EXARXEIA_CITY Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Για αρχη δεν μπορω να καταλαβω αυτη την ακατανοητη οργη του θεου. ο Θεος οργίζεται και καταριέται το ανθρώπινο είδος επειδη ο αδαμ εφαγε το μηλο ;
FarCry Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Βασικά πρέπει να βάλουμε μέσα το γεγονός ότι, εφόσον ο εγκέφαλός μας είναι καθαρά υλικός (μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου), free will δεν υπάρχει και άρα έτσι κι αλλιώς όλο το παιχνιδάκι του "να δούμε ποιος θα είναι καλός άνθρωπος και ποιος όχι" είναι ανώφελο. αυτό είναι φιλοσοφικό ζήτημα και δεν επιλύεται The tip here is that brain doesn't work after death. σύμφωνο "γιαυτο" να θυμάστε εν τω Άδη ουκ εστί μετάνοια
BaLsAmoMenos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Εγω δεν καταλαβαινω γιατι εριξε θειαφι και κατεστρεψε τα Σοδομα και τα Γομορα?
teo64x Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 αυτό είναι φιλοσοφικό ζήτημα και δεν επιλύεται Φυσικά και επιλύεται. σύμφωνο "γιαυτο" να θυμάστε Γιατί ακριβώς; Αφού δε θα υπάρχουμε.
FarCry Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Φυσικά και επιλύεται. αν επιλυόταν δε θα ήταν φιλοσοφικό ζήτημα Γιατί ακριβώς; Αφού δε θα υπάρχουμε. προφανώς και αναφερόμουν σε όσους πιστεύουν στην μεταθανάτιο ζωή
Lucifer Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Αν ο Θεος εχει τη δυνατοτητα να προβλεπει τι θα κανεις εσυ με την ελευθερη βουληση σου δε σημαινει οτι καθοριζει τι θα επιλεξεις ΞΕΡΕΙ τι θα επιλέξω; 1) Ναι, είναι παντογνώστης. Ξέρει από πριν τι επιλογές θα κάνω από όσες μου έχουν δοθεί. Ήξερε αν θα γεννηθώ αρσενικό. Πως θα με λένε. Πότε θα πεθάνω. Τι προφυλακτικά θα αγοράσω, από ποιο πλευρό θα κοιμηθώ. Ξέρει όλες τις επιλογές μου πριν τις κάνω. Άρα οι επιλογές μου είναι προδιαγεγραμμένες και ο θεός μόνο τις ξέρει. 2)Όχι, έχεις ελεύθερη βούληση, τίποτα δεν είναι προδιαγεγραμμένο, κανείς δε μπορεί να ξέρει τι θα κάνεις πριν το κάνεις. Ούτε ο θεός. Άρα δεν είναι παντοδύναμος. Απλό είναι.
teo64x Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 αν επιλυόταν δε θα ήταν φιλοσοφικό ζήτημα Εσύ είπες ότι είναι φιλοσοφικό ζήτημα, όχι εγώ. Επιλύεται λοιπόν. προφανώς και αναφερόμουν σε όσους πιστεύουν στην μεταθανάτιο ζωή Δηλαδή αναφέρεσαι σε άτομα που δεν έχουν ιδέα από τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και δε γνωρίζουν ότι, για παράδειγμα, συγκεκριμένο physical damage πάνω του μπορεί να προκαλέσει συγκεκριμένες αλλαγές στην προσωπικότητα (που αυτό, με τη σειρά του, σημαίνει ότι ερμηνείες της πραγματικότητας που είναι έστω και κατά 1% μεταφυσικές, δε στέκουν). Εγώ αναφερόμουν στην πραγματικότητα.
Lucifer Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Τέσπα, δεν έχει να λέει, προφανώς δεν κάνουμε συζήτηση με επιχειρήματα εδώ, μάλλον με το στανιό εκπαίδευση θυμίζει. Κρίμα είναι. Πάω να συνεχίσω διάβασμα -αν και αναρωτιέμαι γιατί, λες και όταν αρρωσταίνουν οι ένθεοι πάνε στα νοσοκομεία. Στις εκκλησίες πάνε.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 το άλλο που το πάτε, γιατί να μετραμε την χρονολογια βαση του χριστου ; σε προ και μετα χριστου. Δεν πιστευουν ολοι σε αυτον...
telegamesvg Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Δεν μπορω να καταλαβω , γιατι συνδεεται παντα την αναζητηση της αρχης με την θρησκεια,οταν ειναι καθαρα προιον ερευνης και οχι δογματικων αντιληψεων . Αποσυνδεστε την εννοια Θεος απο καθε τι θρησκευτικο και θα την δειτε και αντιμετωπισετε με αλλο περιεχομενο . ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** Δηλαδή αναφέρεσαι σε άτομα που δεν έχουν ιδέα από τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και δε γνωρίζουν ότι, για παράδειγμα, συγκεκριμένο physical damage πάνω του μπορεί να προκαλέσει συγκεκριμένες αλλαγές στην προσωπικότητα (που αυτό, με τη σειρά του, σημαίνει ότι ερμηνείες της πραγματικότητας που είναι έστω και κατά 1% μεταφυσικές, δε στέκουν). Εγώ αναφερόμουν στην πραγματικότητα. Πριν απο το "physical damage" του εγκεφαλου ηταν εν πληρη λειτουργια? Ολοι οι εγκεφαλοι εχουν την ιδια ακριβως λειτουργικη δυνατοτητα ? Τι εννοεις μεταφυσικη και τι πραγματικοτητα ? Ειναι η πραγματικοτητα ιδια για ολους ? ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** το άλλο που το πάτε, γιατί να μετραμε την χρονολογια βαση του χριστου ; σε προ και μετα χριστου.Δεν πιστευουν ολοι σε αυτον... Ας πουμε οτι καποιοι την δεχομαστε συμβατικα . Βεβαια στην χωρα μας θα μπορουσαμε παραλληλα να ειχαμε διπλη χρονολογηση. Μια την απο την Γεννηση του Χριστου και μια οπως μετραγαν και οι αρχαιοι μας προγονοι με αφετηρια την πρώτη Ολυμπιαδα . Θα μπορουσαμε επιπλεον να εχουμε και την δικη μας παραδοσιακη ονομασια των μηνων: http://users.sch.gr/alivathinos/HMEROLOGIO%20ARXAION%20ELLHNON.pdf Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2009 από telegamesvg Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
teo64x Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Πριν απο το "physical damage" του εγκεφαλου ηταν εν πληρη λειτουργια? Αν ορίσουμε ως φυσιολογική λειτουργία τη λειτουργία του μέσου ανθρώπου, μπορεί μια υλική ζημιά σε συγκεκριμένο σημείο να του αλλάξει την προσωπικότητα. Πρόσεξε, λοιπόν, το απίστευτο παράδοξο: Ένα καλά υπολογισμένο χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να σε στείλει σε καζάνια που βράζουν για όλη την αιωνιότητα μετά το θάνατό σου. Ή μπορεί να σε κάνει να πετάς στα σύννεφα με ένα ζευγάρι κατάλευκα φτερά, σε έναν κήπο χωρίς κακό και αμαρτία. Makes sense? Right, it doesn't. Ολοι οι εγκεφαλοι εχουν την ιδια ακριβως λειτουργικη δυνατοτητα ? Αν δεν κάνω λάθος, τεχνικά λειτουρογύν με τον ίδιο τρόπο. Οι δυνατότητες τους είναι παρεμφερείς. Θα μπορούσες να εκφράσεις πιο σαφώς την ερώτηση αν νιώθεις ότι δεν κατάλαβα τι ακριβώς με ρώτησες. Τι εννοεις μεταφυσικη και τι πραγματικοτητα ? Μεταφυσική ερμηνεία ονομάζω κάθε ερμηνεία που ξεφεύγει από τα όρια της καθαρά υλιστικής προσέγγισης του κόσμου. Ειναι η πραγματικοτητα ιδια για ολους ? Η πραγματικότητα είναι μία. Αν εννοείς κάτι διαφορετικό με την ερώτησή σου, διατύπωσέ την σαφέστερα αν γίνεται.
nske Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Δε γίνεται από τη μία να επιμένουμε σε ένα ανθρώπινο κατασκεύασμα (ένας ανθρωπόμορφος Θεός, φορέας ανθρώπινων χαρακτηριστικών) και από την άλλη, όταν αυτό δε μας οδηγεί κάπου που θα θέλαμε, τότε να θυμόμαστε ότι δεν είμαστε ικανοί να κατανοήσουμε τον Θεό. Πραγματικά απορώ πώς μπορούν κάποιοι να υποστηρίζουν την ύπαρξη ενός Θεού με ανθρώπινα, και μάλιστα θετικά, χαρακτηριστικά που έχει κάποιο master plan με πρωταγωνιστές την πάρτι τους και ταυτόχρονα να σβήνουν όλα τα τεράστια φιλοσοφικά προβλήματα που συναντά μια τέτοια υπόθεση με το ακαταμάχητο επιχείρημα "ε, Θεός είναι, δε μπορούμε εμείς να τον καταλάβουμε". Πώς στηρίζουν με τέτοια αυτοπεποίθηση ότι ο Θεός που έτυχε να γνωρίσουν λόγω του περιβάλλοντος στο οποίο βρέθηκαν χωρίς να έχουν την παραμικρή επιλογή, είναι πιο πραγματικός από τον Θεό που έτυχε να γνωρίσουν κάποιοι άλλοι μέσα σε κάποιο άλλο περιβάλλον (και οι οποίοι, συμπτωματικά, πιστεύουν ακριβώς το ίδιο); Γιατί ο Θεός να ενδιαφέρεται αν θα φορέσουμε προφυλακτικό, αν θα έχουμε επικυρώσει τη σχέση μας με μια θρησκευτική τελετή, για το τι όνομα θα του δώσουμε ή αν πιστεύουμε καν ότι υπάρχει; Αν ο Θεός υπάρχει και έχει τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά που του αποδίδουν, τι θέλει τελικά από τον άνθρωπο και γιατί τον παιδεύει; Για ποιο λόγο έφτιαξε ένα μη τέλειο ων και ένα μη τέλειο κόσμο ενώ θα μπορούσε να φτιάξει ένα τέλειο ων σε ένα τέλειο κόσμο, ή να μη φτιάξει τίποτα; Και έστω ότι υπάρχει αυτός ο Θεός. Εμείς τελικά τι νόημα έχει να επιλέξουμε να ασχοληθούμε μαζί του, αφού ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να τον καταλάβουμε; Για αυτό το τελευταίο δύο ενδεχόμενες απαντήσεις μπορώ να σκεφτώ: α) Είναι προς συμφέρον μας να το επιλέξουμε επειδή ο Θεός είναι μια εκδικητική attention whore: θέλει να ασχοληθούμε μαζί του, διαφορετικά θα μας τιμωρήσει. β) Είναι προς συμφέρον μας να το επιλέξουμε επειδή υπάρχει κάποια γνώση η οποία θα οδηγούσε στην απόκτηση κάποιων θετικών χαρακτηριστικών ή στην επίτευξη κάποιων θετικών αποτελεσμάτων, αλλά μπορεί να αποκτηθεί μόνο με το να ασχοληθούμε συγκεκριμένα με τον Θεό. Το (α) δε νομίζω να ενδιαφέρεται κάποιος να το στηρίξει, το (β) δε νομίζω να μπορεί (αλλά και να μπορούσε, μήπως τελικά δεν θα αποδείκνυε έμμεσα το (α), αφού ο ίδιος ο Θεός θα είχε επιλέξει να είναι έτσι; ). Σε κάθε περίπτωση, ας πιστεύουμε ό,τι θέλουμε ή ό,τι μας κάνει να νοιώθουμε καλύτερα. Αλλά δεν γίνεται να δίνουμε προτεραιότητα σε αυτά που απλά πιστεύουμε και όχι σε αυτά που έχουν προκύψει μετά από λογική σκέψη και επεξεργασία δεδομένων, όταν αυτά τα δύο συγκρούονται. Για παράδειγμα, έπεσα σε ένα άρθρο χριστιανικού blog που έλεγε μεταξύ άλλων "[...] δεν θα σχολιάσουμε το πόσο επιστημονικά αβάσιμη είναι η θεωρία του Δαρβίνου και πόσο αποτυχημένη είναι η προσπάθεια όσων υποστηρίζουν τη θεωρία του να ανακηρύξουν το έτος που διανύουμε έτος Δαρβίνου (επειδή συμπληρώθηκαν 200 χρόνια από τη γέννησή του) [...]". Πόσο καλά μελέτησε την "θεωρία του Δαρβίνου" ο συγγραφέας, πριν κρίνει (και μάλιστα με ύφος authority) ότι είναι "επιστημονικά αβάσιμη"; Απλά απέρριψε κάτι που του φάνηκε ότι αντιβαίνει σε αυτά που πιστεύει. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2009 από nske
elven Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Η πραγματικότητα είναι μια κατάσταση που οφείλεται στην έλειψη ουσιών και και καλό είναι να αποφεύγεται
teo64x Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Η πραγματικότητα είναι μια κατάσταση που οφείλεται στην έλειψη ουσιών και και καλό είναι να αποφεύγεται Σωστό. (Να πω τώρα ότι αυτή η ουσία είναι το λιβάνι της εκκλησίας ή θα φάμε λοκ; )
Praetorianos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 εσύ μου είπες ότι οι πηγες που βάζο δεν είναι σοβαρές και ως εκ τούτου σου έβαλα μια πηγή που είναι από όργανο του κράτους Παραδέξου λοιπόν ότι το blog που παρέθεσες είναι αναξιόπιστη πηγή και εντελώς αβάσιμη, μην το κάνεις σβούρες. Σε κάθε περίπτωση, ας πιστεύουμε ό,τι θέλουμε ή ό,τι μας κάνει να νοιώθουμε καλύτερα. Αλλά δεν γίνεται να δίνουμε προτεραιότητα σε αυτά που απλά πιστεύουμε και όχι σε αυτά που έχουν προκύψει μετά από λογική σκέψη και επεξεργασία δεδομένων, όταν αυτά τα δύο συγκρούονται. +1 Για παράδειγμα, έπεσα σε ένα άρθρο blog που έλεγε μεταξύ άλλων "[...] δεν θα σχολιάσουμε το πόσο επιστημονικά αβάσιμη είναι η θεωρία του Δαρβίνου και πόσο αποτυχημένη είναι η προσπάθεια όσων υποστηρίζουν τη θεωρία του να ανακηρύξουν το έτος που διανύουμε έτος Δαρβίνου (επειδή συμπληρώθηκαν 200 χρόνια από τη γέννησή του) [...]". Πόσο καλά μελέτησε την "θεωρία του Δαρβίνου" ο συγγραφέας, πριν κρίνει (και μάλιστα με ύφος authority) ότι είναι λάθος; Απλά απέρριψε κάτι που του φάνηκε ότι αντιβαίνει σε αυτά που έμαθε πιστεύει. Όπως και μερικοί άλλοι εδώ μέσα που σε λίγο θα παραθέσουν ως "πηγή" το άρθρο αυτού του blog.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα