Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι όπως όλοι....

 

Αντιθέτως με το D3 το οποίο μετάνιωσα που το αγόρασα... Fail ήτανε

 

Πάντως φίλε μου Tmark ζήτησα την βοήθειά σου και ούτε καν μου απάντησες... το έχω παράπονο! Αλλα τελικά το έφτιαξα το Mod, εντάξει.

  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω το έχω αυθεντικό. 18ευρώ για ένα τέτοιο παιχνίδι δεν είναι τίποτα.. Σου απάντησα αρχικά αλλά στο 2ο μυνημά σου ξεχάστηκα, έχεις δίκιο.

Δημοσ.

Συμφωνώ αλλα επειδή παίζουμε παρέα Lan, u know... Δεν πειράζει Man, όλα good. Σου συνιστώ πάντως να βάλεις το Mod αν δεν το έχει βάλει ήδη.

 

 

On Topic

 

Ελπίζω να γίνει τόσο μεγάλο όσο λένε το Expansion του D3, και τα Maps θα πρέπει να μεγαλώσουν πιστεύω με περισσότερα Side Quests και Dungeons!

Δημοσ.

Δεν ξερω εαν το ειδατε, αλλα την ωρα που επαιζα το βραδακι , επαιξε ενα rolling patch με το οποιο διορθωσαν την ακτινα του crusader.

Εγινε χαμος, πολυ γελιο, ειδικα οταν βλεπεις kongor κλπ, απο εκει που ρημαζουν το Τ6 , να παιζουν αμιλητοι Master.

 

To endgame ειναι μηδενικο προς το παρον. Δεν ξερω ποσο early ειναι αυτο που παιζω αυτη τη στιγμη, αλλα αν δεν βρουν την endgame λυση  δεν νομιζω να το βγαλουν καν, Επισης αλλαζαν τα bounty rewards. Ενα greater horadic για καθε act.

 

ADHD, εχεις δικιο σε οτι λες. Απ το vanilla σε endgame gear στο ROS μου πηρε 15-17 ωρες. Και ναι, υπαρχουν ωρες που απλα χαζευω την οθονη και λειπει κατι που σε κρατουσε εκει ισως πιο πολλες ωρες , μερικους, απ το gameplay. Πολυ αισθητη η απουσια του ΑΗ, οχι για να ψωνισεις, απλα για να χαζεψεις λιγο... Καλα καναν και το βγαλαν, αλλα αφου το βαλανε αρχικα, πρεπει να κανουν κατι ακομα στο μενου. Θα το νοιωσει ο καθενας αυτο.

Δημοσ.

Ρε παιδιά αυτό που γράφουν όλοι στο Reddit και συμφωνώ είναι ότι ούτε το Diablo 2 είχε κάποιου είδους endgame αλλά παρόλα αυτά ήταν φοβερή επιτυχία.

Δημοσ.

Δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα απο το να τελειώνεις τα run σου και να αραζεις να χαζεψεις στο ΑΗ, οχι απαραίτητα να αγοράσεις αλλα να δεις top tier items και να ψαξεις κανα snipe.. Α ρε blizzard τι μας εκανες.. :P 

 

To D2 ειχε trading, ladders, pvp, high level cap etc. Καμια σχεση με αυτο που δινει αυτη τη στιγμη το RoS..

Δημοσ.

Ρε παιδιά αυτό που γράφουν όλοι στο Reddit και συμφωνώ είναι ότι ούτε το Diablo 2 είχε κάποιου είδους endgame αλλά παρόλα αυτά ήταν φοβερή επιτυχία.

Γιατί ήταν πολύ πρωτότυπο για την εποχή του και δεν υπήρχε ανταγωνισμός...

Δημοσ.

Προφανως δεν παιζοταν 10 χρονια επειδη ηταν απλα πρωτοτυπο..

Όχι, αλλά επειδή έγινε συνήθεια και άφησε καλές  εντυπώσεις/αναμνήσεις.

 

Είναι όπως το πρώτο σου αυτοκίνητο, πάντα θα το αγαπάς, θα το θυμάσαι και δεν θα έλεγες όχι να το πάρεις μια βόλτα ξανά! :)

Δημοσ.

Δεν είναι θέμα ΑΗ,  δεν είναι θέμα trading...

Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι θέμα genre παιχνιδιού.

 

Όπως και τα συνδρομητικά ΜΜΟ δεν τραβάνε τόσο πολύ, έτσι δεν τραβάνε και τα aRPG τύπου diablo. Μάλλον δεν τα έχει ανάγκη ο κόσμος πια, όχι όσο παλιά.

 

Φυσικά και τα ΜΜΟ, ειδικά το wow έχουν πολύ κόσμο ακόμα και το d3 έκανε τρελές πωλήσεις αλλά νομίζω ότι αν δεν είχαν το όνομα - εγγύηση της blizzard από πίσω, δε θα πήγαιναν τόσο καλά.

Δείτε και τα υπόλοιπα που έγιναν f2p.

 

Το είχα πει και σε παλαιότερο post, πιστεύω ότι ο κόσμος βαρέθηκε αυτού του τύπου τα παιχνίδια και απλά δεν μπορεί να το πιστέψει του συμβαίνει αυτό, βρίσκεται σε μία εσωτερική σύγκρουση όπου το κλασσικό φαίνεται βαρετό, σαν το πανέμορφο κατά τα άλλα κορίτσι σου που σιχάθηκες να το βλέπεις όλη μέρα και απορείς με τον εαυτό σου πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό αφού δεν έκανε τίποτα κακό (καλά μιλάμε για πολύ βαθύ ...) Νομίζω ότι οι τρελές πωλήσεις που έκανε το d3 και θα κάνει το exp δεν αντικατοπτρίζουν την αλήθεια ως προς τη διάρκεια που θα έχει το παιχνίδι, σε σχέση πάντα με το d2 και ότι οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στο όνομα και αυτό που λέμε "θα το πάρω έτσι για το καλό και ας μην παίξω πολύ".

 

Ουσιαστικά είναι το ίδιο παιχνίδι (ίδια φιλοσοφία πάνω κάτω) με πολλά χρόνια διαφορά που σημαίνει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει άρα θα έπρεπε, πέρα από γραφικά κλπ τα παιχνίδια να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα ή να φέρνουν καινούρια χαρακτηριστικά που θα αφήσουν εποχή. Θα έπρεπε, ιδανικά, να διατηρηθεί μια πολύ λεπτή ισορροπία ώστε να μην ξεφύγει το παιχνίδι και δεν είναι "diablo" αλλά να μην είναι και τελείως ίδιο με το προηγούμενο.

Το d1 ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του. Το ίδιο και το d2 τόσο για την εποχή του όσο και ως προς το 1, χωρίς ωστόσο να ξεφύγει από την κεντρική ιδέα.

Το 3 δεν ήταν ΤΟΣΟ πολύ. Οι αλλαγές δεν ήταν αντίστοιχης ποιότητας.

Άλλος ένας παράγοντας που πρέπει να μπει στην κουβέντα είναι ότι μεταξύ του 2 και του 3 πέρασαν τόσα χρόνια (για να μην πω μεταξύ του 1 και του 3, που κάποιοι ακόμα και από εδώ μπορεί να ήταν αγέννητοι ή να μπουσουλούσαν τότε)

12 χρόνια είναι πολλά, άλλαξε τελείως το αγοραστικό κοινό. Δεν υπάρχει ο χρόνος και η όρεξη να καίγεται κανείς και να αφιερώνεται τόσο σε ένα παιχνίδι όπως παλιά (βλ. WoW vanilla - WoW MoP). Η τάση, όπως και στο φαγητό (πολύ βαθύ...) , ωθεί σε γρήγορη κατανάλωση και γρήγορα καινούριο προϊόν και σε αυτό έχει προσαρμοστεί (για να μην πω εθιστεί) και το κοινό και έχει καλομάθει (ή κακομάθει...)

 

Όλα αυτά δε σημαίνουν ότι το d3 δεν ήταν καλό ή ότι δεν άξιζε ή ότι το RoS θα βουλιάξει και θα είναι αποτυχία. Ίσα ίσα, που πιστεύω ότι το d3 ήταν ένα καλό παιχνίδι, καλή συνέχεια (θα μπορούσε και καλύτερα) των προηγουμένων και το RoS θα πάει εξίσου καλά και καλύτερα.

Απλά, πριν κάνουμε κριτική και αρχίσουμε τους αφορισμούς, πρέπει να δούμε το ζήτημα σφαιρικά και να μην έχουμε προσδοκίες που δεν γίνεται ανταποκριθούν στην πραγματικότητα.

  • Like 4
Δημοσ.

Το είχα πει και σε παλαιότερο post, πιστεύω ότι ο κόσμος βαρέθηκε αυτού του τύπου τα παιχνίδια και απλά δεν μπορεί να το πιστέψει του συμβαίνει αυτό, βρίσκεται σε μία εσωτερική σύγκρουση όπου το κλασσικό φαίνεται βαρετό, σαν το πανέμορφο κατά τα άλλα κορίτσι σου που σιχάθηκες να το βλέπεις όλη μέρα και απορείς με τον εαυτό σου πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό αφού δεν έκανε τίποτα κακό (καλά μιλάμε για πολύ βαθύ ...) Νομίζω ότι οι τρελές πωλήσεις που έκανε το d3 και θα κάνει το exp δεν αντικατοπτρίζουν την αλήθεια ως προς τη διάρκεια που θα έχει το παιχνίδι, σε σχέση πάντα με το d2 και ότι οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στο όνομα και αυτό που λέμε "θα το πάρω έτσι για το καλό και ας μην παίξω πολύ".

Δεν νομιζω οτι εχει βαρεθει ο κοσμος, απλα ισως δεν ξερει τι θελει απο το diablo συγκεκριμενα.. Τα arpg ειναι δυσκολο genre παντως γιατι δεν θελει ο καθενας τα ιδια πραγματα..

 

Mod edited

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι θέμα ΑΗ,  δεν είναι θέμα trading...

Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι θέμα genre παιχνιδιού.

 

Διαφωνώ.

 

Ίσως δεν είναι leading είδος στη βιομηχανία, όπως τότε που βγαίνανε full price παραγωγές με το κιλό, αλλά όχι πως είναι αδιάφορο. Από τη μια το ίδιο πάνω κάτω gameplay έχει ενσωματωθεί σε μια κατηγορία PvP MMO (με όλες τις δεκτές διαφορές), και από την άλλη...έχουμε την underground επιτυχία του Path of Exile που ήρθε από τρεις τύπους στη Νέα Ζηλανδία, συν το Marvel Heroes που δεν έπιασε αλλά έχει τις αρετές του. Έχουμε τα Torchlight, όσο και αν κάποιοι δεν τα γουστάρετε (εγώ τα γουστάρω και πολύ μάλιστα), το van Helsing, τα επερχόμενα Grim Dawn και άλλες προσπάθειες, για να μην αναφερθώ σε indie roguelike.

 

ΥΠΑΡΧΟΥΝ καλά παιχνίδια, κατά τη γνώμη μου καλύτερα και πιο διασκεδαστικά στο είδος από 5 - 7 χρόνια πριν όταν μας είχε φάει το αναμάσημα. Το ότι βγαίνουν νέοι και, το κυριότερο, πειραματικοί σε κάποιο βαθμό, τίτλοι, δείχνει και ενδιαφέρον από το κοινό. Αυτό που δεν υπάρχει είναι ΜΕΓΑΛΑ παιχνίδια από πλευράς ονόματος. Το Diablo 3 θα μπορούσε να το αλλάξει αυτό, έχουμε μιλήσει για τους λόγους που δεν το έκανε, αλλά δεν πιστεύω πως ήταν ταφόπλακα ή λόγος να θρηνούμε. Για μένα το είδος τώρα άρχισε να βγαίνει από την ανυποληψία, και με το πρώτο παιχνίδι που θα καβαλήσει το κύμα θα δούμε μπαμ και τη δημοφιλία να επανέρχεται.

 

Όσο για τα γούστα, το αντίπαλο δέος αυτή τη στιγμή στο online δεν είναι τα MMO, που και αυτά έχουν αρχίσει να κινούνται σε μια niche λογική του "να μην ικανοποιήσουμε τους πάντες αλλά μια συγκεκριμένη μερίδα κοινού", αλλά τα arena PvP τύπου LoL. Δεν είναι κάτι συγγενές με τα action RPG, είναι απλά το mainstream αυτή τη στιγμή.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...