Προς το περιεχόμενο

Wolfenstein


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 69
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το κατεστρεψαν... ιδιο με το Quake και το Unreal ( υπερβολη) το έκαναν.

Δε νομιζω οτι θα εχει την ιδια ναζιστικη ατμοσφαιρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Wolfenstein Suffers Brief Delay

 

Publisher Activision has now confirmed Wolfenstein's two week delay.

 

"In order to facilitate a simultaneous global release window for id Software's Wolfenstein, Activision has realigned the game's release date for the week beginning August 17th," the company told Shacknews of the Raven-developed, id-produced game in a statement.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Wolfenstein Multiplayer Details: Eight Maps, Three Classes, Veil Powers, Unlocks

 

Developer Endrant Studios is working on the multiplayer component of Raven's Wolfenstein, and has now revealed all the details on what to expect when going online with the shooter.

 

"Players can enter the veil dimension and use veil powers much like the ones BJ has access to, as well as all the standard weapons and items," said Endrant's Matt Wilson to GameSpot.

 

Multiplayer veil powers won't include the slowing of time, as they do in the single-player campaign, but will instead work as more traditional class-based powers. For example, the medic's veil power is a simple healing ability.

 

"In multiplayer, you're not BJ--you're a member of either the Resistance or the Axis, and you play as one of three roles: soldier, medic or engineer," added Wilson. "We wanted to keep the three roles distinct, so we gave them their own unique veil powers that are specific to their responsibilities within the team."

 

Eight multiplayer maps will be playable on three modes: Team Deathmatch, Objective, and Stopwatch.

 

"In Objective mode, the attacking team tries to complete one or more objectives in the map while the defending team tries to stop them," said Wilson. "In Stopwatch, you do the same but swap over at half-time, and the attacking team which completed the map fastest is the overall winner."

 

The game will also feature a choice of unlockable upgrades to weapons and powers.

 

"The unlocks for each give you options on what to upgrade and when, but you can only have one unlock per category (weapon, item, veil power, etc.) active at once," explained Wilson. "Some of the choices you'll have to make are things like power versus accuracy, reload time versus recoil/muzzle kick."

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα κυκλοφόρησε το Wolfenstein στην Αμερική και έχουμε ήδη το πρώτο review. Το IGN του έδωσε 7.3.

 

wolfwls.jpg

 

Επίσης ήδη κυκλοφόρησε και το πρώτο patch για το παιχνίδι.

 

21 Αυγούστου η ημερομηνία κυκλοφορίας του για την Ευρώπη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.