει να το αποκτήσετε γιατί αυτή τη στιγμή έχει αρκετό καιρό να εμφανιστεί κάτι ανάλογο στην αγορά. Αν πάλι το συγκεκριμένο είδος δεν σας συγκινεί τότε έχετε κάθε λόγο να το αποφύγετε.

 

Θετικά:

- Πλήρες και εύχρηστο σύστημα upgrade των commanders του στρατού σας

- Πολύ καλός σχεδιασμός χαρακτήρων

- Οι μάχες με τα big bosses είναι συναρπαστικές

 

Αρνητικά:

- Ελλείψεις στις φωνές των χαρακτήρων εντός της μάχης

- Προβληματικό σύστημα κάλυψης

- Η έλλειψη ουσιαστικού χτισίματος βάσης κάνει το gameplay ανιαρό

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 8.5

Ήχος: 7.5

Gameplay: 8

Αντοχή: 8.5

Γενικά: 8.2

 

Ένα παιχνίδι στρατηγικής το οποίο παρά τις ελλείψεις του προσφέρει πολλές νέες καινοτομίες στο χρήστη.

 

Μάνος Γρυπάρης

 

Πηγή: GameWorld.gr

  • Moderators
Δημοσ.

Άντεξα να διαβάσω μόνο το κομμάτι με την ιστορία...

Πως φαίνεται όταν κάποιος δεν είναι σχετικός με το WH40k και το προηγούμενο DoW... :/

 

Να πω ότι στο πρώτο DoW εκτός των Orks ήταν πάλι οι Eldar (και οι Chaos φυσικά) ή ότι στα expansions ήταν όλες οι φυλές εκτός των Tyranids;

 

(Λεπτομέρια ναι, αλλά όταν βλέπω τέτοιους "ελληνισμούς" -γιατί από κάποια γνωστά περιοδικά της χώρας μας τα έβλεπα αυτά παλιά και σταμάτησα να τα διαβάζω- μου ανεβαίνει η πίεση.)

 

Ή ότι γενικά το topic έπρεπε να είναι reply στο DoW 2 topic...

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=243061

 

Ανιαρό gameplay επειδή εστιάζει στην μάχη και όχι στο base building;

Συναρπαστικές οι μάχες με τα bosses;

 

Ok...

  • Super Moderators
Δημοσ.

δώρο ένα facepalm.jpg

 

Πως φαίνεται όταν κάποιος δεν είναι σχετικός με το WH40k και το προηγούμενο DoW... :/

 

δεν φαίνεται απλά, κάνει μπαμ...

Δημοσ.

Του έχω γράψει και μια απάντηση όταν είχα διαβάσει το review πριν κανα μήνα περίπου που παρουσιάστηκε. Την μεταφέρω εδώ μήπως δεν την δει κανείς στο official site

 

Dionissos - Warhammer 40.000: Dawn of War II review |62.1.232.xxx |2009-04-16 15:11:20

Γρύπαρη μου φένετε τα pc game δεν είναι για

σένα... Δεν μπορεί να βάζεις σε ενα τόσο

επιβλητικό game με ένα απίστευτο lore από πίσω

8.2!! Και να λές και τους Eldar εξωγήινους!! Θα

σου πρότεινα να παραμείνεις σε κάτι πιο

ανάλαφρο όπως το resident evil 45 η το grand tourismo 55

 

http://www.gameworld.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1815

Δημοσ.

Το καινουργιο patch (v1.3.1) για το Dawn Of War II θα κυκλοφορησει αυριο.

 

Η λιστα με τις αλλαγες και βελτιωσεις που θα εχει:

 

New Content:

 

# Two on Two game mode is now available for ranked play.

# Two new four-player maps have been added to the game: (4p) Medean Cliff Mines and (4p) Ruins of Argus. These are available for ranked and custom games.

# We have added a benchmarking performance test; you can find it in the Graphics options tab.

# There are eight new sync kill animations in the game. Keep your eyes open for some new carnage!

 

New Options:

 

# We have added a “Push to Talk” option for in-game voice chat. When enabled in the Game Options screen, tilde (~) will control chat.

# We have also added a “Advanced Sub-selection” game option. When enabled sub-selection behavior will be the same as Company of Heroes, where a sub-selected squad will be the only one to receive orders.

 

Stability:

 

# Fixed several crashes where invalid data was being written to logs.

# Fixed a common multithreading crash.

# Fixed some out-of-memory crashes on Vista 32.

# Fixed a crash that could occur if Avitus was reinforcing when a game ended.

 

UI Change:

 

# The previous PvP squad decorators have been replaced with decorators based on the squad role. The new decorators identify units in a way that is consistent across races. A new loading screen tip has been added to explain the new images.

 

Replay Improvements:

 

# Added a 4x speed.

# Capture progress bars are now visible.

# Commander wargear and squad upgrades are now visible on unit selection panel.

# Build queues are now displayed.

# Replay control buttons now have audio.

# Decorators now show up in replays.

 

Army Painter:

 

# Chapter name character limit is now increased to 32.

# Maximum number of custom chapters is now 350.

 

Gameplay Bug Fixes:

 

# Fixed a bug where a unit with an energy shield could become unkillable if they also had very low health.

# Fixed a bug where the Carnifex would stop meleeing units after killing a hero in melee.

# Tankbusta targeting priorities have been improved, now prefer to target vehicles.

# Fixed a bug where demolition charges could pass through terrain and not detonate.

# Fixed a bug where the Techmarine could continue to repair after being knocked down.

# Squads now unload from a vehicle when it is destroyed.

# Full resource refunds are now granted when a building that hasn’t started construction is cancelled.

# Adjusted refund costs on the Webway gate.

# Adjusted refund costs on the Techmarine’s Space Marine Heavy Bolter turret.

# Fixed a bug where a melee leaping unit would follow a teleporting or jumping unit a long distance.

# Fixed Warp Spider Exarch Enhanced Warp Generator and Improved War Generator.

# Adjusted Scything Talon knockback and suppression.

# Fixed a pathing problem on (6p) Typhon Arena.

# Put a build time on Ravener Tunnels. Tunnels are also vulnerable during construction.

 

Text Bugs:

 

# Fixed tooltip on Lictor Hero’s Adrenal Gland wargear.

# Fixed tooltip on Catalyst ability.

# Fixed tooltip on Warlock Champion’s robe.

# Fixed an incorrect tooltip on the “Luv da Dakka” ability.

 

Custom Games:

 

# Players are no longer prompted to dispute a match when a player is kicked from a non-ranked game.

# Players can now select chapter colors for AI players.

 

Matchmaking:

 

# Removed the “Submit Player Review” prompt that would appear if a player left the countdown before a match started.

# Fixed a situation where a party could get broken up when host migration occurred.

 

Post-Game Stats:

 

# We now show a “Player has left” message for all players when you quit out to the post game screen.

 

Achievements:

 

# Fixed a bug with the Sweeping Advance achievement. Previously it wouldn’t be awarded if the retreating unit was the last entity in the squad.

 

Audio Improvements:

 

# Speech events now fade out if a higher priority event triggers.

# Medium sound quality preset now chooses 44100Hz instead of 22050Hz.

 

In-Game HUD & UI:

 

# There are now two map ping buttons, Attack and Defend. (Hotkeys are F8 and F9 respectively.)

# Added a Retreat All hotkey. (ALT-X)

# Added a Retreat Hero hotkey. (SHIFT-X)

# Fixed an issue where the camera would get locked to a position if you band-box selected and landed on a button, then pressed it without moving the mouse.

# The camera no longer strafes when starting a move facing or band-box selection.

# Squads that have sergeants now display the count correctly on the reinforcement UI.

# Unconscious heroes no longer get selected when bandbox selecting multiple units.

# Targeted abilities are now usable on multi-select portraits and on squad tabs.

# Implemented a fix for starting squads not receiving hotkeys when another player loaded slowly.

# Player list bars no longer fade in and out while using voice chat.

# Fixed an issue where “Rear Armor Hit” kickers were triggering multiple times.

# Selection circles no longer disappear on a selected unit that is performing a sync kill.

# Fixed a bug where greyed-out unavailable abilities would show up when a squad was retreating.

# Fixed an issue where the portrait health of a unit could display zero when the unit was still alive.

# Clicking a squad tab on a unit in a Webway gate or Ravener tunnel will now correctly select that squad.

# Fixed a bug where squads with a sergeant would sometimes get two decorators when exiting a webway gate.

# Reinforcement UI no longer displays when a hero is selected.

# Fixed an issue where a blank square would appear when a squad was reinforcing.

# Opposing players no longer see random players’ race selection in the Player List panel.

# Fixed a bug where helptext on purchased hero accessory wargear wasn’t visible.

# Fixed an issue where a black border would sometimes appear on a garrisonable building.

# Pressing space bar in a chat no longer results in two spaces entered.

 

Game Options:

 

# Fixed a bug where sound for buttons in the Game Options screen would disappear after adjusting brightness.

 

AI Player Improvements:

 

# Expert and Hard players now provide higher early game pressure through a variety of tier one units.

# AI players now purchase a variety of wargear for their hero, and take better care not to hurt their economy.

# AI players now purchase an appropriate amount of generators.

# AI players will engage the enemy and attack more aggressively than before.

# AI players are stronger at preserving units, and retreat at appropriate times both in melee and ranged combat.

# AI players are now much better at using unit abilities.

# AI players will upgrade existing units with a variety of upgrades more intelligently.

# AI players prioritize capture points in a more intelligent fashion.

# AI players tech to tier 2 in an appropriate timeframe and purchase later game units based on combat needs.

# AI players tech to tier 3 and purchases late game units including Carnifexs, predator tanks, fire prisms, etc, based on combat needs.

# AI players now can flank suppression weapons out of combat.

# AI players now purchase dead heroes at more appropriate costs.

# AI players no longer buy and cancel generators when enemies are around.

 

Campaign:

 

# Mission briefing speech now only plays the first time a mission is opened.

# Fixed an issue where the starmap button didn’t highlight the first time a player had to travel between planets.

# The character level up screen now accounts for rewards granted by the mission.

# Fixed a fatal SCAR error on Angel Gate.

# Fixed a fatal SCAR error on the first Lictor encounter.

 

Co-Op:

 

# Added a countdown timer to campaign mission start.

# Fixed an issue where the other player in a coop games hotkeys were always set to 5.

 

Localization:

 

# Added support for Hungarian language.

  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

nice, παρείγγειλα και αυτό και το πακέτο του πρώτου Dawn of War, σύνολο 37.06 euro...πιο φτηνά από το Dawn of War 2 αν το έπαιρνα από Πλαίσιο :o

Δημοσ.
nice, παρείγγειλα και αυτό και το πακέτο του πρώτου Dawn of War, σύνολο 37.06 euro...πιο φτηνά από το Dawn of War 2 αν το έπαιρνα από Πλαίσιο :o

 

το πακέτο το είχε προσφορα 6 ευρώ.

Δημοσ.

Εχεί κανείς τίποτα save με ολοκληρωμένο το campaign? Εκάνα χθες format στα windows και ξέχασα να πάρω backup τα save.

Δημοσ.
Εχεί κανείς τίποτα save με ολοκληρωμένο το campaign? Εκάνα χθες format στα windows και ξέχασα να πάρω backup τα save.

 

Παιζει να εχω εγω,μολις παω σπιτι θα τσεκαρω και θα σου στειλω αν ειναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...