Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Ορθόδοξη εκκλησία δέχεται την Π. Διαθήκη σαν Θεόπνευστη,που σημαίνει...δε θα σου πω άνοιξε λεξικό.Ο Θεός την έγραψε μέσω ανθρώπων,στο περίπου,γκε γκε;

Αν εσύ δεν τη δέχεσαι άλλαξε θρησκεία,γιατί ΧΟ δεν είσαι πιστεύοντας τα μισά

 

Αυτο ειναι απο τα κορυφαια κολπα που εχουν γινει ever.

Μαζευομαστε 40-50 ανθρωποι(δεν ξερω ποσοι) γραφουμε αυτα που πιστευουμε/εχουμε διαβασει/εχουμε ακουσει/μας αρεσουν/μας βολευουν και μετα στο καπακι λεμε οτι οταν τα γραφαμε ειχε ερθει το αγιο πνευμα απο πανω μας και μας φωτιζε.

ΚΑι τωρα πιστευετε εσεις 1700 χρονια μετα αυτα που γραψαμε εμεις επειδη ειπαμε οτι αντιγραφαμε απο την κολλα του Θεου χωρις να μας δει ο επιτηρητης.:)

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

@ EXARXEIA_CITY

Δυστυχως το συγκεκριμενο φορουμ, δεν μου επιτρεπει (η τουλαχιστον δεν ξερω αν γινεται), να κανω quote μεσα σε quote, οποτε αν κατσεις και διαβασεις απο την αρχη που εκανα quote και τι απαντηση ελαβα, και που ξαναεκανα, ισως καταλαβεις οτι κι εγω αυτο προσπαθω να πω. Θα προσπαθησω να το κανω χειροποιητα

 

εμενα ποτε οι γονείς μου με το ζόρι δε μου είπαν να παο στην εκκλησια. αν δεν ήθελα δεν πήγαινα. κανένας γονιός δε τιμωρεί το παιδί του επειδή δεν πάει στην εκκλησια. τώρα εσύ που είδες ακριβώς την propaganda δε ξέρω.

 

Ουτε ελληνικα σου επεβαλαν να μαθεις (κοιτα ομως που οταν εκ γεννητης ακους ελληνικα' date=' δυσκολα να μαθεις κινεζικα).

 

δηλαδή θεωρείς τα ελληνικά propaganda?

 

 

Σου εφερα ενα παραδειγμα με τη γλωσσα' date=' κι οχι απαραιτητα τα ελληνικα, καθε ανθτωπος μαθαινει μια γλωσσα, για να σου δειξω οτι υπαρχει ενα κομματι της ζωης του ανθρωπου, που μαθαινει καποια πραγματα ΑΚΟΥΣΙΑ, κι εσυ αρκεστηκες να αναρωτηθεις αν τα ελληνικα ειναι προπαγανδα. Οκ λοιπον, δεν ειναι τα ελληνικα προπαγανδα, προπαγανδα ειναι καποιοι να εκμεταλλευτουν αυτο το "bug" στο ανθρωπινο ειδος, και να βρουν ενα τροπο να περναει μια διδασκαλια απο γενια σε γενια αυτοματα, διδασκοντας αυτοι μονο την πρωτη γενια.

 

η γλωσσα ειναι ενας τροπος επικοινωνιας, ουτε εχει καποια ιδεολογία ούτε σου καθορίζει τον τρόπο ζωής σου.

 

Δεν ειπα το αντιθετο' date=' αλλα ενα παιδι, δεν νομιζω να καταλαβαινει τη διαφορα μεταξυ τροπου επικοινωνιας και ιδεολογιας.

Οταν σε ενα παιδι 2-3 η 4 ετων το παρειη μητερ του πχ αγκαλια, και ανοιξει ενα βιβλιο με εικονες, και του δειξει μια εικονα με ενα μηλο, λεγοντας του παραλληλα "αυτο ειναι ενα μηλο", και αμεσως μετα στην επομενη σελιδα, του δειξει την Παναγια με το Χριστο αγκαλια ακολουθουμενο απο την εκφραση "αυτος ειναι ο αγαπημενος μας Χριστουλης, που τον εχει αγκαλια η μητερουλα του η Παναγια", θα γυρισει ο πιτσιρικος και θα πει "ε μανα, το μηλο ειναι εκφραση επικοινωνιας, ο Χριστος ειναι ιδεολογια";

 

Η θρησκεια, σε αυτη την ηλικια δεν ειναι κατι το αϋλο. Δεν γινεται, γιατι ακομη το πιτσιρικι, δεν εχει την εννοια του αϋλου. Οποτε οτι λεγεται βασιζεται πανω σε εικονες, πραγμα του το κανει κομματι της ιδιας της επικοινωνιας. Οταν πλεον μεγαλωσει λιγο και περασει στο σταδιο της ιδεολογιας, ειναι αναποφευκτο, καθε φορα που θα σκεφτεται πχ το Χριστο, να τον φανταζεται μικρουλι, με φωτοστεφανο, και να τον εχει αγκαλια η Παναγια.

Εκει δεν αρχιζει η προπαγανδα, εκει η προπαγανδα εχει ηδη τελειωσει, εχει ηδη κανει τη δουλεια της.

[/quote']

 

κι ερχομαστε λοιπον σε αυτο:

 

 

Έγραψες σε προηγούμενο μήνυμα:
Ουτε ελληνικα σου επεβαλαν να μαθεις (κοιτα ομως που οταν εκ γεννητης ακους ελληνικα' date=' δυσκολα να μαθεις κινεζικα).[/quote']

 

και σου ανέφερα ότι η γλώσσα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας. Μαθαίνεις ελληνικά για να μπορέσεις να επικοινωνήσεις.

 

και λες:

ο παρει η μητερ του πχ αγκαλια' date=' και ανοιξει ενα βιβλιο με εικονες, και του δειξει μια εικονα με ενα μηλο, λεγοντας του παραλληλα "αυτο ειναι ενα μηλο", και αμεσως μετα στην επομενη σελιδα, του δειξει την Παναγια με το Χριστο αγκαλια ακολουθουμενο απο την εκφραση "αυτος ειναι ο αγαπημενος μας Χριστουλης, που τον εχει αγκαλια η μητερουλα του η Παναγια", θα γυρισει ο πιτσιρικος και θα πει "ε μανα, το μηλο ειναι εκφραση επικοινωνιας, ο Χριστος ειναι ιδεολογια";

Νομίζω οτι κάνεις επιπόλαιη συσχέτιση γεγονότων.[/quote']

Το παιδί φυσικά και δεν καταλαβαίνει, το λάθος βρίσκεται στην μάνα που του δείχνει την συγκεκριμένη φωτογραφία. Το πως γίνετε λοιπόν η εκμάθηση της γλώσσας είναι άλλο ζήτημα.

 

Κατ' αρχην λοιπον να σε ρωτησω, αν το παραδειγμα που δινω ειναι εφικτο, η κατι που μπορει να γινει μονο στη φαντασια.

 

Απο κει και περα. Εγραψα λοιπον καπου εγω οτι φταιει ο "μαθητης" (το παιδι) και οχι ο "δασκαλος" (ο γονεας); Δεν μπορω ομως, ουτε στον γονεα να δωσω 100% φταιξιμο, γιατι κι αυτος απο τον δικο του γονεα τα εμαθε (στην ιδια ηλικια).

Απο τη στιγμη που το παιδι δεν καταλαβαινει το λαθος, και μεσα στο σπιτι του τουλαχιστον (ας αφησουμε τα υπολοιπα, τηλεοραση, σχολειο κλπ), εκει τουλαχιστον ολη του η μικρη ζωη περιβαλλεται απο λειτουργιες, εικονες, καντηλια, γιορτες κλπ), οταν το παιδι τη μια μερα ρωτησει "μαμα τι ειναι αυτο;" δειχνοντας το τραπεζι, και την αλλη "τι ειναι αυτο;" δειχνοντας την εικονα της παναγιας, που βλεπεις τη διαφορα ως προς το ειδος και τον τροπο εκμαθησης; Κομματι της επικοινωνιας δεν ειναι και η γνωση αυτων που βλεπει διπλα του; Κομματι της επικοινωνιας δεν ειναι να βρεθει ενα παιδι με ενα αλλο, και να του πει "α κοιτα, η εικονα του Χριστου" και το αλλο παιδακι να μην ξερει;

Μπορει να σου φαινονται πολυ απλοικα, αλλα τα βλεπω καθημερινα, και βλεπω πολυ εντονα, πως μεσα απο αυτο που εσυ ονομαζεις "τροπο επικοινωνιας" περνανε παρα πολλα αλλα ΑΚΟΥΣΙΑ μηνυματα.

 

(Συγνωμη για τα bold, αλλα γραφτηκαν για να ξεχωρισουν λιγο απο τα quotes)

Δημοσ.

Δεν νομίζω οτι το φταίξιμο το εχει ο μαθητής (το μικρο παιδί) αλλά 100% ο γονέας. Το παιδί στην ηλικία που είναι δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποια πράγματα. Ναι μεν ο γονέας και αυτός στην ίδια ηλικία τα έμαθε απο το γονέα του είναι ομως τώρα σε ηλικία που μπορεί να σκεφτεί και να αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Ολα τα υπόλοιπα που λες κατα την γνώμη μου είναι σωστά άπλα εχει να κάνει με το τρόπο ζωής της οικογένειας ο οποίος αποτελεί ένα κομμάτι τις διδασκαλίας του παιδιού. Έτσι όποια γλωσσά και να είναι δεν αλλάζει κάτι. Δεν στην έχουν επιβάλει, απλά πρέπει με κάποιον τρόπο να επικοινωνήσεις.

Δημοσ.
Δεν νομίζω οτι το φταίξιμο το εχει ο μαθητής (το μικρο παιδί) αλλά 100% ο γονέας. Το παιδί στην ηλικία που είναι δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποια πράγματα. Ναι μεν ο γονέας και αυτός στην ίδια ηλικία τα έμαθε απο το γονέα του είναι ομως τώρα σε ηλικία που μπορεί να σκεφτεί και να αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Ολα τα υπόλοιπα που λες κατα την γνώμη μου είναι σωστά άπλα εχει να κάνει με το τρόπο ζωής της οικογένειας ο οποίος αποτελεί ένα κομμάτι τις διδασκαλίας του παιδιού. Έτσι όποια γλωσσά και να είναι δεν αλλάζει κάτι. Δεν στην έχουν επιβάλει, απλά πρέπει με κάποιον τρόπο να επικοινωνήσεις.

 

Μα λογικο ειναι, ο λογος που απλα εφερα το συγκεκριμενο παραδειγμα ηταν μονο για να αναδειξω το ποσο ευκολα ειναι να περασεις αυτα που θελεις σε ενα παιδι πολυ μικρης ηλικιας

Οσο για τους γονεις η μονη μου διαφωνια (τουλαχιστον οσον αφορα την ελλαδα), ειναι η ελειψη παιδειας, που δυστυχως στη χωρα μας μεχρι και τα τελευταια χρονια ηταν σε τραγικα μεγαλο ποσοστο. Αυτο ευτυχως δειχνει να αλλαζει, και τα αποτελεσματα ειναι εμφανη (πολιτικος γαμος, μη αναγκη βαπτισης αλλα μονο ονοματολογιας αν θελεις, καψιμο νεκρων κλπ) πραγματα που εγιναν για τη χωρα μας τουλαχιστον τα τελευταια 20-30 χρονια, πιο πριν ηταν αδιανοητα, ακομη και να τα σκεφτεις. Εκει λοιπον ειναι το μονο σημειο που δινω ελαφρυντικα στην κακη κατ 'εμε εκμαθηση απο τους γονεις.

Δημοσ.
επιστημονικα βιβιλια που να ειναι αρνητικα στην υπαρξη του θεου

 

:rolleyes:

 

 

Δεν το έχει πει ποτέ ο Kissinger αυτό, αλλά μην το πεις σε κανεναν ... :-)

To γεγονός οτι το googlάρεις και το βρίσκεις σε πολλά sites παρα(πληροφόρισης) δεν σημαίνει οτι ισχύει κιόλας.

 

http://www.enet.gr/online/online_hprint.jsp?&a=&id=6215588

 

ok fold. δε το γνώριζα

 

Δηλαδη θεωρεις οτι ο NamelessOne ειναι απο αυτους του πρακτορες που εχουν σαν σκοπο να χτυπησουν και την θρησκεια των Ελληνων?

Ή θεωρεις οτι εχει φαει την προπαγανδα αυτων των απανταχου(φαντασματων που κυνηγανε την Ελλαδα:lol:) πρακτορων και πιστευει ο δυσμοιρος αυτα που περασαν οι πρακτορες?

 

όχι ήθελα να πω its a feature not a bug :-)

 

Σου εφερα ενα παραδειγμα με τη γλωσσα, κι οχι απαραιτητα τα ελληνικα, καθε ανθτωπος μαθαινει μια γλωσσα, για να σου δειξω οτι υπαρχει ενα κομματι της ζωης του ανθρωπου, που μαθαινει καποια πραγματα ΑΚΟΥΣΙΑ, κι εσυ αρκεστηκες να αναρωτηθεις αν τα ελληνικα ειναι προπαγανδα. Οκ λοιπον, δεν ειναι τα ελληνικα προπαγανδα, προπαγανδα ειναι καποιοι να εκμεταλλευτουν αυτο το "bug" στο ανθρωπινο ειδος, και να βρουν ενα τροπο να περναει μια διδασκαλια απο γενια σε γενια αυτοματα, διδασκοντας αυτοι μονο την πρωτη γενια.

 

κανεις λάθος. δεν υπάρχει. αν βάλεις έναν άνθρωπο στη ζούγκλα όπως ο tarzan θα αναπτύξει επικοινωνία γιατί έχει την δυνατότητα τις προσαρμογής. άρα δεν την μαθαίνει/διδάσκεται απλά προκύπτει. είναι έμφυτο όχι bug. έτσι προέκυψε και η θρησκεία (εκτος αν θεωρείς το adaptation bug)

 

 

Επισης, να σε ενημερωσω οτι παθος δεν ειναι μονο το σεξουαλικο, η αν ο αλλος εχει παθος με το ποτο τα χαρια κλπ, υπαρχουν ανθρωποι που εχουν παθος με το φονο, παθος με το κλεψιμο και με πολλα αλλα. Το οτι εσυ εχεις απλα δηλωσει μεσα σου, οτι αυτα δεν συγκαταλεγονται στα παθη, δεν μπορω να βοηθησω.

 

είπα εγώ όχι? :rolleyes: εσύ απλά ανέφερες τις προγαμιαίες σχέσεις.

 

FarCry εξήγησε αν θες σε παρακαλώ τι εννοείς γιατί δεν κατάλαβα

 

τι πράγμα? ούτε εγώ κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι

 

 

1234990860115ov3.jpg

 

για το πρώτο πολλοί διαφωνούν.....

για το δεύτερο blame bush :P (christians excluded)

 

Σας εκφράζουν;Συμφωνείται;

Τα απορρίπτετε;Διαφωνείτε;

Αν τα απορρίπτετε δεν είναι σαν να απορρίπτετε τον Θεό που πιστεύετε;

 

Η Π. Διαθ. έχει, πράγματι, ιστορίες με πολέμους, σκοτωμούς και αιμομιξίες. Αλλά προφανώς μια ιστορία για αιμομιξία, π.χ., δεν είναι μια ιστορία υπερ της αιμομιξίας. Δηλαδής, υπάρχει κανείς που θα έλεγε πως δεν ακούει ειδήσεις επειδή προωθούν τους σκοτωμούς, τις ληστείες τραπεζών και τα τροχαία δυστυχήματα; Ε, να μη τρελαθούμε κιόλας.

 

Απο κει και περα. Εγραψα λοιπον καπου εγω οτι φταιει ο "μαθητης" (το παιδι) και οχι ο "δασκαλος" (ο γονεας); Δεν μπορω ομως, ουτε στον γονεα να δωσω 100% φταιξιμο, γιατι κι αυτος απο τον δικο του γονεα τα εμαθε (στην ιδια ηλικια).

Απο τη στιγμη που το παιδι δεν καταλαβαινει το λαθος, και μεσα στο σπιτι του τουλαχιστον (ας αφησουμε τα υπολοιπα, τηλεοραση, σχολειο κλπ), εκει τουλαχιστον ολη του η μικρη ζωη περιβαλλεται απο λειτουργιες, εικονες, καντηλια, γιορτες κλπ), οταν το παιδι τη μια μερα ρωτησει "μαμα τι ειναι αυτο;" δειχνοντας το τραπεζι, και την αλλη "τι ειναι αυτο;" δειχνοντας την εικονα της παναγιας, που βλεπεις τη διαφορα ως προς το ειδος και τον τροπο εκμαθησης; Κομματι της επικοινωνιας δεν ειναι και η γνωση αυτων που βλεπει διπλα του; Κομματι της επικοινωνιας δεν ειναι να βρεθει ενα παιδι με ενα αλλο, και να του πει "α κοιτα, η εικονα του Χριστου" και το αλλο παιδακι να μην ξερει;

Μπορει να σου φαινονται πολυ απλοικα, αλλα τα βλεπω καθημερινα, και βλεπω πολυ εντονα, πως μεσα απο αυτο που εσυ ονομαζεις "τροπο επικοινωνιας" περνανε παρα πολλα αλλα ΑΚΟΥΣΙΑ μηνυματα.

 

όταν το παιδί δει μια εκκλησια δε θα ρωτήσει? όταν δει μια εικόνα? όταν δει κάτι άλλο? όταν δει τις χρονολογίες στις ιστορίες? πρώτα κόψε την τηλεόραση και τα pc λέω εγώ. εκεί βρίσκονται τα περισσότερα μηνύματα

 

 

και να ρωτήσω εγώ. πια είναι η επίσημη θρησκεία του ελληνικού κράτους?

 

αφιερωμένο

 

Είναι μάθημα τα «Θρησκευτικά»;

 

Το χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου ολοκληρώθηκε. Με μία απλή πλέον δήλωση γονέος ο οιοσδήποτε μαθητής μπορεί να απαλλαγεί από το «μάθημα» των θρησκευτικών. Η πρώτη βαθύτατη αντίφαση που κρύβεται στην παραπάνω λανθασμένη οπωσδήποτε απόφαση του υπουργείου παιδείας είναι η υποβίβαση του δημοσίου σχολείου σε ένα προπαγανδιστικό εν μέρει ίδρυμα το οποίο σκοπό έχει τον προσηλυτισμό των μαθητών. Υπάρχει στην παραπάνω απόφαση άρνηση της επιστημονικότητας των θρησκευτικών και των θεολόγων οι οποίοι καθίστανται αντιεπιστημονικοί προσηλυτιστές ορθοδόξων χριστιανικών θέσεων, ανίκανοι να αφυπνίσουν δια του μαθήματος τους το ανώτερο θρησκευτικό στοιχείο των μαθητών. Θεωρείται ότι αυτοί οι μαθητές οι οποίοι θα παραμείνουν στις θέσεις τους –άραγε και αυτοί χρειάζονται βεβαιώσεις των γονέων των;-θα είναι έρμαια των θεολογικών δοξασιών αντιεπιστημόνων και φανατικών θεολόγων; Αν είναι δυνατόν. Το υπουργείο παιδείας δηλαδή δεν πιστεύει ότι οι επιστήμονες θεολόγοι-διότι σύμφωνα και με την Πλατωνική αλλά και με την άποψη του Χ.Ανδρούτσου η θεολογία είναι επιστήμη-μπορούν να ξυπνήσουν την ανώτερη θρησκευτική φύση του παιδιού διδάσκοντάς του θεμελιώδεις οντικές αλήθειες πολύτιμες για τον πολιτισμό και την ανθρωποκεντρική προσφορά των πολιτών του αύριο;Η δεύτερη βαθύτατη επίσης αντίφαση που ανιχνεύεται στην απόφαση αυτή είναι η πιθανή αντισυνταγματικότητά της. Το άρθρο 3 του Ελληνικού Συντάγματος τονίζει ότι η Ορθοδοξία είναι η επίσημη θρησκεία του Ελληνικού κράτους και βέβαια το άρθρο 16 επιβεβαιώνει τη σχέση του κράτους με την παιδεία του όταν τονίζει ότι ο σκοπός της ελληνικής παιδείας είναι η εθνική και θρησκευτική ανάπτυξη των μαθητών. Χωρίς το μάθημα των θρησκευτικών πώς θα είναι δυνατόν αυτό; Και αν δεχθούμε ότι μαθητές των ελληνικών σχολείων δεν είναι Έλληνες ή ορθόδοξοι ή ότι άλλο σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναθεωρηθεί το σύνταγμα και να αναγράφεται ότι δεν υπάρχει επίσημη θρησκεία στο Ελληνικό κράτος και επίσης στο σύγχρονο Ελληνικό κράτος δεν υπάρχει κεντρικός σκοπός της παιδείας. Καταλαβαίνουμε ότι σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει κράτος. Διότι το κράτος είναι θεσμός που στηρίζεται σε συγκεκριμένες συλλήψεις και σκοπούς. Αλλοιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.Το τρίτο σημαντικό σημείο σε όλα τα παραπάνω είναι η πνευματική χρεωκοπία που ευρίσκεται πίσω από αυτή την απόφαση και χαρακτηρίζει όλους αυτούς που την υποστήριξαν και την επέβαλαν. Τι σημαίνει «μάθημα θρησκευτικών;» Σημαίνει ότι και όλα τα άλλα μαθήματα. Ευρύτατο αντικείμενο το οποίο επιστημονικά μπορεί να αναπτυχθεί και να δοθεί ποικιλοτρόπως στους μαθητές. Τα θρησκευτικά-όπως και τα φιλολογικά μαθήματα-μπορούν να διαιρεθούν σε πολλά άλλα μαθήματα και να καλύψουν όλες τις διαφορετικότητες των μαθητών. Τοιουτοτρόπως οι μαθητές μπορούν να διδαχθούν συγκριτική θρησκειολογία, ιστορία των θρησκειών, αρχαίες και νέες θρησκείες, ηθικές και φιλοσοφικές αρχές και θεωρίες και πλείστα άλλα πράγματα. Οι μαθητές μπορούν να διδαχθούν από τα Ελευσίνεια μυστήρια έως τους χριστιανούς Πατέρες έως τους μωαμεθανούς «σούφι»όλο το εύρος της θρησκευτικής επιστήμης. Οι σύγχρονοι όμως καίσαρες της παιδείας ως άλλος Προκρούστης έκοψαν το δύστυχο αυτό μάθημα στα μέτρα τους και το τελείωσαν. Δεν ενδιαφέρονται καν για τις πιθανές θέσεις ανεργίας που θα προκύψουν. Ως άλλοι στρουθοκάμηλοι δεν σκέφτονται ότι εάν ένας καθηγητής θέλει να κάνει την όποια θρησκευτική του προπαγάνδα θα την κάνει μέσα από το μάθημά του διότι σύμφωνα με τον Πλάτωνα μία κοινή ιδέα ευρίσκεται πίσω από το κάθε τι. Ο χημικός όταν διδάξει τον τύπο του νερού ΗΟ2 μπορεί για παράδειγμα να περάσει την θεωρία του δημιουργισμού.Η τέταρτη –χειρότερη από όλες τις άλλες –αντίφαση είναι η εξής. Το Υπουργείο Παιδείας προωθεί σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας μία εξ αυτών είναι και η διαθεματικότητα. Δεχόμαστε λοιπόν ότι συνδυαστικά μπορούμε να διδάξουμε δύο και παραπάνω μαθήματα διότι όλα βασίζονται σε πρωταρχικές κοινές ιδέες. Ένας λοιπόν θεολόγος διδάσκει εκ παραλλήλου τις Ελληνικές κοσμογονίες –που εμπεριέχονται στο μάθημα των αρχαίων Ελληνικών-τις φυσικές θεωρίες-που εμπεριέχονται στο μάθημα της Φυσικής και της Χημείας –και τις θρησκευτικές κοσμογονίες του μαθήματος των θρησκευτικών με σκοπό την συνδυαστική γνώση εκ μέρους των μαθητών. Όλο αυτό είναι μάθημα θρησκευτικών από το οποίο θα πρέπει να εξαιρεθεί με δήλωση του γονέα του κάποιος. Μα το ίδιο μάθημα όπως δείξαμε μπορεί να το κάνει και ένας φιλόλογος και ένας φυσικός ,και κανείς να μην ομιλήσει.Ας τελειώσουμε με την πέμπτη διαπίστωση. Είναι κρίμα η διάκριση αυτή σε βάρος των θρησκευτικών να γίνεται από επιστήμονες και ανθρώπους που ευρίσκονται «επ΄όρους»και ξεχωρίζουν. Γιατί όλα τα μαθήματα δεν αντιμετωπίζονται με την ίδια δυναμική. Πρόσφατα λοιπόν στην Αμερική επετράπει η ελεύθερη διδασκαλία όλων των θεωριών του δημιουργισμού. Φαντασθείτε λοιπόν ένας γονέας να ζητήσει από το σχολείο το παιδί του να μην παρακολουθεί το μάθημα της Βιολογίας διότι διδάσκει τη θεωρία του εξελικτισμού και όχι του δημιουργισμού.

Η αλήθεια είναι ότι ο Ορθόδοξος Ελληνισμός, αυτός που είναι η πηγή των μεγαλυτέρων γνωσιολογικών και ηθικών συλλήψεων, θα πρέπει ελεύθερα να διδάσκεται με κάθε τρόπο και παντού. Ας αφυπνισθούμε όλοι και από μόνοι μας ας γίνουμε θεολόγοι και ας διαδώσουμε την ενδιάθετη θεολογία του Ελληνορθόδοξου λόγου παντού. Απαντώντας σε όλους αυτούς που απαλλάσσονται από το μάθημα των θρησκευτικών για να χτυπούν προσηλυτιστικά τις πόρτες των ανθρώπων Κυριακή πρωί ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη υπηρεσία προς την ανθρωπότητα από τη διδασκαλία του αγαθού.

Δημοσ.

Ο Θεος αν υπαρχει ειναι ενας για ολο τον κοσμο

Η καθε θρησκεια τον ερμηνευει αλλιως και γραφουν ανθρωποι τα αναλογα κειμενα που δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ακριβη και επιστημονικα

Εφοσον η επιστημη δεν μπορει να αποκλεισει την υπαρξη θεου (και δειλα δειλα τον υπονοει πισω απο ολα) κανεις δεν εχει δικαιωμα να κοροιδευει ή να κατακρινει αυτους που πιστευουν

Τα θρησκευτικα καλως κανουν και υπαρχουν οπως υπαρχει και η διδασκαλια της ελληνικης γλωσσας

Καθε κρατος εχει καποιες αρχες που μεταδιδονται στους πολιτες του

Μετα ο καθενας οταν μεγαλωσει και ωριμασει ειναι ελευθερος να διαλεξει και χωρα και γλωσσα και θρησκευμα και οτι αλλο θελει

Δημοσ.

κανεις λάθος. δεν υπάρχει. αν βάλεις έναν άνθρωπο στη ζούγκλα όπως ο tarzan θα αναπτύξει επικοινωνία γιατί έχει την δυνατότητα τις προσαρμογής. άρα δεν την μαθαίνει/διδάσκεται απλά προκύπτει. είναι έμφυτο όχι bug. έτσι προέκυψε και η θρησκεία (εκτος αν θεωρείς το adaptation bug)

 

Νομιζω οτι εδω το λαθος το κανεις εσυ. Τι σημαινει "απλα προκυπτει, ειναι εμφυτο"; Δεν εχει εξωτερικες επιρροες απο το περιβαλλον, ειτε αυτες ειναι ακουστικες, ειτε οπτικες. Αυτες τις επιρροες οταν τις λαμβανει και τις αφομοιωνει δεν τις διδασκεται;

Αν θελεις παραδειγμα του "απλα προκυπτει" κλεισε καποιο νεογενητο μεσα σε ενα δωματιο μεχρι να μεγαλωσει, να μην εχει καμμια εξωτερικη επιρροη, και τοτε ελα πες μου, τι ειναι αυτο που "απλα προκυπτει και ειναι εμφυτο" για αυτο τον ανθρωπο. Τι γλωσσα και τι θρησκεια θα εχει, μιας και απλα θα του προκυψουν.

 

 

είπα εγώ όχι? :rolleyes: εσύ απλά ανέφερες τις προγαμιαίες σχέσεις.

 

Δεν ανεφερα πουθενα συγκεκριμενα προγαμιαιες σχεσεις (ειπαμε κακο feature του οτι δεν γινεται το multiquote, ισως με μπερδεψες με απαντηση αλλου. Κοιτα στο http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2575100&postcount=271 που μου απαντας να δεις οτι αναφερομαι γενικα σε "ατασθαλιες".

 

 

όταν το παιδί δει μια εκκλησια δε θα ρωτήσει? όταν δει μια εικόνα? όταν δει κάτι άλλο? όταν δει τις χρονολογίες στις ιστορίες? πρώτα κόψε την τηλεόραση και τα pc λέω εγώ. εκεί βρίσκονται τα περισσότερα μηνύματα

 

και να ρωτήσω εγώ. πια είναι η επίσημη θρησκεία του ελληνικού κράτους?

 

Και βεβαια θα ρωτησει, αλλα απο εκει και περα εξαρταται το τι απαντηση θα λαβει. Εχουμε λοιπον μπροστα μας μια εκκλησια, κι ενα τζαμί. Και το παιδι ρωταει ξεχωριστα και για τα 2 κτιρια. Υπαρχουν 2 ειδων απαντησεις απο το γονεα.

Η μια απαντηση ειναι με βαση το συναισθημα του και τα δικα του βιωματα του στυλ "η εκκλησια γιε μου ειναι εκει που καοικει ο καλος μας Θεουλης, και που πιγαινουμε και προσευχομαστε για να γινουμε καλοι ανθρωποι, το τζαμί ειναι η εκκλησια των τουρκων".

Η αλλη απαντηση ειναι με βαση την απλη γνωση και εξιστορηση των πραγματων του τυπου "Και τα δυο κτιρια γιε μου ειναι θρησκευτικοι χωροι οπου πηγαινουν οι πιστοι να λατρεψουν τους θεους τους".

Απο κει και περα μπορεις καλιστα να του πεις οτι καποια πραγματα θα τα μαθει μεγαλωνοντας.

Το παιδι ειναι παιδι, και ειναι στη φυση του να σε ρωτησει, το θεμα ειναι εσυ πως θα του απαντησεις. Γιατι και μπροστα απο μπουρδελο μπορει να τυχει να περασεις και να σε ρωτησει τι ειναι εδω, πιστευω οτι η απαντηση που θα λαβει θα ειναι απλα "θα το μαθεις οταν μεγαλωσεις". Απλα και ομορφα.

 

Επισημη θρησκεια του κρατους; Γιατι πρεπει να υπαρχει; Ειναι καπου γραμμενο οτι η Ελλαδα πρεπει να εχει επισημη θρησκεια; Τα αλλα κρατη εχουν κατι τετοιο; Τι παραπανω αποκομιζει καποιος που θεωρειται οπαδος μιας θρησκειας που απο το κρατος του θεωρειται επισημη;Εγω πχ που μπορει να μην ειμαι οπαδος της "επισημης θρησκειας" ειμαι κατωτερος απο καποιος που ειναι;

Δημοσ.
Ο Θεος αν υπαρχει ειναι ενας για ολο τον κοσμο

Η καθε θρησκεια τον ερμηνευει αλλιως και γραφουν ανθρωποι τα αναλογα κειμενα που δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ακριβη και επιστημονικα

Εφοσον η επιστημη δεν μπορει να αποκλεισει την υπαρξη θεου (και δειλα δειλα τον υπονοει πισω απο ολα) κανεις δεν εχει δικαιωμα να κοροιδευει ή να κατακρινει αυτους που πιστευουν

Τα θρησκευτικα καλως κανουν και υπαρχουν οπως υπαρχει και η διδασκαλια της ελληνικης γλωσσας

Καθε κρατος εχει καποιες αρχες που μεταδιδονται στους πολιτες του

Μετα ο καθενας οταν μεγαλωσει και ωριμασει ειναι ελευθερος να διαλεξει και χωρα και γλωσσα και θρησκευμα και οτι αλλο θελει

 

 

η επιστήμη δεν μπορεί να αποκλείσει την ύπαρξη του θεού, η θρησκεία μπορεί όμως να την αποδείξει ;

 

Ξέρει κανείς το φανταστικό πείραμα του Σρέντινγκερ ; Έχουμε ενα κλειστό κουτί απο το οποίο δεν μπορούμε να δούμε μέσα εαν δεν σηκώσουμε το καπάκι. Μέσα στο κουτί υπάρχει μια γάτα, ένα μπουκάλι δηλητήριο και ένας μηχανισμός που έχει πιθανότητες 50:50 να ενεργοποιηθεί και να σπάσει το μπουκάλι. Όταν σπάσει το μπουκάλι η γάτα σκοτώνεται. Απο την στιγμή λοιπόν που δεν μπορούμε να ανοιξουμε το κουτί θεωρούμε την γάτα ζωντανή-νεκρή, ουτε μπορούμε να πιστεύουμε ότι μπορεί να είναι νεκρή ούτε ότι μπορεί να είναι ζωντανή, οι πιθανότητες είναι 50:50.

 

Νομίζω ότι καταλάβατε τι θέλω να πω.

 

α! και μια σημερινή είδηση η οποία έχει σχέση με το θέμα μας.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=987974&lngDtrID=252

Δημοσ.

 

α! και μια σημερινή είδηση η οποία έχει σχέση με το θέμα μας.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=987974&lngDtrID=252

 

Είναι αυτό που λέγαμε πριν για την προπαγάνδα.

Ο χριστιανισμός διδάσκεται τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην πρωτοβάθμια, ενώ οι θεωρίες του Δαρβίνου καλύπτονται τελείως επιφανειακά.

Δημοσ.

Ναι πέρασαν πολλές σελίδες,ούτε εγώ θυμόμουν για τι είχα ρωτήσει :P.Ανα φέρομαι σε αυτό.

 

θα μπορούσες να πεις και για τον μαθουσάλα και για τον iwb. αν δε τα πιστεύεις πάντως τότε μην χρησιμοποιήσεις τις αντίστοιχες φράσεις τις ελληνικής γλώσσας. αλλιώς σημαίνει ότι τα πιστεύεις. γιατί ο χριστιανισμός εκτος του ότι έχει επηρεάσει τον επιστημονικό κόσμο έχει επηρεάσει και την γλώσσα μας ;)

 

Η Π. Διαθ. έχει, πράγματι, ιστορίες με πολέμους, σκοτωμούς και αιμομιξίες. Αλλά προφανώς μια ιστορία για αιμομιξία, π.χ., δεν είναι μια ιστορία υπερ της αιμομιξίας. Δηλαδής, υπάρχει κανείς που θα έλεγε πως δεν ακούει ειδήσεις επειδή προωθούν τους σκοτωμούς, τις ληστείες τραπεζών και τα τροχαία δυστυχήματα; Ε, να μη τρελαθούμε κιόλας.

Όσο για τα κείμενα που παρέθεσα είσαι λάθος,καμιά σχέση δεν έχει αυτό που λες,δεν αναφέρει μια ιστορία ενός ΑΝΘΡΩΠΟΥ που διέπραξε φόνο πχ και είναι λάθος,ο Θεός ξερω γω δεν συμφωνούσε αλλά τελικά συγχώρεσε τον θύτη και αναφέρεται ως παράδειγμα προς αποφυγήν.

 

Αναφέρει εντολή Του Θεού για δολοφονίες απίστων (το ΄χε ρωτήσει και πριν ένας φίλος,ας αναφέρει κάποιος χριστιανικό κείμενο που να παρακινεί σε δολοφονίες αλλόθρησκων,ε να ένα),μάλιστα ούτε καν δολοφονία αλλά γενοκτονία και αφανισμός.

Ο Θεός μιλούσε μέσω του Σαμουήλ (απο τους μεγάλους προφήτες) και διέταξε τον αφανισμό ενός λαού και μάλιστα τιμώρησε τον Σαούλ επειδή άφησε και 5-6 ζωντανούς.

 

Αρα απο την στιγμή που η Ορθόδοξη εκκλησία δέχεται την Π. Διαθήκη σαν θεόπνευστη,δηλαδή ότι τα πάντα εκεί μέσα είναι αληθή και δεν χωρά αμφισβήτηση τότε δέχεται και ότι ο Θεός έδωσε εντολή για γεννοκτονία.

 

Απο τη στιγμή και που εσύ είσαι ΧΟ δέχεσαι την Π. Διαθήκη σαν θεόπνευστη άρα και το κείμενο αυτό.

Είναι απλό αν δεν συμφωνείς με την γεννοκτονία αυτή τότε αμφισβητείς εντολή του Θεού στον οποίο πιστεύεις,αν πάλι συμφωνείς με αυτό τότε νταξ κρίμα.

Δημοσ.

Η επιστημη έχει δώσει τα πάντα, χάρη στην επιστημη ζούμε σε σπίτια έχουμε τηλέφωνο, ηλεκτρισμό, νερό, χάρη στην επιστημη μπορούμε και μιλάμε αυτή την στιγμή.

 

Η θρησκεία τι έχει προσφέρει ;

Δημοσ.

Η θρησκεια εχει σκοπο να σου πει ποιος σου εδωσε την επιστημη που σου εδωσε το νερο το τηλεφωνο κτλ

Επισης εχει σκοπο να σου πει καποιους κανονες ωστε να μπορεις να ζεις χωρις να εισαι κτηνος (ή σε αλλες θρησκειες το πως να εισαι κτηνος)

Δημοσ.
Η θρησκεια εχει σκοπο να σου πει ποιος σου εδωσε την επιστημη που σου εδωσε το νερο το τηλεφωνο κτλ

Επισης εχει σκοπο να σου πει καποιους κανονες ωστε να μπορεις να ζεις χωρις να εισαι κτηνος (ή σε αλλες θρησκειες το πως να εισαι κτηνος)

 

Ποιος μου έδωσε την επιστημη ; και πως μπορείς να μου το αποδείξεις ;

 

Δεν νομίζω να χρειαζόμαστε την θρησκεία για να μας δείξει πως να μην είμαστε κτήνη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...