Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 κάθε mp level σου δίνει bonus xp gained, με το patch αυξάνεται αυτό το ποσοστό σε κάθε ένα από τα δέκα mp levels... άρα ανεβαίνεις πιο γρήγορα γιατί κερδίζεις περισσότερο xp per kill... 1
Retromaniac Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 κάθε mp level σου δίνει bonus xp gained, με το patch αυξάνεται αυτό το ποσοστό σε κάθε ένα από τα δέκα mp levels... άρα ανεβαίνεις πιο γρήγορα γιατί κερδίζεις περισσότερο xp per kill... Τώρα πήρα στροφές. Βγαίνει νέο patch και αυξάνουν το buffarisma. Αυτό είναι super. Κανένα link για λεπτομέρειες; EDIT: http://eu.battle.net/d3/en/blog/7029168/Patch_107_Preview-12_01_2013#mp Το βρήκα. Λυπάμαι μόνο τους παίκτες που πήγαν paragon 100 πριν... MP 1: 25% (up from 10%) MP 2: 50% (up from 20%) MP 3: 80% (up from 30%) MP 4: 120%(up from 45%) MP 5: 165% (up from 60%) MP 6: 215% (up from 75%) MP 7: 275% (up from 95%) MP 8: 340% (up from 115%) MP 9: 420% (up from 135% MP 10: 510% (up from 160%)
Stavrakas13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 If only i had it posted on the top of the page... 1
Retromaniac Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 If only i had it posted on the top of the page... χαχαχαχα δεν το πήρα πρεφα. για αυτό και δεν κατάλαβα τι λέγανε. Πάω να πουλήσω το leoric γιατί σε λίγο δεν θα πιάνει μία.... 1
paularas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 είμαι 85 και πάντως ακόμα δεν μου φαίνεται ότι είναι πολύ... άρα και 100 που θα πάω σε 2 εβδομάδες max, all good. το αστείο είναι ότι ακόμα και στο mp1 θες μισό χρόνο για να πας 100 πια... pfff casual friendly 100%, εγώ λυπάμαι αυτούς που τώρα ξεκινάνε να παν 100 και όχι αυτούς που είναι ήδη 100
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 cough cough...
Tmark Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Καλησπέρα παιδιά. Είχα 2 καλά drops yesterday και μάζεψα 20 million. Με αυτό το budget τι upgrade να κάνω? Το προφίλ: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tmark-2929/hero/7978562
paularas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 cough cough... Ε! μου τους γκαντέμιασες... ο ένας τυφλώθηκε και ο άλλος κοιμάται συνέχεια... i am going solo
RedPanda Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Ένα διαφορετικό review για το Diablo 3. Πολλοί με αρνητικές κριτικές για το Diablo 3 είχαν έναν κοινό παρονομαστή: δεν ήταν αρκετό για τις προσδοκίες τους. Εγώ από την άλλη θα έπρεπε να έχω προσδοκίες αλλά δεν... Λέω θα έπρεπε γιατί από το 1998 μέχρι το 2006 μπορώ να πω τα diablo, starcraft, warcraft (3) ήταν τα παιχνίδια που έπαιξα όσο κανένα άλλο. Όμως ήξερα τι συνέβαινε, ήξερα πως η ομάδα που έφτιαξε το diablo είχε απολυθεί από την blizzard το 2003 και στο μεταξύ η blizzard είδε ανέλπιστη επιτυχία με το WoW (που ποτέ δεν με τράβηξε). Με άλλα λόγια η εταιρία ήταν λογικότατο να αλλάξει ρώτα στο πως θα έφτιαχνε παιχνίδια (παράδειγμα με έμφαση στο endgame content) και δεύτερον το Diablo 3 θα ήταν φτιαγμένο από εντελώς άλλα άτομα από τα άτομα που έφτιαξαν τα Diablo 1& 2. Άλλος ένας κοινός παρονομαστής στις αρνητικές κριτικές είναι τα τεχνικά προβλήματα και κυρίως αυτά της σύνδεσης. Για ακόμα μία φορά δεν είχα κάτι τέτοιο. Μιας και το παιχνίδι το έπαιξα πρόσφατα, μέσα στα Χριστούγεννα μάλιστα, δεν είχα τα προβλήματα των πρώτων ημερών και η σύνδεση μου ήταν αρκετά σταθερή. Λοιπόν για το Diablo 3 δεν είχα ούτε "outdated" προσδοκίες ούτε τεχνικά προβλήματα. Απεναντίας είχα άπλετο χρόνο μέσα στις γιορτές που απλά ήθελα να σκοτώσω. Το Diablo 3 φάνταζε καταπληκτική επιλογή. Ξεκίνησα το παιχνίδι λοιπόν. Ήμουν ενήμερος για αρκετές από τις αλλαγές από διάφορα reviews που είχα διαβάσει. Παράδειγμα ήξερα για την χαμηλή πρόκληση του normal και έδωσα έμφαση στην ιστορία, γραφικά, skills κτλ σε αυτό το πρώτο playthrough. Το σημειώνω αυτό γιατί το πόσο ξένισαν κάποιους οι αλλαγές ήταν ακόμα ένα θέμα που εγώ δεν αντιμετώπισα. Ήμουν έτοιμος και με ανοιχτό μυαλό. 4 μέρας πέρασαν. Ένας witch doctor lvl 36 και ένας μάγος lvl 49 ήταν το αποτέλεσμα πριν απεγκαταστήσω το παιχνίδι. Όποιοι είχατε την υπομονή να διαβάσατε μέχρι εδώ θα προσέξατε πως στην ουσία δεν έχω αναφερθεί στο παιχνίδι καθεαυτό. Η αλήθεια είναι πως απλά δεν υπάρχει λόγος. Έχω διαβάσει αναλύσεις για όλα τα αρνητικά του παιχνιδιού και μαζί όλα τα αντεπιχειρήματα. Ξανά και ξανά και ξανά. Υπάρχουν πάντα άτομα που θα κάνουν το μαύρο άσπρο και από τις δύο πλευρές και απλά δεν θέλω να μπω σε ακόμα μία τέτοια άγονη αντιπαράθεση. Θα ήθελα όμως να κάνω μία μικρή σημείωση στο τι παιχνίδι, μου φάνηκε, πως ήθελε να φτιάξει η blizzard. Η Blizzard λοιπόν, στην ουσία έκανε ένα παιχνίδι που δεν σου δίνει καμία άλλη ικανοποίηση από το να ψάχνεις και να μαζεύεις αντικείμενα. Σε ωθεί να γίνεις "εργάτης" για τροφοδοτείς και να τροφοδότησε από το auction house. Τίποτα εκτός από items και auction house, auction house και items. Με πιο απλά λόγια το Diablo 3 είναι ένας κουβάς από σκατά ανακατεμένα με άλλα σκατά και μερικά ακόμα σκατά για επιδόρπιο που έχουν την απαίτηση από τους gamers που αντιμετωπίζουν στην καλύτερη περίπτωση σαν πρόβατα να το κατεβάσουν όχι με το καλαμάκι αλλά με τον σωλήνα (για να περάσουν πιο πολλά σκατά). tl; dr Το Diablo 3: http://www.youtube.com/watch?v=XfW0ke4bwI4 3
BlackScorpionX Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Μέχρι τα "σκατά" ομολογώ ότι μου τράβηξες την περιέργεια γιατί νόμιζα ότι θα διάβαζα μια ωραία κριτική. Από τα σκατά και μετά το χά(έ)σαμε. Στα όρια της Troll-ιάς το post σου αλλά για άλλη μια φορά θα τσιμπήσω γιατί έχω όρεξη. Αφού λοιπόν έχεις παίξει τα προηγούμενα diablo, τι end game content διαφορετικού τύπου είχαν; Και εκεί item hunting μέχρι αηδίας είχαμε και μάλιστα λιγότερο *επιβραβευτικό* απ'ότι τώρα. Αυτό ήταν το end game content στα προηγούμενα diablo. Όποιος διαφωνεί, παρακαλώ να μου παρουσιάσει αυτό το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ end game content που είχαν τα diablo 1 + 2. Τα ίδια με τώρα απλά χωρίς το επίσημο AH. Και τότε items, items, items, items. Εργάτης και εκεί και μάλιστα χειρότερα απ' ότι τώρα (έτσι όπως το θέτεις δηλαδή). Η διαφορά είναι στο είδος των αντικειμένων που πέφτουν και όλοι όσοι γκρινιάζουν λένε ότι δεν πέφτουν καλά αντικείμενα κοκ. Αλλά άλλο το itemization και άλλο το end game content. Μην τα μπερδεύουμε. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι είναι συνδεόνται στενά. "Άμα δε μου πέφτουν καλά αντικείμενα, γιατί να συνεχίσω; Βαριέμαι και την κάνω και το D3 είναι σκατά, σιγά μη δώσω φράγκα στο AH!!!" Fair enough! Aλλά να σας θυμίσω ότι καλά αντικείμενα δεν έπεφταν στην αρχή! Τώρα μια χαρά αντικείμενα πέφτουν τα οποία είναι ικανά να σε πάνε μέχρι MP1-2 χωρίς ΑΗ / RMAH και χωρίς πολύ κόπο. Αυτό που ενοχλεί είναι ότι δεν πέφτουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ αντικείμενα ή για να το πω αλλιώς: "τα καλά αντικείμενα που πέφουν σε μένα πέφτουν και στους άλλους και χάνουν την αξία τους και εγώ δεν ξεχωρίζω έτσι!!!" Βλέπει ο άλλος τους κορυφαίους στο diablo progress με τα 400κ unbuffed dps και έχει την απαίτηση να του πέσουν και εκείνου αυτά τα αντικείμενα ή να πέσουν ίδιας αξίας για να τα πουλήσει και να αγοράσει αντίστοιχα για εκείνον. Εμ δεν είναι έτσι, εκείνοι το έχουν λιώσει! Και στα προηγούμενα, οι πραγματικά ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ παίκτες με τα κορυφαία αντικείμενα ήταν ελάχιστοι και δεν τους μάθαινες κιόλας τόσο εύκολα όσο τώρα και έλιωναν εξίσου. Δεν υπάρχει δηλαδή αυτός ο απροσπέλαστος τοίχος δυσκολίας που υπήρχε στην αρχή, στο inferno act II, που πραγματικά ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ και δεν μπορούσες να προχωρήσεις και ψόφαγες με το παραμικρό! Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH. Μπορώ να δεχτώ ότι ένα παιχνίδι που έχει ως στόχο αποκλειστικά item hunting δεν είναι για όλους και ίσως είναι και κάπως παρωχημένο και αυτό ίσως να είναι η αλήθεια. Παλιά δε μας πείραζε η έλλειψη end game content, τα ατελείωτα cow levels, το ότι κόντευα να φτάσω 100 lvl στο D2 και δε μου είχε πέσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό και αξιόλογο αντικείμενο, ούτε καν SoJ που ήταν currency την εποχή που το παράτησα (σχετικά αρχές, όταν είχε βγει το wc3) Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείται ο κόσμος επειδή δεν του αρέσει πια το item hunting! Δε χρειάζεται να ρίξετε το φταίξιμο στο rmah / ah + στο itemization! Δε γουστάρεις πια αυτά τα παιχνίδια, μεγάλωσες, άλλαξαν τα γούστα σου, θες κάτι διαφορετικό! ΟΚ no problem! Είναι σαν να κατηγορείς τους AC/DC ότι τα καινούρια album είναι στο ίδιο στυλ με τα παλιά και βγάζουν λεφτά και ότι γι αυτό δεν τους γουστάρεις πια! Μα δε θα αλλάξουν, έτσι έπαιζαν πάντα! Άκου τίποτα άλλο, κάποια νέα μπάντα, κάποιο άλλο είδος μουσικής, προχώρα παρακάτω και όταν θα έχεις όρεξη οι ac/dc και το diablo εκεί θα είναι σταθερές αξίες (ας το ελπίσουμε δηλαδή) Τέλος, θες να μας πεις ότι έπαιξες λιγότερο από εβδομάδα, έφτασες 2 χαρακτήρες ούτε στα μισά (όχι το 60 lvl δεν είναι το ταβάνι ακριβώς) και γράφεις τύπου review ότι το παιχνίδι είναι σ***ά; και κάθησα να σε διαβάσω έστω και λίγο;! Ε, χ€σ€ μας!!! :D 1
paularas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Ένα διαφορετικό review για το Diablo 3. Πολλοί με αρνητικές κριτικές για το Diablo 3 είχαν έναν κοινό παρονομαστή: δεν ήταν αρκετό για τις προσδοκίες τους. Εγώ από την άλλη θα έπρεπε να έχω προσδοκίες αλλά δεν... Λέω θα έπρεπε γιατί από το 1998 μέχρι το 2006 μπορώ να πω τα diablo, starcraft, warcraft (3) ήταν τα παιχνίδια που έπαιξα όσο κανένα άλλο. Όμως ήξερα τι συνέβαινε, ήξερα πως η ομάδα που έφτιαξε το diablo είχε απολυθεί από την blizzard το 2003 και στο μεταξύ η blizzard είδε ανέλπιστη επιτυχία με το WoW (που ποτέ δεν με τράβηξε). Με άλλα λόγια η εταιρία ήταν λογικότατο να αλλάξει ρώτα στο πως θα έφτιαχνε παιχνίδια (παράδειγμα με έμφαση στο endgame content) και δεύτερον το Diablo 3 θα ήταν φτιαγμένο από εντελώς άλλα άτομα από τα άτομα που έφτιαξαν τα Diablo 1& 2. Άλλος ένας κοινός παρονομαστής στις αρνητικές κριτικές είναι τα τεχνικά προβλήματα και κυρίως αυτά της σύνδεσης. Για ακόμα μία φορά δεν είχα κάτι τέτοιο. Μιας και το παιχνίδι το έπαιξα πρόσφατα, μέσα στα Χριστούγεννα μάλιστα, δεν είχα τα προβλήματα των πρώτων ημερών και η σύνδεση μου ήταν αρκετά σταθερή. Λοιπόν για το Diablo 3 δεν είχα ούτε "outdated" προσδοκίες ούτε τεχνικά προβλήματα. Απεναντίας είχα άπλετο χρόνο μέσα στις γιορτές που απλά ήθελα να σκοτώσω. Το Diablo 3 φάνταζε καταπληκτική επιλογή. Ξεκίνησα το παιχνίδι λοιπόν. Ήμουν ενήμερος για αρκετές από τις αλλαγές από διάφορα reviews που είχα διαβάσει. Παράδειγμα ήξερα για την χαμηλή πρόκληση του normal και έδωσα έμφαση στην ιστορία, γραφικά, skills κτλ σε αυτό το πρώτο playthrough. Το σημειώνω αυτό γιατί το πόσο ξένισαν κάποιους οι αλλαγές ήταν ακόμα ένα θέμα που εγώ δεν αντιμετώπισα. Ήμουν έτοιμος και με ανοιχτό μυαλό. 4 μέρας πέρασαν. Ένας witch doctor lvl 36 και ένας μάγος lvl 49 ήταν το αποτέλεσμα πριν απεγκαταστήσω το παιχνίδι. Όποιοι είχατε την υπομονή να διαβάσατε μέχρι εδώ θα προσέξατε πως στην ουσία δεν έχω αναφερθεί στο παιχνίδι καθεαυτό. Η αλήθεια είναι πως απλά δεν υπάρχει λόγος. Έχω διαβάσει αναλύσεις για όλα τα αρνητικά του παιχνιδιού και μαζί όλα τα αντεπιχειρήματα. Ξανά και ξανά και ξανά. Υπάρχουν πάντα άτομα που θα κάνουν το μαύρο άσπρο και από τις δύο πλευρές και απλά δεν θέλω να μπω σε ακόμα μία τέτοια άγονη αντιπαράθεση. Θα ήθελα όμως να κάνω μία μικρή σημείωση στο τι παιχνίδι, μου φάνηκε, πως ήθελε να φτιάξει η blizzard. Η Blizzard λοιπόν, στην ουσία έκανε ένα παιχνίδι που δεν σου δίνει καμία άλλη ικανοποίηση από το να ψάχνεις και να μαζεύεις αντικείμενα. Σε ωθεί να γίνεις "εργάτης" για τροφοδοτείς και να τροφοδότησε από το auction house. Τίποτα εκτός από items και auction house, auction house και items. Με πιο απλά λόγια το Diablo 3 είναι ένας κουβάς από σκατά ανακατεμένα με άλλα σκατά και μερικά ακόμα σκατά για επιδόρπιο που έχουν την απαίτηση από τους gamers που αντιμετωπίζουν στην καλύτερη περίπτωση σαν πρόβατα να το κατεβάσουν όχι με το καλαμάκι αλλά με τον σωλήνα (για να περάσουν πιο πολλά σκατά). tl; dr Το Diablo 3: http://www.youtube.com/watch?v=XfW0ke4bwI4 1
nikolaos91 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Μέχρι τα "σκατά" ομολογώ ότι μου τράβηξες την περιέργεια γιατί νόμιζα ότι θα διάβαζα μια ωραία κριτική. Από τα σκατά και μετά το χά(έ)σαμε. Στα όρια της Troll-ιάς το post σου αλλά για άλλη μια φορά θα τσιμπήσω γιατί έχω όρεξη. Αφού λοιπόν έχεις παίξει τα προηγούμενα diablo, τι end game content διαφορετικού τύπου είχαν; Και εκεί item hunting μέχρι αηδίας είχαμε και μάλιστα λιγότερο *επιβραβευτικό* απ'ότι τώρα. Αυτό ήταν το end game content στα προηγούμενα diablo. Όποιος διαφωνεί, παρακαλώ να μου παρουσιάσει αυτό το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ end game content που είχαν τα diablo 1 + 2. Τα ίδια με τώρα απλά χωρίς το επίσημο AH. Και τότε items, items, items, items. Εργάτης και εκεί και μάλιστα χειρότερα απ' ότι τώρα (έτσι όπως το θέτεις δηλαδή). Η διαφορά είναι στο είδος των αντικειμένων που πέφτουν και όλοι όσοι γκρινιάζουν λένε ότι δεν πέφτουν καλά αντικείμενα κοκ. Αλλά άλλο το itemization και άλλο το end game content. Μην τα μπερδεύουμε. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι είναι συνδεόνται στενά. "Άμα δε μου πέφτουν καλά αντικείμενα, γιατί να συνεχίσω; Βαριέμαι και την κάνω και το D3 είναι σκατά, σιγά μη δώσω φράγκα στο AH!!!" Fair enough! Aλλά να σας θυμίσω ότι καλά αντικείμενα δεν έπεφταν στην αρχή! Τώρα μια χαρά αντικείμενα πέφτουν τα οποία είναι ικανά να σε πάνε μέχρι MP1-2 χωρίς ΑΗ / RMAH και χωρίς πολύ κόπο. Αυτό που ενοχλεί είναι ότι δεν πέφτουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ αντικείμενα ή για να το πω αλλιώς: "τα καλά αντικείμενα που πέφουν σε μένα πέφτουν και στους άλλους και χάνουν την αξία τους και εγώ δεν ξεχωρίζω έτσι!!!" Βλέπει ο άλλος τους κορυφαίους στο diablo progress με τα 400κ unbuffed dps και έχει την απαίτηση να του πέσουν και εκείνου αυτά τα αντικείμενα ή να πέσουν ίδιας αξίας για να τα πουλήσει και να αγοράσει αντίστοιχα για εκείνον. Εμ δεν είναι έτσι, εκείνοι το έχουν λιώσει! Και στα προηγούμενα, οι πραγματικά ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ παίκτες με τα κορυφαία αντικείμενα ήταν ελάχιστοι και δεν τους μάθαινες κιόλας τόσο εύκολα όσο τώρα και έλιωναν εξίσου. Δεν υπάρχει δηλαδή αυτός ο απροσπέλαστος τοίχος δυσκολίας που υπήρχε στην αρχή, στο inferno act II, που πραγματικά ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ και δεν μπορούσες να προχωρήσεις και ψόφαγες με το παραμικρό! Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH. Μπορώ να δεχτώ ότι ένα παιχνίδι που έχει ως στόχο αποκλειστικά item hunting δεν είναι για όλους και ίσως είναι και κάπως παρωχημένο και αυτό ίσως να είναι η αλήθεια. Παλιά δε μας πείραζε η έλλειψη end game content, τα ατελείωτα cow levels, το ότι κόντευα να φτάσω 100 lvl στο D2 και δε μου είχε πέσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό και αξιόλογο αντικείμενο, ούτε καν SoJ που ήταν currency την εποχή που το παράτησα (σχετικά αρχές, όταν είχε βγει το wc3) Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείται ο κόσμος επειδή δεν του αρέσει πια το item hunting! Δε χρειάζεται να ρίξετε το φταίξιμο στο rmah / ah + στο itemization! Δε γουστάρεις πια αυτά τα παιχνίδια, μεγάλωσες, άλλαξαν τα γούστα σου, θες κάτι διαφορετικό! ΟΚ no problem! Είναι σαν να κατηγορείς τους AC/DC ότι τα καινούρια album είναι στο ίδιο στυλ με τα παλιά και βγάζουν λεφτά και ότι γι αυτό δεν τους γουστάρεις πια! Μα δε θα αλλάξουν, έτσι έπαιζαν πάντα! Άκου τίποτα άλλο, κάποια νέα μπάντα, κάποιο άλλο είδος μουσικής, προχώρα παρακάτω και όταν θα έχεις όρεξη οι ac/dc και το diablo εκεί θα είναι σταθερές αξίες (ας το ελπίσουμε δηλαδή) Τέλος, θες να μας πεις ότι έπαιξες λιγότερο από εβδομάδα, έφτασες 2 χαρακτήρες ούτε στα μισά (όχι το 60 lvl δεν είναι το ταβάνι ακριβώς) και γράφεις τύπου review ότι το παιχνίδι είναι σ***ά; και κάθησα να σε διαβάσω έστω και λίγο;! Ε, χ€σ€ μας!!! :D Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH. αυτο που λες δεν ισχυει χωρις auction house δεν μπορεις να προχωρισεις το παιχνιδι ετσι ειναι φτιαγμενο
Retromaniac Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH. αυτο που λες δεν ισχυει χωρις auction house δεν μπορεις να προχωρισεις το παιχνιδι ετσι ειναι φτιαγμενο Με τα νέα Patch ισχύει και παραισχύει.
Tobajara Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον. Διαφωνώ. Φέτος υπήρχε και Torchlight 2 που πήγε πολύ καλά και, κυρίως, το Path of Exile που ετοιμάζεται για του χρόνου. Σε action/ grinding φάση υπάρχει και το Dark Souls. Το πρόβλημα δεν είναι στο ότι ο κόσμος βαρέθηκε το item hunting αυτό καθεαυτό, κάθε άλλο θα έλεγα, και το ότι ο κόσμος ασχολήθηκε και ασχολείται με τα παραπάνω αποδεικνύει τη δημοφιλία του είδους. Μόνο μη με ρωτήσεις πού είναι γιατί δεν ξέρω, ασχολήθηκα με το Diabo 3 μέχρι τον καιρό που μπήκε το auction house και δεν ξέρω πώς έχει αλλάξει τώρα. Για εκείνη την εποχή είχε ΠΟΛΛΑ προβλήματα σχετικά με progression - items - build depth, και δεν αναφέρομαι τόσο στο invisible wall. EDIT - εννοούσα Real Money auction house Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2013 από Tobajara
BlackScorpionX Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2013 @ tobajara Δε διαφνωνούμε ακριβώς και ίσως εγώ δεν το έγραψα καλά. Έπρεπε να πω ότι "απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting σε ένα diablo παιχνίδι δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον" Τα torchlight 2 / PoE ( το δεύτερο είναι ακόμη σε beta, έλεος που το αναφέρουμε πριν καν βγει αλλά τέλοσπάντων) είναι παιχνίδια καινούρια και οι εταιρείες μπορούν να εισαγάγουν ό,τι feature γουστάρουν χωρίς να έχουν να σκφετούν το κόστος της κατακραυγής αν δεν πάει καλά. Παράδειγμα: Αν στο ΡοΕ, φτιάξεις ένα χαρακτήρα με αυτό το δαιδαλώδες skill tree ο οποίος είναι super imbalanced στο PvP σε σύγκριση με έναν άλλο κανείς δεν πρόκειται να γκρινιάξει γιατί είναι "μια νέα προσπάθεια από μια μικρή εταιρεία" κλπ κλπ Αν το PoE βάλει ένα single player σενάριο 2000 ωρών κανείς δε θα γκρινιάξει γιατί "είναι νέο παιχνίδι, δεν υπάρχει προηγούμενο καλά έκαναν και έβαλαν σενάριο 2000 ωρών" ακόμα και στο torchlight παρόλο που είναι πιο κοντα στο diablo (απ' ό,τι έχω ακούσει, δεν το έχω παίξει) μπορεί να υπήρχαν γκρίνιες αλλά όχι όσες στο diablo γιατί τα μεγέθη είναι ανόμοια. Φαντάσου τώρα να έβαζαν στο D3 το ένα skill tree όπως του ΡοΕ ή imbalanced pvp ή σενάριο που θέλει να παίζεις 1 χρόνο για να το τελιώσεις, ή τελείως fixed rolls στα legendaries κλπ... ξέρεις τι θα γινόταν, τι γκρίνιες θα είχαμε και πόσοι θα έπεφταν να τη φάνε; -Θα έλεγαν για το skill tree: ααα αυτό δεν είναι diablo, α ρε blizzard κατέστρεψες το diablo, πάει και η blizzard παραπαίει... -για το imbalanced pvp: βλέπε ό,τι γίνεται στο WoW. Με τόσο κλάμα γεμίζεις κουβαδες. Και ας είχαν δηλώσει από την αρχή ότι το pvp θα είναι για χαβαλέ, σα διάλειμμα ένα πράγμα... -Αν είχε 104 act αντί για 4: Μα τα diablo είχαν πάντα 4 act. Αυτό δεν είναι diablo, α ρε blizzard κατέστρεψες το diablo, πάει και η blizzard παραπαίει... - αν τα legendaries είχαν fixed rolls: μπράβο blizzard, τώρα όλοι θα θέλουμε να έχουμε πχ windfury και όλοι οι DH θα είμαστε καρμπόν, καμια διαφοροποίηση (πράγμα που εν μέρει ισχύει μετά το patch που "έφτιαξε" τα legendaries - ευτυχώς κάποια rare είναι ΑΚΟΜΑ καλύτερα από τα legendaries και υπάρχει ΑΚΟΜΑ μια διαφοροποίηση) Και τώρα που τα έφτιαξε ισχύει αυτό ακριβώς που λέω, υπάρχει γκρίνια γιατί όλοι πάνε για manticore με 2 sockets, για echoing fury, για lacuni prowlers κοκ. Μακάρι να είχε τα @@ η blizzard να προχωρήσει σε ακόμα πιο δραστικές αλλαγές στο παιχνίδι, να το κάνει ακόμα πιο διασκεδαστικό χωρίς να σκεφτεί την γκρίνια. Να σου θυμίσω ότι όταν είχε βγει το D2 (ναι αυτό το υπερκορυφαίο σούπερντούπερ παιχνίδι) είχε υποστεί πολύ εχθρική κριτική - πρόσεξε λόγο - γιατί δεν μπορούσες να κάνεις "save" και έπαιζες με τα way points. Φαντάσου, τότε που η blizzard ήταν μια ανερχόμενη εταιρεία, όχι ο κολοσσός που είναι τώρα και τότε που το internet δεν είχε τις διαστάσεις και τη διείσδυση που έχει τώρα. Τι να λέμε τώρα, εδώ υπάρχει κόσμος που περιμένει να αδειάσει τη χολή του για τα στραβοπατήματα μεγάλων εταιρειών σε όλα τα forum επειδή βγάζουν κέρδος... στο D3 θα κολλήσουν; Στην τελική το μεγαλύτερο πρόβλημα που δεν μπορεί να χωνέψει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ η πλειοψηφεία του κόσμου είναι το RMAH και ότι η blizzard βγάζει φράγκα από αυτό ή ότι το παιχνίδι γίνεται πολύ πιο εύκολα pay to win από το D2 (στο οποίο είναι αλήθεια ότι αμα ήθελες τα έκσαγες και γινόσουν top από αντικείμενα, άμα ήθελες και τα είχες). bonus: το diablo, μέχρι τότε που ασχολήθηκες ήταν, κατ' εμέ, σε πολύ καλή φάση γιατί δεν υπήρχαν τα σουπερ αντικείμενα και τα δοκιμασμένα build να πατήσεις πάνω και τότε, στις αρχές υπήρχαν πραγματικά άπειρα διαφορετικά builds, πειραματιζόταν ο κόσμος! Επίσης υπήρχαν και άπειρα διαφορετικά αντικείμενα με διαφορετικά rolls. Δεν πήγαιναν όλοι οι wizards για vile ward. Αλλά έπεσε κλάψα μετά. Και για τα builds, ακόμα και τώρα έχουν μια διαφοροποίηση και μια σημασία. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: Χθες κάναμε 2 φορές τα ubers σε mp7 εγώ cmww wiz, ένας monk και ένας barb. Δυσκολευτήκαμε πολύ στο ΜΡ7. Άλλαξα 3 runes στο υπάρχον build και μετά τα βγάλαμε σε mp8 "αέρα". 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις