Προς το περιεχόμενο

παραπονα απο e-shop.gr


vtsif

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε με νοιάζει από την άποψη πως με αυτά τα 5€ αγοράζω την ησυχία μου σε περίπτωση rma.

(όχι ότι τα έχω για πέταμα τα ευρά, μη παρεξηγηθώ κιόλας)... :P

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

παιδια εδω και 7 μερες εχω στειλει το ρουτερ μου να δουν τι εχει και ακομα περιμενω αλλα τους περνω τηλ καθε 3 μερες δεν γινεται αλλιως με τα παληκαρια του e-shop

Δημοσ.

Κρίμα που το μοναδικό ίσως Ελληνικό κατάστημα που πουλάει καμιά φορά φθηνότερα κι απ' τό ebay έχει τόσο άθλια υποστήριξη.

Δημοσ.

Οι τιμές έχουν να κάνουν και με το after sales πάντως, δεν γίνεται να είναι και τα δύο το ίδιο καλά.

Για αυτό σε πράγματα άκρως απαραίτητα καλό είναι να δίνουμε 5-10 ευρώ παραπάνω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

η διαφορά ανάμεσα σε Πλαίσιο και eshop στις τιμές είναι σχεδόν ανύπαρκτη, οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα

Δημοσ.

Για κανα αδειο cd, κανα cooler και καμμια παστα καλο ειναι το e-shop αντε και καμμια ram με το κιλο. Για vga,cpu,mobo αστα να πανε καλυτερα. Δεν ξερεις τι θα σοθ ερθει. Καλυτερα πλαισιο κτλ κι ας δωσεις και 5-10 euro παραπανω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

η ποικιλία και η διαθεσιμότητα του Πλαισίου όμως είναι για τα γέλια...

Δημοσ.

Και δεν πρόκειται να έχει και ποτέ, μιας και το Plaisiο είναι στημένο σε διαφορετική φιλοσοφία απο το E-shop, δεν θα κάτσουμε να την αναλύσουμε τώρα, αλλά το γεγονος είναι ότι το Plaisio έχει μεγαλύτερες απώλειες και μειωμένα κέρδη από το E-shop.

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του E-shop είναι η εσωτερική πολίτικη του στο θέμα αλλαγών, εξαιρετικά δρακόντεια που ρίχνει ευθύνες στους υπαλλήλους και διώχνει μακρυά ακόμη και πιστούς πελάτες και η πραγματικά κακή εικόνα στο service του. Δουλεύει με πολύ σκληρά περιθώρια μέχρι στιγμής, στο μέλλον μπορεί αλλάξει και να βελτιώσει το image του στήνοντας ένα αξιόλογο service, ανοιχτό στους πελάτες, με γατόνια τεχνικούς με όνομα και όχι αριθμούς, στήνοντας ταυτόχρονα μια ολόκληρη υποδομή γύρω από αυτό (website,reviews,techinfo,troubleshooting) και ουσιαστικά δίνοντας του μια σχεδόν ξεχωριστή υπόσταση από την εταιρεία, σίγουρα δεν θα το κάνει όμως αυτήν την περίοδο με το χρήμα σε μεγάλη ζήτηση και εκτίμηση και με τις αναχρονιστικές πολιτικές και μυαλά που δουλεύουν εκεί μέσα.

Δημοσ.

πάντως εγώ ήμουν τυχερός, παρήγγειλα ένα χειριστήριο, στις 2 εβδομάδες έβγαλε πρόβλημα, τους το πήγα, μετά από 2 βδομάδες τηλεφώνησα και λέει είναι έτοιμο και τελικά μου δώσαν καινούριο. αν δεν είχα πάρει όμως τηλ ακόμα θα περίμενα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...