Προς το περιεχόμενο

παραπονα απο e-shop.gr


vtsif

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οπως εχουν ξαναπει πολλοι , πρεπει να αρχισουμε να προτιμουμε τα συνοικιακα μικροκαταστηματα. Ετσι ισως βαλουν μυαλο ορισμενοι και αρχισουν να ψαχνονται γιατι πεφτουν οι πωλησεις τους.

 

Μπορει να πληρωνεις το ιδιο προιον λιγο ακριβοτερα σε τοπικο καταστημα αλλα εισαι σιγουρος οτι δεν θα σε αφησει "ξεκρεμαστο".

 

Θα σας αναφερω 3 παραδειγματα για να καταλαβετε τη διαφορα.

 

α) Σκληρος δισκος αγορασμενος απο e-shop "καιγεται" μετα απο 8μηνες. Επιστροφη στο τοπικο υποκαταστημα , το στελνουν στα κεντρικα για ελεγχο και μετα απο 15μερες μου λενε οτι το προιον δεν καλυπτεται απο εγγυηση γιατι εχει σπασει ενα κομματι απο το sata power. Στην ερωτηση μου αν αυτο φταει που δεν λειτουργει ο δισκος , παιρνω την απαντηση οτι οχι , αλλα δεν μπορουμε να τον δεχτουμε ετσι. Παραλαμβανω τον δισκο 5μερες μετα και πραγματι ελειπε ενα κομματακι 1-2χιλιοστα στην υποδοχη. Δεν ειμαι σιγουρος αν προυπηρχε η' αν "εγινε" στο service , αλλα το αποτελεσμα ειναι οτι δεν ξαναπατησα το ποδι μου εκει.

 

Ετσι το e-shop εχασε εκαντοταδες ευρω απο μενα και οσους με εμπιστευονται για τις αγορες τους. Χαρακτηριστικα απο τοτε εχω φτιαξει 4μηχανηματα αξιας περιπου 2500 ευρω για τους φιλους μου. Τελικα , δηλαδη , αυτοι εχασαν περισσοτερα απο μενα.

 

β) Τοπικο καταστημα στην επαρχια που μενω με Online παρουσια και δυνατοτητα παραγγελιων. Σκληρος δισκος που αγορσστηκε για καινουργιο μηχανημα ειχε προβλημα και δεν αναγνωριζονταν απο τα windows κατα την εγκατασταση. Τον πηγαινω πισω και αντι να μου τον αλλαξουν αμεσως (αφου διαθετουν και service) , τον κρατησαν για ελεγχο. Μετα απο 1 εβδομαδα (και ενω ο φιλος μου για τον οποιο προοριζονταν το μηχανημα συνεχιζε να μενει χωρις υπολογιστη και να πηγαινει η δουλεια του πισω) μου τον αλλαζουν.

 

Στο τελος , δηλαδη , φερθηκαν ενταξει , αλλα τι να το κανω εγω οταν επρεπε να περιμενω τοσο καιρο για κατι αυτονοητο. Φυσικα και αυτοι με εχασαν απο πελατη τους.

 

γ) Πριν 2 μερες καιγεται η καρτα γραφικων μου. Ειχε αγοραστει και αυτη απο e-shop αλλα επειδη δεν ηθελα να μπλεκω με αυτους , την πηγα σε συνοικιακο μαγαζι (χωρις να εχω αποδειξη απο εκει εννοειται). Την εβαλε σε ενα δικο του μηχανημα και μεσα σε 2λεπτα μου την αλλαξε (με καλυτερη μαλιστα , γιατι δεν ειχε την ιδια εκεινη την στιγμη). Και ολα αυτα με μια χαρακτηριστικη "ανεση" , χωρις καμμια αμφιβολια η' αλλα προσχηματα.

 

Μαντεψτε απο που θα κανω τις αγορες μου απο δω και περα.

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Οπως εχουν ξαναπει πολλοι , πρεπει να αρχισουμε να προτιμουμε τα συνοικιακα μικροκαταστηματα. Ετσι ισως βαλουν μυαλο ορισμενοι και αρχισουν να ψαχνονται γιατι πεφτουν οι πωλησεις τους.

 

προτιμώ από eshops του εξωτερικoύ και RMA στην έδρα της εταιρείας στο εξωτερικό

Δημοσ.
προτιμώ από eshops του εξωτερικoύ και RMA στην έδρα της εταιρείας στο εξωτερικό

αν μπορεις προτεινε κανα αξιοπιστο eshop εξωτερικου, περισοτερο θελω να δω τιμες :-)

Δημοσ.

Εγω με αυτα που εχω ακουσει μονο ψιλοπραγματα αγοραζω απο eshop...Δηλαδη κανεναν ανεμιστηρα,κανενα καθαρηστικο οθονης.Με λιγα λογια αγορες των 10 ευρω max.Μια φορα ειχα αγορασει ενα tv-tuner(35 ευρω) το οποια δεν δεχοταν το serial key.Το παω στο ποιο κοντινο καταστημα με την ψυχολογια οτι θα εχουμε τρεξιματα αντιθετως ομως μου ειπανε οτι εχει προβλημα η παρτιδα και οτι μου το αλαζουν με αλλο επιτοπου.Το μονο που εκανα ητανε να περιμενω κανα 30λεπτο μεχρι να ερθει ενα μυνημα απο τα κεντικα για αλλαγη με αλλο προιον.Οποτε μαλλον ημουνα στους τυχερους.Βεβαια εχω τυχει σε περιστατικο πελατης να τους βριζει γιατι δεν του αλαζανε κατι.....

Δημοσ.

Πριν από κανένα μήνα μου κάηκε το τροφοδοτικό που είχα αγοράσει από το e-shop πριν από 2 χρόνια.

Παρασκευή το πηγαίνω στο τοπικό e-shop point των Σερρών και ακριβώς μετά απο 7 ημέρες την επόμενη Παρασκευή μου έρχεται μήνυμα ότι μου πιστώνουν 130€ (ακριβώς το ποσό που είχα αγοράσει το τροφοδοτικό πριν 2 χρόνια).

Είμαι χρόνια πελάτης και τις 3 φορές που χρειάστηκε να αντικαταστήσω κάτι εξυπηρετήθηκα αρκετά καλά, και δεν μένω και ακριβώς δίπλα στην Αθήνα.

 

Το μόνο παράπονο είναι ότι είτε δεν απαντούν είτε απαντούν πολύ αργά στα e-mails όταν ρωτάς πότε θα ξαναείναι διαθέσιμο κάτι που έχει εξαντληθεί.

 

Στο πλαίσιο μέχρι και τηλέφωνο σε παίρνουν για να σε ενημερώσουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Στο πλαίσιο μέχρι και τηλέφωνο σε παίρνουν για να σε ενημερώσουν.

 

εμένα πάντως στα RMA που έχω κάνει μέχρι στιγμής αν και έγιναν πολύ γρήγορα κανείς δεν με πήρε να μου πει ελάτε πάρτε το πιστωτικό ή να άλλο προϊόν, έπρεπε να μυρίσω να νύχια μου για να το καταλάβω :P

Δημοσ.

ειχα πολυ ασχημη εμπειρια απο το eshop μετα απο μια περιοδο κατα την οποια δεν ειχα κανενα προβλημα και ημουν πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και την ταχυτητα του eshop

 

Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

 

Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

 

Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου.

 

Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

 

Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

* Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

* Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

* Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.

 

Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται. Δεν ασχοληθηκα περαιτερω και απευθηνθηκα στην ACER με τραγικα αποτελεσματα (ενας μηνας αναμονη τηλεφωνα καταγγελιες εντασεις και ασυννενοησιες αλλα τελικα ελαβα λαπτοπ καινουργιο και 2 χρονια εγγυηση απο την ACER και οχι ενα που δινει παρανομα).

 

Προχωρησα εστω και καθυστερημενα σε καταγγελια γιατι μια μερα ημουν σε ενα καταστημα που ειχε προσφορες και κοιτουσα ενα τοσιμπα με την προοπτικη να το αγορασω (το ειχανε και 20% κατω) και οποτε επαιρνα πισω το acer ειτε να το πουλησω ειτε να το δωρησω. Και ο υπαλληλος εκει να με ψηνει ολο και πιο πολυ. Τελικα εκνευριζομαι που μου φερθηκαν ετσι στο eshop και προχωρησα σε καταγγελια καθως θεωρησα βλακεια να το αφησω να περασει ετσι και να το πληρωσω διπλο και να ειμαι εκνευρισμενος που με δουλεψανε (εκανα παραλληλα καταγγελια και στην acer εστω για να αποζημιωθω απο εναν απ τους δυο). Κανω την καταγγελια το ιδιο βραδυ και το επομενο πρωι να μ εχουν παρει ενα καρο τηλεφωνα και το ιδιο και η acer. Και να εκνευριζομαι πιο πολυ και να λεω ελεος μονο ετσι καταλαβαινουν καποιοι γιατι να μην ειναι σωστοι εξ αρχης. Ημουν καποτε πολυ ευχαριστημενος και τωρα αν καποιος μου πει για eshop του λεω μακρια...και στην τελικη ημουν ευχαριστημενος γιατι εχω eshop point διπλα μου και ετυχε να μην χρειαστω ποτε το service και επειδη ψαρωσα με την διετη εγγυηση για τα λαπτοπ. τεσπα

Στα τηλεφωνα που μου εκαναν απο το eshop μετα την καταγγελια η απολυτη ξεφτιλα ηταν το εξης οτι με επαιρναν απο διαφορετικα τηλεφωνα καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη και να λενε ποσο μεγαλη εταιρια ειναι και οτι δεν παιζουν με την νοημοσυνη του πελατη και θελουν να ειναι παντα ευχαριστημενος.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτους που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα.

Τελος το ακομα χειροτερο ειναι οτι καθε φορα που με ρωταγαν γιατι εκανα την καταγγελια και τους ελεγα τα γεγονοτα μου απαντουσαν ειστε σιγουρος και ειστε σιγουρος απορω πως κρατηθηκα και δεν πηγα απο κει να τους το κανω καλοκαιρινο και μετα να ρωταω ειστε σιγουρος οτι ημουνα εγω... ελεος...

και φυσικα ακομα περιμενω απο τα χριστουγεννα να μου απαντησουν (οπως μου υποσχεθηκαν τηλεφωνικα οτι θα πραξουν) αν ισχυει η διετης εγγυηση αντικαταστασης του eshop και για το καινουργιο λαπτοπ που μου εδωσε η acer το οποιο αντικατεστησε αυτο που αγορασα (με τα ωραια μου λεφτακια τα οποια δεν μου ρθαν ουρανοκατεβατα τα οποια πηραν αμεσως και μετα μην τους ειδατε μην τους απαντησατε, ας ειναι καλα η ΓΓ Καταναλωτη και το ΙΝΚΑ).

Δημοσ.
Στο πλαίσιο μέχρι και τηλέφωνο σε παίρνουν για να σε ενημερώσουν.

 

εμένα πάντως στα RMA που έχω κάνει μέχρι στιγμής αν και έγιναν πολύ γρήγορα κανείς δεν με πήρε να μου πει ελάτε πάρτε το πιστωτικό ή να άλλο προϊόν, έπρεπε να μυρίσω να νύχια μου για να το καταλάβω :P

 

Κάποιες φορές σε παίρνουν τηλέφωνο. Θεωρητικά πρέπει πάντα να στέλνουν μήνυμα. Πρακτικά εξαρτάται σε ποιον τεχνικό θα πέσεις

Δημοσ.

 

ειχα πολυ ασχημη εμπειρια απο το eshop μετα απο μια περιοδο κατα την οποια δεν ειχα κανενα προβλημα και ημουν πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και την ταχυτητα του eshop

 

Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

 

Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

 

Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου.

 

Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

 

Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

* Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

* Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

* Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.

 

Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται. Δεν ασχοληθηκα περαιτερω και απευθηνθηκα στην ACER με τραγικα αποτελεσματα (ενας μηνας αναμονη τηλεφωνα καταγγελιες εντασεις και ασυννενοησιες αλλα τελικα ελαβα λαπτοπ καινουργιο και 2 χρονια εγγυηση απο την ACER και οχι ενα που δινει παρανομα).

 

Προχωρησα εστω και καθυστερημενα σε καταγγελια γιατι μια μερα ημουν σε ενα καταστημα που ειχε προσφορες και κοιτουσα ενα τοσιμπα με την προοπτικη να το αγορασω (το ειχανε και 20% κατω) και οποτε επαιρνα πισω το acer ειτε να το πουλησω ειτε να το δωρησω. Και ο υπαλληλος εκει να με ψηνει ολο και πιο πολυ. Τελικα εκνευριζομαι που μου φερθηκαν ετσι στο eshop και προχωρησα σε καταγγελια καθως θεωρησα βλακεια να το αφησω να περασει ετσι και να το πληρωσω διπλο και να ειμαι εκνευρισμενος που με δουλεψανε (εκανα παραλληλα καταγγελια και στην acer εστω για να αποζημιωθω απο εναν απ τους δυο). Κανω την καταγγελια το ιδιο βραδυ και το επομενο πρωι να μ εχουν παρει ενα καρο τηλεφωνα και το ιδιο και η acer. Και να εκνευριζομαι πιο πολυ και να λεω ελεος μονο ετσι καταλαβαινουν καποιοι γιατι να μην ειναι σωστοι εξ αρχης. Ημουν καποτε πολυ ευχαριστημενος και τωρα αν καποιος μου πει για eshop του λεω μακρια...και στην τελικη ημουν ευχαριστημενος γιατι εχω eshop point διπλα μου και ετυχε να μην χρειαστω ποτε το service και επειδη ψαρωσα με την διετη εγγυηση για τα λαπτοπ. τεσπα

Στα τηλεφωνα που μου εκαναν απο το eshop η απολυτη ξεφτιλα ηταν το εξης οτι με επαιρναν απο διαφορετικα τηλεφωνα καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη και να λενε ποσο μεγαλη εταιρια ειναι και οτι δεν παιζουν με την νοημοσυνη του πελατη και θελουν να ειναι παντα ευχαριστημενος.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτους που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα.

Τελος το ακομα χειροτερο ειναι οτι καθε φορα που με ρωταγαν γιατι εκανα την καταγγελια και τους ελεγα τα γεγονοτα μου απαντουσαν ειστε σιγουρος και ειστε σιγουρος απορω πως κρατηθηκα και δεν πηγα απο κει να τους το κανω καλοκαιρινο και μετα να ρωταω ειστε σιγουρος οτι ημουνα εγω... ελεος...

 

Τωρα καταλαβαινω την υπογραφη σου:-)

Δημοσ.

Σε κανενα Ελληνικο καταστημα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.Εγω στο παρελθον ειχα προβλημα και με εξαπατησαν κυριολεκτικα και στο Πλαισιο και στο E-shop αλλα για να ειμαι δικαιος ,τα τελευταια χρονια εχουν βελτιωθει και οι μεν και δε αρκετα.Αλλα απολυτη υποστηριξη στον πελατη,σιγουρια δεν υπαρχει.Συμβουλη προσωπικη.Θα εχετε λιγοτερα προβληματα αν το προιον που θελετε να παρετε εχει καλες κριτικες στο www.newegg.com .

 

Αυτο που εννοω ειναι οτι τις λιγες φορες που μου ετυχε στραβη με αυτα τα καταστηματα ,τα προιοντα που ηταν ελαττωματικα ειχαν φαει μαυρο απο δεκαδες η και εκατονταδες αγοραστες στο newegg.Δηλαδη βγαινουν καμμια φορα ελαττωματικα κομματια ακομη και απο καλες εταιριες.Με αυτο τον τροπο αποφευγετε να αγοραζετε κακης ποιοτητας προιοντα και να πεσετε στις δυσκολιες.

Δημοσ.

Δεν ειναι χωρα για αγορες αυτη ρε παιδια.Ακουστε περιστατικο σε αλλο φορουμ(δεν ξερω αν εχει αναφερθει και εδω)

 

Η ιστορια εχει ως εξης:Ητανε μια περιοδος γιορτων (χριστουγεννα αν θυμαμαι καλα) και στο eshop καποιο βοηδ που φτιαχνει τις τιμες στο site ειχε κανει λαθος και πουλαγε εξωτερικο σκληρο δισκο(μπορει να ητανε τπτ αλλο και να μην θυμαμαι καλα) απο τα 121,κατι στα 12,1:shock:Δηλαδη ειχε βαλει λαθος την υποδιαστολη.Το πηρε χαμπαρι ενας τοτε στο φορουμ και το εβγαλε στην φορα.Ασφαλως ητανε φανερο οτι ειχανε κανει λαθος.Ετσι στο φορουμ επικρατησε ενας χαμος με αγορες μεσω νετ και απλα περιμενανε τι δικαιολογια θα βρουν για να ακυρωσουν την παραγγελια.Την επομενη λοιπον αρχισαν τα ακυρωτικα email με την εξης δικαιολογια:

 

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν "WESTERN DIGITAL WDH1CS7500E MYBOOK HOME EDITION 750GB TRIPLE INTERFACE", που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο σε αυτήν την τιμή. Δυστυχώς, η τιμή προσφοράς στα 12,30€ αναφερόταν σε περιορισμένο άριθμο τεμαχιών του stock house καθώς επίσης σε εκθεσιακά τεμάχια και προϊόντα βιτρίνας, τα οποία λόγω έντονης ζήτησης έχουν ήδη εξαντληθεί. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε σε επόμενή σας παραγγελία. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Με εκτίμηση".Ασχετα που δεν το ειχανε στην κατηγορια του stock house,ασχετα που κανενας δεν πηρε ουτε εναν απο αυτον τον "περιορισμενο αριθμο τεμαχιων".Με λιγα λογια μας δουλευουν στα μουτρα μας.Απλα ζητανε ενα συγνωμη και ολα καλα.

 

Και η Ελλαδα τι κανει για αυτο??????Τιποτα απλα τους αφηνει να ζητανε συγνωμη και μας δουλευουν ενω αντιθετα επρεπε να κινηθουν οπως εδω:http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=322930

Δημοσ.
Και που να δεις τι τράβηξε ο άνθρωπος σε άλλο forum

 

καλα ναι αυτο δεν το συζητω...

αλλα δεν πειραζει ειναι η καλυτερη αποδειξη για το ποσο χαμηλα πεφτουν καποιοι υπαλληλισκοι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...