Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για το ηλεκτρονικό κατάστημα ebw.gr


K28gnb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλησπέρα, θέλω να κάνω μια καταγγελία για το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.ebw.gr (easybuyworld).

 

Παιδιά παρήγγειλα ένα δέμα από αυτούς μέσω τηλεφώνου για να μου σταλεί στην θεσσαλονίκη.

 

Σκέφτηκα ότι το έχουν σε καλή τιμή και είπα να το αγοράσω γιατί με συμφέρει.

 

Εγώ ποτέ μου δεν έκανα αγορές μέσω internet και είπα μια φορά να δοκιμάσω.

 

Μου λένε λοιπόν ότι θα σας έρθει σε δύο εργάσιμες μέρες.ok όλα καλά.

 

Οταν μου φτάνει το δέμα υπογράφω και το ανοίγω, αλλα ξαφνικά μένω έκπληκτος από αυτό που βλέπω.

 

Λείπει από μέσα από την συσκευασία του η συσκευή με μόνο δυο καλώδια να υπάρχουν.

 

Οπα λέω τι γίνετε εδώ να πάρω τηλέφωνο το κατάστημα να με εξυπηρετήσουν.

 

Εχει μια εβδομάδα τώρα ρε παιδιά με δικιά μου πρωτοβουλία χωρίς να ενδιαφέρονται

 

αυτοί να τους παιρνω τηλεφωνα.

 

Ε θα δούμε με λένε, θα επικοινωνήσουμε με το προμηθευτή από γερμανία,εκεί σε σας λέει στην θεσσαλονίκη

 

έχουν παρουσιαστή πολλά τέτοια κρούσματα για κλοπή αντικημένων μέσα από τα δέματα

 

θα το κοιτάξουμε δεν έπρεπε να υπογράψτε όταν το πήρατε και με λέει μπορεί να φταίει η μεταφορική.

 

Παιρνω τηλέφωνο την μεταφορική και με λένε:

 

Εμείς δεν ευθυνόμαστε τα στέλνουμε συσκευασμένα.

 

Τα τηλεφωνα που πήρα για αθηνα ήταν σαν να το ξανά αγόρασα. Τους έστειλα λοιπον το δέμα πίσω

 

και με είπαν ότι θα εξετάσουν το θέμα και καλά.

 

Ακόμα περιμένω πόσες μέρες.Εστειλα και ποσα email και απάντηση δεν πήρα καμια.

 

Να πω ακόμα ότι το δέμα που παρήγγειλα η αξια του κυμαίνεται σε χαμηλά πλαίσια δηλαδή το ποσο είναι μηδαμινό

 

ώστε να μην μπορούν να μου τα δώσουν πίσω η έστω να μου στείλουν άλλη συσκευή.

 

Αλλα είναι το γιατί δηλαδή.

 

Η χαζομάρα που έκανα είναι ότι υπέγραψα χωρίς να το ανοίξω πρώτα και αυτό είναι το μέγα λάθος μου.

 

Γιαυτο προσοχή παιδιά από που ψωνίζετε και να κοιτάτε πάντα πρωτα τα δέματα τι έχουν μέσα.

 

Ακόμα περισσότερο προσοχή στα άτομα που ψωνίζουν από επαρχία γιατί την λαδιά την κάνουνε σε αυτούς,

 

δεν γίνετε να το κάνουν σε όλους τότε θα φαινόταν παρα πολυ.

 

Δυστυχώς είχα διαβάσει και αλλα δημοσιεύματα για αυτό το κατάστημα αλλα δεν

 

έδωσα σημασία ακόμα και οι ίδιοι μου είπαν:

 

Αφού είδατε αυτά τα δημοσιεύματα γιατί παραγγείλατε από εμάς (άκου απάντηση).

 

Ακόμα επειδή είπα ότι θα το δημοσιεύσω σε όλα τα site αυτό που συνέβη με είπαν ότι θα φτάσουμε

 

στα δικαστήρια για συκοφαντικη δυσφήμιση και έχουν λέει ξεκινήσει ήδη οι διαδικασίες για κάποια αλλα άτομα που είχαν κατηγορήσει άδικα το κατάστημα.

 

Δεν ξαναγοράζω από internet και ποσο μάλλον από ελληνικό ηλεκτρονικό πολυκατάστημα.

 

Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω μια φορα παραγγειλα καμερα απο αμερικη...Ηρ8ε η συσκευασια και η καμερα ελειπε απο μεσα....Μονο το Manual υπηρχε....Εν κατακλειδι απο τα 650$ που εδωσα η μεταφορικη μου εδωσε μονο 250ευρω σαν ποσο που καλυπτανε σαν εγγυηση απωλειας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τα γνωστά με μεταφορικές τα στέλνουν. άρα η μακράν καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι αγορά επιτόπου απο το κατάστημα για να είμαστε σίγουροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στις ηλεκτρονικές αγορές υπάρχουν 2 όψεις.

Προχθές παρέλαβα μια παραγγελία μου και ο άνθρωπος

(δε γνωρίζω αν ήταν υπάλληλος του καταστήματος ή courier)

μου άνοιξε τη συσκευασία να δω αν είναι όλα εντάξει και μετά μου έδωσε το χαρτί να υπογράψω ότι το παρέλαβα.

Σίγουρα συμβαίνουν και περιστατικά όπως αυτό που αναφέρθηκε πιο πάνω και γι'αυτό θα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας 14 για να μη μας "τρώει" τα λεφτά ο κάθε απατεώνας.

Ότι μπορούμε να αγοράσουμε από κατάστημα καλύτερα να το αγοράζουμε επιτόπου για να βλέπουμε τι παίρνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλήθεια πως μπορεί κανείς να ανοίξει το δέμα χωρίς να υπογράψει; Εγώ τσακώθηκα με courier για αυτό το θέμα και τελικά απλά το ρίσκαρα. Αν του πω "πάρτο πίσω και θα περάσω από τα γραφεία σας να το παραλάβω ποιος μου λέει ότι θα με αφήσουν να το ανοίξω χωρίς να υπογράψω";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον στη δική μου περίπτωση τότε επρόκειτο για υπάλληλο του καταστήματος.

Λογικό είναι αυτό που λες. Γιατί αν ανοίξεις το δέμα σου και τελικά αρνηθείς να το πάρεις, αφού δεν έχεις υπογράψει

ο courier τι φταίει να την πληρώσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε Κ28 με συγχωρεις αλλα εκανες πατατα που δεν ελεγξες πριν υπογραψεις...οσο για την δυσφημηση να τους πεις οτι θα σου θλασουν τα φρυδια.

 

2. Δεν τιμωρείται ο κατηγορούμενος αν αποδείξει την αλήθεια του γεγονότος που ισχυρίστηκε ή διέδωσε

(αρθρο 364 του Ποινικου Κωδικα)

η αν θες

1. Δεν αποτελούν άδικη πράξη: α) οι δυσμενείς κρίσεις για επιστημονικές, καλλιτεχνικές ή επαγγελματικές εργασίες.

αρθρο 367 του ποινικου κωδικα.

1. Αν το γεγονός του άρθ. 362 είναι αληθινό, η πράξη μένει ατιμώρητη

αρθρο 366 του ποινικου κωδικα.

κανε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύουν αυτά που λέει σχετικά με την ιδιότητά του, μπορείς να επικοινωνήσεις και με ένα μέλος εδώ.

Βέβαια για το πόσο συχνά μπαίνει και για το αν βγει κάτι, ιδέα δεν έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε νομιζω οτι ειναι σωστο να γενικευουμε για τα καταστηματα και την αξιοπιστια των μεταφορικων που χρησιμοποιουν, θα αναφερω ονομαστηκα καταστηματα που εχω παρει και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα: Πλαισιο, E-shop, you.gr , play247.gr , Infoshop (αν και εχει κλεισει).

Νομιζω οτι τα περι λαθων ειναι λιγο περιεργα, μου εχει ερθει ελειπες παραγγελια αλλα ειχε γινει λαθος και ακομα και το ποσο που πληρωσα ηταν λαθος(μειωμενο) λογο μη αποστολης προιοντος.

Θεωρω απολυτα ασφαλεις τις αγορες απο τα παραπανω καταστηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι σωστό να γενικεύουμε αλλά επίσης δεν είναι σωστό να την πατάμε σαν τον φίλο που άνοιξε το τόπικ και να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.

Καλά είναι να γνωρίζουμε από ποιους και πως μπορεί να την πατήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ γενικά στην περίπτωση που θα αγοράσω κάτι από Site που δεν γνωρίζω, τότε προσέχω usually τα παρακάτω:

 

1) όταν βάζω τα προσωπικά μου στοιχεία να έχει HTTPS

2) Στην περίπτωση που το e-shop είναι αγορασμένο από τα κάποια -έτοιμα-, τότε να είναι δουλεμένο και customized σωστά, και να μη δείχνει απλά ότι "αγόρασα κάτι πέταξα και 100 products μέσα και είμαι έτοιμος".

3) Εάν υπάρχει διεύθυνση κ τηλ επικοινωνίας

4) Παίρνω τηλ να επιβεβαιώσω ότι "αυτοί" που δείχνουν online υπάρχουν κ είναι εξυπηρετικοί.

5) Κοιτάζω την "ποιότητα" του Site. Κακά τα ψέματα... όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να δουλέψει σωστά για να βγάλει λεφτά, επενδύει κιόλας στη δουλειά του κ δε ψάχνει για φτηνές λύσεις. Αυτό φαίνεται στα Sites. Πάντα βέβαια υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις, αλλά συνήθως You get what you pay for, και όταν η επιχείρηση που επιλέγουμε είναι του τύπου "make quick money" τότε ίσως πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να μην πάρουμε πίσω αυτό που περιμένουμε! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα e-shops ξεφυτρώνουν πλέον σαν μανιτάρια γι'αυτο και γενικά θα πρέπει να έιμαστε προσεκτικοί...

Ευχομαι να βρεις σύντομα άκρη ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Με το θέμα σας έχω ασχοληθεί και εγώ ο ίδιος. ¨Ομως έχετε παραλάβει νέο προιόν με δωρεάν αντικατάσταση και δεν έχετε γράψει κάτι. Καθυστερήσαμε λίγο λόγω Αυγούστου αλλα σας εξυπηρετήσαμε. Καλό είναι να γράφουμε τα κακά αλλά και τα καλά εφόσον τελικά μας εξυπηρετήσουν. Εσείς δυστυχώς δεν γράψατε οτι τελικά πείρατε νέο προιόν.

 

Γενικότερα καθώς είμαι και εγώ μέλος του Forum αν και λόγο φόρτου δεν προλαβαίνω να παρακαλουθώ εντατικά, για οποιαδήποτε πρόβλημα έχετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα EasyBuyWorld μπορείτε νε απικοινωνείτε μαζί μου. Εϊμαστε εδώ για να βοηθάμε και να βρίσκουμε λύσεις για τα πάντα.

 

Είμαι και εγώ καταναλωτής και είμαι με το μέρος σας. Με το συγκεκριμένο πρόβλημα ο αξιότιμος πελάτης παρέλαβε προιόν ανοιγμένο και υπέγραψε οτι παρέλαβε στο courier.

 

Αυτό ήταν λάθος, πρεπει τα προιόντα να τα παραλαμβάνετε πάντα σφραγισμένα και αν βλέπετε κάποιο πείραγμα στην συσκευασία να το αναφέρετε στο καταστημα. Αυτίο ισχύει για όλες τις αγορές απο οποιονδήποτε.

 

Με εκτίμηση EasyBuyWorld. Για οποιδήποτε πρόβλημα οποιοδήπουτε πελάτη μας που είναι και μέλος του Forum παρακαλώ να επικοινωνείτε μαζί μου και στο [email protected]

 

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...