leftermann Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Λοιπόν, επειδή βλέπω κάθε τόσο κάποιοι να θάβουν ή να επευφημούν το ένα ή το άλλο μαγαζί, είπα να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Νομίζω είναι χρήσιμο να ξέρουμε από ποιά μαγαζιά μπορούμε να ψωνίζουμε χωρίς φόβο. Το lidl που και που βγάζει διάφορα προϊόντα σχετικά με υπολογιστές, σε αρκετά καλές τιμές. Πριν δυόμιση περίπου χρόνια αγόρασα ένα usb hub από αυτούς, μάρκας silvercrest. Το hub αυτό λοιπόν χάλασε πριν καναδυό εβδομάδες. Καθώς καλύπτονταν από 3ετή (!) εγγύηση, πήρα τηλέφωνο στο service που αναφερόταν στις οδηγίες χρήσης. Αυτοί μου είπαν πως πλέον δεν εισάγουν την συγκεκριμένη συσκευή, οπότε δεν μπορούν να με καλύψουν, και μου έδωσαν το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών του ίδιου του lidl, λέγοντας πως θα με καλύψουν αυτοί. Πήρα λοιπόν στο lidl, και μια ευγενέστατη κοπέλα μου είπε πως δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να καλύπτει το συγκεκριμένο προϊόν. Κράτησε τα στοιχεία μου, τον αριθμό της απόδειξης και τον αριθμό του κινητού μου, και μου είπε πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου εντός 2 εργάσιμων ημερών για να λύσουν το πρόβλημα. Πέρασαν 2 μέρες, 3, 4, δεν πήραν, οπότε λέω με γράψανε στα @@ τους, ας αφήσω καμιά βδομάδα και μετά ξαναπαίρνω. Την 5η μέρα έλαβα από το lidl μια επιστολή, που περιληπτικά έλεγε "ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία κλπ κλπ, το προϊόν δεν καλύπτεται πλέον από service, οπότε δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Με την παρούσα επιστολή, την απόδειξη αγοράς και το ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να περάσετε από οποιοδήποτε κατάστημά μας για να σας επιστραφεί στο ακέραιο το ποσόν της απόδειξης ! Και όντως, μου επέστρεψαν στο ακέραιο την αξία της συσκευής, χωρίς γκρίνιες, χωρίς "να την στείλουμε στους τεχνικούς μας να την εξετάσουν", χωρίς καμία ταλαιπωρία. Για μία συσκευή που εγώ ήδη χρησιμοποιούσα για σχεδόν 2,5 χρόνια! Νομίζω πως, αν μη τι άλλο, οι άνθρωποι δείξαν άψογο επαγγελματισμό και σεβασμό στον πελάτη, κάνοντας πράξη με κάθε τρόπο αυτό που μου υποσχέθηκαν, δηλαδή την τριετή εγγύηση.
Flying_Dutchman Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Το ζημημα οτι πλεον εχουμε φτασει στο σημειο να λεμε "Μπραβο" οταν απλα τηρουνται οι νομοι.
washcloud Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Το ζημημα οτι πλεον εχουμε φτασει στο σημειο να λεμε "Μπραβο" οταν απλα τηρουνται οι νομοι. ...λίγο το 'χεις δηλαδή αυτό ; Εκτός κι αν κατάγεσαι απ΄τον Σωκράτη ...Aυτά για το Lidl, και μπράβο leftermann, να τα βλέπουν μερικοί , που και σε σχετικό thread περί Lidl που είχε ανοίξει στο Μπλα-Μπλα "θάβανε" τα "φτηνομάγαζα"... Προσωπικά έχω επιστρέψει (κυρίως) ηλεκτρονικές συσκευές, ΚΑΙ μετά την πάροδο μηνός (που λένε οι ίδιοι και είναι πολύ πέραν της βδομάδας που ορίζει ο νόμος) ΧΩΡΙΣ να έχουν πρόβλημα, και χωρίς να έχω "βύσμα", και ΠΑΛΙ μου επιστράφηκαν χρήματα- απλά λόγω την πάροδο του μήνα, με μια σχετική διστακτικότητα , αλλά και ΠΑΛΙ με ευγένεια και δε συμμαζεύεται. Ίσως η πολιτική ενός μαγαζιού, να προδιαθέτει και ανάλογα υπαλλήλους...τί να πω.
HexStatic Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Και είχες κρατημένη την απόδειξη εδώ και 3 χρόνια?
slaughter Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 έχω κ εγώ ενα ίδιο hub που μου κάνει κάτι τσαλιμάκια τελευταίως ... λες να είναι σύμπτωση???
leftermann Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Και είχες κρατημένη την απόδειξη εδώ και 3 χρόνια? κρατάω όλες τις αποδείξεις των προϊόντων που έχουν εγγύηση, για όσο καιρό διαρκεί. Αυτό μου έχει βγει σε καλό δύο φορές μέχρι τώρα.
arxaggelos Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 κρατάω όλες τις αποδείξεις των προϊόντων που έχουν εγγύηση, για όσο καιρό διαρκεί. Αυτό μου έχει βγει σε καλό δύο φορές μέχρι τώρα. +1 και πολύ καλά κάνεις όσο για το Lidl, πάντα έλεγα ότι οι Γερμανοί το παίζουν σωστά, κι ας νομίσουν κάποιοι ότι έχουν χασούρα με τις επιστροφές. Το μόνο που βλέπω είναι ότι συνεχώς ανοίγουν νέα Lidl. Και μόνο που σε γλιτώνουν το άγχος "τι θα γίνει αν χαλάσει/το μετανιώσω/δεν είναι αυτό που περίμενα" είναι λόγος να ψωνίσεις από εκεί γιατί δεν βγάζουν κιχ. Λέτε να τώρα με τους Γερμανούς να "στρώσουν" και οι προσφορές του ΟΤΕ????:lol:
21century Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Αν υπάρχει επίσημη πολιτική της ετιαρείας όλα καλά...εδώ στην Ελλάδα έχουμε ξεχάσει το after sales sevice...
S2Katana Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Mπράβο...Ετσι είναι οι εταιρίες με managing από το εξωτερικό.
androu Δημοσ. 24 Μαΐου 2008 Δημοσ. 24 Μαΐου 2008 και εμένα μου χάλασε αλλά δεν έχω πια την απόδειξη οπότε...
sotoul Δημοσ. 27 Μαΐου 2008 Δημοσ. 27 Μαΐου 2008 εγω πλέον οτι αγορά κάνω κρατάω κουτάκια ,αποδήξεις. τελευταια μου χρειαστηκε στο πλαίσιο με την αγορα ενως bluetooth ποντικιου. ετσι δεν μπορει να σου την πει κανείς.
without_name Δημοσ. 27 Μαΐου 2008 Δημοσ. 27 Μαΐου 2008 εγω παντως συνεχιζω να αμφιβαλλω για πολλα προιοντα του lidl....απο προσωπικη εμπειρια επιπλεον υπαρχουν και αλλοι λογοι για τους οποιους δεν πρεπει ν ατο προτιμαμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.