Toufas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 ιησους. απεδειξε οτι ηταν υπαρκτο πρόσωπο. να μαντεψω οτι αυτα που εβαλα δεν τα ειδες, αρα δεν σου βαζω τα πιο σκληρα.
telegamesvg Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Ολοκληρώνοντας τη μικρή μας… έρευνα για το αν πρέπει να… ερευνούμε και τι, αξίζει, νομίζω, να αναφερθεί ότι όταν επρόκειτο για θέματα πίστης, ακόμα κι ο Πλάτων καλούσε τους Αθηναίους να αποδεχόνται και να πιστεύουν τις θρησκευτικές παραδόσεις που διέσωσαν οι πρόγονοί τους, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν οι αναγκαίες αποδείξεις για το αληθές των παραδόσεων αυτών: H πιστη σε αρχες , αξιες με οποιον τροπο ειναι εφικτο , ακομη κ μεσω της θρησκειας ειναι θεμελιος λιθος σε μια ευνομουμενη κοινωνια . Πανω απ'ολα ομως ειναι η παιδεια . Ειναι η αγαπη για την φιλοσοφια ,ή ενσυνειδητη ροπη προς την αρετη και οχι ο φοβος για την ενδεχομενη τιμωρια. Η πιστη επισης ,γενικοτερα , ειναι βασικη προυποθεση για την οποιαδηποτε εξελιξη του ανθρπινου πολιτισμου , τεχνολογικου κ πνευματικου.
elven Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 ο ιδιος ο χριστος δεν εδωσε αποδειξεις γιατι τοτε ολοι αυτοματως θα πιστευαν σε αυτον. no free will. οπερ δε χρειαζεσαι αποδειξεις για να πιστεψεις Ανάσταση Λαζάρου,με το ζόρι,no free will για τον Λάζαρο και την οικογένεια του Ανάσταση δική του,ο Θωμάς ειδικά δεν το πίστευε αλλά για αυτόν και τους άλλους 11 δεν είχε free will Αυτό με τα ψάρια και τα ψωμιά,για πόσους χιλιάδες κόσμο no free will Τελικά επιλεκτικά είναι αυτό το free will; Γιατί έχει κι άλλα παραδείματα που κάποιοι "αναγκάστηκαν" να πιστέψουν.
telegamesvg Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Απολυτη ελευθερια δεν μπορει να υπαρξει με τον τροπο που θελεται να την ενοειται , σε μια δημιουργια η οποια ρυθμιζεται απο νομους . Ολα τα δημιουργηματα διεπονται απο αυτους , οποτε η οποιαδηποτε ελευθερια υποκειται και αυτη εξ αρχης στους ιδιους νομους.
BaLsAmoMenos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Το να γράψουν μερικοί άνθρωποι ιστορία εκ των προτέρων, σε τόσες πολλές περιπτώσεις και με τόσες πολλές λεπτομέρειες και να πέσουν μέσα σε όλα αυτά 100%, ξεπερνάει την οποιαδήποτε ανθρώπινη ικανότητα. Μιλας για την "Αγια" Γραφη, ετσι ? Σε πιο ακριβως σημειο της πρωτης σελιδας της Γενεσις πεσανε μεσα 100% ? Μαλλον εκει που λεει οτι η Γη δημιουργηθηκε πριν τον Ηλιο, η μηπως οταν λενε οτι πανω απο τον ουρανο υπαρχει νερο (για αυτο ειναι μπλε ο ουρανος)? Λογικα θα μιλας για το σημειο οπου ο Θεος δημιουργησε και τις λαμπες-αστερια πανω στον ουρανο για να φωτιζεται η νυχτα. Και για να τελειωνω, μας κοροιδευεις ρε ψιλε?
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Yπαρχει μια διαφορά, άλλο πιστεύω κάτι ως αληθινό και άλλο πιστεύω κάτι ως αληθινό και το ακολουθώ ιδεολογικά. Δεν τίθεται θέμα μη ύπαρξης ελεύθερης βούλησης εάν εμφανιστεί ο Θεός και αποδείξει ότι υπάρχει. Μην τρελαθούμε κιόλας, τι σόι δικαιολογία είναι αυτή ;
insomniaK Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Σχετικά με αυτά που γράφει Captain_Darling δεν ξέρω σε τι να πρωτοαπαντήσω. Δε θα κάνω αναφορές σε συγκεκριμένα σημεία, αλλά θα δώσω το στίγμα της σκέψης μου. Λοιπόν, 8ο αιώνα πΧ, γράφεται το ακόλουθο: "άνδρα μοι έννεπε, μούσα, πολύτροπον, ος μάλα πολλα", θεόπνευστη και η Οδύσσεια, το λέει άλλωστε και στην πρώτη της γραμμή. Πάμε στο επόμενο θέμα, σχετικά με την αμφισβήτηση από τους επιστήμονες της εξελικτικής θεωρίας, τα αποδέχομαι ως αληθινά χωρίς πηγές, χωρίς τίποτα. Διάβαστε ξανά αυτά που αναφέρονται: όλοι όσοι αναφέρονται λένε πως αμφισβητούν τη Θεωρία του Δαρβίνου, δε λένε πως αποδέχονται την Αγ. Γραφή. Όπως ο Νεύτωνας αμφισβήτησε τον Αριστοτέλη και ο Αϊνστάιν το Νεύτωνα και οι Κβαντικοί τον Αϊνστάιν. Αυτή είναι η επιστημονική θεώρηση του κόσμου και με χαρά μου βλέπω πως την αποδέχεσαι απορρίπτοντας τη θεο- /κρατική, /λογική. Η αμάθεια μου με αναγκάζει να μην αποδεχτώ τον τρόπο προέλευσης των 10 εντολών, 1 ζήτησες, πάρτο να το έχεις. Η πίστη ή υπάρχει ή δεν υπάρχει, μην παίζεις με τις λέξεις.
The_Judas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Ολοκληρώνοντας τη μικρή μας… έρευνα για το αν πρέπει να… ερευνούμε και τι, αξίζει, νομίζω, να αναφερθεί ότι όταν επρόκειτο για θέματα πίστης, ακόμα κι ο Πλάτων καλούσε τους Αθηναίους να αποδεχόνται και να πιστεύουν τις θρησκευτικές παραδόσεις που διέσωσαν οι πρόγονοί τους, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν οι αναγκαίες αποδείξεις για το αληθές των παραδόσεων αυτών: http://oodegr.com/oode/dogma/erevna1.htm Εσύ πιστεύεις στις παραδόσεις των προγόνων σου? Στον 12-θεϊσμό?
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 @Captain_Darling @Farcry Έχετε μελετήσει τον Θεό Horus να δείτε πόσες ομοιότητες έχει με τον Ιησού ;
liopyr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Ιδου οι αποδειξεις κυριοιιι! (Captain_Darling no offense)
Captain_Darling Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 ιησους. απεδειξε οτι ηταν υπαρκτο πρόσωπο.να μαντεψω οτι αυτα που εβαλα δεν τα ειδες, αρα δεν σου βαζω τα πιο σκληρα. Όχι δεν πρόλαβα. Μην βάλεις πιο σκληρά. Μέχρι να διαβάσω τα μηνύματα και να κάτσω να γράψω απαντήσεις δεν με παίρνει, απο άποψη χρόνου, προς το παρόν να τα δω. Αλλα αν θες και μπορείς να μου πεις με 2 λόγια τι λένε καλό θα ήταν θα το εκτιμούσα. (λακωνικά ως συνηθίζεις) Για τον Ιησού δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν. Είπαμε πρώτα από όλα πείθω εμένα και απλά παραθέτω τις σκέψεις μου και κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση που ίσως κάποιοι να τα βρουν ενδιαφέροντα. Υπάρχουν αρκετά στοιχεία για τον Ιησού ότι πράγματι υπήρξε. Και πάλι λόγο χώρου και χρόνου (δεν μπορώ να γράφω 10 ώρες) μόνο μερικά στοιχεία θα γράψω και ελπίζω να μην το δεις δογματικά ή οτι πάω να πίσω κανέναν... ---------------- Καταρχήν η ίδια η Αγία Γραφή είναι η κυριότερη απόδειξη ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ιστορικό πρόσωπο. Η αφήγηση των Ευαγγελίων δεν είναι μια ασαφής ιστορική αφήγηση γεγονότων που συνέβηκαν σε κάποιο άγνωστο χρόνο και τόπο. Δηλώνει καθαρά το χρόνο και τον τόπο με πολλές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, δες Λουκάς 3:1, 2, 21-23. ------------------ Ο Τάκιτος, ένας Ρωμαίος ιστορικός (ο οποίος κάθε άλλο παρά φίλος της Χριστιανοσύνης ήταν) που έζησε στη διάρκεια του τελευταίου μέρους του πρώτου αιώνα μ.Χ., έγραψε: «Ο Κρίστους [όπως είναι στα Λατινικά ο «Χριστός»], από τον οποίο προήλθε το όνομα [χριστιανός], υπέστη την εσχάτη των ποινών στη διάρκεια της βασιλείας του Τιβέριου από έναν από τους επιτρόπους μας, τον Πόντιο Πιλάτο».—The Complete Works of Tacitus (New York, 1942), «The Annals», Βιβλίο 15, παρ. 44. ---------------------- Ο Ιουδαίος ιστορικός του πρώτου αιώνα Ιώσηπος αναφέρει για το λιθοβολισμό του «Ιακώβου, αδελφού του Ιησού ο οποίος ονομάστηκε Χριστός». (The Jewish Antiquities, Ιώσηπος, Βιβλίο XX, τμήμα 200) Μια ειλικρινής και πολύ ευνοϊκή αναφορά στον Ιησού, έχει βρεθεί στο Βιβλίο XVIII, τμήματα 63, 64, και το απόσπασμα αυτό βρίσκεται σε όλα τα διαθέσιμα χειρόγραφα. --------------------- Ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας, γράφοντας στα μέσα του δεύτερου αιώνα, έγραψε αναφορικά με το θάνατο του Ιησού: «Το ότι αυτά τα πράγματα συνέβηκαν πραγματικά, μπορείτε να το εξακριβώσετε από τις Πράξεις του Πόντιου Πιλάτου».14 Επιπλέον, σύμφωνα με τον Ιουστίνο το Μάρτυρα, αυτά τα ίδια αρχεία αναφέρονται και στα θαύματα που έκανε ο Ιησούς, σχετικά με τα οποία ο ίδιος λέει: «Το ότι Αυτός έκανε εκείνα τα πράγματα, μπορείτε να το μάθετε από τις Πράξεις του Πόντιου Πιλάτου».15 Είναι αλήθεια ότι αυτές οι «Πράξεις», που ήταν επίσημα αρχεία, δεν υπάρχουν πια. Αλλά προφανώς υπήρχαν το δεύτερο αιώνα, και ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας με πεποίθηση προκαλούσε τους αναγνώστες του να τα ελέγξουν για να επαληθεύσουν τα όσα είπε. ---------------- Σχετικά με τις πρώτες μη χριστιανικές ιστορικές αναφορές στον Ιησού, Η Νέα Βρετανική Εγκυκλοπαίδεια αναφέρει: «Αυτές οι ανεξάρτητες αφηγήσεις αποδεικνύουν ότι στους αρχαίους χρόνους ακόμη και οι εχθροί της χριστιανοσύνης ποτέ δεν αμφέβαλαν για την ιστορικότητα του Χριστού, πράγμα που αμφισβητήθηκε για πρώτη φορά και με ανεπαρκή στοιχεία στο τέλος του 18ου αιώνα, στη διάρκεια του 19ου, και στην αρχή του 20ού αιώνα».—The New Encyclopædia Britannica (1976), Macropædia, Τόμ. 10, σ. 145. ----------------- Πρόσεξε τι έχουν πει μερικοί ακόμα ιστορικοί, επιστήμονες, λόγιοι, συγγραφείς, πολιτικοί ηγέτες και άλλοι—παλιοί και σύγχρονοι—για τον άνθρωπο από τη Ναζαρέτ, τον Ιησού Χριστό: «Αν εφαρμόσουμε στην Καινή Διαθήκη, όπως και οφείλουμε να κάνουμε, τα ίδια κριτήρια που θα εφαρμόζαμε σε άλλα αρχαία συγγράμματα που περιέχουν ιστορικό υλικό, δεν μπορούμε να αρνηθούμε την ύπαρξη του Ιησού ακριβώς όπως δεν μπορούμε να αρνηθούμε την ύπαρξη τόσων και τόσων ειδωλολατρικών προσώπων των οποίων η γνησιότητα ως ιστορικών προσωπικοτήτων δεν αμφισβητείται ποτέ». Μάικλ Γκραντ, ιστορικός ----- «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ . . . είναι αναμφισβήτητα η επιφανέστερη προσωπικότητα της ιστορίας».—Χ. Τζ. Γουέλς, Άγγλος ιστορικός. ---------- «Θα απαιτούνταν, όμως, πολλές παράλογες εικασίες για να αρνηθεί κάποιος ότι η πιο ισχυρή προσωπικότητα—όχι απλώς σε αυτές τις δύο χιλιετίες αλλά σε όλη την ανθρώπινη ιστορία—είναι ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ».—Ρέινολντς Πράις, Αμερικανός συγγραφέας και Βιβλικός λόγιος. ------------- «Ένας άνθρωπος που ήταν εντελώς αθώος πρόσφερε τον εαυτό του ως θυσία για το καλό των άλλων, περιλαμβανομένων και των εχθρών του, και έγινε το λύτρο του κόσμου. Επρόκειτο για μια τέλεια πράξη».—Μοχάντας Κ. Γκάντι, πολιτικός και πνευματικός ηγέτης της Ινδίας -------------- «Ως παιδί, διδάχτηκα τόσο την Αγία Γραφή όσο και το Ταλμούδ. Είμαι Εβραίος, αλλά με γοητεύει η λαμπρή φυσιογνωμία του Ναζωραίου».—Άλμπερτ Αϊνστάιν, επιστήμονας γερμανικής καταγωγής. --------------- «Επί τριάντα πέντε χρόνια της ζωής μου ήμουν, κυριολεκτικά, μηδενιστής, ένας άνθρωπος που δεν πίστευε σε τίποτα. Πριν από πέντε χρόνια απέκτησα πίστη. Πίστεψα στο δόγμα του Ιησού Χριστού και ξαφνικά μεταμορφώθηκε όλη μου η ζωή».—Κόμης Λέων Τολστόι, Ρώσος μυθιστοριογράφος και φιλόσοφος. -------------- «Μήπως θα θεωρήσουμε την ιστορία των Ευαγγελίων απλώς ένα μύθευμα; Η αλήθεια είναι, φίλε μου, ότι δεν φέρει τα χαρακτηριστικά του μυθεύματος. Απεναντίας, η ιστορία του Σωκράτη, την οποία κανείς δεν τολμάει να αμφισβητήσει, δεν είναι τόσο καλά τεκμηριωμένη όσο η ιστορία του Ιησού Χριστού».—Ζαν-Ζακ Ρουσό, Γάλλος φιλόσοφος. ------------- Η Ιστορία του Κόσμου Κατά τους Ιστορικούς (The Historians’ History of the World) ανέφερε: «Το ιστορικό αποτέλεσμα των έργων του [Ιησού] ήταν πιο μνημειώδες, ακόμη και από αυστηρά κοσμική σκοπιά, από τα έργα κάθε άλλου προσώπου της ιστορίας. Στη γέννησή του τοποθετείται χρονολογικά η έναρξη μιας νέας εποχής, την οποία αναγνωρίζουν οι κύριοι πολιτισμοί του κόσμου». ------------- «Το ότι έχει επηρεαστεί ακόμα και οι χρονολογία απο αυτό το πρόσωπο και λέμε π.Χ. και μ.Χ. σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ανθρωπότητας, ίσως δεν θα ήταν και τόσο εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο αν αυτό το πρόσωπο δεν υπήρξε ποτέ» Captain_Darling, χρήστης του Insomia, ---------------- Στην τελική, υπάρχει κάποιος για τον οποίο να μπορούμε να πούμε αδιαμφισβήτητα ότι είναι ο μεγαλύτερος άνθρωπος που έζησε ποτέ; Πώς μετράμε το μεγαλείο ενός ανθρώπου; Από τη στρατιωτική του ιδιοφυΐα; Από τη σωματική του δύναμη; Από την ανεπτυγμένη νοημοσύνη του; Ο ιστορικός Χ. Τζ. Γουέλς είπε ότι το μεγαλείο ενός ανθρώπου μετριέται ‘από το αν άφησε κάτι γόνιμο πίσω του και από το αν άνοιξε για τους άλλους καινούριους ορίζοντες σκέψεων, που δεν ξεθώριασαν όταν ο ίδιος χάθηκε’. Ο Γουέλς, αν και δεν ισχυριζόταν ότι είναι Χριστιανός, παραδέχτηκε: «Μ’ αυτό το κριτήριο, ο Ιησούς έρχεται πρώτος». Ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Καρλομάγνος (που επονομαζόταν «ο Μέγας» από τον καιρό που ζούσε ακόμη) και ο Ναπολέων Βοναπάρτης ήταν ισχυροί ηγέτες. Με τη φοβερή τους παρουσία, άσκησαν μεγάλη επιρροή σ’ εκείνους τους οποίους διαφέντευαν. Κι όμως, λέγεται ότι ο Ναπολέων είπε: «Ο Ιησούς Χριστός επηρεάζει και διατάζει τους υπηκόους Του χωρίς την ορατή σωματική παρουσία Του». Με τις δυναμικές διδασκαλίες του και με τη ζωή του που ήταν σε αρμονία μ’ αυτές, ο Ιησούς επηρεάζει δραστικά ανθρώπινες ζωές εδώ και σχεδόν δυο χιλιάδες χρόνια. Αυτό ένας συγγραφέας το εξέφρασε κατάλληλα ως εξής: «Όλοι μαζί οι στρατοί που έχουν εκστρατεύσει και όλοι οι στόλοι που έχουν ναυπηγηθεί και όλα τα κοινοβούλια που έχουν συνεδριάσει και όλοι οι βασιλιάδες που έχουν κυβερνήσει δεν έχουν επηρεάσει τόσο δραστικά τη ζωή του ανθρώπου εδώ πάνω στη γη».
Praetorianos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Τα στοιχεία που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου περί θεοπνευστίας της Γραφής, σε σχέση ιδιαίτερα με τις πάρα πολλές εκπληρωμένες προφητείες της, όπου και η Αρχαιολογία αλλά και η Ιστορία επιβεβαιώνουν ότι αυτά έχουν συμβεί, [...] Το να γράψουν μερικοί άνθρωποι ιστορία εκ των προτέρων, σε τόσες πολλές περιπτώσεις και με τόσες πολλές λεπτομέρειες και να πέσουν μέσα σε όλα αυτά 100%, ξεπερνάει την οποιαδήποτε ανθρώπινη ικανότητα. Που ακριβώς έπεσαν μέσα; Δεν το λέω ειρωνικά, δεν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ όσο εσύ ή αρκετοί άλλοι εδώ μέσα με θέματα θρησκείας πάντως τα θαύματα, η προφητεία και η θεική υπόσταση του Χριστού αμφισβητούνται έντονα και από πολλούς. Υπάρχουν πολλοί επιστήμονες που υποστηρίζουν την ύπαρξη του Θεού! Η αληθινή επιστήμη δεν απορρίπτει την ιδέα ενός δημιουργού, μιας νοήμον οντότητας που θέσπισε τους φυσικούς νόμους που διέπουν το σύμπαν κτλ κτλ... Δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο, εξάλλου και να θέλουν δεν μπορούν. Το να προχωράμε όμως από την αδυναμία αποδείξεως μη ύπαρξης θεού στην διδασκαλία ατεκμηρίωτων ιστοριών, θαυμάτων, διδασκαλιών που αν μη τι άλλο είναι φαναστικές, είναι παρανοϊκό. Κι αν υπάρχουν τόσες διαφωνίες πάνω σε μια επικρατούσα θεωρία ώστε να οδηγούν στην αμφισβήτηση της από πολλούς επιστήμονες, τι θα έπρεπε να γίνει με τον Χριστιανισμό? και ότι αυτά που αναφέρει η Γραφή ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας.... Τα θαύματα που αναφέρονται μέσα στις Γραφές ως τι να τα επικαλούμαστε? Γιατί ιστορικά δεν υπάρχουν καταγραφές εξ' όσων γνωρίζω.
elven Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Ποια ιστορική ορθότητα ωρέ παιδιά υπάρχει στην Αγία Γραφή; Η πτώση της Ιεριχώ/ους μέγα κατόρθωμα και σημαντικό κεφάλαιο της θρησκείας ακόμα αμφισβητείται. Δεν ταιριάζουν τα ευρήματα χρονολογικά με την εποχή που υποτίθεται έζησε ο Ιησούς του Ναυή. Υπάρχει η επικρατούσα άποψη μέχρι τώρα ότι την εποχή που έζησε ο ΙησούςΤΝ η πόλη είχε ήδη καταστραφεί κάτι εκαντοντάδεες νομίζω χρόνια πριν. Αυτό και αν είναι θαύμα,όχι μόνο έπεσαν τα τείχη της πόλης με σαλπίσματα και ύμνους αλλά έπεσαν τα τείχη μιας πόλης που δεν υπήρχε,θαύμα στο τετράγωνο. Άσε που καταπατώνται και φυσική νόμοι,καθώς ύστερα απο παράκληση του ΙΤΝ ο ήλιος παρέμεινε στη θέση του για να έχει φως κα
Toufas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 το μονο θαυμα της γραφης ειναι οτι τα πιστευετε. δεν γινεται να λες ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ σε ενα βιβλιο και μετα απο χρονια να λες α ηρθε σας το λεγα
The_Judas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Υπάρχουν αρκετά στοιχεία για τον Ιησού ότι πράγματι υπήρξε. Και πάλι λόγο χώρου και χρόνου (δεν μπορώ να γράφω 10 ώρες) μόνο μερικά στοιχεία θα γράψω και ελπίζω να μην το δεις δογματικά ή οτι πάω να πίσω κανέναν... ---------------- Καταρχήν η ίδια η Αγία Γραφή είναι η κυριότερη απόδειξη ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ιστορικό πρόσωπο. Η αφήγηση των Ευαγγελίων δεν είναι μια ασαφής ιστορική αφήγηση γεγονότων που συνέβηκαν σε κάποιο άγνωστο χρόνο και τόπο. Δηλώνει καθαρά το χρόνο και τον τόπο με πολλές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, δες Λουκάς 3:1, 2, 21-23. ------------------ Ο Τάκιτος, ένας Ρωμαίος ιστορικός (ο οποίος κάθε άλλο παρά φίλος της Χριστιανοσύνης ήταν) που έζησε στη διάρκεια του τελευταίου μέρους του πρώτου αιώνα μ.Χ., έγραψε: «Ο Κρίστους [όπως είναι στα Λατινικά ο «Χριστός»], από τον οποίο προήλθε το όνομα [χριστιανός], υπέστη την εσχάτη των ποινών στη διάρκεια της βασιλείας του Τιβέριου από έναν από τους επιτρόπους μας, τον Πόντιο Πιλάτο».—The Complete Works of Tacitus (New York, 1942), «The Annals», Βιβλίο 15, παρ. 44. ---------------------- Ο Ιουδαίος ιστορικός του πρώτου αιώνα Ιώσηπος αναφέρει για το λιθοβολισμό του «Ιακώβου, αδελφού του Ιησού ο οποίος ονομάστηκε Χριστός». (The Jewish Antiquities, Ιώσηπος, Βιβλίο XX, τμήμα 200) Μια ειλικρινής και πολύ ευνοϊκή αναφορά στον Ιησού, έχει βρεθεί στο Βιβλίο XVIII, τμήματα 63, 64, και το απόσπασμα αυτό βρίσκεται σε όλα τα διαθέσιμα χειρόγραφα. --------------------- Ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας, γράφοντας στα μέσα του δεύτερου αιώνα, έγραψε αναφορικά με το θάνατο του Ιησού: «Το ότι αυτά τα πράγματα συνέβηκαν πραγματικά, μπορείτε να το εξακριβώσετε από τις Πράξεις του Πόντιου Πιλάτου».14 Επιπλέον, σύμφωνα με τον Ιουστίνο το Μάρτυρα, αυτά τα ίδια αρχεία αναφέρονται και στα θαύματα που έκανε ο Ιησούς, σχετικά με τα οποία ο ίδιος λέει: «Το ότι Αυτός έκανε εκείνα τα πράγματα, μπορείτε να το μάθετε από τις Πράξεις του Πόντιου Πιλάτου».15 Είναι αλήθεια ότι αυτές οι «Πράξεις», που ήταν επίσημα αρχεία, δεν υπάρχουν πια. Αλλά προφανώς υπήρχαν το δεύτερο αιώνα, και ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας με πεποίθηση προκαλούσε τους αναγνώστες του να τα ελέγξουν για να επαληθεύσουν τα όσα είπε. Αυτό που προκύπτει απο αυτές τις ιστορικές πηγές... είναι οτι υπήρχε ένας Ιησούς, ο οποίος πέθανε όπως και χιλιάδες άλλοι άνθρωποι πάνω στον σταυρό. Ούτε κοσμογονικές αλλαγές ούτε τίποτα άλλο. Είναι τελείως διαφορετική η ιστορία του πραγματικού Ιησού... που πιθανόν να ήταν ένας ακόμη αντιδραστικός εβραίος που πέθανε στον σταυρό, με την ιστορία που αναφέρει η Κ.Διαθήκη (γιος του θεού-θαύματα-ανάσταση κλπ) Οσον αφορά τις αναφορές διαφόρων μυθιστοριογράφων(!!!)-λόγιων κλπ για τον Ιησού δεν νομίζω οτι αποδυκνύουν τίποτα. Απλά οτι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που βρίσκουν την ιστορία του Ιησού ως ενδιαφέρουσα ή οτι είναι πιστοί σε αυτόν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα