Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν το είδες, εννοούσα RMAH στο post μου - νομίζω ήταν το patch 1.03 και το παράτησα ακριβώς τη στιγμή που είχα φτιάξει viable barbarian για act 2 inferno. Ήταν το patch που έκανε το Inferno ευκολότερο επίσης, ένας ακόμα λόγος που ξενέρωσα.

 

Υπάρχει μια σεβαστή λίστα αποτυχημένων μικρών action RPG (Crimson Alliance, Realms of Ancient War χωρίς καν να σκεφτώ) που δεν περπάτησαν απλά επειδή ήταν μάπες. Δεν πιστεύω πως οι μικρές εταιρίες τυγχάνουν μεγαλύτερης ανοχής σε ό,τι αφορά το gameplay, άσε που συχνά τις κατηγορούν (δικαίως) για αντιγραφή. Όσον αφορά τους μηχανισμούς που ανέφερες

 

skill tree: δε βλέπω γιατί θα προκαλούσε γκρίνια, είναι πολύ συνηθισμένο feat και υπήρχε και στο 2 όπως και σε πολλά άλλα hack and slash. Περισσότερη γκρίνια είδα επειδή δεν υπήρχε skill tree στο D3

imbalanced pvp: πάντα υπάρχει γκρίνια για το PvP για χίλιους δυο βλαμμένους λόγους, το ζήτημα είναι να υπάρχει και ένα στοιχείο skill ή personal touch ώστε να είσαι βιώσιμος. Μεγάλο καρφί για τον οποιονδήποτε βέβαια, δεν το συζητώ

acts - προσωπικά δε με πείραξε ο αριθμός, με τσάντισε το ότι ήταν κάργα αντιγραφές από το D2 με εξαίρεση το Heaven που είναι και πολύ μικρότερο

item rolls - εδώ χωράει πολύ συζήτηση. Γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει κανόνας, είτε με fixed είτε με random rolls μπορείς να πετύχεις / αποτύχεις, από μόνα τους δε λένε κάτι. Και τώρα κυνηγάνε συγκεκριμένα range στα affixes οπότε ουσιαστικά fixed είναι, απλά έχεις και ένα AH από πίσω.

 

Τώρα, έχω την εντύπωση πως το character building έχει γίνει σαν το...League of Legends, έχουν γεμίσει με cookie cutter builds και συγκεκριμένα setups και βλέπεις διαρκώς τα ίδια πράγματα. Εμένα αυτά που με ενόχλησαν ήταν ακριβώς αυτό συν το αδιάφορο itemization, που το έβρισκα πολύ περιοριστικό και ρηχό. Δεν έβλεπα χώρο για πειραματισμό, δεν είχα λόγο να στήσω διαφορετικούς χαρακτήρες, δε μπορούσα απλά να "παίξω" ή να ξεφύγω από τη νόρμα. Τώρα βέβαια, το point σου είναι πως πολλά από αυτά τα πράγματα υπήρχα και στο Diablo 2 και ο κόσμος απλά βγάζει hate, και δε διαφωνώ. Το θέμα είναι όμως πως το D2 παιζόταν και χωρίς AH (δεν ξέρω πώς είναι τώρα) ενώ αυτό που έζησα εγώ ήταν ένα ατέλειωτο χρηματιστήριο πολύ πιο σημαντικό από το ίδιο το gameplay, συν οι προτιμήσεις μου (απ'ό,τι διάβασα το RMAH δεν περπάτησε, παρεπιπόντως). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν sites παράλληλα με το AH της Blizzard, οπότε τόμπολα. Όσο για τον κόσμο, πιστεύω πως το D3, πέρα από τα παραπάνω, το έφαγε και η ομοιότητα με τη λογική του WoW. Ε, ο κόσμος δεν ήθελε μια παραλλαγή του battle system του WoW που εκ των πραγμάτων θα ήταν dumped down...

Δημοσ.

Διαφωνώ με τον BlackScorpionX όσον αφορά τα Fixed Rolls στα legendary... 

 

Στο D2 ήταν όλα με fixed rolls πλην των Runewords που και πάλι τα περισσότερα stats πάνω τους ήταν fixed και είχες και build diversity και ο κάθε char δεν φορούσε τα ίδια με τον άλλον επειδή τα unique και κατ'επέκταση το game δεν περιστρεφόταν γύρω από 3 stats(attack speed,crit chance,crit dmg) 

Δημοσ.

 

Τα torchlight 2 / PoE ( το δεύτερο είναι ακόμη σε beta, έλεος που το αναφέρουμε πριν καν βγει αλλά τέλοσπάντων) είναι παιχνίδια καινούρια και οι εταιρείες μπορούν να εισαγάγουν ό,τι feature γουστάρουν χωρίς να έχουν να σκφετούν το κόστος της κατακραυγής αν δεν πάει καλά.

 

 

Κοίτα να δεις όμως περίεργο πράμα. Στο PoE που είναι σε Beta διασκέδασα περισσότερο από ότι στο diablo 3 που ήταν "final release"! Ναι και προφανώς θα έχω πιο χαλαρή αντιμετώπιση στη μικρή εταιρία, από τη στιγμή που δεν την πληρώνω κιόλας και δε θησαυρίζει με RMAH. Καλά όσο για την κατακραυγή ΟΚ πιστεύω τόσους μήνες τώρα χόρτασαν από κατακραυγή χωρίς καν να "ρισκάρουν" με πρωτότυπα features.

Δημοσ.

Διαφωνώ με τον BlackScorpionX όσον αφορά τα Fixed Rolls στα legendary...

 

Στο D2 ήταν όλα με fixed rolls πλην των Runewords που και πάλι τα περισσότερα stats πάνω τους ήταν fixed και είχες και build diversity και ο κάθε char δεν φορούσε τα ίδια με τον άλλον επειδή τα unique και κατ'επέκταση το game δεν περιστρεφόταν γύρω από 3 stats(attack speed,crit chance,crit dmg)

Now we are talking.

Τα runewords μπήκαν με το expansion και πράγματι ήταν μια πολύ καλή προσθήκη η οποία έπρεπε (όχι απαραίτητα αυτούσια) να μεταφερθεί και στο D3. Υποτίθεται ότι μεταφέρθηκε με τα runes στα skills αλλά πάλι νομίζω ότι λείπει από το παιχνίδι κάτι αντίστοιχο όπως τα runewords. Ακόμα και εγώ που τα πρόλαβα λίγο και που μου είχε πέσει ένα από τα έξι (αν θυμάμαι καλά) για τον maul-barb μου τότε, μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά διασκεδαστικά και έδιναν βάθος στο παιχνίδι.

Τα builds ήταν ψιλο-standard, τουλάχιστον όσο έπαιζα εγώ. Ναι υπήρχαν διαφορές (και τώρα υπάρχουν - ανάλογα με το gear που έχεις) αλλά δε νομίζω να υπήρχε πειραματισμός και *βάθος* όπως ενδεχομένως να υπάρξει στο PoE που το skill tree είναι όσο οι τοίχοι του σπιτίου μου.

 

Επίσης θα συμφωνήσω ότι τα λίγα stats γύρω από τα οποία περιστρέφεται το παιχνίδι το κρατούν πίσω.

Φαντάζομαι ότι δεν ήθελαν να το μπερδέψουν πολύ με τα stats στα αντικείμενα για να μπορεί αν υπάρχει ποικιλία με τους συνδυασμούς skills / runes. Γνώμη μου είναι ότι δεν το πέτυχαν σε ικανοποιητικό βαθμό γιατί ναι μεν υπάρχουν θεωρητικά ατελείωτοι συνδυασμοί αλλά αφενώς κάποιες επιλογές είναι ξεγραμμένες από όλους αφετέρου δε συνδυάζονται όλα τα skills μεταξύ τους πρακτικά.

Καλή η σκέψη, εμένα μου άρεσε η ιδέα με τα skills και τα runes αλλά η εφαρμογή ήθελε περισσότερη δουλειά.

Κοίτα να δεις όμως περίεργο πράμα. Στο PoE που είναι σε Beta διασκέδασα περισσότερο από ότι στο diablo 3 που ήταν "final release"! Ναι και προφανώς θα έχω πιο χαλαρή αντιμετώπιση στη μικρή εταιρία, από τη στιγμή που δεν την πληρώνω κιόλας και δε θησαυρίζει με RMAH. Καλά όσο για την κατακραυγή ΟΚ πιστεύω τόσους μήνες τώρα χόρτασαν από κατακραυγή χωρίς καν να "ρισκάρουν" με πρωτότυπα features.

Μπράβο, καλά έκανες και διασκέδασες, τι μου το λες και είναι κάτι φοβερό. Και εγώ διασκέδασα με το slender.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι δε διασκέδασες με το d3. Κανείς δεν είπε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να σου αρέσει.

Δε σου άρεσε το περιεχόμενο, τα skills, οι αλλαγές σε σχέση με το D2, διαφωνείς με τη λογική του RMAH (ξέρω, δε χωνεύεται το RMAH με τίποτα και το ότι βγάζουν λεφτά από εκεί, οι αντίχριστοι :P :D), οτιδήποτε τέλοσπάντων και αφού δε σου άρεσε ή το βαρέθηκες γρήγορα, το άφησες! Μια χαρά, κανένα πρόβλημα. Λογικό, ανθρώπινο και απόλυτα σεβαστό.

Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Έτσι είναι αυτά.

 

Εγώ έχω τις ενστάσεις μου (κυρίως) με αυτούς που γκρινιάζουν και λένε ότι εξαπατήθηκαν ως παλιοί D1-2 players για το ότι το παιχνίδι δεν είναι τίποτα άλλο παρά βαρετό item hunting και δεν έχει μεγάλο / περίπλοκο σενάριο και επιπλέον end game content.

Η σειρά των diablo έτσι ήταν και έτσι συνέχισε, στα ίδια βασικά σημεία, και το d3, καλώς ή κακώς.

Δημοσ.

Πάντως για τα skills νομίζω φαίνεται ότι είναι τέρμα κονσολοποιημένα,ο σκοπός τους άλλωστε ήταν να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι και εκεί.Τώρα όσο αφορά για την πολύ γκρίνια πιστεύω και εγώ αυτό που είπε ο Black ότι εν έτει 2013 το item hunting ίσως δεν έχει πλέον πολύ πλάκα.

Δημοσ.

Καλημέρα

 

Βλέπω πολύ ενεργό το d3 thread εδώ στο insomnia για τα ελληνικά δεδομένα , ας φτιαχτεί μία λίστα (όχι της λαγκάρντ :P) με τα b.net tags όσων ασχολούνται ενεργά με το d3 , για όσους θέλουν να σπάνε που και που την solo ρουτίνα τους με (το ιnefficient:P) coop αλλά και για το (pay/bot/flip to win ,but NOT farm its useless :P) επερχόμενο duelling system

 

δεν εκανα lurk οπότε αν υπάρχει τέτοια λίστα ας μπει στην πρώτη σελίδα

 

 Vaynard#2325

Δημοσ.

μολις ξεκινησα ενα μικρο run και πριν ακομα κανω το valor 1 απο τα 5 μου πεταξε legendary ! (200% magic find se mp3) :-)

 

Επειδη δεν θελω να βγω εξω για να τσεκαρω οποιος θελει μια γρηγορη ματια ας μου πει αν αξιζει κατι αυτο... :shifty:

 

 

post-44836-0-66484800-1358182170_thumb.jpg

Δημοσ.

επιτέλους αξιοπρεπές drop σε post σου :P

 

ελα πλακα κανεις? egv paizv βαρβαρο δεν ξερω απο τοξοτες... πιανει τιποτα? θελω να κανω upgrades... μοιαζει καλο αλλα

επειδη οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος... για πες!!!

 

ποσο το μαλλι περιπου ? :ph34r:

Δημοσ.

Βγάλε την ασπίδα να ανέβεις dps...

ναι το εχω σκοπο αλλα πρωτα θα αλλαξω τα αλλα, 3-4 αντικειμενα και μετα θα κρινω αναλογα. Αναφερομαι σε 1 δακτυλιδι, 1 amulet κτλ.

ευχαριστω!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...