diamantisk Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Ειλικρινά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω... Στο πατρικό μου σπίτι στην Καλαμάτα, τους έπεισα να βάλουν Tellas.. Να σημειώσω εδω πως Καλαμάτα, διαθέσιμα ηταν μονο Tellas & Lannet.. οπότε θεώρησα την Tellas ως καλύτερη λύση... Εδώ όμως και 3 μέρες, γίνεται κάτι εξωφρενικό!! Η τηλεφωνική γραμμή είναι ΝΕΚΡΗ!!!! Σε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα μου στην Τελλας, απο την Πρωτη μερα, απο την πρωτη ωρα, η απάντηση είναι κλασσικη: "σε 3 ωρες θα ειναι εντάξει".. Το βραδυ τις ιδιας μερας το ιδιο.. την επομενη και στα 3 τηλεφωνηματα το ιδιο.. Σημερα, 3η μερα το ιδιο!!! Δηλαδή τόσος ξεπεσμός; Ούτε το call center τους δεν έχουν ενημερώσει και μας λένε βλακείες!!! 3 ωρες, 3 ωρες, φτάσαμε στις 3 μέρες.... Δεν είναι πράγματα αυτά.. να μην έχεις σταθερό τηλέφωνο; Έχουμε και άρρωστο άνθρωπο στο σπίτι, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.. να πείς οτι δεν εχεις Internet, να πεις... εντάξει που και αυτό κακώς... αλλα να μην έχεις Τ Η Λ Ε Φ Ω Ν Ο; Η Tellas είναι απλά απαράδεκτη... και τώρα να φανταστείτε κλείνουμε μήνα στο δικτυό της.. Ωραία υποδοχή μας έκανε... Μπράβο Tellas... ο ΤΕΛΗΣ σε μάρανε.... αισιχτιρι..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 άρχισε καταγγελίες σε EETT, INKA κτλπ κτλπ... και πρήξε τους στα τηλέφωνα...μέχρι αηδίας...
gogos123 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Πες τους οτι εαν μέσα σε μια εργασιμη μέρα δεν λυθεί το πρόβλημα θα κάνεις καταγγελία της σύμβασης στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Αυτό έκανε μια φίλη μου στο MediaMarkt για ένα κινητό που πήρε και δεν της το αλλαζαν ....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.