Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας


agri0gatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοινοποίηση Τελλας ανώνυμη εταιρία τηλεπικοινωνιών - Συνήγοροι του Καταναλωτή - ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)

 

Καλησπέρα σας. Ένας ακόμα αγανακτισμένος καταναλωτής ζητάει προστασία για την ταλαιπωρία που έχει περάσει και περνάει ακόμα για τον λόγω ότι δεν διορθώθηκε η βλάβη μου αλλά εγώ συνεχίζω να ζημιώνομε.

 

Ονομάζομε Κ*** του Άγγελου με αριθμό τηλεφώνου 2310****.

Θα σας περιγράψω την ιστορία μου ζητώντας κάθε προστασία και την πλήρη αποδέσμευση από την εταιρία τελλας και επαναφορά μου στην εταιρία ΟΤΕ.

 

Κατά τα τέλη Μαΐου δέχομαι επίσκεψη από εκπρόσωπο τις εταιρίας τελλας στο σπίτι μου. Με ενημέρωσε τα σχετικά με την τελλας και τα προγράμματα τις και τις αλλαγές που έγιναν στο διοικητικό προσωπικό της. Σκεπτόμενος ότι είναι ποιο οικονομικά τα πακέτα τις τελλας και συζητώντας με τον εκπρόσωπο αποφάσισα να συνεχίσουμε την αίτηση μου για μεταφορά του τηλεφωνικού μου αριθμού και του ιντερνετ στην εταιρία τελλας.

 

Τον εκπρόσωπο τον είχα ρωτήσει επανελημένες φορές πόσο θα διαρκέσει η μεταφορά και μου απάντησε ότι θα γίνει σε 20 εργάσιμες μέρες από την ημέρα τις αίτησης και θα χρειαστεί να μείνω χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ μόνο 4 ώρες

Την Δευτέρα 30/06 γυρνώντας σπίτι από την πρωινή εργασία μου διαπιστώνω ότι δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Πηγαίνω σε γειτονικό μαγαζί και περνώ τηλέφωνο στο 121 (βλάβες οτε) και μου απαντάνε ότι από σήμερα είμαι στην τελλας. Το βράδυ μην έχοντας επιλογή παίρνω από το κινητό μου τηλέφωνο στο 13800 (εξυπηρέτηση πελατών τελλας) και μιλώντας με υπάλληλο τις εταιρίας μου λέει ότι υπάρχει πρόβλημα σε όλο το δίχτυο τις τελλας και μου διαβεβαιώνει ότι στις επόμενες 3 ώρες όλα θα λειτουργούνε. Αυτά που λέω η τελλας τα έχει γραμμένα μιας και η συνομιλία μας καταγράφτηκε.

 

Σήμερα 01/06 και ώρα 1922 που γράφω αυτήν την επιστολή ακόμα δεν έχω τηλέφωνο και ιντερνετ με αποτέλεσμα να έχω συνεχή οικονομική ζημιά και πρόβλημα στην επικοινωνία μου με την εργασία μου.

Εγώ ο Κ***** του Άγγελου φορολογούμενος πολίτης αυτής τις χώρας διαμαρτύρομαι για τις υπηρεσίες και σαν τρόπος διαμαρτυρίας ο οποιοδήποτε λογαριασμός τις τελλας δεν θα πληρωθεί από εμένα.

 

Ζητώ την άμεση αποδέσμευση μου από την εταιρία τελλας και την πλήρη διαγραφή από πελάτης τις μιας και ο εκπρόσωπος τις δεν μου είπε την πλήρη αλήθεια για την ταλαιπωρία που θα περνούσα με αυτή μου την αίτησι.

Η παρών επιστολή θα δημοσιευθεί σε φόρουμς του ιντερνετ για να ενημερωθεί ο κόσμος τι μπορεί να περάσει εάν κάνει αίτησι στην εταιρία τελλας

Δημοσ.

Μάλλον εννοείς "Σήμερα 01/07" και όχι 06

 

Καλά για μια μέρα αναμονής κάνεις έτσι?

Σε βρίσκω υπερβολικό!!!

Περίμενε πρώτα κανα μήνα και μετά να πώ εντάξει!!!

Αλλά τώρα!!!

 

looooool

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ!!!!

Γιατί είναι αγώνας!!! Μάχη!!!

Δημοσ.

Μια μέρα φιλε μου είναι αρκετή.Aμα είναι 1 μηνας καήκαμε. Ευχαριστώ για την διόρθωση.. Πιστεύω να το καταλάβουν γιατί ήδη το έχω στείλει

Δημοσ.
Μια μέρα φιλε μου είναι αρκετή.Aμα είναι 1 μηνας καήκαμε. Ευχαριστώ για την διόρθωση.. Πιστεύω να το καταλάβουν γιατί ήδη το έχω στείλει

καλα εισαι!!, εγω περιμενω 10μερες απο την forthnet και ακομα τιποτα,μεχρι που εφτασα στο σημειο να τους ριξω παναγιες εχθες :mad:

Δημοσ.

Μαζί σου φίλε μου, ελπίζω να βρεις το δίκιο σου. Είμαι στη φάση μεταφοράς προς Forthnet αλλά αν κάνουν την παραμικρή μ@λ@κία/καθυστέρηση/κάτι για το οποίο δε με έχουν ενημερώσει, θα φύγω άμεσα απ' αυτούς. Θα μείνω ΟΤΕ κι ας πληρώνω παραπάνω. Απ' τη στιγμή που μου λένε θα μείνω χωρίς τηλέφωνο "το πολύ 3-4 ώρες", περιμένω αυτό ακριβώς.

Όπως και να 'χει ενημέρωσέ μας για τυχόν εξελίξεις :>

Δημοσ.

Παιδια vodafone double play, καμία ώρα χωρίς τηλέφωνο. Και μάλιστα για καμια 5 μέρες είχα και τις δύο γραμμες, vodafone για εξερχόμενες και οτε για εισερχόμενες.

Αν έχετε καλό σήμα κινητού στο σπίτι τότε κάντε το. Ιντερνετ έχω αξιοπρεπή ταχύτητα αλλά αυτό εξαρτάται από τα καλώδια και την απόσταση από το κέντρο του ΟΤΕ, από οσο ξέρω.:lol:

Δημοσ.
Μαζί σου φίλε μου, ελπίζω να βρεις το δίκιο σου. Είμαι στη φάση μεταφοράς προς Forthnet αλλά αν κάνουν την παραμικρή μ@λ@κία/καθυστέρηση/κάτι για το οποίο δε με έχουν ενημερώσει, θα φύγω άμεσα απ' αυτούς. Θα μείνω ΟΤΕ κι ας πληρώνω παραπάνω. Απ' τη στιγμή που μου λένε θα μείνω χωρίς τηλέφωνο "το πολύ 3-4 ώρες", περιμένω αυτό ακριβώς.

Όπως και να 'χει ενημέρωσέ μας για τυχόν εξελίξεις :>

 

Toυς απειλησα οτι θακατεβω αθηνα και θα πηδαν απ ταπαραθυρα, και μου ειπαν οκ φιλαρακι αμα θες κοψτω πηγενε οτε δεν σε χρεωνουμε τιποτα. τους ειπα μη με αναγκασετε να κατεβω γιατι αμα με δειτε θακαταλαβετε τι εννωω, + τιςπαναγιες που εφαγε ο υπαλληλος οταν δοκιμασε να μου λεει παπα-ριες οτι θαερθει το service κλπ

Δημοσ.

Καλησπέρα καταρχήν και από εμένα.

Δε θέλω να πάρω το μέρος καμίας εταιρείας σε καμία περίπτωση. Δε θέλω να γίνει αντιληπτό το μήνυμα μου με αυτόν τον τρόπο.

 

Απλά, δεν υπάρχει κανένας λόγος να παίρνουμε και να βρίζουμε στην οποιαδήποτε τηλεφωική εξυπηρέτηση πελάτών! Σκεφτείτε λίγο αυτά τα άμοιρα τα παιδιά που σηκώνουν τις γραμμές και παίρνουν 90 κλήσεις τη μέρα και ο καθένας λεέι το κοντό του και το μακρύ του!

 

Όλα μπορούν να λυθούν και χωρίς απειλές. Έτσι και αλλιώς, σιγά μην τον βρεις αυτόν που σήκωσε τη γραμμή και τα άκουσε!Ούτε θα πάρεις κάποια θέση προτεραιότητας, τον έχουν βρίσει άλλοι 50 πριν από εσένα για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

 

Συγγνώμη έαν είναι λίγο επικριτικός ο τόνος μου αλλά πολλά παιδιά πάνε εκεί για ένα χαρτζιλίκι και είναι κρίμα να φεύγουν κάθε βράδυ για το σπίτι τους με πονοκέφαλο, ψυχολογικά προβλήματα και με το φόβο μην τους περιμένει κανείς απ' εξω με ένα κουμπουρι!

Δημοσ.

Περνώ τηλέφωνο την τελλας πάλι από το κινητό και ενώ είμαι στην αναμονή (20 λεπτά περίπου) χτυπάει το σταθερό τηλέφωνο (ήταν κάποιος συγγενής). Μετά από 2 μέρες επιτέλους έχω τηλέφωνο και internet.

 

Εάν σας πούνε ότι η μεταφορά θα γίνει σε 4 ώρες το πολύ μην τους πιστέψετε. 4 ώρες για αυτούς είναι 2 μέρες σίγουρα. Εάν ήξερα από την αρχή ότι θα μου στοιχίσει 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο δεν θα έκανα καμια κίνηση.

 

Χαράς το κουράγιο σε αυτούς που μένουν 5 και 10 μέρες και ίσος και παραπάνω χωρίς τηλέφωνο. Εκεί είναι όντως για κρέμασμα η κάθε εταιρία που το κάνει

Δημοσ.

double play forthnet. έμεινα χωρις τηλ.μόνο για μια ώρα,μέχρι στιγμής όλα ΟΚ.

 

05/06/2008 17:30 Ενεργοποίηση υπηρεσίας

22/05/2008 16:04 Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης:05/06/2008

22/05/2008 16:03 Προωθήθηκε επιτυχώς το αίτημα φορητότητας.

22/05/2008 10:23 Αποστολή εξοπλισμού από τη Forthnet. O εξοπλισμός αποστέλλεται με courier

21/05/2008 18:39 Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα επαναπροωθηθεί το αίτημα φορητότητας αριθμού

21/05/2008 18:39 Προωθήθηκε το αίτημα φορητότητας του αριθμού σας

21/05/2008 18:39 Επιτυχής καταχώρηση αίτησης από ΟΤΕ

19/05/2008 13:39 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ

19/05/2008 13:39 Ολοκλήρωση δέσμευσης καλωδίωσης (βρόχου) στον ΟΤΕ

19/05/2008 13:39 Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

Δημοσ.

Σήμερα με πήραν από τον συνήγορο του καταναλωτή και μου ζήτησαν να στείλω την επιστολή με fax υπογεγραμμένη από εμενα. σήμερα η αύριο θα την στείλω.

Δημοσ.

αφου παντως ηρθε το τηλεφωνο τσαμπα κοπος και ταλαιπωρια...Τωρα αν πρεπει να ξαναπας ΟΤΕ θα πρεπει να ξαναυποστεις διακοπη τηλεφωνικης συνδεσης. Αν σε συμφερει μεινε εκει

Δημοσ.

Διαβάζω τόσα άρθρα με παράπονα για τα ιδιόκτητα δίκτυα που κινητοποιούνται στο χώρο της τηλεφωνίας και internet. Ποιος δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα?? Είναι η γραφειοκρατία ή το ελλιπές δίκτυο παροχής υπηρεσιών?? Ή απλώς κάποιοι βαριούνται να κάνουν σωστά την δουλειά τους βλ. δημόσιοι υπάλληλοι άρα κατά συνέπεια ΟΤΕ. Ποτέ θα αλλάξει κάτι σε ώφελος του πολίτη σε αυτή την χώρα?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...