Giorgos860 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 απο οτι καταλαβα ολοι γνησιο το εχουν αλλα ολοι εχουνε το ιδιο πειρατικο προβλημα μουαχαχαχ...(πλακα κανω μην νευριασετε)
akpe Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Here is an interesting README i found on R* website, looks like performance problems might be "intentional" THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available. Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised. Video Mode Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory. Texture Quality Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users. Render Quality Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute. View Distance View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions. Detail Distance Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory. Vehicle Density Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance Shadow Density Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance. Crossfire/SLI With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2) SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver. NOTE: Background Processes Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans when running the game to maximize performance. Ο ορισμός του "what the fuck?".
javaneze Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Να κανω 2 ερωτησεις .... Καταρχας οσοι εχετε ηδη τον Flash player 10 σας δουλευει ο video editor? Εμενα με το που ξεκιναει το παιχνιδι μου λεει οτι πρεπει να install the latest Flash 9 και με αδειαζει ετσι στο socialclub. Τελος ο Niko κολυμπαει κατω απο το νερο ή μονο στην επιφανεια; Ευχαριστω. Α και παρεμπιπτόντως στο benchmark εχω Average FPS: 22.55 Duration: 37.12 sec CPU Usage: 41% System memory usage: 89% Video memory usage: 96% Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: High View Distance: 25 Detail Distance: 37 Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS 640mb Video Driver version: 178.24 Audio Adapter: Sound Blaster Audigy Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz ( @3.00GHz) 2*1GB μνημες στα 667. Τραγικο δεν ειναι αυτο το 22.5 fps με το hardware που εχω;
akpe Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Για δοκίμασε rendering στο medium και view distance/detail distance στo 21 και τα δυο. έντιτ: ναι όντως η ανάλυσή σου είναι too much! Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2008 από akpe
liberostelios Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Με ανάλυση 1920x1200 σε ένα παιχνίδι που είναι δεδομένα πολύ απαιτητικό, δεν είναι καθόλου παράλογο! Ρίξε την ανάλυση κάπου στο 1280 και λογικά θα δεις αρκετή βελτίωση. Νομίζω ότι ο Quad που έχει είναι μεγάλο προνόμιο, γιατί ένα από τα σημεία που το παιχνίδι έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις φαίνεται να είναι ο επεξεργαστής.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Νομίζω ότι ο Quad που έχει είναι μεγάλο προνόμιο, γιατί ένα από τα σημεία που το παιχνίδι έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις φαίνεται να είναι ο επεξεργαστής. από 1600χ1200 και πάνω αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά ο Q6600 με τον Ε6600 (μιας και είναι ίδιος core στα ίδια ghz)
nikosl Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Αρα καταλήγουμε στο ότι στάνταρ θέλει τετραπύρηνο, αλλιώς γιοκ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 άρα καταλήγουμε στο ότι αν παίζει κάποιος σε 1680χ1050 και πάνω δεν παίζει ρόλο ο CPU αλλά η κάρτα γραφικών...
activex Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) εγω βασικα δεν καταλιγω πουθενα! απο τη μια βλεπουμε να κανει χρηση σε 4πυρινα μολης 41/52% (1920x1200 / 1280χ1024 αντιστιχα) αρα πιο το οφελος? και απο την αλλη το δικο μου δυπυρηνο 85% σε χρηση το εχει. που υποτιθετε δεν του φτανει! patch γρηγορα... Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2008 από activex
liberostelios Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 από 1600χ1200 και πάνω αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά ο Q6600 με τον Ε6600 (μιας και είναι ίδιος core στα ίδια ghz) Βασικά, νομίζω ότι το παιχνίδι έχει μεγάλες απαιτήσεις σε επεξεργαστή. Οπότε οι Quad γενικώς πρέπει να έχουν ένα πλεονέκτημα. Απλώς το υποθέτω από αυτά που ακούω (όπως αναφέρθηκε ότι κάποιοι με Quad λένε ότι τους τρέχει καλά το παιχνίδι). Από εκεί και πέρα, το παιχνίδι είναι τόσο βαρύ που ελάχιστα σημερινά συστήματα μπορούν να το τρέξουν αξιοπρεπώς σε μεγάλες αναλύσεις, οπότε τα 1280-1440 (το πολύ) είναι η καλύτερη λύση για να παίξει το παιχνίδι κάποιος και να το ευχαριστηθεί... Τέσπα, μπορεί να λέω και μπούρδες. Εγώ αναμένω κάποιο patch αλλά και ανανεωμένους drivers της Nvidia.
ThrowDOWN Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) στο bench με την 4870 με τα 512mb βγαζω τα εξης Statistics Average FPS: 27.89 Duration: 37.32 sec CPU Usage: 95% System memory usage: 63% Video memory usage: 100% Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Highest View Distance: 14 Detail Distance: 50 Hardware Microsoft® Windows Vista" Ultimate Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series Video Driver version: 7.14.10.630 Audio Adapter: Speakers (Creative SB Audigy) Intel® Core2 CPU 6600 @ 3.20GHz παντως το game δεν μπορεις να το ευχαριστηθείς ετσι με μεσο ορο 20fps στους δρομους gtp. και δεν μου φαινετε να εκμεταλλεύεται τους quad αν συγρινω τα αποτελεσματα μου με το παλικαρι με τον quad ποιο πανω Οι σκιες ειναι πολυ Pixel-ιασμενες και επισης το νερο δεν φαινετε καλα , ελπιζω με κανενα hot fix να στρωσει Τεσπα,σιγα το game που μου θελει και τερατακι για να παιξει . Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2008 από ThrowDOWN
activex Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Τεσπα,σιγα το game που μου θελει και τερατακι για να παιξει . εγω παντος νομιζω οτι το αδικουμε οταν λεμε σιγα το game Κλπ κλπ. σιγουρα το στιχιμα της rockstar στα pc τουλαχιστο απετυχε απο αποψη απετυσεων... αλλα και εμεις πρεπει να κατανοησουμε οτι απο πισω τρεχει μια χαοτικη πολη με ζωη και κηνιση και οτι πιο εξελιγμενο κυκλοφορει απο μοντελο φυσικης (βλεπε euphoria) χωρης Load και με συνεχομενους υπολογισμους (νοημοσινη - μοντελο καταστροφης) και αλληλεπιδραση σχεδον με τα παντα! ενταξη θα μου πεις τι να τα κανω ολα αυτα αν δεν μπορω να το παιξω... το καλητερο που εχουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε για τις εξελιξεις (Patch) και να μην το συγκρινουμε με ανομια παιχνιδια γιατι τελικα δεν ειναι μονο τα γραφικα που βαρενουν εναν τιτλο
javaneze Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Λοιπον θα το δοκιμασω το πρωϊ σε χαμηλοτερη αναλυση και θα ενημερωσω για την διαφορα. Γνωριζει καποιος ποιες ειναι οι μικροτερες αναλυσεις που να μενει σταθερος ο λογος; (νομιζω 16:10 δεν ειναι; ) Παντως κι εμενα με παραξενευει το μονο 50% cpu usage ... αφου τον εχω γιατι δεν τον εκμεταλευεται στο επακρο; τελος αλλη μια φορα μη τυχον ξερει κανεις ... Καταρχας οσοι εχετε ηδη τον Flash player 10 σας δουλευει ο video editor? Εμενα με το που ξεκιναει το παιχνιδι μου λεει οτι πρεπει να "install the latest Flash 9" και με αδειαζει ετσι στο socialclub. Τελος ο Niko κολυμπαει κατω απο το νερο ή μονο στην επιφανεια;
grimpr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Καλώς ήλθατε στον κόσμο των κάκιστων console ports για PC. Αν σας αρέσει να παίζετε κακογραμμένα console port PC Games με τρομακτικές απαιτήσεις στον σούπερ υπολογιστή σας την στιγμή που στις υποδεέστερες κονσόλες τρέχουν άψογα, τότες καλή σας όρεξη. Εαν όχι, απλά μην υποστηρίζετε αυτές τις εταιρίες με τα λεφτά σας. Υποστηρίξτε μόνον αποκλειστικούς PC τίτλους.
akpe Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Ρε παίδες εντάξει, καταλαβαίνω πως μερικοί έχετε απογοητευτεί πλήρως. Εγώ το μεσημέρι έριχνα καντήλια, ειδικά όσο σκεφτόμουν πως το έχω προπληρώσει το ρημάδι ενώ μπορούσα να το, ερμ beta-testάρω πρωτίστως. Το θέμα είναι πως το patch ήδη έρχεται, ας ελπίσουμε πως τα περισσότερα προβλήματα θα λυθούν, είναι νωρίς ακόμα για να τους διαολοστείλουμε όλους btw: The problems appear to revolve around lengthy validation and astronomic graphics settings that not even the best PCs can utilise.that just sums it up. (επιβάλλεται να φτιαχτεί και το αντίστοιχο fail/lolcat)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα