Tmark Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 PVP & Ladders είναι ήδη ανακοινωμένο ότι θα μπούν.
Markerparts Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Στρημαρω απ το μεσημερι σημερα, πηρα φωτια, οποιος θελει, ερχεται να δει ριφτακι 1
Daemonos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Ρε παιδιά αυτό που γράφουν όλοι στο Reddit και συμφωνώ είναι ότι ούτε το Diablo 2 είχε κάποιου είδους endgame αλλά παρόλα αυτά ήταν φοβερή επιτυχία. Γιατί ήταν πολύ πρωτότυπο για την εποχή του και δεν υπήρχε ανταγωνισμός...
ADHD Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Προφανως δεν παιζοταν 10 χρονια επειδη ηταν απλα πρωτοτυπο..
Daemonos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Προφανως δεν παιζοταν 10 χρονια επειδη ηταν απλα πρωτοτυπο.. Όχι, αλλά επειδή έγινε συνήθεια και άφησε καλές εντυπώσεις/αναμνήσεις. Είναι όπως το πρώτο σου αυτοκίνητο, πάντα θα το αγαπάς, θα το θυμάσαι και δεν θα έλεγες όχι να το πάρεις μια βόλτα ξανά!
BlackScorpionX Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δεν είναι θέμα ΑΗ, δεν είναι θέμα trading... Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι θέμα genre παιχνιδιού. Όπως και τα συνδρομητικά ΜΜΟ δεν τραβάνε τόσο πολύ, έτσι δεν τραβάνε και τα aRPG τύπου diablo. Μάλλον δεν τα έχει ανάγκη ο κόσμος πια, όχι όσο παλιά. Φυσικά και τα ΜΜΟ, ειδικά το wow έχουν πολύ κόσμο ακόμα και το d3 έκανε τρελές πωλήσεις αλλά νομίζω ότι αν δεν είχαν το όνομα - εγγύηση της blizzard από πίσω, δε θα πήγαιναν τόσο καλά. Δείτε και τα υπόλοιπα που έγιναν f2p. Το είχα πει και σε παλαιότερο post, πιστεύω ότι ο κόσμος βαρέθηκε αυτού του τύπου τα παιχνίδια και απλά δεν μπορεί να το πιστέψει του συμβαίνει αυτό, βρίσκεται σε μία εσωτερική σύγκρουση όπου το κλασσικό φαίνεται βαρετό, σαν το πανέμορφο κατά τα άλλα κορίτσι σου που σιχάθηκες να το βλέπεις όλη μέρα και απορείς με τον εαυτό σου πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό αφού δεν έκανε τίποτα κακό (καλά μιλάμε για πολύ βαθύ ...) Νομίζω ότι οι τρελές πωλήσεις που έκανε το d3 και θα κάνει το exp δεν αντικατοπτρίζουν την αλήθεια ως προς τη διάρκεια που θα έχει το παιχνίδι, σε σχέση πάντα με το d2 και ότι οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στο όνομα και αυτό που λέμε "θα το πάρω έτσι για το καλό και ας μην παίξω πολύ". Ουσιαστικά είναι το ίδιο παιχνίδι (ίδια φιλοσοφία πάνω κάτω) με πολλά χρόνια διαφορά που σημαίνει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει άρα θα έπρεπε, πέρα από γραφικά κλπ τα παιχνίδια να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα ή να φέρνουν καινούρια χαρακτηριστικά που θα αφήσουν εποχή. Θα έπρεπε, ιδανικά, να διατηρηθεί μια πολύ λεπτή ισορροπία ώστε να μην ξεφύγει το παιχνίδι και δεν είναι "diablo" αλλά να μην είναι και τελείως ίδιο με το προηγούμενο. Το d1 ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του. Το ίδιο και το d2 τόσο για την εποχή του όσο και ως προς το 1, χωρίς ωστόσο να ξεφύγει από την κεντρική ιδέα. Το 3 δεν ήταν ΤΟΣΟ πολύ. Οι αλλαγές δεν ήταν αντίστοιχης ποιότητας. Άλλος ένας παράγοντας που πρέπει να μπει στην κουβέντα είναι ότι μεταξύ του 2 και του 3 πέρασαν τόσα χρόνια (για να μην πω μεταξύ του 1 και του 3, που κάποιοι ακόμα και από εδώ μπορεί να ήταν αγέννητοι ή να μπουσουλούσαν τότε) 12 χρόνια είναι πολλά, άλλαξε τελείως το αγοραστικό κοινό. Δεν υπάρχει ο χρόνος και η όρεξη να καίγεται κανείς και να αφιερώνεται τόσο σε ένα παιχνίδι όπως παλιά (βλ. WoW vanilla - WoW MoP). Η τάση, όπως και στο φαγητό (πολύ βαθύ...) , ωθεί σε γρήγορη κατανάλωση και γρήγορα καινούριο προϊόν και σε αυτό έχει προσαρμοστεί (για να μην πω εθιστεί) και το κοινό και έχει καλομάθει (ή κακομάθει...) Όλα αυτά δε σημαίνουν ότι το d3 δεν ήταν καλό ή ότι δεν άξιζε ή ότι το RoS θα βουλιάξει και θα είναι αποτυχία. Ίσα ίσα, που πιστεύω ότι το d3 ήταν ένα καλό παιχνίδι, καλή συνέχεια (θα μπορούσε και καλύτερα) των προηγουμένων και το RoS θα πάει εξίσου καλά και καλύτερα. Απλά, πριν κάνουμε κριτική και αρχίσουμε τους αφορισμούς, πρέπει να δούμε το ζήτημα σφαιρικά και να μην έχουμε προσδοκίες που δεν γίνεται ανταποκριθούν στην πραγματικότητα. 4
ADHD Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Το είχα πει και σε παλαιότερο post, πιστεύω ότι ο κόσμος βαρέθηκε αυτού του τύπου τα παιχνίδια και απλά δεν μπορεί να το πιστέψει του συμβαίνει αυτό, βρίσκεται σε μία εσωτερική σύγκρουση όπου το κλασσικό φαίνεται βαρετό, σαν το πανέμορφο κατά τα άλλα κορίτσι σου που σιχάθηκες να το βλέπεις όλη μέρα και απορείς με τον εαυτό σου πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό αφού δεν έκανε τίποτα κακό (καλά μιλάμε για πολύ βαθύ ...) Νομίζω ότι οι τρελές πωλήσεις που έκανε το d3 και θα κάνει το exp δεν αντικατοπτρίζουν την αλήθεια ως προς τη διάρκεια που θα έχει το παιχνίδι, σε σχέση πάντα με το d2 και ότι οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στο όνομα και αυτό που λέμε "θα το πάρω έτσι για το καλό και ας μην παίξω πολύ". Δεν νομιζω οτι εχει βαρεθει ο κοσμος, απλα ισως δεν ξερει τι θελει απο το diablo συγκεκριμενα.. Τα arpg ειναι δυσκολο genre παντως γιατι δεν θελει ο καθενας τα ιδια πραγματα.. Mod edited 1
Tobajara Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δεν είναι θέμα ΑΗ, δεν είναι θέμα trading... Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι θέμα genre παιχνιδιού. Διαφωνώ. Ίσως δεν είναι leading είδος στη βιομηχανία, όπως τότε που βγαίνανε full price παραγωγές με το κιλό, αλλά όχι πως είναι αδιάφορο. Από τη μια το ίδιο πάνω κάτω gameplay έχει ενσωματωθεί σε μια κατηγορία PvP MMO (με όλες τις δεκτές διαφορές), και από την άλλη...έχουμε την underground επιτυχία του Path of Exile που ήρθε από τρεις τύπους στη Νέα Ζηλανδία, συν το Marvel Heroes που δεν έπιασε αλλά έχει τις αρετές του. Έχουμε τα Torchlight, όσο και αν κάποιοι δεν τα γουστάρετε (εγώ τα γουστάρω και πολύ μάλιστα), το van Helsing, τα επερχόμενα Grim Dawn και άλλες προσπάθειες, για να μην αναφερθώ σε indie roguelike. ΥΠΑΡΧΟΥΝ καλά παιχνίδια, κατά τη γνώμη μου καλύτερα και πιο διασκεδαστικά στο είδος από 5 - 7 χρόνια πριν όταν μας είχε φάει το αναμάσημα. Το ότι βγαίνουν νέοι και, το κυριότερο, πειραματικοί σε κάποιο βαθμό, τίτλοι, δείχνει και ενδιαφέρον από το κοινό. Αυτό που δεν υπάρχει είναι ΜΕΓΑΛΑ παιχνίδια από πλευράς ονόματος. Το Diablo 3 θα μπορούσε να το αλλάξει αυτό, έχουμε μιλήσει για τους λόγους που δεν το έκανε, αλλά δεν πιστεύω πως ήταν ταφόπλακα ή λόγος να θρηνούμε. Για μένα το είδος τώρα άρχισε να βγαίνει από την ανυποληψία, και με το πρώτο παιχνίδι που θα καβαλήσει το κύμα θα δούμε μπαμ και τη δημοφιλία να επανέρχεται. Όσο για τα γούστα, το αντίπαλο δέος αυτή τη στιγμή στο online δεν είναι τα MMO, που και αυτά έχουν αρχίσει να κινούνται σε μια niche λογική του "να μην ικανοποιήσουμε τους πάντες αλλά μια συγκεκριμένη μερίδα κοινού", αλλά τα arena PvP τύπου LoL. Δεν είναι κάτι συγγενές με τα action RPG, είναι απλά το mainstream αυτή τη στιγμή. 2
ADHD Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Και εμενα μου αρεσει το van helsing και το torchlight αλλα δεν εχει καμια σχεση με diablo και PoE, δεν εχουν οικονομια και για αυτο το λογο δεν τα παιζεις για καιρο.. Αυτο λεμε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβει κανεις πια, γουσταρεις torchlight και εγω το ιδιο αλλα για διαφορετικους λογους απο το d3.. Δες και το thread εδω απλα, 844 σελιδες το diablo 30 το torchlight, δεν το λιωνει κανεις αφου το τελειώσει απλα τα πράγματα. Πρωτα ξεκινας με μια οικονομία που θα διατηρήσει το ενδιαφέρον για καιρο και μετα ανοίγεσαι σε ladders, pvp, pve, random maps η w/e αλλο content θες να βαλεις. Αν δεν εχεις οικονομια το παιχνιδι μπορει να ειναι 10αρακι στα παντα αλλα δεν θα κρατησει αν δεν παρεχεις με καποιο τροπο νεο content συνεχεια.. Αυτα και δεν εχω να πω κατι αλλο οσοι καταλαβαινουν καταλαβαινουν.. 4
pavlos0160 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Να ρωτησω κατι, αν επιλεξω πχ MP5 και μπω σε public games τι γινετε θα ισχυει το MP που επελεξα??
Tmark Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Να ρωτησω κατι, αν επιλεξω πχ MP5 και μπω σε public games τι γινετε θα ισχυει το MP που επελεξα?? Ναι.
mphxths Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 λες εσυ να παιζεις σε mp5 και οι αλλοι 3 στο ιδιο παιχνιδι σε αλλο mp ? Λιγη λογικη ρε παιδια.... 1
Fulgore1 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Και εμενα μου αρεσει το van helsing και το torchlight αλλα δεν εχει καμια σχεση με diablo και PoE, δεν εχουν οικονομια και για αυτο το λογο δεν τα παιζεις για καιρο.. Αυτο λεμε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβει κανεις πια, γουσταρεις torchlight και εγω το ιδιο αλλα για διαφορετικους λογους απο το d3.. Δες και το thread εδω απλα, 844 σελιδες το diablo 30 το torchlight, δεν το λιωνει κανεις αφου το τελειώσει απλα τα πράγματα. Πρωτα ξεκινας με μια οικονομία που θα διατηρήσει το ενδιαφέρον για καιρο και μετα ανοίγεσαι σε ladders, pvp, pve, random maps η w/e αλλο content θες να βαλεις. Αν δεν εχεις οικονομια το παιχνιδι μπορει να ειναι 10αρακι στα παντα αλλα δεν θα κρατησει αν δεν παρεχεις με καποιο τροπο νεο content συνεχεια.. Αυτα και δεν εχω να πω κατι αλλο οσοι καταλαβαινουν καταλαβαινουν.. Να σου πω γιατι διαφωνω σε αυτο που λες.Γιατι παρουσιαζεις την κατασταση λες και θελουμε να παιζουμε μονο Diablo 3. Δηλαδη με τοσα πολλα παιχνιδια που εχουν βγει(βαλε emulators μεσα κλπ) πρεπει να παιζουμε συνεχεια μονο Diablo 3??? Γιατι να μην ειναι το Diablo οπως το Torchlight 2,να βγαλεις δηλαδη το παιχνιδι με ολους τους χαρακτηρες και μετα να δοκιμασεις με αυτον που σου αρεσει να παιξεις στο ανωτατο επιπεδο δυσκολιας,και οταν το βαρεθεις να παιξεις και αλλο παιχνιδι??? Δηλαδη ειναι κακο που πλεον μετα απο 50-100ευρο σταματας να παιζεις ενα παιχνιδι που το πληρωσες ακριβα??? Εγω προσωπικα εχω παιξει 42ωρες το Torchlight 2,αλλος μπορει παραπανω, και το πληρωσα 5ευρο(Steam Sales),δηλαδη τι παραπανω επρεπε να ζητησει καποιος απο ενα παιχνιδι?? Να μπορεις να παιξεις 12000 ωρες??? Δηλαδη αλλα παιχνιδια στο Pc δεν υπαρχουν να παιξεις ??Γιαυτο ''κλαίγονται''μερικοι σε διαφορα forum για το D3,το θελανε πιο Hardcore να βγαζανε συνολικα 15000 ωρες?? Το Diablo 2 κακα ειχε για μενα.Πρωτος που διεφερε τοσο η εκδοση του Pc απο αυτη των κονσολων και δευτερον που κοστιζε/κοστιζει τοσο ακριβα(τιμολογιακη πολιτικη Blizzard). Οσο για τα Moba δεν θελω να σχολιασω,τοσες βρισιες και νευρα που εχω δει απο αυτους που παιζουν σε αυτα δεν τα εχω δει σε αλλο παιχνιδι .
Προτεινόμενες αναρτήσεις