Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 ναι σε mp10 πάει μέχρι 625% αν δεν κάνω λάθος, αλλά πάνω από αυτό no koukou...
paularas Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 γιατι CAPAREI... να γιατι... δεν πα να φτάσεις και 1000000 mf, τα cap είναι αυτά. με 575mf νομίζω ΔΕΝ capareis στο mp8, 9, 10. εαν πας mp0-7 με 575 θα έχεις ουστικά το mf cap του κάθε monster power level, ie: mp0 375 και +25 για κάθε monster power ps1: και στον follower ότι δώσεις παίρνεις 1/5
Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 γιατι CAPAREI... να γιατι... δεν πα να φτάσεις και 1000000 mf, τα cap είναι αυτά. με 575mf νομίζω ΔΕΝ capareis στο mp8, 9, 10. εαν πας mp0-7 με 575 θα έχεις ουστικά το mf cap του κάθε monster power level, ie: mp0 375 και +25 για κάθε monster power ps1: και στον follower ότι δώσεις παίρνεις 1/5 Όταν κάνει cap δεν άλλαζει το νούμερο. Δηλαδή παλιά όταν έκανε cap στο 300 και να έπερνες παραπάνω έμενε 300. Τώρα ανεβαίνει παραπάνω. Που λέει ότι πάνω από 575 όσο και να έχεις δεν μετράει; Από το επίσημο site. "To reward your audacity, your hero will receive bonuses to experience, Magic Find, and Gold Find (which will stack above the 300% cap)" http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/ Δεν λέει ότι υπάρχει όριο. Το μόνο όριο είναι 300% στο gear. Σίγουρα υπάρχει κάπου cap αλλά το 575 που βρέθηκε; Εμένα μου φαίνεται ότι το total cap = 300 gear cap + 300 paragon + 250 mp10 = 850. Θα κάνω κάποιες δοκιμές και θα σου πω.
greeneye Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 παντως εγω με 450% οταν βρισκω κολωνες με 25% magic find ΔΕΝ το ανεβαζει παραπανω. Τα ΜΡ οντως το ανεβαζουν. Δεν ξερω ομως αν υπαρχει οριο. Μικρη σημασια εχει παντως. Εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι αν εχω π.χ 700% θα πεφτουν συνεχως lege kai prasina... μπλε και κιτρινα πολλα οκ (αχρηστα σχεδον ολα)
paularas Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 εαν δεν σε βοηθάνε αυτά καλώς, δεν μπορώ άλλως να σε βοηθήσω "Starting at MP1, each level of Monster Power will increase monster damage and health by a scaling amount depending on difficulty. To reward your audacity, your hero will receive bonuses to experience, Magic Find, and Gold Find (which will stack above the 300% cap)." source: http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/ … What Was That About Magic Find On Items?While the benefits to progression are obvious, you may be asking how this impacts Magic Find on items. We wanted to find a solution that was not only very forgiving of gear swapping, but one that would ultimately help us slowly and gently move Magic Find off of items in the future. It’s such an intrinsically important stat to the core purpose of playing the game that tying it to gear -- which is a customization system in many ways -- is ultimately an approach that would continue to cause problems. We need to transition away from it, and do so in a way that doesn’t flip the entire game end-over-end. With the Paragon system in place, we’re capping Magic Find and Gold Find to 300% (before Nephalem Valor). This means that without any Magic Find gear at all, you’ll hit the cap when you reach Paragon level 100. This way, you can continue wearing your current Magic Find gear as you slowly but surely work to gain Paragon levels. Eventually, once you hit Paragon level 100, you’ll have the freedom to completely focus every slot on stats that help your character kill stuff faster and stay alive longer. The idea is that if you’re currently swapping gear in and out for the Magic Find bonuses, you can continue to do so… but gain enough Paragon levels, and you won’t need to anymore. source: http://us.battle.net/d3/en/blog/6968517/ εαν δεν σε βοηθάνε αυτά καλώς, δεν μπορώ άλλως να σε βοηθήσω
Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 εαν δεν σε βοηθάνε αυτά καλώς, δεν μπορώ άλλως να σε βοηθήσω Φίλε ένταξει δεν χρειάζεσαι να είσαι ειρωνικός και εξυπνάκιας. Αυτό που προσπαθούμε είναι πάντα να διασταυρώσουμε κάτι. Εσύ γιατί εκνευρίζεσαι; Πάντως σύμφωνα με αυτό βγαίνει ότι το cap είναι 625.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 αρκεί να παίζεις με mp10 όπως έγραψα πιο πάνω...
Stavrakas13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Τι να διασταυρώσετε ρε παιδιά, δεν θέλει πολλά πολλά 375% mf cap από gear και follower και NV(ή paragon levels αντι για gear) και άλλα 250 mf από 10 Monster Power levels.... Φιλική συμβουλή: Παίξτε σε low mp 0-1-2 αν ψάχνετε για legendaries.... φροντίστε να έχετε καλό mf μόνο κοντά στα 300. Προτιμούμε ταχύτητα παρά λίγο mf παραπάνω από τα MP Χρονιά σας πολλά! 2
paularas Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 @retromaniac, στο λέμε πόσα άτομα και δεν θες να πιστέψεις, δεν σε ειρωνεύομαι μιας και μπορούσα να το κάνω από την πρώτη στιγμή, απλά σου λέω ότι εάν δεν "πιστέψεις" και την ίδια την εταιρεία που στο λέει μετά είναι δικό σου θέμα, πάτε κάντε αναλύσεις με τον doug έξω απο την tristram για τα mf @stavrakas Σταύρε δώσε armory link δικό σου μιας και θέλει βοήθεια ένας dh φίλος να δω πως παίζεται nowdays το class μας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων 1
Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Έφτιαξα ένα excel που υπολογίζω τις ποσοστιαίες μεταβολές για κάθε mp level σύμφωνα με το gear μου. Αρκει να αλλάξω 3 νούμερα για να το υπολογίσω για οποιοδήποτε gear. Τα 3 πρώτα νούμερα είναι η αύξηση που παίρνω από όλα εκτός από το monster power. Από κάτω είναι το monster power table υπολογισμένο για τα 3 αυτά νούμερα. Και ακριβώς από κάτω είναι οι ποσοστιαίες μεταβολές του monster power table για αυτά τα νούμερα. Όλα τα νούμερα που βλέπετε είναι ποσοστά %. Οι πιο ενδιαφέρον γραμμές είναι οι 27-30. 1) Στην γραμμή 27 βλέπουμε ότι η αύξηση του ποσοστού του health σε σχέση με το xp είναι 800% περίπου μέχρι το mp4 όπου και πέφτει 450%. Από εκεί και πέρα ανεβαίνει στο mp5 και mp6 και πέφτει στα επίπεδα του mp4 έπειτα. Δηλαδή με συμφέρει να μην σταματήσω στο mp3 αλλά να πάω mp4 και να μην πάω mp5. 2) Στην γραμμή 28, βλέπουμε ότι το ποσοστό της αύξησης του health προς το magic find είναι μικρό στην αρχή και η διαφορά mp3 σε mp4 είναι μόλις 6 μονάδες ενώ από mp4 σε mp5 είναι 37 μονάδες και από εκεί και πέρα συνεχίζει και αυξάνεται με μεγάλους ρυθμούς. Δηλαδή και εδώ με συμφέρει να σταματήσω στο mp4. 3) Στην γραμμή 29 βλέπουμε ότι το ποσοστό της αυξήσης του damage σε σχέση με του xp κάνει μεγάλη βουτιά στο mp4 και ανεβαίνει πάλι στο mp5. Αυτό μου λέει πάλι ότι με συμφέρει πολύ το mp4. 4) Στην γραμμή 30 βλέπουμε ότι το ποσοστό της αύξησης είναι ανοδικό μέχρι το mp4 και μετά σταθεροποιείται. Εννοείτε ότι για το xp farming θα μπορούσαμε να μετρησουμε και το xp gain rate για κάθε mp level. Αλλά αυτό εδώ θα μας δώσει και το καλύτερο mp level για να farmaroume gear ή θα μας δώσει την χρυσή τομή μεταξύ αυτού και τού xp. Οπότε στο συγκεκριμένο gear το mp4 είναι best value for money. Εννοείτε βέβαια ότι πρέπει να έχεις το gear που θα σε υποστηρίξει. Για πιο ακριβή υπολογισμό βλέπε spoiler. Το table μου πήρε λιγότερο χρόνο από τι μου πήρε να γράψω αυτό το κείμενο, γιατί βγαίνουν όλα αυτόματα. Σε αυτό το table πρέπει να προστεθεί ένα ακόμη παράγοντας. Η χρόνος που χρειάζομαι για κάποιο συγκεκριμένο run για κάθε mp level. Το ποσοστό αύξησης του χρόνου σε σχέση με το mp0 πρέπει να μπεί μέσα σε όλους τους υπολογισμούς για να μου δείξει ποιο level ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με συμφέρει. Ποιο είναι πιο ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ. Αυτό δεν χρειάζεται να γίνεται κάθε φορά. Παίζω το run σε κάθε MP μία φορά μέχρι εκεί που θα δω ότι οι υπολογισμοί βγάζουν μείωση. Οπότε παίζω σε αυτό το MP σαν πιο αποδοτικό μέχρι να περάσει λίγο χρόνος και να ξανακάνω ένα test μόνο με αυτό και το επόμενο mp level για να δω αν πρέπει να ανέβω! Αυτό που ανέβασα λοιπόν είναι όλοι οι υπολογισμοί χωρίς το χρόνο του run. Θα προσθέσω και το χρόνο του run για το gear το δικό μου, να δω τι θα μου βγάλει. @retromaniac, στο λέμε πόσα άτομα και δεν θες να πιστέψεις, δεν σε ειρωνεύομαι μιας και μπορούσα να το κάνω από την πρώτη στιγμή, απλά σου λέω ότι εάν δεν "πιστέψεις" και την ίδια την εταιρεία που στο λέει μετά είναι δικό σου θέμα, πάτε κάντε αναλύσεις με τον doug έξω απο την tristram για τα mf Πόσα άτομα; Εσύ και ο thresh μου είπατε. Για ξανακοίτα λίγο τα posts μεταξύ του δικού σου και του δικού μου. Και απλά ρώτησα που ακριβώς βρήκες αυτό το νούμερο γιατί εγώ δεν το έβρισκα. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2012 από Retromaniac
BlackScorpionX Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 ένα run δε φτάνει. κάνε 10 run σε κάθε mp και βγάλε ένα μέσο όρο (που και πάλι δεν είναι 100% σωστό) και βλέπουμε. Στο λέω αυτό γιατί σε ένα run μπορεί να σου κάτσουν shrines που επηρεάζουν την απόδοσή σου όπως fleeting / frenzy / protection και φυσικά διαφορετικά affixes στα packs. Μπορεί δηλαδή αν κάνεις μόνο ένα run σε κάθε mp να σου βγει το mp3 γρηγορότερο από mp2 ή ακόμα στον ίδιο χρόνο.
Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 ένα run δε φτάνει. κάνε 10 run σε κάθε mp και βγάλε ένα μέσο όρο (που και πάλι δεν είναι 100% σωστό) και βλέπουμε. Στο λέω αυτό γιατί σε ένα run μπορεί να σου κάτσουν shrines που επηρεάζουν την απόδοσή σου όπως fleeting / frenzy / protection και φυσικά διαφορετικά affixes στα packs. Μπορεί δηλαδή αν κάνεις μόνο ένα run σε κάθε mp να σου βγει το mp3 γρηγορότερο από mp2 ή ακόμα στον ίδιο χρόνο. Για να αυξήσεις την αξιοπιστία, μπορείς να μην παίρνεις κανένα shrine όταν κάνεις run για μετρήσεις. Δεν μπορείς βέβαια να κάνεις τίποτα για τα elites.
MeSiaSs Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Άντε να δούμε τι πράγμα έφτιαχναν και τους πήρε τόσο καιρό,αν και προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι. PvP Blog Almost Here Site: http://www.diablofans.com/news/1466-pvp-blog-almost-here-ladder-in-diablo-3-diablofans-holiday-in-sanctuary-giveaway-heart-of-the-swarm-beta-key-giveaway/#comments">source
Stavrakas13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 https://tw.battle.net/d3/zh/blog/1534798 http://translate.google.com Και ότι καταλάβει ο καθένας We try very hard to proceed with the "Diablo III" the PvP functionality, content and systems development, and I want to spend some time to update our current progress and you. Of course, our goal is to release PvP, but we do not want to before it is ready to launch. PvP yet reached our ideal, and I would like to provide internal information so that you understand our current progress.PvP situation"Diablo III PvP original idea was to provide a formal support for the" Diablo II "Community duel, we want to provide some kind of framework, not only so that players can easily and another duel team duel. Team Deathmatch (provisional translation; the Team Deathmatch) "mode is born, it is also significantly strengthen the Diablo Diablo III". However, through continuous research and development, test mode, spread in front of the company's R & D team, we found that it is lower than the requirements of our high quality Blizzard game experience.People into the arena and then let them killing each other has always been an interesting element. I can imagine that anyone reading this blog, is not surprised people like to destroy each other in video games, so if you have a chance in one of BlizzCon to Played we PvP mode, you may not be able to understand why we think the model is not good enough now.Well, this is the reason ...We encountered a number of problems, one of which is the depth. Just kill each other and there is no other goal or selection can be done relatively soon feel tired. We have so many people to try PvP, although some people think that it is very entertaining, but most testers do not think it will let you play something more than a few hours. Less a wide range of target or favorable remuneration, few people believe that the design of the current PvP they will spend a lot of time to play.Another problem is that professional balance. Like "Diablo II" "Diablo III" is a PvE game design as a priority, we will never get to the the future PvP balance nominal compromise the ability of the players in PvE. We hope PvE madness runes, items and skills as much as possible to keep intact, and its crazy special effects, try to only small portion of the changes. Some casual PvP mode like "World of Warcraft" battlefield things are pretty good, but "Team Deathmatch" It feels very hardcore, and it places great emphasis on occupational balance, we do not think the game as a whole is good 's.Of course, we learn from the research and development of "Team Deathmatch" mode a lot, especially manipulation and battle mode, adjust the field, but at the moment we do not believe it is a necessary experience in the launch, so we're going to shelve it and then continue to explore other choice.The next step is?So, the core problem is that our "Team Deathmatch" mode for "Diablo III" and not a lot of extra points. It did not reach the quality of the the Blizzard players expected, or that we think the players better, and it did not really meet our goal of the game. The question is how we intend to do it?First and most important is that our original goal is to support the duel, the player can not duel in the game, we are in fact, it did not achieve this goal. Players for the duel has been quite a while, so we are about to have it added to the game, and we will not wait for the PvP good before on. The duel is currently in the update file 1.0.7 release around in the new year (calendar year). (In the near future, we will provide more functions, remember to come back to watch.) However, as I mentioned before, we intend to go back to the starting point, new PvP game modes should be with "Diablo III" more relevant. And in front of us have said, regardless of when it will be released will be free of new game features, we will not abandon, "Team Deathmatch" because it is the basis of what we need, and it will last for our services. Moreover, it is possible to join the game in some form in the future, but we must first look at the new mode, allowing the player able to play the role of occupational forces, focus on killing outside the target, and even integrate PvE elements and incentives.To maintain sincereWe want to talk about the progress of this particular project where the first honest and Community, it is not ideal, I know some of you played BlizzCon PvP may want to say "it looks very Well just give us that like "I know whenever looking forward to the game or the game functions delay the launch of the feelings However, as with the Blizzard all things, we want to make sure we join Diablo Diablo III The functionality is worth the wait and will make the game better, and PvP is no exception.Although we do not have any further information about the PvP mode can share, we can determine the duel will be with the launch of update 1.0.7, also quite looking forward to be announced shortly after the relevant message.
Προτεινόμενες αναρτήσεις