doommaster Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Θες να μου πεις οτι τα παραπονά σου ήταν το Nephalem Cube,Stone of Recall,Cauldron of Jordan,Mystic και τα Stat Changes?? H μήπως το dedicated potion button?To salvaging μήπως? Και ναι ούτε είχα ούτε έχω προβλημα πριν και μετά τις αλλαγές Μην κοροϊδευόμαστε μιας και βλέπω τόσο καιρό που εστιάζουν τα παραπονά σου ετσι?(gameplay bugs that is) Μην ψάχνεις να βρεις δίκιο απο το τίποτα σε παρακαλώ. We’re changing some of the systems we’ve gotten the most feedback on both internally and from the beta test, including crafting, items, core attributes, and inventory. τάδε έφη Jay Wilson για όλα τα παραπάνω εκτός των core attributes, έχουμε στείλει feedback για διορθώσεις. επειδή δεν θέλουμε το diablo να καταντήσει wow πριν καν κυκλοφορήσει. κλείνει εδώ.
aris1986 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 We are sure that our customers are no different, so we are doing everything in our power -- including canceling holiday trips, working 30 hour days and sleeping on the floors of our offices -- to get Diablo out as soon as possible. We will not compromise our standards to release a title before it is ready. Να στε καλα! Ειμαι σιγουρος οτι δεν λενε τπτ παραπανω γιατι ελεγχονται απο Δημιους ετοιμους να τους κοψουν το κεφαλι αμα "φιδιάσουν" εστω και λιγο.
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 We’re changing some of the systems we’ve gotten the most feedback on both internally and from the beta test, including crafting, items, core attributes, and inventory. τάδε έφη Jay Wilson για όλα τα παραπάνω εκτός των core attributes, έχουμε στείλει feedback για διορθώσεις. επειδή δεν θέλουμε το diablo να καταντήσει wow πριν καν κυκλοφορήσει. κλείνει εδώ. Ooooook ότι πεις Να στε καλα! Ειμαι σιγουρος οτι δεν λενε τπτ παραπανω γιατι ελεγχονται απο Δημιους ετοιμους να τους κοψουν το κεφαλι αμα "φιδιάσουν" εστω και λιγο. Βασικά αυτό το άρθρο αναφέρεται στο πρώτο Diablo οπότε θα μπορούσα να πιστέψω πως όντως το έκαναν αυτό που έκαναν. Αν δήλωναν κάτι τέτοιο για το Diablo 3 θα γελούσα φυσικά,όχι ότι δεν υποστηρίζω την στάση που κρατάνε ως προς την τελειοποίηση των προϊόντων τους.
manos28684 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 ρε παιδιά που ξέρει κανεις που μπορώ να βρω το Diablo 1 σε portable μορφή? έτσι να θυμηθούμε τα παλιά για να μας φύγει η κάψα λίγο...
Tobajara Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Αν δήλωναν κάτι τέτοιο για το Diablo 3 θα γελούσα φυσικά,όχι ότι δεν υποστηρίζω την στάση που κρατάνε ως προς την τελειοποίηση των προϊόντων τους. Να είσαι βέβαιος πως σε όλους μα όλους τους ΑΑΑ τίτλους τηρούνται αντίστοιχα ωράρια επί μακρό χρονικό διάστημα, που πολλές φορές ξεπερνά τον 1,5 χρόνο. Μιλάμε για 16 ώρες δουλειά επί μισό ή και ολόκληρο μήνα συνεχόμενα, κατάργηση αργιών και ΣΚ, μόνιμες υπερωρίες για πολύ μεγάλο διάστημα, τρομακτική πίεση, ένταση και άγχος και ένα σωρό άλλα στοιχεία. Η Rockstar έχει δεχτεί πολλές φορές σκληρή κριτικη για τις εργασιακές της μεθόδους ενώ πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν η Team Bondi του LA Noire. Ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο ακραία στη Blizzard, αλλά να είσαι βέβαιος πως αυτό που περιγράφει ο Wilson είναι 100% αλήθεια και ίσως είναι και μετριοπαθές μπροστά στην πλήρη εικόνα. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2012 από Tobajara
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Αυτό που λέει στο άρθρο που πόσταρα το πιστεύω μιας και αναφέρεται στο Diablo 1 και αν αναλογιστεί κανείς και το μέγεθος που είχε τότε η Blizz είναι πολύ λογικό. Απλά τώρα αν σκεφτείς ας πούμε οτι το Diablo 3 είναι σε Development από το 2005 και η Blizzard αριθμεί περί τους 4600 εργαζόμενους,είναι λίγο δύσκολο να ισχυριστεί το ίδιο και να το πιστέψω(βέβαια το τι πιστεύω εγώ μπορεί και να απέχει πολύ απο την αλήθεια οπότε δεν είμαι και απόλυτος). Από την άλλη και η Rockstar είναι μεγάλη εταιρεία και έχεις ένα point σε αυτό που λες,αλλά όπως είπα εκεί που κολλάω είναι στην διάρκεια του development.
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Μεγαλες αλλαγες λενε στο παιχνιδι και περισσοτερες ερχονται. http://www.eurogamer.net/articles/2012-01-20-big-changes-to-diablo-3-detailed-more-on-the-way
nicoc89 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 And with that, the chances of the game seeing release in the first half of 2012 all but vanished. λολ + ελεος = λελεος . τελικά σε κανα 2 χρόνια θα βγει να το θυμάστε .
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 λολ + ελεος = λελεος . το "σωστό" είναι έλεος+λολ=έλεολ
nicoc89 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 το "σωστό" είναι έλεος+λολ=έλεολ και τα δυο κολλάνε στην περίπτωση . Πραγματικά ειναι απο τα παιχνίδια που περιμένω πως και πως και τρώω φρίκες κάθε φορα που το παρατείνουν. Δεν σχολιάζω το αν αυτο γίνεται για καλο η όχι απλά είναι βασανιστήριο αυτο το πράγμα που γίνετε . Ας αποφασίσουν πως θέλουν να το φτιάξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ .
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 We never said we're missing our new target. But no, we generally don't tell people anything about release targets because they tend to be reduced to screaming obscenities at us when we inevitably miss them, reminding us why we used to not tell anyone anything. Again, right now, people are begging to know a release window. And we should update them so... they can be nasty and angry when we miss it again? I don't understand who benefits from that. Τάδε έφη Bashiok (όπου new target=early 2012) Ελπίζω να το δούμε -μέχρι- Ιούνιο.
Xorxhs! Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 κατι μου λεει οτι θα κανει 210.000 δραχμες τον Ιούνη
Angeldust Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Οπως λέει και ο φίλος παραπάνω, το παιχνίδι είναι 'in development" απο το 2005. Αν είναι δυνατόν... 7 χρόνια και ακόμα ψάχνονται. Στην τελική ας το βγάλουν και κάποια πράγματα μπορούν να διορθωθούν και στην πορεία με patches. Τι να πω... ελπίζω να μην έχουν ρίξει όλα τα resources στο expansion του WOW (που δεν απασχολεί πλέον κανέναν) και πάει το D3 για 2013. We never said we're missing our new target. But no' date=' we generally don't tell people anything about release targets because they tend to be reduced to screaming obscenities at us when we inevitably miss them, reminding us why we used to not tell anyone anything.Again, right now, people are begging to know a release window. And we should update them so... they can be nasty and angry when we miss it again? I don't understand who benefits from that.[/b'] Τάδε έφη Bashiok (όπου new target=early 2012) Ελπίζω να το δούμε -μέχρι- Ιούνιο. early 2012 για μένα σημαίνει το αργότερο μέχρι Απρίλιο, που το βλέπω ανέφικτο με τα σημερινά δεδομένα.
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Ακούγεται αρκετά ότι η Blizzard θέλει να βγάλει πρώτα το WoW exp και μετά το Diablo 3 για ευνόητους(όπως το πάρει κανείς)λόγους. Το τι πιστεύει ο καθένας βέβαια είναι θέμα δικό του,εγώ θέλω να είμαι ο ρομαντικός που πιστεύει ότι όντως κάνουν αλλαγές και δουλεύουν πυρετωδώς για να το βγάλουν μέσα στο Q2 @Angeldust Early για μας σημαίνει χρόνικό διάστημα dt για την Blizzard
jim22479 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 early 2012 για μένα σημαίνει το αργότερο μέχρι Απρίλιο, που το βλέπω ανέφικτο με τα σημερινά δεδομένα. οταν θα βγει σε 1-2 χρονια , θα χει φαση να γυρναμε πισω σε κατι τετοια posts και να γελαμε! Αν θελετε να σπασετε πλακα , ψαξτε αντιστοιχα στα posts του Starcraft 2...
Προτεινόμενες αναρτήσεις