liopyr Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Δε με νοιάζει από την άποψη πως με αυτά τα 5€ αγοράζω την ησυχία μου σε περίπτωση rma. (όχι ότι τα έχω για πέταμα τα ευρά, μη παρεξηγηθώ κιόλας)...
lak10 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 παιδια εδω και 7 μερες εχω στειλει το ρουτερ μου να δουν τι εχει και ακομα περιμενω αλλα τους περνω τηλ καθε 3 μερες δεν γινεται αλλιως με τα παληκαρια του e-shop
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 το έδωσες σε eshop point φαντάζομαι έτσι?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 ε γιατί μέχρι να πάει στα κεντρικά για έλεγχο καλή χρονιά
lak10 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 παιδια υπαρχει καποιο τηλεφωνο απο τα κεντρικα στο Μενιδι?
v-tidus Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Νομίζω πως αν μιλήσεις με το service, μιλάς με Μενίδι.
VampireKiSS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Κρίμα που το μοναδικό ίσως Ελληνικό κατάστημα που πουλάει καμιά φορά φθηνότερα κι απ' τό ebay έχει τόσο άθλια υποστήριξη.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 ε κανείς δεν είναι τέλειος
v-tidus Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Οι τιμές έχουν να κάνουν και με το after sales πάντως, δεν γίνεται να είναι και τα δύο το ίδιο καλά. Για αυτό σε πράγματα άκρως απαραίτητα καλό είναι να δίνουμε 5-10 ευρώ παραπάνω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 η διαφορά ανάμεσα σε Πλαίσιο και eshop στις τιμές είναι σχεδόν ανύπαρκτη, οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα
skyhawk Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Για κανα αδειο cd, κανα cooler και καμμια παστα καλο ειναι το e-shop αντε και καμμια ram με το κιλο. Για vga,cpu,mobo αστα να πανε καλυτερα. Δεν ξερεις τι θα σοθ ερθει. Καλυτερα πλαισιο κτλ κι ας δωσεις και 5-10 euro παραπανω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 η ποικιλία και η διαθεσιμότητα του Πλαισίου όμως είναι για τα γέλια...
grimpr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 Και δεν πρόκειται να έχει και ποτέ, μιας και το Plaisiο είναι στημένο σε διαφορετική φιλοσοφία απο το E-shop, δεν θα κάτσουμε να την αναλύσουμε τώρα, αλλά το γεγονος είναι ότι το Plaisio έχει μεγαλύτερες απώλειες και μειωμένα κέρδη από το E-shop. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του E-shop είναι η εσωτερική πολίτικη του στο θέμα αλλαγών, εξαιρετικά δρακόντεια που ρίχνει ευθύνες στους υπαλλήλους και διώχνει μακρυά ακόμη και πιστούς πελάτες και η πραγματικά κακή εικόνα στο service του. Δουλεύει με πολύ σκληρά περιθώρια μέχρι στιγμής, στο μέλλον μπορεί αλλάξει και να βελτιώσει το image του στήνοντας ένα αξιόλογο service, ανοιχτό στους πελάτες, με γατόνια τεχνικούς με όνομα και όχι αριθμούς, στήνοντας ταυτόχρονα μια ολόκληρη υποδομή γύρω από αυτό (website,reviews,techinfo,troubleshooting) και ουσιαστικά δίνοντας του μια σχεδόν ξεχωριστή υπόσταση από την εταιρεία, σίγουρα δεν θα το κάνει όμως αυτήν την περίοδο με το χρήμα σε μεγάλη ζήτηση και εκτίμηση και με τις αναχρονιστικές πολιτικές και μυαλά που δουλεύουν εκεί μέσα.
Panos91 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 πάντως εγώ ήμουν τυχερός, παρήγγειλα ένα χειριστήριο, στις 2 εβδομάδες έβγαλε πρόβλημα, τους το πήγα, μετά από 2 βδομάδες τηλεφώνησα και λέει είναι έτοιμο και τελικά μου δώσαν καινούριο. αν δεν είχα πάρει όμως τηλ ακόμα θα περίμενα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.