Επισκέπτης Δημοσ. 1 Απριλίου 2009 Δημοσ. 1 Απριλίου 2009 Εγώ πάλι είχα παραγγείλει ένα σκληρό δίσκο και δεν ήρθε ούτε σε 1 ούτε σε 2 ημέρες που έλεγε το site τους και την 3 μέρα πήγα στα multirama και πήρα κατευθείαν το σκληρό και μετά από μία εβδομάδα μου έστειλαν sms και απλός δεν πήγα να τον πάρω και την άλλη μέρα μου ξανά έστειλαν sms και την διεύθυνση του μαγαζιού εδώ στα Τρίκαλα που μένω μήπως και ξέχασα που βρίσκετε!!!Μια άλλη φορά είχα πάρει ένα κινητό μου το έφεραν την άλλη μέρα αφότου το παρήγγειλα ήταν ελαττωματικό και μετά έκαναν 2 εβδομάδες να μου φέρουν άλλο το όποιο δεν υπήρχε στο χρώμα που το παρήγγειλα και έτσι το πήρα σε μπλε αντί για πράσινο.Έλεος!!!!
vasman15 Δημοσ. 1 Απριλίου 2009 Δημοσ. 1 Απριλίου 2009 την επαθα και εγω με εναν σκληρο δισκο ,παρακολουθουσα το site συνεχωμενα και μολις το εβαλαν τον παρειγγειλα ,μετα απο αρκετες ωρες τον αφαιρεσαν ,βεβαια απο την αρχη και σε μενα ειχε κολλησει στον ελεγχο διαθεσημοτητας και οπως ηταν φυσικο την αλλη μερα μου εστειλαν sms οτι δεν υπαρχει.ποσα κομματια φεραν ,ποτε φυγαν ,ουτε αυτοι δεν ξερουν τι τους γινεται αν τους ρωτησεις
nukem111 Δημοσ. 2 Απριλίου 2009 Δημοσ. 2 Απριλίου 2009 την επαθα και εγω με εναν σκληρο δισκο ,παρακολουθουσα το site συνεχωμενα και μολις το εβαλαν τον παρειγγειλα ,μετα απο αρκετες ωρες τον αφαιρεσαν ,βεβαια απο την αρχη και σε μενα ειχε κολλησει στον ελεγχο διαθεσημοτητας και οπως ηταν φυσικο την αλλη μερα μου εστειλαν sms οτι δεν υπαρχει.ποσα κομματια φεραν ,ποτε φυγαν ,ουτε αυτοι δεν ξερουν τι τους γινεται αν τους ρωτησεις Λιγα κομματια προοριζονται για ''εσωτερικη καταναλωση''
GeorgT. Δημοσ. 2 Απριλίου 2009 Δημοσ. 2 Απριλίου 2009 το eshop προτιμάει να εχει τρελή ποικιλία στο site τους χωρίς να ειναι πολυ ακριβείς αν κάποια απο αυτά δεν ειναι διαθέσιμα τελικά.
anarxos0 Δημοσ. 18 Απριλίου 2009 Δημοσ. 18 Απριλίου 2009 Οτι και να λεμε , παλι απο εκει θα ψωνιζουμε και αυτο διοτι δεν υπαρχουν πολλες επιλογες. Κακα τα ψεματα.:cry:
viki1987 Δημοσ. 18 Απριλίου 2009 Δημοσ. 18 Απριλίου 2009 ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ E-SHOP.GR Στις 13/4/09 αγόρασα από το κατάστημα e-shop στον Πειραιά το κινητό Nokia 5800 Xpress Music στην τιμή των 320ευρώ. Εντός της ίδιας ημέρας διαπίστωσα ότι είναι ελαττωματικό διότι αναβοσβήνει σε άτακτα χρονικά διαστήματα και στην λειτουργία του GPS. To επέστρεψα στο κατάστημα e-shop Πειραιά την επόμενη ακριβώς ημέρα 14/4/09. Με ενημέρωσαν ότι θα ελεγχθεί από τεχνικό. 15/4/09 με ενημέρωσαν ότι δεν έχει βλάβη. Διαφώνησα με τον τεχνικό και συνεχίζουν να κρατούν το κινητό στο κατάστημα Μενιδίου για περαιτέρω τεχνικό έλεγχο. Μετά από 4 ημέρες και χωρίς καμία επικοινωνία μαζί μου, το τμήμα service του e-shop μου έστηλε μήνυμα στο κινητό ότι το προιον που αγόρασα θα παραδοθεί στην αντιπροσωπεία της Nokia για να καλυφθεί η εγγύηση του. ΟΜΩΣ το κινητό το είχα στα χέρια μου μια (1) ημέρα μόνο και ήταν ελαττωματικό. Η πολιτική της εταιρείας e-shop λέει ότι καλύπτει το σύστημα της DOA (Dead on arrival) στο οποίο καταγράφεται το εξής: "Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος." Αυτό όμως δεν έγινε και απ'ό,τι φαίνεται ούτε πρόκειται να γινει... :!: Έφτασα στο σημείο να τους κάνω καταγγελία σε ό,τι βρω (ινκα, γραμματεία καταναλωτη, εκποιζω κλπ). Ελπίζω να γίνει κάτι γιατί και έχασα 320 ευρώ και ταλαιπωρήθηκα παρόλο που ήμουν σταθερή πελάτισσά τους και έχω ξοδέψει πάνω κάτω τουλάχιστον 6.000 ευρώ και δεν τους είχα επιστρέψει ποτέ μου τίποτα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η συμπεριφορά τους. ΔΕΝ θα ξαναψονίσω από εκεί
rambias Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 και έχω ξοδέψει πάνω κάτω τουλάχιστον 6.000 ευρώ Μα καλά και εσύ τηλεφωνο από το eshop πήγες να πάρεις? Ημαρτον!!!
poulinos Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ E-SHOP.GRΣτις 13/4/09 αγόρασα από το κατάστημα e-shop στον Πειραιά το κινητό Nokia 5800 Xpress Music στην τιμή των 320ευρώ. Εντός της ίδιας ημέρας διαπίστωσα ότι είναι ελαττωματικό διότι αναβοσβήνει σε άτακτα χρονικά διαστήματα και στην λειτουργία του GPS. To επέστρεψα στο κατάστημα e-shop Πειραιά την επόμενη ακριβώς ημέρα 14/4/09. Με ενημέρωσαν ότι θα ελεγχθεί από τεχνικό. 15/4/09 με ενημέρωσαν ότι δεν έχει βλάβη. Διαφώνησα με τον τεχνικό και συνεχίζουν να κρατούν το κινητό στο κατάστημα Μενιδίου για περαιτέρω τεχνικό έλεγχο. Μετά από 4 ημέρες και χωρίς καμία επικοινωνία μαζί μου, το τμήμα service του e-shop μου έστηλε μήνυμα στο κινητό ότι το προιον που αγόρασα θα παραδοθεί στην αντιπροσωπεία της Nokia για να καλυφθεί η εγγύηση του. ΟΜΩΣ το κινητό το είχα στα χέρια μου μια (1) ημέρα μόνο και ήταν ελαττωματικό. Η πολιτική της εταιρείας e-shop λέει ότι καλύπτει το σύστημα της DOA (Dead on arrival) στο οποίο καταγράφεται το εξής: "Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος." Αυτό όμως δεν έγινε και απ'ό,τι φαίνεται ούτε πρόκειται να γινει... :!: Έφτασα στο σημείο να τους κάνω καταγγελία σε ό,τι βρω (ινκα, γραμματεία καταναλωτη, εκποιζω κλπ). Ελπίζω να γίνει κάτι γιατί και έχασα 320 ευρώ και ταλαιπωρήθηκα παρόλο που ήμουν σταθερή πελάτισσά τους και έχω ξοδέψει πάνω κάτω τουλάχιστον 6.000 ευρώ και δεν τους είχα επιστρέψει ποτέ μου τίποτα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η συμπεριφορά τους. ΔΕΝ θα ξαναψονίσω από εκεί σωστα ολα αυτα που λες αλλα το μονο κακο ειναι αυτο που ειπε ο φιλος πιο πανω.μερικα πραγματα δεν τα εχει αλλο καταστημα παρα μονο το eshop.kata ta αλλα αν βρω κατι σε πλαισιο πχ εστω και πιο ακριβα παω εκει αλλο τοσο για κινητο που τα βρισκεις παντου.εχω απογοητευτει με το eshop σε μερικα πραγματα και εχω κανει αγορες κοντα στα 13-15.000 ευρω.
GIANNIS400 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 To επέστρεψα στο κατάστημα e-shop Πειραιά την επόμενη ακριβώς ημέρα 14/4/09. Με ενημέρωσαν ότι θα ελεγχθεί από τεχνικό. 15/4/09 με ενημέρωσαν ότι δεν έχει βλάβη. εισαι αλλη μια στο αντι club e-shop.gr, εχω την απορια αν υπαρχουν ακομη ατομα που ψωνιζουν απο εκει, εγω εκοψα το ε-σοπ εδω και 2 ετη, και ειμαι μες στη τρελη χαρα..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 εγω εκοψα το ε-σοπ εδω και 2 ετη, και ειμαι μες στη τρελη χαρα.. ahem, overreacting
poulinos Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 αν ειχε καλυτερο service θα ηταν ολα καλυτερα.γιατι εχει τρελη γκαμα προιοντων
engstrongg Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 3 μηνες για αντικατασταση,,τι αλλο να πεις
swiftech Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 ειναι παληκαρια εκει στο eshop.. το service ειναι για τα θηρια..εγω αποφευγω να παρω πραγματα που ειναι πιθανο να χαλασουν..
alexzzz Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 Δημοσ. 19 Απριλίου 2009 εγω αποφευγω να παρω πραγματα που ειναι πιθανο να χαλασουν.. υπάρχουν δηλαδή κάποιοι που παίρνουν πράγματα που ξέρουν ότι θα χαλάσουν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα