tmjuju Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 ΄Οταν εγκατέλειψε στο παρελθόν η ST Microelectronics το project KYRO (πονεμένη ιστορία...νόμιζαν ότι με λίγες επενδύσεις θα φτιαρίσουν έσοδα...) υπήρξαν εσωτερικές συζητήσεις μεταξύ S3 & IMG να κυκλοφορήσουν το KYRO III. Οι διαπραγματεύσεις δεν καρποφόρησαν γιατί η VIA επέμενε να γράψει η ίδια τους οδηγούς. Δεν είναι θέμα επιδόσεων στην S3. Και το hardware τους μια χαρά είναι για την τιμή του. Οι οδηγοί δυστυχώς είναι που ταλανίζονται από αρκετές ασυμβατότητες. Τι να σου πω ρε φίλε, έχω 5-6 s3 supervga ακόμα στο σπίτι… μη με ρωτήσεις γιατί δεν τις πετάω. Αλλά ΚΥRΟ (II) δεν είχα ποτέ. Πονεμένη ιστορία και κρίμα που εξαφανίστηκαν. To περιστατικό που καταθέτει πρώτη φορά το ακούω
Ailuros Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Τι να σου πω ρε φίλε, έχω 5-6 s3 supervga ακόμα στο σπίτι… μη με ρωτήσεις γιατί δεν τις πετάω. Αλλά ΚΥRΟ (II) δεν είχα ποτέ. Πονεμένη ιστορία και κρίμα που εξαφανίστηκαν. To περιστατικό που καταθέτει πρώτη φορά το ακούω Πριν λίγα χρόνια το παραδέχτηκε κάποιος της S3 επισήμως σε δημόσιο interview. Η KYRO II έκανε 150$ και έκανε σκόνη την τότε ανταγωνιστική GF2 MX (σε μερικές περιπτώσεις και ειδικά με Supersampling έφερνε σε δύσκολη θέση ακόμα και μια GF2 GTS). http://www.firingsquad.com/hardware/kyro2/page14.asp 2 pipelines, 2 TMUs, 175MHz core/175MHz memory (SDRAM) DX6/7 (no T&L unit). KYRO3 4 pipelines, 4 TMUs, 250MHz core/250MHz memory (DDR) DX7 + VS1.1/T&L unit Αν και δεν υπήρχε pixel shader υποστήριξη στα παιχνίδια της εποχής θα έφερνε σε αρκετά δύσκολη θέση ακόμα και μια GF4. Οι deferred renderers εξοικονομούν πάρα πολύ σε μνήμη και εύρος μνήμης λόγω του ότι ενώ καθυστερούν την επεξεργασία κατά ένα καρέ συνήθως προσπαθούν όσο το δυνατόν να μένουν δεδομένα on-chip. ΄Ενα παραπάνω όταν μιλάμε για antialiasing. Με multisampling η κατανάλωση μνήμης & εύρους μνήμης είναι περίπου όσο το coverage sampling σε μια G80/GT200. ΄Εχουν βέβαια και μειονεκτήματα γιατί δεν είναι πάντα όλα ρόδινα, αλλά όπως και στους IMRs όπου πονάνε υπάρχουν workarounds. Aν κάνεις 1:1 mapping με MRTs (multiple render targets) σε ένα TBDR θα χρησιμοποιήσει τα on chip MRT buffers & καταλήγει με τόσο λιγότερη κατανάλωση μνήμης & εύρους έναντι ενός immediate mode renderer που δεν είναι καν αστείο. To STALKER είναι μια κλασική μηχανή που χρησιμοποιεί multiple render targets (aka deferred shading). Εnough OT
john2gr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Ψιλομουφίτσες μου φαίνονται αλλά anyway, ορίστε και τα υπόλοιπα slides
FarCry Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 καλα εχουνε παει στο θεο οι επιδοσεις για τους πρασινους αν ειναι αληθεια :lol:
outlaw star Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 καλα εχουνε παει στο θεο οι επιδοσεις για τους πρασινους αν ειναι αληθεια :lol: μάλλον είναι κάπως υπερβολικά τα νούμερα..αν πάντως ισχύουν χαλαλι τους η τόση καθυστέτηση
EddieObscurant Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Tα πρώτα (tom's hardware) ειναι καθαρά fake. Mε 384-bit memory interface έχεις 1536mb μνημη για την 380 και 1280mb (320-bit) για την 360. Επίσης επειδή αυτα της nvidia έχουν σαν αναφορα του toms hardware, κατα πάσα πιθανότητα και αυτά fake.
Meraklis56 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 ας κόψουμε κανά 10% απο αυτά που λέει η nvidia.όλοι ξέρουμε οτι δεν θα κόλωνε να βάλει λίγο παραπάνω νούμερα,για να δημιουργήσει hype.χμ,περίπου 90% παραπάνω επιδόσεις απο gtx 285. φανταστείτε τίποτα σε διπλο-πύρηνη η sli. αν ισχύουν,ας φροντίσει η ati,να βγάλει πόλλα έσοδα μέχρι τα μέσα q2 2010.αλλιώς...
euklidis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Και ακομα δεν εχουμε δει τιποτα απο καμια GTX 395 Συντομα θα δουμε πολλα απο nvidia γιατι δεν παιζει να κατσει με τα χερια σταυρωμενα...
yiannis_1 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Κάποιο λάκο εχει η φάβα. Τα νούμερα είναι way too high???!!!@@ Ακόμα και η 360 πατάει την διπλωμένη 5970... Εντωμεταξύ ψάχνω στο tom's και δεν βρίσκω το άρθρο. Παρόλο που είμαι πράσινος to the bones αυτά που βλέπω μάλλον photoshop είναι...
ikaruga24 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δεν ειναι photoshop, ειναι νουμερα βγαλμενα απο εκει που δε φωτιζει ο ηλιος. Δεν υπαρχει περιπτωση ακομα και η 360 να πιανει 5970.
BaNcU Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 ....και από τιμές, τι λένε τα 360 και 380 ; Γιατί στην τελική πάντα το καλύτερο vfm θα ψάχνουμε ( τουλάχιστον εγώ δηλαδή ) .
Ailuros Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Το περίμενα ότι οι μούφες θα κάνουν τον γύρο του δικτύου. Θα παρακαλούσα για ψυχραιμία και υπομονή μέχρι να μάθουμε ότι το A3 respin γύρισε από το fab και πως θα χρονίσουν το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε ούτε η ίδια η NV δεν ξέρει τους τελικούς χρονισμούς και θα ήταν καθαρή marketing αυτοκτονία να προδικάσει επιδόσεις. Θα πω ωστόσο ότι τέτοιου είδους μέγιστες διαφορές ή ακόμα μεγαλύτερες δεν θα πρέπει να αποκλειστούν. Εδώ το marketing της NV φυσικά και θα τα επιλέξει για να δείξει υπέρμετρη υπεροχή. Αυτό που θα μετρήσει θα είναι ο απόλυτος μέσος όρος της διαφοράς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα ξεπερνάει πάνω από 2χ φορές τις επιδόσεις μιας 285 μια 380 σε πολύ επιλεγμένες περιπτώσεις. Αλλοίμονό τους και δεν είναι έτσι.
d3m0n Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2009 ΑΝ είναι αληθινά θα γίνει χαμός. Ήδη αισθάνομαι "μικρός" με την GTX275 μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.