Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ωραίο δεκτό...γιατί θεωρείς λοιπόν εσύ τον Αδάμ και την Εύα παραμυθάκι όταν και το τσιτσί μια Παρασκευή του Χρόνου ειναι πάλι ένα παραμυθάκι;Όλα στο μυαλό δεν είναι;

 

Το πρώτο είναι μία ιστορία που δεν πιστεύω. Το δεύτερο είναι έθιμο.

 

Ο λόγος που κρύβεται (για τους πιστούς) πίσω από το δεύτερο, δε με πείθει. Ο λόγος που το κάνω εγώ είναι (πρώτον) για να κάνω κάτι διαφορετικό κάποιες μέρες του χρόνου (το γουστάρω τρελά αυτό), (δεύτερον) για πρακτικούς λόγους όταν βρίσκομαι με κόσμο και (τρίτον) για λόγους σεβασμού προς αυτό που οι ίδιοι θέλουν να κάνουμε όλοι μαζί, εφόσον αυτό δεν το βρίσκω παρανοϊκό (αν έκανα παρέα με σατανιστές, για παράδειγμα, θα σεβόμουν την πίστη τους αλλά θα είχα κάποιος ενδοιασμούς στο να συμμετάσχω στα έθιμά τους).

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Οκ συμφωνούμε απόλυτα απλά ήθελα να σε κάνω να το πεις.Φρόντισε όμως να μην είσαι τόσο δογματικός στις αθεϊστικές απόψεις σου.

Δημοσ.
Ολα εχουν γινει με ενα σκοπο και οχι για να μη μας χτυπησει κεραυνος ή να το παιξουμε καπως

Παλια δεν ειχαν τοσο καλους διαιτολογους οι γιδοβοσκοι και ειχαν τη νηστεια

Αλλωστε το να τρως καθε μερα αρνια και γλυκα και παστιτσια θα σε οδηγησει στην εντατικη και θα χασουν και το νοημα οι απολαυσεις της ζωης

 

Η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι θέμα θρησκείας.

Υπάρχει περίπτωση κάποιοι να την κάνουν ενσυνείδητα όλο τον χρόνο χωρίς να τους το επιβάλλει κάποια θρησκεία υπο την απειλή της αιώνιας τιμωρίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς. Ομοίως κάποιος μπορεί να μην κλέβει, να βοηθάει τον συνάνθρωπό του, κλπ, επειδή πιστεύει ότι είναι το σωστό και ότι έτσι συνεισφέρει το κομμάτι του σε έναν πιο ευχάριστο κόσμο. Υπάρχει μια τάση στους θρήσκους να θεωρούν πως οτιδήποτε καλό και χρήσιμο είναι προνόμιο της θρησκείας τους, αλλά δεν είναι έτσι. Ίσα ίσα που έχει ιδιαίτερη σημασία να το επιλέξει κάποιος μόνος του χωρίς να του το πει κάποιος για άσχετους λόγους.

Επεξ/σία από nske
Δημοσ.

το ειπα και πριν

Πριν 1000αδες χρονια δεν ειχαν διαιτολογους οι γιδοβοσκοι και ειχαν τη νηστεια που τους ελεγε η Θρησκεια

Σαν εθιμο μποορυμε να το εχουμε κι εμεις χωρις να τα σκαμε στους διαιτολογους και παραλληλα να απολαμβανουμε τις μικρες χαρες μετα απο αποχη

Δημοσ.

ΡΕ αντι θα μας τρελάνεις;Τη μεγάλη εβδομάδα περιμένεις για να κοντρολάρεις τη χοληστερίνη σου;

Δημοσ.

Όποιος θέλει μπορεί να το ακολουθήσει για τους δικούς του λόγους, αλλά δεν είναι απαραίτητο για να κάνει υγιεινή διατροφή.

Μπορεί να βρει πιο συγκεκριμένες και έγκυρες πληροφορίες για υγιεινή διατροφή χωρίς να πάει σε διαιτολόγο και να τις εφαρμόσει όποτε θέλει, όχι σε συγκεκριμένες σώνει και καλά ημέρες και ημερομηνίες.

 

Το σημαντικό είναι να μην κατακρίνεται με οποιοδήποτε τρόπο κάποιος που επιλέγει να μην ακολουθήσει το έθιμο.

Δημοσ.
Ακριβώς. Ομοίως κάποιος μπορεί να μην κλέβει, να βοηθάει τον συνάνθρωπό του, κλπ, επειδή πιστεύει ότι είναι το σωστό και ότι έτσι συνεισφέρει το κομμάτι του σε έναν πιο ευχάριστο κόσμο. Υπάρχει μια τάση στους θρήσκους να θεωρούν πως οτιδήποτε καλό και χρήσιμο είναι προνόμιο της θρησκείας τους, αλλά δεν είναι έτσι. Ίσα ίσα που έχει ιδιαίτερη σημασία να το επιλέξει κάποιος μόνος του χωρίς να του το πει κάποιος για άσχετους λόγους.

 

Άν δέν το έχεις απο μόνος σου ξέχνα την θρησκεία. Σε αυτό που γράφεις για τους θρήσκους έχεις δίκιο νομίζουν οτι μόνο αυτοί το κάνουν απο φόβο μήν τους τιμωρήσει ο θεός τους, περιμένουν κάποια στιγμή που νομίζουν οτι θα ξεγελάσουν τον θεό τους για να βγάλουν το άχτι τους. Αντίθετα θεωρούν τους άλλους που δέν έχουν τον φόβο του θεού οτι είναι κακοί άνθρωποι γιατί κάνουν ελεύθερα το κακό χωρίς φόβο.

Δημοσ.
Αν πιστεύεις ότι θα μπορούσες να κατανοήσεις την φύση και τα κίνητρα ενός θεού-δημιουργού και αν έχεις κάποια περισσότερα στοιχεία στη διάθεσή σου από απλά ενδείξεις αρμονίας και συνεργίας στο σύμπαν οι οποίες θα δικαιολογούσαν έναν τέτοιο θεό, τότε μάλιστα.

 

Διαφορετικά βρίσκω μάταιο να προσπαθούμε να βρούμε έναν θεό από το πουθενά οπουδήποτε. Αν βρούμε ένα θεό που να μπορούμε να τον κατανοήσουμε, θα είναι ένας θεός που τον κατασκευάσαμε για να είναι κατανοητός. Όπως παρατηρείται με αμέτρητα κατασκευάσματα σαν τη νουμερολογία και την αστρολογία, κάποιος μπορεί να ανακαλύπτει διαρκώς ενδείξεις που να στηρίζουν οποιαδήποτε θεωρία, αν δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ψάχνει και να απομονώνει μόνο αυτές. Αυτές οι ενδείξεις μπορεί να αποτελέσουν τροφή για την πίστη του, αλλά δεν τεκμηριώνουν επιστημονικά τη θεωρία. Διάλογος για μια θεωρία που δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά, είναι αναγκαστικά διάλογος κωφών, αφού ο καθένας τη δέχεται ή την απορρίπτει υποκειμενικά και σε αυτό το επίπεδο μπορεί να βρει απεριόριστο αριθμό επιχειρημάτων για να τη στηρίξει ή να την καταρρίψει, ανάλογα με τη βούλησή του.

Το θεό μέχρι στιγμής , σε ρόλο δημιουργού , δεν μπορούμε να τον κατανοήσουμε , αυτό είναι σίγουρο. Εξού και όλες οι λαλακίες των θρησκειών παγκοσμίως.

Ωστόσο, όταν ένα σύμπαν υπηρετεί ένα σκοπό, δηλαδή τη δημιουργία της πολυπλοκότερης δομής (αυτό δεν χρειάζεται καν απόδειξη) τότε είναι λογικό να υποθέσεις ότι ίσως από πίσω κρύβεται κάποιος, ο οποίος έδωσε αυτό το χαρακτηριστικό στο σύμπαν.

Υπάρχουν άπειροι τρόποι ένα σύμπαν να υπάρχει και να είναι μη παραγωγικό. Άπειροι δυνατοί νόμοι και σωματίδια και διαστάσεις. Γιατί το δικό μας να έχει τάση για τέτοια πολυπλοκότητα και δημιουργία συνειδητού??

Το πρόβλημα αυτό, που έχει φιλοσοφικές διαστάσεις , θα λυθεί όταν δώσουμε μια τρίτη λύση στο εξής παράδοξο:

1) Το σύμπαν (ή τα υπερσύμπαντα) έχει μια αρχή , το θεό-δημιουργό, ο οποίος πρέπει να έχει την ασύληπτη ιδιότητα του άκτιστου, αλλιώς θα υπάρχει κάποιος άλλο θεός πάνω από αυτόν ,με αυτήν την ιδιότητα. Το πρόβλημα εδώ είναι πως δεν έχουμε σαφή ορισμό του άκτιστου. Τι έκανε ο δημιουργός πριν τη δημιουργία? Δεν πέρασε άπειρος χρόνος μέχρι να αποφασίσει τη δημιουργία? Και αφού πέρασε άπειρος χρόνος, τότε πως έγινε η δημιουργία, αφού "άπειρο" ουσιαστικά ισοδυναμεί με το "ποτέ".

 

2)Το σύμπαν δεν έχει αρχή αλλά ανακυκλώνεται απείρως σε ένα κύκλο birth rebirth, ή απλά ήταν για άπειρο χρόνο σε λανθάνουσα κατάσταση και ξαφνικά έγινε το μπαμ της δημιουργίας.

Εδώ δεν υπάρχει ανάγκη για δημιουργό του σύμπαντος αφού αυτό υπάρχει πάντα. Εδώ το πρόβλημα είναι να ορίσουμε το "πάντα".

Αφού υπήρχε πάντα, τότε υπάρχει για άπειρο χρόνο, άρα ΔΕΝ μπορείς να ορίσεις ένα σημείο στο χωρο-χρόνο, αφού το άπειρο δεν έχει συντεταγμένες. Αν όμως δεν μπορείς να ορίσεις σημείο, τότε πως έγινε η δημιουργία? Γιατί γεννήθηκα πριν 35 χρόνια?

 

3) Η τρίτη λύση λογικά θα μας δώσει την απάντηση...........αναμένουμε.....

Δημοσ.

Το πρόβλημα νομίζω δεν είναι στο τι βάζει στο στόμα του ο καθένας πια, αλλά το τι βγαίνει από αυτό.

Δημοσ.
Ερευνητές του Χάρβαρντ δημιούργησαν το πρώτο τεχνητό ριβόσωμα, το εργοστάσιο των κυττάρων που παράγει τις πρωτεΐνες, σε ένα επίτευγμα που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στη φαρμακοβιομηχανία αλλά και στη δημιουργία τεχνητών μορφών ζωής. Το ριβόσωμα, μια περίπλοκη μηχανή που υπάρχει σε μεγάλους αριθμούς στα κύτταρα όλων των ζωντανών οργανισμών, κατασκευάζει τις πρωτεΐνες που χρειάζονται τα κύτταρα ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνει το DNA: Οι πληροφορίες που περιέχει κάθε γονίδιο αρχικά μεταγράφονται σε ένα μόριο RNA, το οποίο στη συνέχεια μετακινείται στο ριβόσωμα και λειτουργεί σαν «καλούπι» για τη σύνθεση των πρωτεϊνών. Ο Δρ Τζορτζ Τσερτς, καθηγητής Γενετικής στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, είναι ο πρώτος που καταφέρνει να δημιουργήσει ριβοσώματα από το μηδέν, μέσα στο δοκιμαστικό σωλήνα. Τα συνθετικά ριβοσώματα θα μπορούσαν στο μέλλον να αξιοποιηθούν για την παραγωγή φυσιολογικών ή τεχνητών πρωτεϊνών που λειτουργούν ως φάρμακα. Σήμερα, τέτοια φάρμακα είτε απομονώνονται από ζώα είτε παράγονται από ζωντανούς, γενετικά τροποποιημένους μικροοργανισμούς. Με τα τεχνητά ριβοσώματα, αντίθετα, «μπορούμε να περάσουμε απευθείας στη σύνθεση πρωτεϊνών» δήλωσε στο Reuters o Δρ Τσερτς. Μάλιστα η ομάδα του έχει ήδη χρησιμοποιήσει τα ριβοσώματα για να συνθέσει τη λουσιφεράση, την πρωτεΐνη που κάνει τις πυγολαμπίδες να λάμπουν. Το επίτευγμα του Τσερτς φέρνει ένα βήμα πιο κοντά τη δημιουργία τεχνητών μορφών ζωής. Η εταιρεία Synthetic Genomics που ίδρυσε ο πρωτοπόρος της γενετικής Κρεγκ Βέντερ προσπαθεί να δημιουργήσει τεχνητά βακτήρια και έχει ήδη συναρμολογήσει το πρώτο τεχνητό γονιδίωμα. Σύμφωνα με τον Τσερτς, η απλούστερη δυνατή τεχνητή μορφή ζωής θα χρειαζόταν 151 γονίδια για να επιτελεί τις βασικές λειτουργίες ενός ζωντανού κυττάρου (οι ιοί μπορεί να έχουν λιγότερα γονίδια, δεν θεωρούνται όμως ζωντανοί οργανισμοί). O Τσερτς διευκρίνισε ότι η έρευνά του έχει παρουσιαστεί μόνο σε συναδέλφους του στο Χάρβαρντ και δεν έχει ακόμα δημοσιευτεί σε επιστημονικό περιοδικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...