Προς το περιεχόμενο

[οδηγός] Ενεργοποίηση Ελληνικής Γραφής στο Mac OS X


dominga mentez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!!

επειδή μόλις αγόρασα τον mac μου και είμαι λίγο αρχάρια σε κάποια πράγματα :-D, προσπαθώ να αλλάξω τη χρησιμοποιούμενη γλώσσα από τα αγγλικά στα ελληνικά και δεν ξέρω πως!!εχω περάσεο το cd με τις ελληνικές γραμματοσειρές αλλά δεν ξέρω καθόλου πως τις βάζουμε!!και δεν μπορώ να γράψω ελληνικά!!μήπως μπορεί καποιος να με βοηθήσει!!thanks:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν δες αν έχεις τσεκάρισμενη την ελληνική γλωσσα στο:

 

Sstem Preferences -> Ιnternational -> Input menu

 

picture1mw8.jpg

 

Μήλο + space νομίζω είναι το default. για αλλαγή γλωσσας στο Mac OS X

αν δεν αλλάζει η γλώσσα με μήλο + space τότε πρεπει να τσεκάρεις η αν θες να αλλαξεις με πια συντομευση θελεις να γινεται η αλλαγη γλώσσας στο:

System Preferences -> Keyboard & Mouse -> Keyboard Shortcuts -> input menu -> Select the previous input source

 

picture2gj4.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μια μικρή παρατήρηση:

 

Ο συνδυασμός πλήκτρων cmd-space κανονικά χρησιμοποιήται για να ενεργοποιεί το Spotlight (το σύστημα γρήγορης ανεύρεσης του Mac OS).

 

Πριν λοιπόν ορίσουμε το cmd-space ως συνδυασμό αλλαγής γλώσσας πρέπει να αλλάξουμε τα πλήκτα ενεργοποίησης του Spotlight.

 

Για παράδειγμα, ο kebinB στις εικόνες που επισυνάπτει πιο πάνω φαίνεται πως έχει ορίσει το cmd-S για το spotlight. Εγώ προτιμώ το alt-space. Ο καθένας μπορεί να βάλει ότι προτιμά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

1) Το CD με τις ελληνικές γραμματοσειρές που δίνει η Rainbow (ΥΠΟΔΟΜΗ Γραμματοσειρών), μου φαίνεται πως είναι κλειδωμένο.

 

Διαφημιστικό είναι;! Πώς κάνω εγκατάσταση; Μου το διαβάζει αλαμπουρνέζικα, δηλαδή το όνομα του CD είναι

 

YÔ‰ÔÌ‹ °Ú·ÌÌ·ÙÔÛÂÈÚÒÓ 11/2

 

και μέσα έχει δύο φακέλους:

 

MÔÓÔÙÔÓÈ΀˜

¶ÔÏ˘ÙÔÓÈ΀˜