Προς το περιεχόμενο

How I met your mother

Japan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτή είναι και η τελευταία season ???

Πριν 2 χρόνια είχε ανανεωθεί για 2 χρόνια οπότε για την ώρα δεν έχει ανανεωθεί και για του χρόνου και νομίζω ότι το καλύτερο θα είναι να τελειώσει φέτος, γιατί ξεκίνησε πολύ δυνατά αλλά κουράζει από ένα σημείο και μετά, καιρός για φρέσκες ιδέες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ειχα αφησει στην εκτη season.Γνωρισε τη μανα ή ακομα περιμένετε???

φατσα δεν εχουμε δει ακομα αλλα ξερουμε ποια περιπου ειναι. (ακυρο -- φατσα εχουμε δει)

• Super Moderators

σεζον 3 επ 12 λεπτο: 13:45

In No Tomorrow , Future Ted states that his future wife was at the same St. Patrick's Day party he went to, but that they didn't meet each other, again implying that at the time of this episode, Ted had not met the mother. When going back to the party to find his phone, he picked up the yellow umbrella that belonged to her. However, Ted does bump into some seemingly arbitrary woman whom he seems to notice and who seems to notice him.

http://how-i-met-you...wiki/The_Mother

Τοτε επετρεψε μου να αμφιβάλλω.

In No Tomorrow , Future Ted states that his future wife was at the same St. Patrick's Day party he went to, but that they didn't meet each other, again implying that at the time of this episode, Ted had not met the mother. When going back to the party to find his phone, he picked up the yellow umbrella that belonged to her. However, Ted does bump into some seemingly arbitrary woman whom he seems to notice and who seems to notice him.

http://how-i-met-you...wiki/The_Mother

οκ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...