GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 μην περιμένεις, αν δεν κάνεις εσύ δεν πρόκειται να δεις ενδιαφέρον από αυτούς Ορίστε η απάντηση τους... Αξιότιμε κύριε το ποσό πίστωσης έχει να κάνει με το αν το συγκεκριμένο προϊόν είναι διαθέσιμο ή όχι. Εαν για παράδειγμα υπάρχει το προϊόν σας διαθέσιμο αλλά εσείς θέλετε πίστωση για αγορά άλλου προϊόντος αυτή θα γινει στην τιμή που έχει το προϊόν που θα σας δίναμε σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο τότε προχωράμε σε πίστωση με βάση στην τιμή αγοράς, κάτι το οποίο έχετε διαπιστώσει αρκετές φορές με τα πιστωτικά που έχουν εγκριθεί στο λογαριασμο σας στο παρελθόν με βάση τα παραπάνω και εφόσον το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αποσυρθεί απο τον κατασκευαστή έχουμε καλύψει τους όρους εγγύησης του προϊόντος σας
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ζήτα τα ηχεία πίσω και προχώρα σε αλλαγή μέσω Logitech
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Έχω στείλει email στο ΙΝΚΑ και έχω στείλει και email στο e-shop να μου δώσουν τα ηχεία πίσω.
AlexNet Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Διάβαζα, διάβαζα ..... κ έλεγα οτι είμαι τυχερός που δεν μου έχει τύχει κάτι με το e-shop. Σήμερα τελικά αποδείχτηκε οτι είναι ο,τι να ναι.... Για να επιστρέψω ένα προϊον πρέπει να πάρω εγώ τηλ στα κεντρικά κ μάλλον τη λέξη πελάτης δεν την εκτιμούν όσο θα έπρεπε... αυτοί χάνουν...
Whiteyez Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Έχω στείλει email στο ΙΝΚΑ και έχω στείλει και email στο e-shop να μου δώσουν τα ηχεία πίσω. Ζήτα τα χρήματα σου πίσω!
papadakn Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Εμένα μετά απο πολύ κόπο και ώρες χαμένες στο πήγαινε έλα (έχω κάνει ξεχωριστό post στο forum) μου δώσανε μητρική η οποία είναι μεταχειρισμένη. Υποτίθεται μάλιστα ότι μου κάνανε χάρη που μου την αλλάξανε καθώς είχε λέει στραβωμένα pins και κανονικά δεν καλυπτόταν απο εγγύηση. Απο την αηδία μου την πήρα (δεν ξέρω καν αν δουλεύει καθώς στις 3 βδομάδες που χρειάστηκαν για να την αλλάξουν είχα αγοράσει άλλη) και δεν πρόκειται να ξαναπεράσω ούτε απέξω απο το "μαγαζί" τους.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 την επόμενη φορά λοιπόν θα κάθεσαι στον "οπτικό" έλεγχο που κάνουν όταν τους την δίνεις και θα ζητάς το όνομα του υπαλλήλου που στην περνάει ότι είναι μια χαρά όσο αναφορά τα pins, όχι μόνο στο eshop αλλά και σε πλαίσιο κτλπ κτλπ
.:VenoM:. Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Παιδιά , εγώ αγόρασα μια οθόνη αλλά τελικά δεν με βόλεψε και λέω να την αλλάξω . Την πάω εκεί μου λέει θα την στείλω στα κεντρικά αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην στην αλλάξουνε επειδή έχω βλάλη τις ζελατίνες που είχε γύρω - γύρω λες και δεν μπορούν να βάλουν άλλες ... ΕΛΕΟΣ , απλά κάνω τώρα λίγη υπομονή.
benign Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 την επόμενη φορά λοιπόν θα κάθεσαι στον "οπτικό" έλεγχο που κάνουν όταν τους την δίνεις και θα ζητάς το όνομα του υπαλλήλου που στην περνάει ότι είναι μια χαρά όσο αναφορά τα pins, όχι μόνο στο eshop αλλά και σε πλαίσιο κτλπ κτλπ Αριστη συμβουλη! Πραγματικα εμενα μου ειχαν κανει παρομοια κολπα στο Πλαισιο.Μονο οπως λεει ο Thresh μπορεις να εισαι σιγουρος.
SlimData Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Παιδιά , εγώ αγόρασα μια οθόνη αλλά τελικά δεν με βόλεψε και λέω να την αλλάξω . Την πάω εκεί μου λέει θα την στείλω στα κεντρικά αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην στην αλλάξουνε επειδή έχω βλάλη τις ζελατίνες που είχε γύρω - γύρω λες και δεν μπορούν να βάλουν άλλες ... ΕΛΕΟΣ , απλά κάνω τώρα λίγη υπομονή. Πότε την αγόρασες??
kanesaxo Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Κι εγω ειχα θεματακι με το e-shop. Ειχε καει το subwoofer απτα 5.1 ηχεια που ειχα παρει (προφανως ελεω ΔΕΗ,ποσως μας νοιαζει ομως) τα πηγα στο τοπικο e-shop που τα αγορασα και ακουσον ακουσον. "δεν μπορουμε να αποφανθουμε εμεις για το αν ειναι χαλασμενα ή οχι ή τι εχουν,θα τα στειλουμε να ελεγχθουν στα κεντρικα και θα εισηγηθουμε στην αντιπροσωπεια" Εντελει σε 3 βδομαδες ειχα καινουργια σφραγισμενα,τι να πω...δηλ ΔΕΝ μπορουσαν να καταλαβουν στο τοπικο e-shop πως δεν λειτουεγουν? τη χωρα επρεπε να κανουν βολτα? Απο τοτε,μονο πλαισιο.(αν και πηρα το πολυμηχανημα απτο e-shop...εχε χαρη που το πετυχα φθηνο).
SlimData Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Κι εγω ειχα θεματακι με το e-shop. Ειχε καει το subwoofer απτα 5.1 ηχεια που ειχα παρει (προφανως ελεω ΔΕΗ,ποσως μας νοιαζει ομως) τα πηγα στο τοπικο e-shop που τα αγορασα και ακουσον ακουσον. "δεν μπορουμε να αποφανθουμε εμεις για το αν ειναι χαλασμενα ή οχι ή τι εχουν,θα τα στειλουμε να ελεγχθουν στα κεντρικα και θα εισηγηθουμε στην αντιπροσωπεια" Εντελει σε 3 βδομαδες ειχα καινουργια σφραγισμενα,τι να πω...δηλ ΔΕΝ μπορουσαν να καταλαβουν στο τοπικο e-shop πως δεν λειτουεγουν? τη χωρα επρεπε να κανουν βολτα? Απο τοτε,μονο πλαισιο.(αν και πηρα το πολυμηχανημα απτο e-shop...εχε χαρη που το πετυχα φθηνο). Ε, οκ, δεν έχουν σπουδάσει όλοι πυρηνική φυσική για να καταλαβαίνουν πότε ένα ηχείο.... εκπέμπει ήχο...
tsakilk Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Αγορα μητρικης -απο το stock house(η μα@@κ@ια μου)- την Παρασκευη28 του μηνος ,δευτερα η συναρμολογηση και δε λειτουργησε η μητρικη. την παω απευθειας στο καταστημα οπου μου λενε οτι πρεπει να παει στα κεντρικα να ελεγχθει και δεν δεχονται να μου την αντικαταστησουν. ΨΕΜΑ ΠΡΩΤΟ στο site αναφερουν οτι γινετε αντικατασταση μεσα σε 7 μερες .ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΨΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ολα τα προιοντα απο το stock house ειναι ελενγμενα και εχουν εγγυηση καλης λειτουργειας-ΑΝΕΚΔΟΤΟ-.
Pooky(1) Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Τι να κάνουμε τελικά; Μόνο που έχουμε κρίση και οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα σε όλους να σκεφτείς και μυαλό δεν βάζει κανένας. Άσε πια με την αισχροκέρδεια του κάθε λαμόγιου. Θα ήθελα πολύ να δω όταν σε λίγες εβδομάδες η ισοτιμία ευρώ - δολαρίου έρθει στο 1 - 1 τι δικαιολογία θα βρουν τα οι σκ@τοκέφαλοι (όλοι τους) για να αυξήσουν τις τιμές. Θα είναι μεταφορικά; Θα είναι εισφορά υπέρ του κράτους; Αει σιχτίρ, καιρός να κλείνουν μερικοί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.