ADHD Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Να κραφταρετε πραματα σημερα, hallowed, cains, klp. Θα γινει πανικος χαχα Ναι ναι, εχω μαζεψει 3k+debris και περιμενω να το χαλασω ολο.. Hallowed φαινεται να ειναι το καλυτερο, cains για ποιο λογο δεν αλλαξε ακομα σε 100%MF νομιζω.. Κατίλαφος. Thx για την απάντηση. Αλλά με τα recipes? Γιατί ο jeweler μου τα ξέρει όλα χωρίς να του τα έχω μάθει?? Μαλλον δεν θα βρισκεις πια recipes τα εκαναν available σε ολους, δεν ξερω και σιγουρα απλα ενα guess ειναι..
Tobajara Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Ναι αλλά και πάλι, γιατί ένα παιχνίδι να μη σου βγάζει το total damage output (χωρίς crits) στο character page?
Markerparts Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Αν θεωρησουμε οτι αλλαξαν ολες τις συνταγες, τοτε ολες θα ειναι αναβαθμισμενες. Εικασιες κανουμε ετσι κ αλλιως, δεν ειδα να μιλανε σε καποιο US stream για cains να πω την αληθεια, αλλα θα γουσταρα πολυ να εχει αλλαξει , ασε με να ελπιζω
Tmark Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Ναι αλλά και πάλι, γιατί ένα παιχνίδι να μη σου βγάζει το total damage output (χωρίς crits) στο character page? Πως θα κάνει calculate το damage όταν αυτό βασίζεται στον τρόπο που χρησιμοποιείς τα skills σου?
Snolly Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Πες ότι έχεις έναν monk με 300κ sheet damage (αυτό που φαίνεται στο Inventory σαν Damage) και +0% Lightning damage από items αλλά χρησιμοποιείς lightning based skills. Αν τυχόν αλλάξεις τα items σου και βάλεις κάποια που δίνουν λιγότερο sheet dmg (πες ότι πέφτεις στα 200k) αλλά δίνουν σύνολο +80% Lightning damage, τότε το damage output που θα βγάλεις θα είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό που έβγαζες πριν με τα 300k dmg, γιατί πολύ απλά το +80% Lightning damage που κερδίζεις στα skills σου δεν προσμετράται στο sheet damage σου. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα. δε μπερδευτηκα εγω πχ εχω ενα item + 15% entangling shot ενα item +12% cluster arrow και το καπελο +20% fire damage οποτε παιζω με entangling/cluster και τους ρουνους που βγαζουν fire damage για το καθε σκιλ. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Snolly-1582/hero/4480712 και οντως εχω δει τεραστια διαφορα. η μαλακια ειναι παντως πως θα επρεπε να σου προσμετρα καθε ειδους damage για καθε ειδους build και συνδυασμο items
Tmark Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δεν νομίζω να μπορεί να το κάνει αυτό γιατί είναι δυναμική πληροφορία και όχι στατική.
Snolly Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Πως θα κάνει calculate το damage όταν αυτό βασίζεται στον τρόπο που χρησιμοποιείς τα skills σου? θα επρεπε να σου λεει ανα σκιλ entangling shot with ταδε rune : Χ dps cluster arrow : Y dps ετσι επειδη ξερεις πως παιζεις τυπου 3 entangling ενα cluster (γιατι τοσο hatred γεννας) οποτε μπορεις να κανεις κι αλλους υπολογισμους κλπ.
Markerparts Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 αντε να βγει να γελασω λιγο ρε γαμωτο i ll just leave this here....
*nenya* Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Ναι ναι, εχω μαζεψει 3k+debris και περιμενω να το χαλασω ολο.. I'm soooo jealous ! 2
lalanis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 τι φαση ειναι αυτη που ολοι μιλανε για sheet dps vs actual dps. ο αλλος λεει επεσε απο 600Κ σε 300Κ επειδη ξηλωσε crticial και εχωσε main stat αλλα θεριζει 2 φορες καλυτερα. αν ειναι ετσι και το νουμερο δε λεει κατι πως υπολογιζουμε;Το sheet dps είναι ένας μεσοσταθμικός αριθμός που υπολογίζει στατικά το dps του όπλου και του gear,critical chance/damage,attack speed κτλ, και καταλήγει σε ένα νούμερο που είναι σαν μια τάξη μεγέθους.Μεταξύ άλλων δεν υπολογίζει κάποιες άλλες δυναμικές παραμέτρους, όπως π.χ. τα skills. Πχ Έστω ότι έχω 1000dps.Αν χτυπάω με ένα σκιλ που κάνει 250% dmg, το actual dps μου είναι 2500.Αν π.χ. επίσης το skill έχει fire damage και εγώ εδώ κάπου πχ +15% στο fire damage, το sheet dps θα είναι πάλι 1000, αλλά το actual,(2.500 x 1.15)>>1000. Βάλτε μέσα και area damage,διαφορά debuff (+% damage to elites/demons κτλ) και πάμε πιο πάνω... Αυτά, λίγο μπακάλικα... 1
fixxxer29 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Greetings, everyone!Patch 2.0.3 is currently being deployed; however it has been necessary to extend the maintenance due to some unforeseen issues.While we are working diligently to resolve these issues as soon as possible, we expect that the maintenance will conclude at approximately 16:00 CET.
Markerparts Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Buffmaster lalanis xplains Το sheet dps είναι ένας μεσοσταθμικός αριθμός που υπολογίζει στατικά το dps του όπλου και του gear,critical chance/damage,attack speed κτλ, και καταλήγει σε ένα νούμερο που είναι σαν μια τάξη μεγέθους.Μεταξύ άλλων δεν υπολογίζει κάποιες άλλες δυναμικές παραμέτρους, όπως π.χ. τα skills.Πχ Έστω ότι έχω 1000dps.Αν χτυπάω με ένα σκιλ που κάνει 250% dmg, το actual dps μου είναι 2500.Αν π.χ. επίσης το skill έχει fire damage και εγώ εδώ κάπου πχ +15% στο fire damage, το sheet dps θα είναι πάλι 1000, αλλά το actual,(2.500 x 1.15)>>1000.Βάλτε μέσα και area damage,διαφορά debuff (+% damage to elites/demons κτλ) και πάμε πιο πάνω...Αυτά, λίγο μπακάλικα... Buffmaster lalanis xplains
lalanis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Greetings, everyone! Patch 2.0.3 is currently being deployed; however it has been necessary to extend the maintenance due to some unforeseen issues. While we are working diligently to resolve these issues as soon as possible, we expect that the maintenance will conclude at approximately 16:00 CET. Καταραμένε Χαγιάτε....
ADHD Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 I'm soooo jealous ! Αφηστε τα αχρηστα legendary και μαζεψτε whites λεμε, πας cursed hold και halls of agony και γεμιζεις ευκολα. Το sheet dps είναι ένας μεσοσταθμικός αριθμός που υπολογίζει στατικά το dps του όπλου και του gear,critical chance/damage,attack speed κτλ, και καταλήγει σε ένα νούμερο που είναι σαν μια τάξη μεγέθους. Μεταξύ άλλων δεν υπολογίζει κάποιες άλλες δυναμικές παραμέτρους, όπως π.χ. τα skills. Πχ Έστω ότι έχω 1000dps.Αν χτυπάω με ένα σκιλ που κάνει 250% dmg, το actual dps μου είναι 2500.Αν π.χ. επίσης το skill έχει fire damage και εγώ εδώ κάπου πχ +15% στο fire damage, το sheet dps θα είναι πάλι 1000, αλλά το actual,(2.500 x 1.15)>>1000. Βάλτε μέσα και area damage,διαφορά debuff (+% damage to elites/demons κτλ) και πάμε πιο πάνω... Αυτά, λίγο μπακάλικα... Ναι ετσι ειναι περιπου, το paper dps ειναι για να σου πει στο περιπου που βρισκεσαι με 100% weapon dmg skill οχι για να ξερεις για ποσο ακριβως βαρας σε ολες τις περιπτωσεις. Η φόρμουλα οπως βλεπω ειναι: (min+max/2)*aps*ias*(1+prim stat/100)*(1+cc*cd)*dmg mod
Προτεινόμενες αναρτήσεις