Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με το εμπορικό ναυτικό....


Daimon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά μην τα τραγικοποιείτε τα πράγματα τόσο. Οι συνθήκες καλυτερεύουν συνέχεια, οι τεχνολογία έχει κάνει την δουλειά αυτή καθαυτή ευκολότερη, και του μηχανικού και του αξιωματικού γέφυρας, η ασφάλεια έχει αυξηθεί πάρα πολύ επίσης. Οι συνθήκες διαβίωσης καμία σχέση, στα καινούρια πλοία οι χώροι ενδιαίτησης μοιάζουν με μικρά ξενοδοχεία, η επικοινωνία είναι πολύ πιο εύκολη ακόμη. Το ότι γνωρίζεις πολλά μέρη δεν είναι μύθος, ναι μεν έχουν αυξηθεί οι ταχύτητες αλλά το 6-8 ώρες δεν είναι ο συνηθισμένος χρόνος παραμονής, καταρχάς μόνο σε κοντεϊνεράδικο μπορώ να το φανταστώ να είναι ικανός χρόνος φορτοεκφόρτωσης, με κάθε επιφύλαξη θα το τσεκάρω αυτό που λες να δω που ισχύει γιατί φαντάζομαι την περιγραφή θα στην έχει δώσει κάποιος ναυτικός dimitris2006, γενικά είναι αλήθεια ότι δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο πια να δένει το πλοίο για μια βδομάδα σ'ένα λιμάνι ξέρω γω. Τα 2-3 χρόνια μακριά από οικογένεια δεν παίζουν πια, το πολύ 8 μήνες να λείπεις. Τα λεφτά για όποιον ξεπεράσει το ψυχολογικό κυρίως εμπόδιο δεν είναι κάπως καλά, είναι πάρα πολύ καλά, πείτε μου μια στεριανή δουλειά που θα βγάζεις 10 χιλιάρικα μισθό στα 35 σου χωρίς να δουλεύεις 15 ώρες την μέρα και να έχεις ένα σωρό ευθύνες και άγχη, στο πλοίο ναι μεν δεν υπάρχει ωράριο αλλά η δουλειά είναι ρουτίνα στο 99% των περιπτώσεων που σπάνια παραβιάζεται, σίγουρα υπάρχει και εδώ ευθύνη αλλιώς δεν θα έπαιρνες και τόσα λεφτά αλλά ξαναλέω τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν δικαιολογείται πια η άποψη ότι δεν αξίζει τον κόπο, όταν η εναλλακτική για τους περισσότερους είναι τα 700-1500 ευρώ, τράβα ψάξε το ανώτερο βιοτικό επίπεδο που θα έχεις όταν θα κάνεις οικογένεια με τόσα λεφτά. Όσον αφορά την παρουσία του πατέρα για μένα δεν είναι κάτι το ανεκτίμητο, με τέτοιο εισόδημα δεν θα χρειάζεται να δουλεύει η γυναίκα καταρχάς συν ότι μπορείς από ένα σημείο και μετά να κάθεσαι αρκετούς μήνες στεριά και να είσαι απόλυτα αφοσιωμένος αυτόν τον χρόνο στα παιδιά σου. Τέλος δεν χάθηκε και ο κόσμος αν πας για δύο χρόνια στην σχολή και το μετανιώσεις, δεν μπορεί να σε κρατήσει και κανένας με το ζόρι, με αυτό εννοώ ότι δεν χρειάζεται να βάλει ντε και καλά ο άλλος όλο το βάρος στην τωρινή του απόφαση, στα δεκαοχτώ του.

 

Δεν βλέπω τους εφοπλιστές να αλλάζουν και πολύ τα καράβια πάντως. Σαπίλα απ' ότι μου λέει ο πατέρας μου (και όχι μόνο σε μια εταιρία).

 

Τα μπάρκα όντως έχουν περιοριστεί σε διάρκεια για να δουλεύουν περισσότεροι υποθέτω. Τα λεφτά που λες είναι σε ανασφάλιστο να ξέρεις. Με ξένη σημαία δηλαδή. Δεν ξέρω που έχεις βρει εσύ καινούργιο βαπόρι με ανέσεις για το πλήρωμα μέσα, καινούργια τεχνολογία με 10 χιλιάρικα το μήνα και ασφαλισμένος. Εγώ ξέρω σε παλιό μικρό tanker ασφαλισμένος περίπου 4-5 χιλιάρικα. Πες μου την εταιρία να ψήσω τον πατέρα μου να πάει εκεί να είναι τζιτζι ΟΚ; :-)

 

Τα υπόλοιπα που είπες δε θα τα σχολιάσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τίποτε από τα δυο. Απλά διαφωνώ στα περί οικογενειακών που ανέφερε.

 

δηλαδή? εσύ τι γνωρίζεις σχετικά με το θέμα οικογενειας ενός ναύτη μηχανικού/πλοιάρχου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω δεν διάβασες καν το προηγούμενο post μου;

 

λάθος μου

 

το διάβασα, απλός δε πολύ κοιτάω τα nick-names στα post...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλέπω τους εφοπλιστές να αλλάζουν και πολύ τα καράβια πάντως. Σαπίλα απ' ότι μου λέει ο πατέρας μου (και όχι μόνο σε μια εταιρία).

Σε τάνκερ και κοντεϊνεράδικα οργασμός εδώ και χρόνια, στα πρώτα ένας λόγος είναι οι περιορισμοί ασφαλείας στα μονοκάρινα σε Β.Αμερική και Ευρώπη, στα δεύτερα υπάρχει η τάση να χτίζονται συνεχώς μεγαλύτερα για οικονομικούς λόγους και η εκμετάλλευση των παλαιότερων (και μικρότερων) γίνεται ασύμφορη. Να προσθέσω ότι η τιμή του σκραπ έχει ανέβει την τελευταία δεκαετία αφενός λόγο των αυξανόμενων αναγκών τροφοδότησης στις αναπτυσσόμενες χώρες αφετέρου γιατί ο ίδιος ο κλάδος διάλυσης πλοίων έχει μεγαλώσει υπερβολικά και έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός.

 

 

Τα μπάρκα όντως έχουν περιοριστεί σε διάρκεια για να δουλεύουν περισσότεροι υποθέτω. Τα λεφτά που λες είναι σε ανασφάλιστο να ξέρεις. Με ξένη σημαία δηλαδή. Δεν ξέρω που έχεις βρει εσύ καινούργιο βαπόρι με ανέσεις για το πλήρωμα μέσα, καινούργια τεχνολογία με 10 χιλιάρικα το μήνα και ασφαλισμένος. Εγώ ξέρω σε παλιό μικρό tanker ασφαλισμένος περίπου 4-5 χιλιάρικα. Πες μου την εταιρία να ψήσω τον πατέρα μου να πάει εκεί να είναι τζιτζι ΟΚ; :-)

Η χρονική διάρκεια έχει περιοριστεί περισσότερο ως προσαρμογή στις σημερινές συνθήκες εργασίας στην Ελλάδα και για να προσελκύσουν περισσότερους Έλληνες, άργησαν ίσως λίγο οι εφοπλιστές αλλά κατάλαβαν ότι το ανθρώπινο δυναμικό είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο. Και δεν είναι μόνο θέμα ικανοτήτων των Ελλήνων ναυτικών, ελληνική ναυτιλία με εισαγόμενη ναυτική τεχνογνωσία δεν γίνεται, τίθεται ζήτημα επιβίωσης όλου του κλάδου. Τα λεφτά που αναφέρεις είναι πάρα πολύ λίγα και ειλικρινά απορώ για την απόκλιση στην πληροφόρηση, και ειδικά σε τάνκερ !!! Σε LNG/LPG τα τρίμηνα συμβόλαια για πλοιάρχους αναλόγως τον ναύλο μπορεί να ξεπεράσουν τα 40 χιλιάρικα. Αν πάρουμε αυτό ως συνήθη οροφή λόγω εξειδίκευσης η διαφορά είναι τραγική έτσι όπως τα λες, κάποιος από μας πρέπει να μιλάει για εξαιρέσεις αλλιώς δεν στέκει :-) . Και πάντα μιλάμε για ελληνική σημαία και καθαρό μισθό. http://www.nee.gr/docs/filladio.pdf ενδεικτικά ένα ενημερωτικό φυλλάδιο του 2005.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά, σήμερα μου είπαν πως για να πας στο ΝΑΥΤΙΚΌ, πρέπει να περάσεις από υγειονομικές εξέτασης. Αυτές τις εξέτασης, τις περνάς στη ακαδημία μέσα (όταν γραφτείς και αρχίσουν τα μαθήματα) η πριν γραφτείς πρέπει να πας σε γιατρούς?

 

 

επίσης, μπορεί κάποιος να μου δόση τον αριθμό τις A.E.Η?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο πατέρας μου ήταν πλόιαρχος Α και καθηγητής στην σχολή πλοιάρχων στον ασπρόπυργο κι έχω να πω τα εξής βλέποντας και τον κολλητό μου πού είναι τώρα ανθυποπλοίαρχος...

 

είναι δύσκολη δουλειά. η θάλασσα σου δίνει πολλές στιγμές μοναξιάς και πολλές φορές συναναστρέφεσαι με άτομα που δεν το φαντάζεσαι. είσαι αναγκασμένος να τους φας στη μάπα γιατί είστε στο ίδιο καράβι. πισωμαχαιρώματα και υποκρισία ιδίως αν είσαι αξιωματικός. υπάρχουν και εξαιρέσεις αναλόγως σε τι θα πέσεις. εξαρτάται η ποιότητα της ζωής σου στο καράβι και από το τι μαλάκα καπετάνιο θα έχεις.

 

λιμάνια και ώρες δύσκολες, πουτάνες και άλλα τρελά είναι στο παιχνίδι.

 

τα λεφτά είναι καλά αλλά για την σύνταξη σου μετράει πόσο ταξιδεύεις - πόσους μήνες το χρόνο δηλαδή είσαι στο καράβι.

 

άντε να βρείς κοπέλα ή σύζυγο που θα σε περιμένει να γυρίσεις χωρίς να στα φορέσει.

 

μόνο αν είσαι συγκροτημένος και δεν σκίζεις το εισόδημα σου μπορείς να πεις οτι αξίζει να βάλεις σε 2η μοίρα κάποια πράγματα για λίγο καιρό ώστε να μπορέσεις να δημιουργήσεις.

 

θέλει δύναμη το όλο θέμα.

 

κατά τ'άλλα είναι συναρπαστικό να κουμαντάρεις αυτά τα θηρία και να γυρνάς τον κόσμο κάτι που δύσκολα θα κατάφερει κάποιος σε κάποιο άλλο επάγγελμα.

 

7 σε παίρνει αριστερά μην το ζορίζεις... γιέ μου που πάς - μάνα θα πάω στα καράβια.

 

η λαμαρίνα η λαμαρίνα όλα τα σβύνει μας έσφιξε το Kuro siwo σαν μια ζώνη και συ κοιτάς ακόμη πάνω απτό τιμόνι πως παίζει ο μπούσουλας καρτίνι με καρτίνι...

 

;)

 

δες κι εδώ: http://forum.nautilia.gr/index.php

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι η δουλειά μου όμως μέχρι πρόσφατα δούλευα σε ναυτιλιακή και σε ένα ταξίδι μου στην Κίνα είδα πολλά από την ζωή αυτών των ανθρώπων.Καταρχήν αμοίβονται πολύ καλά , αν και για μένα με αυτά που περνάνε είναι λίγα τα λεφτά..(οι αξιωματικοί που γνώρισα έπαιρναν περίπου 7500 ευρώ)..Η ζωή μέσα στο καράβι είναι δύσκολη , το μηχανοστάσιο έχει 50 βαθμούς....στις τρικυμίες πρέπει να έχεις γέρό στομάχι, προκύπτουν δυσκολίες που πρέπει να ανταπεξέλθεις.Γνωρίζεις πολλά καινούρια μέρη , είναι ενδιαφέρουσα δουλειά , κάνεις πραγματικά καλές παρέες γιατι οι δυσκολίες σε δένουν με τους άλλους....Έχουν βελτιωθεί τα πράγματα καθώς υπάρχουν πλέον πρωτοκολλα ασφαλείας που δεν μπορείς να δουλέψεις πάνω απο 8 μήνες /έτος....αλλά και οι συνθήκες δουλειάς....καλύτερα καράβια, τεχνολογία , pc...Κτλ...

 

Αυτά από την εμπειρία που είχα εκέι στα μαύρα νερα της Κίνας...(μπρρρρ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠ'ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠ'ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά άκουσα πως έχεις δικαίωμα απ'το 1ο 6μηνο ταξίδι πρακτικής να ζητήσεις να κάνεις μόνο τους 4 μήνες και οι υπόλοιποι 2 που μένουν να μεταφερθούν στο 2ο 6μηνο ταξίδι πρακτικής, δηλαδή να κάνεις 8 μήνες. Ισχύει κατι τετοιο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά άκουσα πως έχεις δικαίωμα απ'το 1ο 6μηνο ταξίδι πρακτικής να ζητήσεις να κάνεις μόνο τους 4 μήνες και οι υπόλοιποι 2 που μένουν να μεταφερθούν στο 2ο 6μηνο ταξίδι πρακτικής, δηλαδή να κάνεις 8 μήνες. Ισχύει κατι τετοιο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...