Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Gold Dupe happening για καμια βδομάδα (τουλάχιστον). Να περιμένουμε λέει roll back από 1 μέρα μέχρι και 1 βδομάδα (έτσι λένε τουλάχιστον). Γι'αυτό βλέπαμε 1billion πράγματα στο AH.

 

Η dupa γινόταν μέσω του system clock change, δεν έχει νόημα να πω πως και γιατί απλά γενικά μέχρι να φτιαχτεί

 

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ BID ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ BOYOUT ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ HOTFIX θα χάσετε τα λεφτά σας (γίνεται και αυτό)

 

 

5NT2r.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Βασικα εχω και ειδικο build που παιζω' date='ειμαι στο cap του movemet speed,και απλα παιρναω αναμεσα απο το κριπακια και με τις 50 γιαρδες μαζευονται τα gold απο μονα τους, εχω δοκιμασει και Full Run απο την αρχη μεχρι το τελος,και μου πηρε μια ωρα και 10 λεπτα. Κοιτα παντα σπαω οτιδηποτε μπροστα μου,και μπαινω σε ολες τις πορτες που μπορει να περιεχουν σεντουκια κτλπα. Μπορω να στο αποδειξω παντως αν χρειαστει xD[/quote']

 

Μα δεν σε λεω ψευτη φυσικα αλλα με ενδιαφερει να μου πεις ΠΩΣ το κανεις! Εγω δεν εχω καποια στρατηγικη. Παιζω κανονικα το παιχνιδι σκοτωνοντας τους παντες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gold Dupe happening για καμια βδομάδα (τουλάχιστον). Να περιμένουμε λέει roll back από 1 μέρα μέχρι και 1 βδομάδα (έτσι λένε τουλάχιστον). Γι'αυτό βλέπαμε 1billion πράγματα στο AH.

 

Η dupa γινόταν μέσω του system clock change, δεν έχει νόημα να πω πως και γιατί απλά γενικά μέχρι να φτιαχτεί

 

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ BID ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ BOYOUT ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ HOTFIX θα χάσετε τα λεφτά σας (γίνεται και αυτό)

 

 

5NT2r.jpg

 

 

 

 

Μιλάμε τραγική η Blizzard. Αν κατάλαβα καλά, είχαν το κάθε auction βασισμένο στο time του client, κι όχι του server?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε τραγική η Blizzard. Αν κατάλαβα καλά, είχαν το κάθε auction βασισμένο στο time του client, κι όχι του server?

 

yeap... τραγικοί, απλά τραγικοί.

 

Το Diablo 3 γενικά τελικά καταλήγει να είναι ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα της Blizzard, άντε να δούμε τι θα γίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε ότι αυτά είνα λάθη που δεν τα κάνουν ούτε οι πιο μικρές εταιρείες developing ανά τον κόσμο.

 

Κι επειδή είμαι προγραμματιστής, μπορώ να πω ότι το λάθος είναι απίστευτα ερασιτεχνικό, ουτε junior developer δεν το κάνει.. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα συγχωρουν την bliz ολοι με το που δωσει στους casualades 1-2 καραμελες. Θα σταματησουν και 10.000 hardcorakles παικτες και κατι εγινε. Πεταει ενα nerf το inferno και κανει χαρουμενους 500.000 προβατα που επιτελους farmaroun το επικο inferno.

 

Οσο για αυτα που ειπες γιωργη (cleinmain) τα εβαλα ολα σχεδον στο excel και κερδιζα απο 8-12.000 dps με το ss full stacked. Αυτο που ψαχνω δεν θελω να εχει ias (γιατι μπαινει στο οπλο και οχι στα stats) να εχει socket ΚΑΙ crit dmg, πανω απο 1.100 και bid η b/o εως 20m... Μονο αυτα απο οτι ειδα μπορουν να μας ανεβασουν αρκετα το dmg και ας κανουμε ignore οπλα με 100dex

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι δεν διαβαζεις το επιχειρημα τους για το nefr του inferno,πριν τους κατακρινεις;

 

Inferno balance right now has a difficulty gap in which Act I feels about right, but Act II feels like trying to bust through a brick wall. In patch 1.0.3 we’re going to be lowering that wall by adjusting the damage and health of monsters in Inferno Act II, III and IV. We feel like Act I Inferno is in a pretty good place. Our design goal with Acts II, III and IV is to keep them challenging, but smooth the difficulty ramp out a bit. If a monk or barbarian is geared well enough that they can use a heavily offensive build and murder everything in Act I, they should be able to swap to a more defensive build and do okay in Act II. As they gear up they can begin adjusting back to becoming offensive in Act II, at which point they can jump into Act III with a focus on defense, and so on. Difficulty certainly ties into itemization, encounter and enemy tuning, and class balance, and all of these things together are going to paint a more reasonable difficulty curve as you hit Inferno in 1.0.3.

 

ο λογος που το κανουν αυτο,δεν ειναι παραλογος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βαρέθηκα να ψοφάω SoftCore και είπα να παίξω HardCore μπας και νιώσω λίγο και γίνω πιό προσεχτικός

Έχει φάση να κάνεις progress και να δοκιμάζεις Bosses και να λές.."το χω? ή δε το χω!!?

Αν και με τον τρόπο που έπαιζα ως τώρα και το πολύ χύμα στο κύμα δε με βλέπω να έχω πολύ μέλλον θα το παλέψουμε πάντως (όλα streamάρονται btw στο link της υπογραφής)

Όποιος ψήνεται ας με κάνει add LuNaTiC#2883

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες τα εσκασα και πήρα ένα fist 970dps 1,75ias +25% attack speed 110 dex 110 vit για τον monk μου και από 15k dps τώρα είμαι στα 26k unbuffed :).Τεράστιο upgrade και σχετικά φτηνό,2.2m.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι δεν διαβαζεις το επιχειρημα τους για το nefr του inferno,πριν τους κατακρινεις;

 

 

 

ο λογος που το κανουν αυτο,δεν ειναι παραλογος.

 

Τους κατακρίνει όπως και εγώ και άλλοι εδώ μέσα γιατί εμείς που μας βγήκε ο κώλος για να μπορούμε πλέον αυτό το difficulty να το φαρμάρουμε casualy είναι σαν να πήγανε οι προσπάθειές μας χαμένες.

 

Το να βρίσκεις ilvl 63 στο Act 1 είναι σαν να μου λέει η Blizzard "sucks to be you mofo". Δεν ήταν και εύκολο να μπορεί κάποιος να καταφέρει να farmarei το Act 3/4 με ευκολία με σκοπό να βρει items που δεν πέφτουν στο Act 1 Butcher runs ή στο Act 2 Goblin Runs έτσι ώστε να βρει τα top items και να βγάλει λεφτά ενώ τώρα θα μπορεί και η κουτσή Μαρία.

 

Εμένα περισσότερο με εκνευρίζει το ότι θα μπορεί με το 1.03 να βρίσκει κάποιος ilvl63 items και στα Act 1/2 παρά το ότι κάνουν lower το dmg των mobs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι ακούς 4 άτομα (me , cleinmein, zeniath, thresh) να φαρμάρουν act 1,2,3 ίσως 4 με τους φίλους τους άνετα ούτε 1 μήνα αφού βγήκε το παιχνίδι σημαίνει ότι είναι και εύκολα και δεν χρειάζεται nerf. άρα για τις whinebiatches ας στρώσουν τον κόλο τους, ας φάνε τις κάσες που φάγαμε και θα το βγάλουν και αυτοί όπως εμείς.

 

άρα θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνει αυτό. πόσο μάλλον για τον baba με dext gear που έριξε skeleton king καταλάθος και σήκωσε 1.5κ dps weap με socket

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λένε ότι θα κάνουν το inferno πιο εύκολο. Τη μετάβαση από το 1 στο 2 θα κάνουν πιο εύκολη. Και ίσως το 4 γίνει πιο δύσκολο απότι είναι τώρα.

 

Λοιπόν επειδή κουράστηκα να διαβάζω για Demonhunters (ως τώρα όσοι φαρμάρουν siegebreaker στο thread είναι DH , ακόμα και ο Christarastv είναι, qq over and out) και εγώ δεν έχω κουράγιο να κάνω Progress με εκείνο το βλάμμένο quest με τα κεφάλια και το αίμα του Kuhle πριν το 1.0.3 ας αρχίσω να δίνω μερικά tips μπας και βοηθηθούν μερικοί.

 

Παίζω wizard με 600+resistances , 30k+dps (χωρίς 1 IAS αντικείμενο), 30k hp είναι ανθρώπινα stats για act 3 αλλά σιγά σιγά τα βελτιώνω. Ασχολούμαι με act1 butcher runs. To build μου είναι http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#cQXRSO!XdU!YYabZc

 

Και βασίζεται στο critical hit chance + arcane power on crit . Αυτή τη στιγμή έχω 42% crit chance και 18 arcane power on crit . Το arcane orb κοστίζει 20 οπότε στο critical είναι σαν να πλήρωσα 2 arcane power ενώ έχω 100+. Εννοείται πως το όπλο μου δίνει critical hit dmg% για δυνατά crits ενώ ανακάλυψα πως θέλω οπωσδήποτε wand το οποίο είναι 1H αλλά ranged ούτως ώστε ακόμα και αν ξεμείνω από arcane power να μπορώ να βαρέσω από απόσταση και ένα crit θα μου δώσει arcane power για να μπορώ να κάνω teleport ¨η να συνεχίσω με τα orbs.

 

Το όπλο μου είναι σχετικά γρήγορο για να μπορώ να τρέχω , γυρνάω , βαράω, τρέχω με το slow από το Passive και το MS% bonus από τις μπότες μου. Το πόσο γρήγορο είναι το όπλο έχει μεγάλη σημασία καθώς με ένα αργό σφυρί δεν θα μπορούσα να το καταφέρω.

 

Η μεγάλη απόκάλυψη έγινε για τον follower scoundrel. Με ένα τόξο που κάνει +cold dmg πετάει 3 βελάκια(ικανότητα του scoundrel) τα οποία κάνουν chilled τους αντιπάλους , δηλαδή slow . Έχει γίνει ανεκτίμητη βοήθεια στο kiting , κάτι που θα ενδιέφερε τους ranged ήρωες ή όσους θέλουν λίγο kiting στη ζωή τους.

 

Επίσης κάτι άλλο, για τους Wizards χωρίς signature spell δεν έχει νόημα το IAS . Επίσης όσο πιο γρήγορο το όπλο τόσο πιο πολύ arcane power χαλάει ένα ray spell όπως το disintegrate. Προτιμήστε ένα αργό όπλο σε αυτή την περίπτωση.

 

Λοιπόν αυτό είναι το build μου καθώς και 1-2 ιδέες για το πως παίζω και πως θα μπορoύσατε να παίξετε ένα wizard. Καθώς και ένα insight στα skills και τρόπο σκέψης του παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι ακούς 4 άτομα (me , cleinmein, zeniath, thresh) να φαρμάρουν act 1,2,3 ίσως 4 με τους φίλους τους άνετα ούτε 1 μήνα αφού βγήκε το παιχνίδι σημαίνει ότι είναι και εύκολα και δεν χρειάζεται nerf

 

Για την ιστορία πες μας και τα class των ατόμων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρεις ότι αυτοί που φαρμάρουν γενικά είναι DH/Wiz και όχι μόνο DH έτσι?

 

Το ότι δεν μπορείς εσύ δεν πάει να πει ότι δεν γίνεται. Επίσης από την στιγμή που χρησιμοποιείς res built και όχι glass cannon δε μου φαίνεται περίεργο το ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις.

 

Για την ιστορία εγώ είμαι υπέρ του να nerfαριστούν τα dmg των τεράτων ούτως ώστε να μπορούν melee χαρακτήρες να farmaρουν όπως και τα ranged resistance builds. Όχι όμως τα item που πέφτανε στο act 3/4 να πέφτουν στο act 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...