Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς θα ήθελα να χαιρετίσω όλα τα μέλη του forum που διαβάζουν το θέμα μου.θα ήθελα να ρωτήσω όσους ξέρουν από προσωπική εμπειρία η έχουν ακούσει σχετικά με τα καταστήματα u(http://www.you.gr) καθώς έμαθα για αυτά πρόσφατα k είδα γενικά καλές τιμές σε κάποια laptop[για laptop ενδιαφέρομαι την παρούσα στιγμή,k συγκεκριμένα μέσω του prog δες την ψιφιακα].όλες οι απόψεις φυσικά καλοδεχούμενες!περιμένω τις απαντήσεις σας.

Δημοσ.

Δεν έχω κάποια προσωπική εμπειρία αλλά γνωρίζοντας ότι το site ανήκει στην Info-quest και σε συνδιασμό με το οτι ενδιαφέρεσαι για laptop (οπότε θα πρέπει να απευθυνθείς κατευθείαν στην αντιπροσωπεία σε περίπτωση προβλήματος), δε νομίζω να υπάρχει λόγος να φοβάσαι μια αγορά από κει.

Αλλά καλύτερα να σου πει την άποψη του και κάποιος που χει εμπειρία από πρώτο χέρι...

Δημοσ.

Μια χαρά είναι το you συνεργάζεται και με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα σχεδόν, κοίταξε που σε συμφέρει σε μερικά πράγματα είναι πιο φθηνό αλλού πιο ακριβό

Δημοσ.

Αν και τελικά δεν αγόρασα αυτό που ήθελα από εκεί (ένα κινητό) οι άνθρωποι στην you είναι εξυπηρετικότατοι!!!!

Ενώ το κινητό δεν έβγαινε πια (είχε σταματήσει η παραγωγή του) κατάφεραν και μου βρήκαν ένα κομμάτι από κάποιο συνεργάτη τους.

Με είχαν πάρει 2-3 τηλέφωνα για να βγάλουμε άκρη.

Γενικά μου είχαν κάνει πολύ θετική εντύπωση....

Δημοσ.

εγω το laptop αν το παρω απο τα u θα το παρω μεσω internet,αφου στην πολη μου δεν εχει καταστημα.το οτι ανηκει στην info-quest ισως ειναι ενα καλο σημαδι ομως.αυτο που ειδα κ εβαλα το θεμα στο forum ειναι οτι βρηκα ενα laptop,της lg συγκεκριμενα,στην ιδια τιμη με το e-shop,αλλα δινουν δωρο κ τα ΗΧΕΙΑ LOGITECH X-240.λετε να αξιζει?

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ας πω και εγώ το κατιτίς μου για το you...

 

Όπως ίσως θα ξέρετε υπάρχει στο you το you crazy με προσφορές σε περιορισμένα κομμάτια.

Την Δευτέρα το απόγευμα πέτυχα μια προσφορά με ένα Acer laptop στα 299?. Το παρήγγειλα και περίμενα χτες (Τετάρτη) όπως συνήθως γίνεται με τις παραγγελίες που κάνω για Καβάλα που χρειάζονται 2 μέρες, να μου έρθει.

Δεν μου ήρθε και το άφησα για σήμερα που και πάλι όμως δεν ήρθε. Η acs δεν έχει τίποτα οπότε έκανα το τηλεφώνημα μου στο you.

 

"Δεν υπάρχει απόθεμα" μου λέει η κοπέλα και στην ερώτηση μου τι σημαίνει αυτό, αν δηλαδή η παραγγελία μου ακυρώνεται ή θα ολοκληρωθεί μόλις υπάρχει πάλι απόθεμα μου ζήτησε το τηλ μου. Προσπαθώντας να πιέσω λίγο την κατάσταση με ρώτησε και εάν υπάρχει περίπτωση να έκαναν πολλά άτομα μαζί παραγγελία και εξαντλήθηκαν τα αποθέματα πράγμα που δεν ισχύει γιατί μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου υπήρχαν άλλα 2 τεμάχια για αρκετή ώρα.

 

Τώρα περιμένω ειδοποίηση από το you (που δεν έλαβα αυτές τις 3 μέρες και ας με ρωτούσε όλο απορία η κοπέλα) και θα ξανά ενημερώσω...

... με άσχημα μάλλον νέα καθώς δεν βλέπω φως στην υπόθεση.

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα και απο εμένα,

 

Είναι φυσιολογικό εφόσον υπάρξει μια προσφορά σε μισή τιμή ενός notbook και ειδικά στην περίπτωση που το η διαθεσιμότητα του είναι 10 κομμάτια , να εξαντληθούν κατευθείαν οι προσφορές.

Όπως θα ξέρετε όσοι έχετε ασχοληθεί με τις προσφορές του crazy you η ώρα που αλλάζουν (καθημερινά), είναι περίπου 12.30 το βράδυ. Τα συγκεκριμένα notebook επειδή έτυχε να ενδιαφερθώ και εγώ είχαν εξαντληθεί περίπου 30 λεπτά αφού ανεβήκαν.

Σε κάποια άλλη προσφορά μάλιστα , ύστερα από τηλεφώνημα μου , μου βγάλανε άλλο ένα κομμάτι στην ιδία τιμή, καθώς δεν είχα προλάβει την προσφορά διαθέσιμη.

Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση του site και είναι άδικο να το κρίνουμε αρνητικά , επειδή δεν προλάβαμε μια προσφορά. Τουλάχιστον στις προσφορές του συγκεκριμένου τομέα του site, αναφέρεται η περιορισμένη διαθεσιμότητα σε αντίθεση με προσφορές άλλων καταστημάτων.

Δημοσ.

Καλά δεν θα σχολιάσω ότι γράφτηκες σήμερα και ότι το πρώτο σου σχόλιο ήταν κατευθείαν υπέρ του u σε ένα τόπικ νεκρό εδώ και έναν μήνα, απλά θα σου πω ότι δεν είναι καθόλου φυσιολογικό όταν έχω προλάβει τον φορητό και για τουλάχιστον 20 λεπτά ακόμα υπάρχει απόθεμα εγώ να φάω άκυρο.

 

Κατά τα άλλα παπάριες προσφορές βγάζουν. Ή θα βγάλουν 1 (να πω καλύτερα κανένα) κομμάτι το οποίο εξαντλείται πριν ανέβει στο site και τα υπόλοιπα είναι υπερβολικά μέτρια.

 

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η επικοινωνία όπου εμένα μου αντιπροτηταν έναν φορητό με μόλις 100+ ? παραπάνω από την προσφορά που πρόλαβα, έκλεισα και πήρα και email επιβεβαιώσεις ... και θα μου πεις ότι εσύ δεν πρόλαβες την προσφορά και σου έβγαλαν και ένα κομμάτι επιπλέον;;; Αν είναι έτσι (που αμφιβάλω) είναι εντελώς αναξιόπιστοι.

Δημοσ.
Καλά δεν θα σχολιάσω ότι γράφτηκες σήμερα και ότι το πρώτο σου σχόλιο ήταν κατευθείαν υπέρ του u σε ένα τόπικ νεκρό εδώ και έναν μήνα, απλά θα σου πω ότι δεν είναι καθόλου φυσιολογικό όταν έχω προλάβει τον φορητό και για τουλάχιστον 20 λεπτά ακόμα υπάρχει απόθεμα εγώ να φάω άκυρο.

 

Κατά τα άλλα παπάριες προσφορές βγάζουν. Ή θα βγάλουν 1 (να πω καλύτερα κανένα) κομμάτι το οποίο εξαντλείται πριν ανέβει στο site και τα υπόλοιπα είναι υπερβολικά μέτρια.

 

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η επικοινωνία όπου εμένα μου αντιπροτηταν έναν φορητό με μόλις 100+ ? παραπάνω από την προσφορά που πρόλαβα, έκλεισα και πήρα και email επιβεβαιώσεις ... και θα μου πεις ότι εσύ δεν πρόλαβες την προσφορά και σου έβγαλαν και ένα κομμάτι επιπλέον;;; Αν είναι έτσι (που αμφιβάλω) είναι εντελώς αναξιόπιστοι.

 

Σωστός!Άσε που η χοντρική τους (B2B) είναι Gi atab aza.Στον ίδιο όμιλο,το ίδιο προϊόν προσφέρεται φθηνώτερα στη λιανική -μέσω των καταστημάτων τους-απ' ότι στους μαγαζάτορες (καλή ώρα...).

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν εμένα η προσωπική μου άποψη είναι αρνητική διότι αγόρασα τρεις υπολογιστές(2λαπτοπ ,1 σταθερό) συνολικού κόστους πάνω από 2000€. Ο σταθερός παρουσίασε πρόβλημα, και επί ένα μήνα επισκευάζεται στο κατάστημα τους στα ιωάννινα, μου τον έχουν επιστρέψει 2 φορές με τη βεβαίωση ότι επισκευάστηκε(και τις δύο φορές την ίδια μέρα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα) και τελικά κατέληξαν ότι φταίνε τα προγράμματά μου! Μετά από ένα μήνα το στείλαν στην αθήνα και τώρα περιμένω...

Με λίγα λόγια όλοι καλοί είναι αρκεί να μη χαλάσει το μηχάνημα, αν χαλάσει την έβαψες! Άποψη μου μακρυά από το κατάστημα της U στα γιάννενα, και γενικά δε νομίζω να ξανααγοράσω κάτι από τη U όσο φτηνότερο και ναναι.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Μακρυά από το U !!!

 

Θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου μαζί σας. 

 

Ήθελα λοιπόν να κάνω γαμήλιο δώρο στο ζευγάρι που πάντρεψα την Samsung 55'' F6400. Έτσι, μπαίνω στο skroutz και βλέπω την καλύτερη τιμή στο you.gr. (περίπου 1000 €, web offer, κατόπιν παραγγελίας). Για να πάρω μια ιδέα για το πότε θα έρθει πηγαίνω στο φυσικό κατάστημα στο ηράκλειο στις 30/12/1013, όπου η υπάλληλος με ενημερώνει ότι εφόσον δεν υπάρχει σε απόθεμα, θα πρέπει να γίνει παραγγελία και πιθανότατα θα την έχω κατά τα μέσα του Γενάρη. Επιπλέον μου πρότεινε να μιλήσω με τα "κεντρικά" για περισσότερες πληροφορίες. Τηλεφωνώ με το που πάω σπίτι και μου λέει ο υπάλληλος ότι επειδή γίνεται απογραφή θα ανοίξουν οι αποθήκες μετά το νέο χρόνο και πως η τηλεόραση θα έρθει σε μένα λίγο μετά τις 10 του Γενάρη, δηλαδή πάνω κάτω όπως μου είχε πει και η κοπέλα στο κατάστημα. Μπαίνω λοιπόν στο site κάνω την παραγγελία και την επόμενη το πρωί (31/12/2013) καταθέτω το αντίτιμο στον τραπεζικό λογαριασμό και τους στέλνω με fax την εντολή πληρωμής. Τέλος, ενημερώνω και τον κουμπάρο μου ότι κατά τα μέσα του Γενάρη θα του έρθει η τηλεόραση.  Όλα ωραία ως εδώ.......

 

Σήμερα (3/1/2014) μου τηλεφωνούν και μου λένε το συνηθισμένο ποίημα, ότι δεν υπάρχει το συγκεκριμένο μοντέλο και αν ήθελα να μου στείλουν κάτι άλλο και να πληρώσω τη διαφορά. Αρνούμαι λέγοντας τους ότι θέλω αυτό που πλήρωσα και μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν σε λίγο μαζί μου. Μέτα από 10' με παίρνουν πίσω και μου λένε ότι αν παραγγείλουν το συγκεκριμένο μοντέλο δεν θα είναι πλέον σε προσφορά και ότι θα πρέπει να πληρώσω τη διαφορά. Ακούστε πολιτική εταιρίας!!!!!

 

Και το πρόβλημα δεν τελειώνει εδώ αλλά είναι ακόμα πιο σοβαρό!! Και εξηγώ:

 

  1. Ζητάω πίσω τα χρήματα μου και μου λένε εντός 3 εργάσιμων, πράγμα το οποίο δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους συναλλαγής. Σήμερα είναι Παρασκευή, οπότε θα έχω δεσμευμένα 1000 € μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας. 
  2. Στις αξιολογήσεις τους, τα θετικά σχόλια των υποτιθέμενων αξιολογητών-πελατών προέρχονται όντως από τους εργαζόμενους του U φίλε alexzzz. Δεν συμβαίνει μόνο εδώ αλλά και στο skroutz.Φαντάσου ότι στις 2/1/2013 έγραψε ως αξιολόγηση ένας στο skroutz για χάρη του U ότι αγόρασε την ίδια τηλεόραση που παρήγγειλα εγώ και ότι έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση. Τόσο θράσος !! 

Αυτά από μένα. Ελπίζω από την ιστορία μου να υποψιαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές.

 

Καλή χρονιά!

 

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Αγοράσαμε μια τηλεόραση, από την πρώτη μέρα είχε πρόβλημα, μας παρέπεμψαν στο service, ενώ υποχρεούνται να την αντικαταστήσουν και ως δια μαγείας, εκείνοι δε βρίσκουν κάποια βλάβη. Η You ρίχνει το μπαλάκι στον Αμοιρίδη και ο Αμοιριδης στη You. Και το καλύτερο; Δεν επικοινωνούν μεταξύ τους για να βρεθεί μια λύση επικαλούμενοι GDPR!! Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουμε μείνει με μια καινούργια, αλλά ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ τηλεόραση. Απαράδεκτοι στην επικοινωνία, απαράδεκτοι στο after sales service. Πληρώνεις και είναι σα να αγόρασες ένα πρόβλημα. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...