Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

On Telecoms: Στους 80.000 οι συνδρομητές


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναρωτιέμαι αν στους 80.000 πελάτες, προσμετρήθηκαν και αυτοί που απέκτησαν On χωρίς να το ζητήσουν καν... Με τέτοιες τακτικές, ο καθένας μπορεί να παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων...

 

;)

 

πως γινεται αυτο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 45
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

on telecoms!ανυπαρκτη εξυπ.πελατων,σε κοροιδευουν και για να λυθουν τα προβληματα που εχειs σου κατεβαζουν την ταχυτητα!χαροκαμενοs πελατηs

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θα το ελεγα, διαφωνω, οτι προβλημα ειχα παλιοτερα λυνοταν κατευτειαν, η ταχυτητα ορισμενες φορες πρεπει να κατεβει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
εκτός από την ΟΤΕnet ποια άλλη? γιατί πχ η Forthnet είναι προς όλες τις εταιρίες...(αν δεν ήταν θα φαινόταν στο λογαριασμό μου)

 

Μαλλον η otenet μονο αυτη εχει την πρωτοτυπια.

 

Έχει αλλάξει η otenet από παροχέας ίντερνετ και έγινε εταιρεία σταθερής.... Την παλεύουμε καθόλου? :rolleyes:

 

πως γινεται αυτο?

 

Αν με το "αυτό" εννοείς το να σε κάνουν συνδρομητή χωρίς να το θέλεις, έχω -προσωπικό- παράδειγμα από 2 φίλους και γενικότερο παράδειγμα από διάφορους αγανακτησμένους που διαμαρτύρονται για την τακτική αυτή καιρό τώρα. Όταν καλείς π.χ το τηλεφωνικό τους κέντρο για μία πληροφόρηση για τα πακέτα τους και ξαφνικά βρίσκεσαι να έχεις On από το πουθενά, δεν είναι και ότι καλύτερο νομίζω...

 

Αν εννοείς κάτι άλλο, ευχαρίστως να εκθέσουμε τις απόψεις μας :-)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
Έχει αλλάξει η otenet από παροχέας ίντερνετ και έγινε εταιρεία σταθερής.... Την παλεύουμε καθόλου? :rolleyes:

 

δλδ έπρεπε να γράψω OTE/OTEnet για να πάρω απάντηση? :o

τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...αλλά όχι για όλους μου φαίνεται...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Έχει αλλάξει η otenet από παροχέας ίντερνετ και έγινε εταιρεία σταθερής.... Την παλεύουμε καθόλου? :rolleyes:

 

 

 

Αν με το "αυτό" εννοείς το να σε κάνουν συνδρομητή χωρίς να το θέλεις, έχω -προσωπικό- παράδειγμα από 2 φίλους και γενικότερο παράδειγμα από διάφορους αγανακτησμένους που διαμαρτύρονται για την τακτική αυτή καιρό τώρα. Όταν καλείς π.χ το τηλεφωνικό τους κέντρο για μία πληροφόρηση για τα πακέτα τους και ξαφνικά βρίσκεσαι να έχεις On από το πουθενά, δεν είναι και ότι καλύτερο νομίζω...

 

Αν εννοείς κάτι άλλο, ευχαρίστως να εκθέσουμε τις απόψεις μας :-)

 

εαν οντως εγινε κατι τετοιο γιατι δε βαλαν κανα δικηγορο να τα παρουν ολα απο την ον? μηπως ξαφνικα ακομα και η υπογραφη και τα υπολοιπα στοιχεια ως δια μαγειασ τα ειχε η ον?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Έχει αλλάξει η otenet από παροχέας ίντερνετ και έγινε εταιρεία σταθερής.... Την παλεύουμε καθόλου? :rolleyes:

 

 

 

Αν με το "αυτό" εννοείς το να σε κάνουν συνδρομητή χωρίς να το θέλεις, έχω -προσωπικό- παράδειγμα από 2 φίλους και γενικότερο παράδειγμα από διάφορους αγανακτησμένους που διαμαρτύρονται για την τακτική αυτή καιρό τώρα. Όταν καλείς π.χ το τηλεφωνικό τους κέντρο για μία πληροφόρηση για τα πακέτα τους και ξαφνικά βρίσκεσαι να έχεις On από το πουθενά, δεν είναι και ότι καλύτερο νομίζω...

 

Αν εννοείς κάτι άλλο, ευχαρίστως να εκθέσουμε τις απόψεις μας :-)

 

Ετσι κανουν πελατες στην ON?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ετσι κανουν πελατες στην ON?

 

ιδιετερα εαν ειχαν οτε δε παιζει να ισχυει αυτο. ο οτε δεν δεχετε ποτε να διωξει συνδρομητες χωρις υπογραφη, αντιγραφο ταυτοτητας κτλ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους 80,000 πελάτες μετρήστε και αυτούς (όπως η αφεντιά μου) που έκαναν αίτηση διακοπής συμβολαίου και η ΟΝ τους κράτησε αμανάτι ένα εξάμηνο χρεώνοντας και τη συνδρομίτσα!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στους 80,000 πελάτες μετρήστε και αυτούς (όπως η αφεντιά μου) που έκαναν αίτηση διακοπής συμβολαίου και η ΟΝ τους κράτησε αμανάτι ένα εξάμηνο χρεώνοντας και τη συνδρομίτσα!!!!

 

και το οποιο ειχες υπογραψη πως το δεχεσαι απο πριν...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψυχραιμία ρε παιδιά.

Προβλήματα έχουν όλοι οι εναλλακτικοί.

Γενικά είναι αρκετά αξιόπιστη, αν και αυτό ισχύει κατά περιοχές (όπως σε όλους τους εναλλακτικούς).

 

Σίγουρα είναι πιο οικονομική από τον ΟΤΕ.

 

Η προσφορά των 27 ευρώ είναι περιορισμένης διάρκειας.

Ισχύει για αιτήσεις μέχρι 31/5/2008 και θα παρέχεται μέχρι 31/12/2008.

 

Με την κανονική χρέωση των 39 ευρώ το μήνα που περιλαμβάνει και τις "κρυφές χρεώσεις" (4 ευρώ για πακέτο υπηρεσιών όπως είναι η αναγνώριση κλήσεων),

παίρνεις γραμμή με μέγιστο 16 mbps (στην πράξη μέχρι 10, όπως δίνουν και ΟΛΟΙ οι εναλλακτικοί στην πράξη) , απεριόριστες κλήσεις σε σταθερά - υπεραστικά και κάποιες χώρες του εξωτερικού, και τηλεόραση - online video club.

 

Τις extra υπηρεσίες τις χρεώνει extra και ο ΟΤΕ σε περίπτωση που δεν το έχετε πάρει χαμπάρι (μόνο την αναγνώριση την χρεώνει 1 ευρώ το μήνα) ;)

 

Η ενοικίαση ταινιών είναι τσιμπημένη (2 ευρώ τη μέρα), και η ποιότητα στερεοφωνικό divx μέσης ανάλυσης.:-(

Γενικά με την έλευση του high definition , οι triple play υπηρεσίες θα πεθάνουν γιατί δεν μπορούν να προσφέρουν καν ποιότητα DVD.

 

Το μόνο που αξίζει από τις υπηρεσίες τηλεόρασης, γενικά όλων των παρόχων ,

είναι η δωρεάν αποθήκευση και προβολή του προγράμματος των τηλεοπτικών καναλιών για 3 μέρες που προσφέρει η ΟΝ.

Μπορεί δηλαδή να δει κάποιος ένα ματς ή μια εκπομπή που παίχτηκε πριν τρεις μέρες. Το βρίσκω πολύ έξυπνο αν και δεν ξέρω αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά του.

 

Όσο για τους εξυπνάκηδες που υπογράφουν ετήσια συμβόλαια και μετά θέλουν να φύγουν στους τρεις μήνες (και φυσικά τους φταίει ο πάροχος !!),

ή τους ψεύτες που λένε ότι ζητώντας πληροφορίες στο τηλ. κέντρο τους κόβουν το τηλέφωνο και τους συνδέουν στην ΟΝ !!!!,

έχω να παρατηρήσω ορισμένα πράγματα :

 

Οι τηλεφωνικές αιτήσεις σύνδεσης , όπως και οι OnLine, έχουν την ίδια αξία με τις χειρόγραφες αιτήσεις εδώ και μερικά χρόνια.

Επίσης τα κουτιά που πουλιούνται στα καταστήματα, συνοδεύονται και από σχετικό χαρτομάνι που υπογράφει ο πελάτης (πως αλλιώς θα γινόταν) το οποίο δεν το διαβάζει σχεδόν κανένας!!!

 

Αν κοιμόμαστε όρθιοι και δεν προσέχουμε τι κάνουμε και τι υπογράφουμε, δεν μας φταίει κανένας άλλος...

 

Η αλλαγή φορέα είναι πολύ σημαντική ενέργεια και δεν πρέπει να την παίρνουμε αψήφιστα. Δεν είναι η αγορά μιας τοστιέρας των 15 ευρώ που αν δεν μας κάνει την πετάμε. Υπογράφουμε συμβόλαια και γίνονται μια σειρά εργασίες που δεν είναι αστείες.

Γνωρίζοντας και το φόρτο εργασίας των εταιριών, δεν θα πρέπει να είμαστε τσαπατσούληδες σε αυτή την απόφαση..

Το ψάχνω εδώ και τρία χρόνια το ζήτημα, και ακόμη δεν έχω αποφασίσει να φύγω από τον ΟΤΕ.

Και μόνο το να μείνω χωρίς broadband για κάποιες μέρες είναι σημαντικό.

Πόσο μάλλον, το να έχω προβληματική σύνδεση και λειτουργία, και να μην μπορώ να εξυπηρετηθώ.

Αυτό που ξέρω είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις αν έχει πρόβλημα ο χαλκός, θα έχεις προβληματική σύνδεση.

Ο μόνος τρόπος για να δεις την ποιότητα της σύνδεσης, είναι να κάνεις μια συνδρομή shared LLU για να δεις τι ποιότητα έχει. Αν την δοκιμάσεις για κάποιους μήνες και είναι εντάξει, τότε επιλέγεις άλλον πάροχο...

 

Αφού έχω τέσσερα χρόνια shared llu στη VIVODI μέσω ΑΡΥΣ, το ψάχνω μήπως μπω σε κάποιον εναλλακτικό.

Είμαι μεταξύ ON και VIVODI, αν και μόνο η ON παρέχει τηλεφωνία χωρίς router.

Αυτό σημαίνει ο διαχωρισμός τηλεφώνου - internet γίνεται στο dslam της ΟΝ και όχι στον router που μας δίνουν όπως κάνουν όλοι οι άλλοι.

Έτσι θα παίζουν όλες οι πρίζες τηλεφώνου και οι συσκευές και όχι μόνο αυτή που έχεις στον router (όπως είναι με τους περισσότερους παρόχους).

Τέλος , θα έχεις τηλέφωνο και όταν κόβεται το ρεύμα χωρίς UPS....

 

Θα ρωτήσω και στη γειτονιά να δω τι παίζει και αν είναι ευχαριστημένοι με αυτό που έχουν...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναρωτιέμαι αν στους 80.000 πελάτες, προσμετρήθηκαν και αυτοί που απέκτησαν On χωρίς να το ζητήσουν καν... Με τέτοιες τακτικές, ο καθένας μπορεί να παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων...

 

;)

 

Πρέπει να λες για το παρακάτω mail που μου έστειλε ένας φίλος:

 

 

Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.

 

Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :

 

"1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)

 

2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης και να την στείλει πίσω με fax.

 

3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη την αίτηση, αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.

 

4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.

 

5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.

 

6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα "η σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα. Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).

 

7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του) προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο".

 

Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???

 

Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση ?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !). Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το κουράγιο να το πάει δικαστικά ?

 

Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.

 

ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός"

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
παίρνεις γραμμή με μέγιστο 16 mbps (στην πράξη μέχρι 10, όπως δίνουν και ΟΛΟΙ οι εναλλακτικοί στην πράξη)

 

μην παραπληροφορείς man...αυτό δεν ισχύει...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.