xalazoxtipimeno Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Γειά σας παιδιά. Καταρχήν θα ήθελα να πω ότι είμαι αρχάριος από ασύρματο internet. Ωστόσο στο σπίτι μου κατάφερα με το ασύρματο modem router της Baudtec (Connx) να συνδέσω με καλώδιο ethernet τον υπολογιστή Desktop και ασύρματα το Laptop (packard Bell), το οποίο πρέπει να πω ότι συνδέεται με ένα flashaki adaptora (κουμπωμένο στην υποδοχή usb του Laptop) ασύρματα με το router. Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει η δυνατότητα να συνδέεται το Laptop μου ασύρματα με το router με τυχόν ασύρματη κάρτα που μπορεί να διαθέτει το Laptop μου, χωρίς να χρησιμοποιώ το flashaki. Σημείωση : Από που μπορώ να δώ αν το Laptop μου έχει ασύρματη κάρτα δικτύου; Τους driver τους έχω κατεβάσει. Έχω xp professional service pack 2. Έχω ψάξει απεγνωσμένα από τις συνδέσεις δικτύου, αλλά τίποτα. Βοηθήστε με παρακαλώ...
tsakonas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Μπορεις πολυ απλα να δεις στο website του κατασκευαστη του λαπτοπ σου..
xalazoxtipimeno Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 κοίταξα. Λέει ότι έχει. Υπάεχει κ πλήκτρο Wifi, αλλά πατώντας το δν κάνει τπτ
tsakonas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Ωραια, τοτε πηγαινε στη διαχειριση συσκευων και δες εκει αν υπαρχει ασυρματη συνδεση , η' καποιο κιτρινο ερωτηματικο/θαυμαστικο. Και πες μας και το μοντελο σου
xalazoxtipimeno Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 υπάρχουν 2 ερωτηματικά ελεγκτής διαύλου SM ελεγκτής δικτύου μοντέλο : EASYNOTE MZ36-U-092D
tsakonas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Ο ελεγκτης δικτυου ειναι προφανως .Κατεβασες τους wireless drivers απο το site? κανεις εγκατασταση αναλογως σε τι μορφη ειναι . Ισως ειναι setup και το κανει αυτοματα , ισως με δεξι κλικ στο ερωτηματικο και χειροκινητα.
tsakonas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δυσκολα τα πραματα δλδ. Δοκιμασε unistall και install με δεξι κλικ στο ερωτηματικο. αν δε βγαλεις ακρη msn me