Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για το ηλεκτρονικό κατάστημα ebw.gr


K28gnb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα παντως τα courier ποτέ δεν έχουν πειράξει δέμα μου. Ποτέ. Ούτε καν ο ταχυδρόμος. Κι έχω παραγγείλει άπειρες φορές και είμαι και καραεπαρχία. Θα ρισκάρει ο άλλος να χάσει τη δουλειά του για ένα κιβωτιάκι που μπορεί να περιέχει και πέτρες στην τελική; Και στην τελική ο courier-ας θα κρατούσε και τα καλώδια, ποιο λόγο είχε να τα αφήσει μέσα.

Είναι πολύ εύκολη η τακτική των καταστημάτων να στέλνουν κάτι άδειο και να βασίζονται στο ότι δεν έχει υπογράψει ο χρήστης ώστε να ρίξουν την ευθύνη πάνω του, να τον απειλούν με μηνύσεις κλπ. Κι αν πχ ο άλλος ανοίξει το δέμα πριν υπογράψει και δει ότι λείπουν πράγματα απλά θα το αναφέρει και θα του το ξαναστείλουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Την σκαπουλάρουν όπως και να χει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα παντως τα courier ποτέ δεν έχουν πειράξει δέμα μου. Ποτέ. Ούτε καν ο ταχυδρόμος. Κι έχω παραγγείλει άπειρες φορές και είμαι και καραεπαρχία. Θα ρισκάρει ο άλλος να χάσει τη δουλειά του για ένα κιβωτιάκι που μπορεί να περιέχει και πέτρες στην τελική; Και στην τελική ο courier-ας θα κρατούσε και τα καλώδια, ποιο λόγο είχε να τα αφήσει μέσα.

Είναι πολύ εύκολη η τακτική των καταστημάτων να στέλνουν κάτι άδειο και να βασίζονται στο ότι δεν έχει υπογράψει ο χρήστης ώστε να ρίξουν την ευθύνη πάνω του, να τον απειλούν με μηνύσεις κλπ. Κι αν πχ ο άλλος ανοίξει το δέμα πριν υπογράψει και δει ότι λείπουν πράγματα απλά θα το αναφέρει και θα του το ξαναστείλουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Την σκαπουλάρουν όπως και να χει...

ο topic starter φυσικά εξαφανίστηκε....μόνο να γκρινιάζουμε ξέρουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω ψωνισει και απο Ελλαδα( e-shop,plaisio,play247) kαι πολλα πραγματα απο ebay, χωρις να ειχα μεχρι τωρα (δοξα το Θεο) κανενα προβλημα..

 

Παντως θα ηθελα να μαθω πολυ, αν μπορουμε πρωτα να ανοιγουμε το δεμα, να ελεγχουμε και μετα να υπογραφουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΑΝΤΗΣΗ EasyBuyWorld ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

 

Γενικότερα σαν υπεύθυνος του καταστήματος και έχοντας ασχοληθεί χρόνια με τα θέματα τηλεπωλήσεων και ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει τα μέλη του Forum Να γνωρίζουν ότι όταν βλέπουμε συσκευασία αλλοιωμένη πρέπει πρώτα να επικοινωνούμε με την εταιρεία αποστολής.

 

Επίσης να ξέρετε ότι είναι δύσκολο να ανοιχτεί πρώτα δέμα και μετά να πληρωθεί ή να γίνει υπογραφή καθώς ο διανομέας παράδοσης είναι υπεύθυνος για το δέμα και αν τελικά το δέμα δεν το παραλάβει ο πελάτης και έχει ανοιχτεί είναι υπεύθυνος ο ίδιος ο διανομέας για κλοπή. Είναι μια κατάσταση πολύπλοκη που ακόμα δεν υπάρχει λύση. Πάντως προβλήματα τέτοια δεν υπάρχουν. Εμείς τουλάχιστον πρώτη φορά είχαμε τέτοιο πρόβλημα παραλαβής προιόντος που να λείπει το προιόν απο μέσα.

 

Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι πρέπει σαν καταναλωτές να είμαστε υπέυθυνοι. Για παράδειγμα ο αξιότιμος πελάτης μπήκε στο forum να γράψει το προβλημά του αλλά δεν έγραψε οτι τελικά παρέλαβε νέο προιόν παρόλο που ήταν λάθος του να υπογράψει παραλαβή για δέμα το οποίο το έιδε αλλιοωμένο. Τέλος πάντω τέλος καλό όλα καλά.

 

Με το θέμα σας έχω ασχοληθεί και εγώ ο ίδιος. ¨Ομως έχετε παραλάβει νέο προιόν με δωρεάν αντικατάσταση και δεν έχετε γράψει κάτι. Καθυστερήσαμε λίγο λόγω Αυγούστου αλλα σας εξυπηρετήσαμε. Καλό είναι να γράφουμε τα κακά αλλά και τα καλά εφόσον τελικά μας εξυπηρετήσουν. Εσείς δυστυχώς δεν γράψατε οτι τελικά πείρατε νέο προιόν.

 

Γενικότερα καθώς είμαι και εγώ μέλος του Forum αν και λόγο φόρτου δεν προλαβαίνω να παρακαλουθώ εντατικά, για οποιαδήποτε πρόβλημα έχετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα EasyBuyWorld μπορείτε νε απικοινωνείτε μαζί μου. Εϊμαστε εδώ για να βοηθάμε και να βρίσκουμε λύσεις για τα πάντα.

 

Είμαι και εγώ καταναλωτής και είμαι με το μέρος σας. Με το συγκεκριμένο πρόβλημα ο αξιότιμος πελάτης παρέλαβε προιόν ανοιγμένο και υπέγραψε οτι παρέλαβε στο courier.

 

Αυτό ήταν λάθος, πρεπει τα προιόντα να τα παραλαμβάνετε πάντα σφραγισμένα και αν βλέπετε κάποιο πείραγμα στην συσκευασία να το αναφέρετε στο καταστημα. Αυτίο ισχύει για όλες τις αγορές απο οποιονδήποτε.

 

Με εκτίμηση EasyBuyWorld. Για οποιδήποτε πρόβλημα οποιοδήπουτε πελάτη μας που είναι και μέλος του Forum παρακαλώ να επικοινωνείτε μαζί μου και στο [email protected]

 

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη,εισαι ο Υπευθυνος του καταστηματος http://www.ebw.gr ? .To αναφερω επειδη σε αλλο ποστ σου,πριν ενα χρονο εγραφες αυτα.

 

 

canonkebo

Junior Member

 

 

Εγγραφή: 08-06-2006

Μηνύματα: 5

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Παιδιά είχα πρόβλημα με την κονσόλα που ήταν banned και τελευταία έκανε και κάποια παράξενα κολλήματα. Διαβάζοντας στα forum κατέληξα να βλέπω την σελίδα ενός καταστήματος που έχει ανταλλακτικά και κάνει επισκευές για κονσόλες. Για να μην σας τα πολυλογώ τα παιδιά εκεί με εξυπηρέτησαν αμέσως και μου κάνανε αντικατάσταση της κονσόλας μου με άλλη. Μάλιστα σε εναν γνωστό μου που έστειλα που τον είχαν κάνειι banned του αλάξανε μητρική απο όσο έχω καταλάβει με 80 euro. Μάλιστα έχουν και κάποια Gadgets για 360 εγώ πήρα ένα που λεγεται mini spy για να συνδέω εύκολα το dvd-rom. Ρίξτε μια ματιά στην διεύθυνση http://ebwstore.com/osc/ στην κατηγορία Παιχνιδομηχανές Περιφερειακά.

 

Για το 360 το Elite έχετε ακούσει τίποτα; Τι DVD-rom φοράει; Ευχαριστώ πολύ

Οριστε και το link. http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=1752462#post1752462 .

 

Πιστευω δεν ειναι σοβαρα αυτα τα πραγματα.Και δεν ειμαστε χαζοι για να μας κοροιδευουν καποιοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλείεται να ευχαριστήθηκε τόσο πολύ από την εξυπρέτηση που μετά να τ αγόρασε; :P

 

Εκεί που πήγαινα αρχικά να πω μπράβο για την (έστω και καθυστερημένη) εξυπηρέτηση, έρχεται το παραπάνω post. Εντάξει μπορεί να ναι σκληρός ο ανταγωνισμός κλπ κλπ κλπ αλλά είναι (επαγγελματική) συμπεριφορά αυτή; Blacklisted από μένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως είναι απλά υπάληλος ο canonkebo στο κατάστημα?

εγω πάντως 3-4 φορές που πηρα πραγματα απο το ebw δεν είχα προβλημα (με εξαιρεση οταν εστειλα το ps2 για τσιπακι στο κουτί του και μου το στειλανε πισω σε ενα ασχετο κουτι απο σκληρο δισκο mybook, μικρο το κακο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δουμε σαν υπεύθυνος του καταστήματος που ειναι,τι θα μας πει.

Και σοβαρο μαγαζι να ειναι το ebw,με αυτα που λεει ο ''υπεύθυνος του καταστήματος'', μονο για αξιοπιστο μαγαζι δεν φαινεται,και ουτε σεβεται την πελατια του.Μας εχουνε για κοροιδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είμαι υπάλληλος του καταστήματος εδώ και 3 μήνες στην εξυπηρέτηση πελατών. Ειμαι και μέλος του Forum απο παλιότερα αλλά όχι τακτικός ( θα έλεγα σπάνιος). Για ότι χρειάζεστε σχετικά με κονσόλες, ανταλλακτικά επισκευές κονσολών και προβλήματα με παραγγελίες σχετικές με το EasyBuyworld - EBW Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω Forum αλλα και στο [email protected].

 

Πιστεύω οτι παρόλο κάποια αρνητικά σχόλια είναι καλύτερα σε ενα Forum να υπάρχει και απάντηση υπεύθυνα και επώνυμα απο το ίδιο το κατάστημα όποιο και αν είναι αυτό απο το να κρύβεται κάποιο κατάστημα πίσω απο ψεύτικα username.

 

Πιστεύω οτι με συνενόηση και επικοινωνία λύνονται όλα τα προβλήματα. Πριν ξεκινήσω να δουλεύω καθώς είναι η πρώτη μου δουλεία παρατηρώντας τα διαφορα forum πάντα πίστευα ότι θα ήταν καλύτερα αν όλες οι εταιρείες είχαν κάποιους να απαντάνε στα forum Και να εξυπηρετούν.

 

Τώρα σχετικά με το φίλο που γράφει για παλιότερη καταχώριση μου, ήταν πριν ξεκινήσω να δουλεύω. Θα μπορούσα αν ήθελα να έκανα νέα εγγραφή με άλλα στοιχεία και email αλλα χρησιμοποιήσα το ίδιο καθώς δεν υπάρχει κάτι να κρύψω. Αν κάναμε όλοι έτσι και δεν κρυβόμασταν κάποιο πίσω απο ψεύτικα ψευδώνυμα θα ήταν 'ολα πιστεύω καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα προσωπικα δεν με επεισες.Σιγουρα ειχες ξεχασει τι ειχες ποσταρει πριν καιρο,και οτι πρεπει καπως να τα ''μαζεψεις'' αυτα που ειπες.

Φιλικα παντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει μετά το κράξιμο εδώμε το άλλο nick o άνθρωπος είπε να χρησιμοποιήσει το παλιό nick άλλωστε όπως φαίνετε κι εδώ άλλος ενας canonkebo πουλάει πράγματα με φπα από το 2006 που δεν είχε καμία σχέση με το μαγαζί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μου επιτρέψετε να παρατηρήσω ότι από το να λέμε "είμαι υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών" μέχρι το "είμαι ο υπεύθυνος του ebw.gr" υπάρχει τεράστια διαφορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...